-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
692 -
ΜΕΛΟΣ
Πληροφορίες προφίλ
-
Φύλο
Άνδρας
Πρόσφατες Επισκέψεις
Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.
L-Griever's Achievements
-
Ψάχνω τα Alan Wake, Divinity: Original Sin και Pillars of Eternity - Complete Edition
L-Griever δημοσίευσε μια αγγελία στο PlayStation Games
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 15/01/2025 12:29 μμ
- Ζήτηση
- ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ
Καλησπέρα. Ψάχνω τα εξής παιχνίδια για το PS4 σε καλή κατάσταση και να είναι ευρωπαϊκές αγγλικές εκδόσεις: * Alan Wake - Remastered (PS4 ή PS5) * Divinity: Original Sin - Enhanced Edition * Pillars of Eternity - Complete Edition Όποιος τα έχει και ενδιαφέρεται να μου τα πουλήσει, παρακαλώ στείλτε μήνυμα. Ευχαριστώ.0,01 €
-
Κατάλαβα... άρα με λίγα λόγια είναι ανάλογα με την διάθεση που έχει ο καθένας για το αν θα διαβάσει ή όχι. Επειδή κάποιοι μου ισχυρίστηκαν ότι τα βλέπουν και άλλοι όχι αλλά παρ'όλα αυτά προχώρησαν και έκαναν αυτά που έκαναν με αποτέλεσμα να την χρεώνομαι εγώ ενώ ήταν δικό τους λάθος. Δεν θα είχα πρόβλημα να στηρίζω μαγαζιά εκτός skroutz αλλά όταν βλέπεις ότι κάνουν παραπλανήσεις, απατεωνιές και χίλια δυο ενώ είναι δικό τους λάθος και την πληρώνει ο πελάτης ε τότε να μην κάνουν παράπονα γιατί ο κόσμος αγοράζει μέσω skroutz και τρώνε προμήθειες. Δεν είναι καθόλου ωραίο να σε παίρνει τηλέφωνο ο καταστηματάρχης και για δικό του λάθος να σε προσβάλλει, ρίχνει φωνές κτλ κτλ. Φυσικά το ίδιο ισχύει και για τους πελάτες όσον αφορά στην επικοινωνία όταν κάποιοι το κάνουν επίτηδες. Η amazon σε κάτι τέτοια είναι μια χαρά αν κάτι πάει στραβά.. ειδικά στην Ιαπωνία η εξυπηρέτηση είναι άψογη. Αναρωτιέμαι αν το skroutz κάνει κάτι για αυτό και αν υπάρχουν συνέπειες που μπορεί να υποστεί ένα κατάστημα με όλα αυτά που γίνονται. Όπως και να έχει, ευχαριστώ πολύ για την διευκρίνηση. Κρίμα που υπάρχουν αυτά τα προβλήματα και από τις δυο μεριές.. Εύχομαι σε σένα καλό κουράγιο με ότι και να κάνεις.
-
Γνωρίζει κανείς αν τυχόν διαβάζουν τα σχόλια που γράφει κάποιος στο skroutz; Έχω γράψει κάτι και μέχρι στιγμής όσες παραγγελίες έχω κάνει μέχρι τώρα, τα καταστήματα έχουν αγνοήσει αυτά που ζήτησα με αποτέλεσμα να μου στείλουν πολλά ταλαιπωρημένα και άλλες φορές να μην είναι αυτά που ζητάω. Είναι εξαιρετικά σπάνιο να πάνε όλα καλά και είναι δύσκολο να πιστέψει κάποιος ότι η ζημιά προκλήθηκε από την μεταφορική όταν έρχονται ήδη έτσι από τα καταστήματα και απορώ που λένε ψέματα κάποιοι. Είχα πάρει τηλέφωνο σε αυτά τα καταστήματα και όχι μόνο δεν ζήτησαν συγγνώμη για το λάθος τους επειδή αγνόησαν και έστειλαν άλλο αλλά μου λένε και από πάνω ότι όλα παίζουν και είναι αγγλικά ενώ δεν έχω ζητήσει καν αυτά. Τα έχω επιστρέψει σχεδόν όλα με την αιτιολογία (δεν παρέλαβα αυτό που ήθελα και τα άλλα ως ελαττωματικά) και ακόμα δεν επιστράφηκαν τα χρήματα εδώ και μέρες. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα καταστήματα να καθυστερούν τόσο πολύ να ελέγξουν αυτά που έστειλαν με αποτέλεσμα να περιμένει κάποιος πολλές μέρες; Πόση ταλαιπωρία πια... ένα ακόμα αντί να το πάρει πίσω αυτό που έστειλε, νευρίασε λέγοντας ότι δεν βλέπει αυτά που βλέπω και ήταν και αγενέστατος με αποτέλεσμα να το στείλει πίσω και εγώ τώρα είμαι υποχρεωμένος να το πάρω για ακόμα μια φορά επειδή το κατάστημα αρνήθηκε.. Το skroutz ούτε που βοηθάει σε αυτά τα προβλήματα και κάθε φορά η κατάσταση χειροτερεύει. Τι κάνετε σε αυτή την περίπτωση; Όσο για την κατηγορία άλλαξα γνώμη, το skroutz αν θυμάμαι καλά είχε βάλει όριο για τις επιστροφές το χρόνο οπότε δεν έχει και πολλές επιλογές κάποιος να κάνει τέτοιο όταν πλέον τα καταστήματα είναι ότι να'ναι.
