Ο καταναλωτής που προχωράει ένα βήμα παραπέρα μετά από τέτοιες συμπεριφορές εταιρειών, κόβει τη συνδρομή από τέτοια πράγματα, εκπαιδεύει τον εαυτό του να ζει χωρίς το περιεχόμενό τους (τα περισσότερα πράγματα είναι στο μυαλό) και δεν στηρίζει με τα χρήματά του αυτές τις καταστάσεις.
Δεν άλλαξε τίποτα στις εταιρείες με τις διαμαρτυρίες και με τις καταγγελίες. Διακοπή υπηρεσίας, μόνο εκεί είναι το «όπλο» στην εποχή μας.
Το συνδρομητικό περιεχόμενο δεν είναι υπηρεσίας ανάγκης. Είναι το πρώτο βήμα που μπορεί να απεξαρτηθεί κανείς. Για παράδειγμα, στο ρεύμα και στη γραμμή διαδικτύου δεν υπάρχει ανάλογη εύκολη δυνατότητα να κόψει κάποιος. Στη συνδρομητική τηλεόραση μπορεί.