
dapostolidis
Members-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
72 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Πρόσφατες Επισκέψεις
Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.
dapostolidis's Achievements
-
Ο dapostolidis ξεκίνησε να ακολουθεί τον Xiaomi Mi Mop essential ρομποτική σκούπα και έξτρα πακέτο με αναλώσιμα
-
Xiaomi Mi Mop essential ρομποτική σκούπα και έξτρα πακέτο με αναλώσιμα
dapostolidis δημοσίευσε μια αγγελία στο Xiaomi
-
Sakis64 άφησε μία Θετική αξιολόγηση για τον dapostolidis
-
Στην Εγνατία οδό δίνουν σίγουρα
-
Χρησιμοποίησα την υπηρεσία, πήραν ένα παλιό κινητό σε καλή τιμή, από την αρχική προσφορά που πήρα online έκοψαν 2€ κατά τον έλεγχο για κάποιο σημάδι χρήσης, ρωτάνε αν την αποδέχεται ο πελάτης ή όχι, επέλεξα τις 20 μέρες αποπληρωμή που δίνει μεγαλύτερη αποζημίωση, ακριβώς 20 ημερολογιακές ημέρες μετά τον έλεγχο έκαναν την κατάθεση και την επόμενη φάνηκε το ποσό στην τράπεζα. Μόνο μείον στην όλη διαδικασία η χρέωση €3,50 της τράπεζας για εισερχόμενο έμβασμα από εξωτερικό για το οποίο όμως δεν ευθύνεται η flip.
-
Μια και έχουμε το MG ZS στην έκδοση 1.5 Luxury από τον Δεκέμβριο και έχουμε διανύσει εως τώρα 11.000χλμ μαζί του, ας πω και την δική μου άποψη. Αυτό που μας κέρδισε στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν η ποιότητα του εσωτερικού του και το μέγεθός του, το αποδεκτό σχέδιο και ο εξοπλισμός που διέθετε σε σχέση φυσικά με την τιμή του. Το αυτοκίνητο σαφώς και είναι φτιαγμένο για "οικογενειακούς ρυθμούς" οδήγησης. Ο 1.5 ατμοσφαιρικός για να βγάλει την ιπποδύναμή του πρέπει να ανεβάσει ψηλά στροφές, οπότε ναι σε επιταχύνσεις και σε υψηλές ταχύτητες είναι αρκετά θορυβώδης. Παρόλα αυτά, σε ρυθμούς ταξιδιού είναι άνετο και ξεκούραστο. Αρκετά ήσυχο και περνάει ομαλά από ανωμαλίες του οδοστρώματος. Κανένα πρόβλημα με κρατήματα κτλ σε τέτοιους ρυθμούς, και φυσικά σε προσπέραση όπως κάθε ατμοσφαιρικό θα πρέπει να κατέβει σχέση στο κιβώτιο (δίνει και κατάλληλες ενδείξεις το ταμπλό). Επίσης έχει πίσω δισκόφρενα, κάτι όχι δεδομένο στην κατηγορία του. Η μέση κατανάλωση αυτή την στιγμή από την αγορά του είναι στα 6,7λτ/100χλμ, τιμή πολύ κοντά στην εργοστασιακή και η καθημερινές διαδρομές του περιλαμβάνουν κίνηση σε εθνική, επαρχιακούς και σε συνθήκες έντονου μποτιλιαρίσματος (έργα περιφερειακού Θεσσαλονίκης). Το εσωτερικό είναι πολύ προσεγμένο, με μαλακά πλαστικά, κόκκινες ραφές, ψευτοδερμα στα καθίσματα, το σαλόνι όπως και ο χώρος αποσκευών είναι αρκετά άνετα. Η συγκεκριμένη έκδοση διαθέτει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την ενσωματωμένη πλοήγηση. Ο πίνακας οργάνων δείχνει αρκετές λεπτομέρειες, η οθόνη έχει μια κάπως αργή απόκριση. Η πλοήγηση λαγκάρει στην αναζήτηση σημείων ενδιαφέροντος ή οδών καθώς έχει φορτωμένους χάρτες όλης της Ευρώπης, κατά την λειτουργεία της πλοήγησης όμως τα γραφικά είναι ομαλά και κατατοπιστικά (η πλοήγηση είναι έκδοση του igo για όσους γνωρίζουν, και οι αναβαθμίσεις γίνονται από την σελίδα τους, naviextras) αν και στα αγγλικά μόνο. Επίσης περιλαμβάνει φυσικά πλήκτρα για κάποιες βασικές λειτουργίες. Υπάρχει και ενσύρματη σύνδεση για caplay/android auto, το οποίο παίζει μόνο με συγκεκριμένη usb θύρα. Κορυφαία λεπτομέρεια η ύπαρξη θύρας usb στην βάση του καθρέφτη για τροφοδότηση dashcam για όποιον ενδιαφέρεται, κάνοντας την τοποθέτηση παιχνίδι. Στα μείον: Καμία έκδοση δεν διαθέτει αυτόματο κλιματισμό, δεν αναγράφει πουθενά την εξωτερική θερμοκρασία περιβάλλοντος (λένε πως θα μπει με αναβάθμιση λογισμικού αλλά δεν το πιστεύω) και δεν έχει πίσω πλαφονιέρα οπότε ο φωτισμός δεν είναι επαρκής την νύχτα. Επίσης δεν παίζει σχεδόν ποτέ όπως πρέπει το start/stop αν και δεν με απασχολεί ιδιαίτερα μια και το απενεργοποιώ ούτως η άλλως. Στην τιμή του (υπάρχουν προσφορές στις αντιπροσωπείες αρκετά χαμηλότερα από τις τιμές της σελίδας ειδικά για την έκδοση luxury) προτιμήθηκε σε σχέση με τα T-cross, Taigo, Bayon, Vitara και Duster, είτε για ελλείψεις σε εξοπλισμό (στα vw έλειπαν πχ αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες και cruise control) είτε το εσωτερικό ήταν πολύ κατώτερο ποιοτικά (πχ vitara, duster). Τέλος παραθέτω και μια φωτογραφία του για την ιστορία.