-
Αν νομίζεις ότι είναι αστείο να γελάς με άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα, μάλλον κάτι στραβά πάει με σένα. Να δούμε εσένα αν θα σου αρέσει οι άλλοι να σε κοροϊδεύουν αν πάθεις παρόμοια ή χειρότερα. Έχει γεμίσει ο τόπος με ανθρώπους σαν και σένα και συνέχεια δεν θα δώσω οπότε κάθησε να κοιτάς τον εαυτό σου και να γελάς μόνος στον καθρέφτη σου. Απλά κρίμα θα πω μόνο. Το κάνει εδώ και κάμποσο καιρό. Συνεχώς, αλλάζουν πολλά πράγματα και η κατάσταση πάει προς στο χειρότερο σε περίπτωση που κάποιος χρειαστεί βοήθεια και δεν μπορεί. Όπως και να έχει ευχαριστώ για το χρόνο σου και για την βοήθεια.
-
Έχω ακολουθήσει αυτά και άλλων και τίποτα δεν δούλεψε. Μου πετάει συνέχεια ότι κάτι πήγε στραβά και το κάνει επίτηδες το bot... Edit:... Το bot το μετέφερε το μήνυμα γράφοντας "Θέλω κάτι άλλο". Άλλες φορές δουλεύει και άλλες φορές όχι.
-
Ο L-Griever ξεκίνησε να ακολουθεί τον Skroutz Plus
-
Καλησπέρα. Γνωρίζει κανείς για το πώς μπορούμε να στείλουμε κατευθείαν μήνυμα στην εξυπηρέτηση πελατών; Γιατί με το bot δεν μπορώ να βγάλω άκρη και όλο μου πετάει ότι κάτι πήγε στραβά ή απλά αρνείται να το προωθήσει. Θέλω να επιστρέψω τα δέματα εγώ για να γίνει γρήγορα η επιστροφή και δεν μπορώ. Παλιότερα σου δίνανε την επιλογή να τα δώσεις εσύ τα δέματα ενώ τώρα δεν γίνεται πια.
-
Μέσα στην εγγύηση οκ αλλά αναφερόμουν για το τι θα γίνει μόλις βγουν εκτός. Κάπου διάβασα ότι η Sony λέει να ξαναπάρεις ολόκληρο το πακέτο πάλι κάτι που είναι λάθος κίνηση εάν το vr 2 δεν είναι χαλασμένο και μόνο τα controllers και αυτό με προβληματίζει. Είναι και το θέμα με την εγγύηση ότι προσφέρει μόνο ένα χρόνο και λέω τι θα γίνει με το δεύτερο από το κατάστημα αν πχ το πάρω από το Γερμανό μιας και έχει και πόντους εκεί; Όσο για τα παιχνίδια δεν έχω πρόβλημα. Είχα παίξει κάποια παιχνίδια στο πρώτο και μπορώ να πω ότι ήταν διασκεδαστικό. Έχω περιέργεια για το VR2 αλλά είναι οι προβληματισμοί που είπα προηγουμένως καθώς και η τιμή. Δεν γνωρίζω αν θα πέσει και άλλο. Το πρώτο το είχα πάρει σε λάθος τιμή οπότε βγήκε φθηνότερα από την επίσημη τιμή. Από ότι βλέπω, συνεχίζουν να βγάζουν κάποια παιχνίδια σε δίσκους οπότε νομίζω θα συνεχίζουν να υποστηρίζουν το VR2 ασχέτως με το τι λέει η Sony. Για λίγα μόνο παιχνίδια φυσικά και δεν αξίζει. Υπολογιστή έχω αλλά δεν ξέρω αν θα μπορούσε να ανταποκριθεί γιατί είναι παλιός και σύγχρονο έχω μόνο το λάπτοπ. Σκεφτόμουν αν τελικά πάρω, να πάρω και τον αντάπτορα για μελλοντική χρήση. Το θέμα σε αυτή την περίπτωση, μπορεί να προσφέρει και άλλα πράγματα ή είναι μόνο για να παίξει κάποιος παιχνίδια; Για το γερμανό, το είχες διαβάσει κάπου; Γιατί δεν βρήκα κάτι για αυτό και αν όντως βγει, νομίζω συμφέρει περισσότερο να πάρει κάποιος με την επιστροφή πόσο μάλλον όταν βγαίνει σε μείωση τιμής + πόντους + επιστροφή. Κάτι τέτοιο περιμένω και δεν θέλω να κάνω βιαστικές κινήσεις.