-
Το ποσό του πομποδέκτη μπορεί να επιστραφεί με κλείσιμο λογαριασμού. Στέλνουμε μια αίτηση μαζί με τον πομποδέκτη και αριθμό ΙΒΑΝ στην εταιρεία και μετά από κάποιες μέρες το ποσό που υπήρχε στον πομποδέκτη επιστρέφεται. Το έχω κάνει με τον αυτοκινητόδρομο Αιγαίου
-
gtka4 άφησε μία Θετική αξιολόγηση για τον dapostolidis
-
Καλορίζικο και καλοτάξιδο @tsofras με απολαυστικά και ασφαλή χιλιόμετρα, αναμένουμε και φωτογραφίες
-
Πλέον είναι διαθέσιμο για κάρτες mastercard της εθνικής
-
Προς το παρόν το αντιμετωπίζουν με τις προχθεσινές αυξήσεις στους τιμοκαταλόγους τους
-
Για το VW Taigo τι απόψεις έχετε; Όταν πρωτοεμφανίστηκε μου είχε αρέσει αρκετά το σχήμα αλλά ζήτημα σε όλη τη Θεσσαλονίκη να έχω πετύχει κάποιο 2 φορές ως τώρα. Ενώ το T-Cross που είναι αντίστοιχο με διαφορετικό σχήμα κυκλοφορεί πολύ. Υπάρχει θεωρείτε κάποιος λόγος που δεν πουλάει πολύ ή αυτό είναι απλά μια λάθος εκτίμηση που έχω με βάση την προσωπική μου εμπειρία;
-
Μιλάνο στην Βενιζέλου με Βασ.Ηρακλείου
-
romarioantreas άφησε μία Θετική αξιολόγηση για τον dapostolidis
-
chrisgeorg άφησε μία Θετική αξιολόγηση για τον dapostolidis
-
Βελτιώσεις - Μετατροπές - Αναβαθμισεις - Πατέντες όλα εδώ!
dapostolidis απάντησε σε θέμα του paylidis στο Τα πάντα περί Αυτοκίνησης's Θέματα
Σε Ford Focus mk2,5 με καλώδιο ELM 327 OBDII σε USB με μετατροπή για να διαβάζει όλους τους εγκεφάλους (πουλάνε στο ebay τέτοια) και με το ELMConfig μπορούσες να διαβάσεις τα σφάλματα, να ενεργοποιήσεις λειτουργίες του αυτοκινήτου , να κάνεις αναβάθμιση του λογισμικού του καντράν κτλ. Υπάρχουν και με bluetooth αλλά δεν κάνουν τις αναβαθμίσεις firmware. Τα σφάλματα επίσης διαβάζονται κατευθείαν από την οθόνη του καντράν: 1.Κρατάς πατημένο το πλήκτρο του αριστερού λεβιέ (των φλας) 2. Γυρνάς το κλειδί να πάρει μπροστά το αυτοκίνητο 3. Περιμένεις να εμφανιστεί το "test" και αφήνεις το πλήκτρο του λεβιέ. Μετά με το ίδιο πλήκτρο αλλάζεις την ένδειξη 4. Οι κωδικοί σφαλμάτων είναι με DTC κι έναν αριθμό, στο internet μπορεί να βρεθεί τι σημαίνει ο κάθε κωδικός. Αν θυμάμαι καλά το C-max βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα οπότε ίσως ισχύουν τα ίδια