-
Αξίζει να πάρει κάποιος το VR2; Με προβληματίζει λίγο για το τι θα γίνει αν χαλάσουν τα controllers μιας και δεν πουλάνε ξεχωριστά... Επίσης, γνωρίζει κανείς αν θα πέσει καμία προσφορά τύπου επιστροφής όπως Eurobank, Εθνική τράπεζα κτλ;
-
Γεια σας. Γνωρίζει κανείς εάν μπορούμε να πάρουμε πίσω τα έξοδα τελωνείου πχ από την ΕΛΤΑ; Το δέμα πρόκειται να επιστραφεί πίσω μέσω ebay και με ενημέρωσαν από την εξυπηρέτηση πελατών ότι για αυτό το θέμα, πρέπει να ρωτήσω το ταχυδρομείο...
-
Από το PSN Store πάντως δεν φαίνεται να δείχνει ότι περιλαμβάνει ελληνικούς υπότιτλους ή ελληνική φωνή.
-
Καλησπέρα. Εάν θέλεις, μπορείς να περιμένεις μήπως πέσει προσφορά για το Bitdefender από το κόκκινο κατάστημα. Κάθε χρόνο το βάζανε οπότε δεν χάνεις κάτι να περιμένεις όταν πέσει η μέρα "Black Friday". Διαφορετικά αν δεν μπορείς να περιμένεις, δες και το ESET.
-
Δεν είναι απαραίτητο να πάρει κάποιος το γνήσιο καλώδιο της Sony. Απλά πάρτε ένα καλώδιο που να είναι και για data παράλληλα και όχι μόνο για φόρτιση. Για παράδειγμα είχα πάρει ένα καλώδιο από την Ugreen usb to micro usb και δούλεψε μια χαρά. Μπορείτε να πάρετε οποιαδήποτε μάρκα και θα δουλέψει. Απλά να προσέξετε μην πάρετε καλώδιο που να μην είναι αξιόπιστο. Εάν δεν δουλέψει και το καινούριο καλώδιο που θα πάρετε, τότε ή υπάρχει πρόβλημα με το controller ή με το ps4.
-
Είχε κάνει ήδη επικαιροποίηση στοιχείων από πριν αλλά και τώρα. Δεν νομίζω να παίζει ρόλο αυτό. Ξαναδοκίμασα και πάλι μου κάνει σφάλμα.
-
Καλησπέρα. Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με το Paypal. Δεν μπορώ να προσθέσω την άυλη κάρτα WEBUY της πειραιώς. Επειδή θα την άλλαζαν από Mastercard σε VISA, έκανα επιτόπου έκδοση καινούριας. Όταν πάω να την προσθέσω και ενώ μου ζητάει έγκριση και την επιβεβαιώνω, κάνει αποτυχίες και μου γράφει ότι η κάρτα είναι συνδεμένη αλλά χρειάζεται να επιβεβαιώσω ότι είμαι ο ιδιοκτήτης. Βάζω το κωδικό ασφαλείας της κάρτας και τίποτα. Επίσης, όταν πήγα να κάνω κάποια αγορά από το εξωτερικό με την κάρτα και εκεί μου είχε κάνει αποτυχία χωρίς το paypal. Γνωρίζει κανείς τι συμβαίνει; Χρειάζεται να περάσει κάποιος χρόνος για να ενεργοποιηθεί πλήρως η κάρτα ή όχι; Και αν ναι πόσο θα πάρει;
-
Digital Games: Τελικά τα χάνεις μετά από καιρό;
L-Griever απάντησε σε θέμα του manthos_27 στο Console Games
Οι λόγοι που θα μπορούσε να χάσει κάποιος είναι οι εξής: Ι) Για κάποιο λόγο να αφαιρέσουν τελείως τα παιχνίδια από το store ακόμα και την άδεια που σου παραχώρησαν όπως πχ το Concord. II) Να κλείσουν τελείως το store με αποτέλεσμα να μην μπορείς πλέον να κατεβάσεις παιχνίδια όπως στις παλιές κονσόλες PSP, Nintendo Wii κτλ. ΙΙΙ) Να έχει κάνει κάποιος κάτι που να παραβιάζει τους κανόνες με αποτέλεσμα να φάει ban. IV) Που δεν μετράει και πολύ γιατί πρόκειται για physical αλλά σε αυτή την περίπτωση θα χάσει κάποιος μόνο εφόσον χαλάσει ο δίσκος. Βέβαια σε κάποια παιχνίδια που δεν είναι updated και χρειάζονται patch, απαραίτητα χρειάζονται τους servers των εταιρειών. Έτσι αν κλείσουν τα store και τους servers, καθιστά ακόμα και τα physical copies άχρηστα γιατί κάποια δεν παίζονται και θα είναι γεμάτα bugs ή δεν θα έχουν ολόκληρο το παιχνίδι μέσα. Οπότε προτιμάμε όπου είναι δυνατόν, να παίρνουμε σε physical αντί digital για πολλούς και διάφορους λόγους ακόμα και αν είναι βολικότερο να το έχει κάποιος σε digital μορφή. Digital μόνο εάν υπάρχει τρομερή προσφορά και όταν κάποια παιχνίδια δεν έχουν βγει σε physical μορφή.