Παιδιά , με την Viva παιδεύομαι κ εγώ εδώ και ένα μήνα ... ίσως κ παραπάνω ....
Έχω το bluelite POS που είναι ασύρματο - bluetooth και το ειχα με το iPhone συνδεδεμενο σαν λυση https://www.vivawallet.com/gr_el/default-category-2/mini-card-reader-78.html?childSku=MINI-CARD-READER-Acquisition
Μετά από άπειρες ώρες στο chat δεν έχουν ιδέα το τι να κάνουμε και πως να εξυπηρετήσουν ... με τα πολλά κάποια στιγμή μου γράφουν αυτό :
Ποια τερματικά διασυνδέονται με τις ταμειακές μηχανές;
Τα παρακάτω viva.com τερματικά, υποστηρίζουν τη διασύνδεση με την ταμειακή μηχανή σας:
PAX
Prolin, με λογισμικό μεγαλύτερο της έκδοσης 5.48
Ciontek (CS50C, CS30PRO)
Eφαρμογή viva.com | Terminal με λογισμικό μεγαλύτερο της έκδοσης 5.5.0 αποκλειστικά διαθέσιμη σε Android συσκευές: με λογισμικό μεγαλύτερο της έκδοσης 8.1 με υποστήριξη NFC λειτουργίας και χωρίς NFC με mini card reader, με λογισμικό μεγαλύτερο της έκδοσης 5.5.0 και Sunmi & ELO & Chip & PIN . Για να μπορεί να λειτουργήσει η εφαρμογή χρειάζεται να είναι ενεργοποιημένο το GPS.
Για τα Mini Card Reader και τις IOS συσκευές με εγκατεστημένη την εφαρμογή viva.com | Terminal, δεν είναι εφικτή η διασύνδεση, αλλά μόνο η δήλωση στο πρωτόκκολο της ΑΑΔΕ. Για τη διασύνδεση θα πρέπει να έχετε άλλο ένα τερματικό που να υποστηρίζει τη διασύνδεση με το πρωτόκολλο της ΑΑΔΕ.
Και αναγκάστηκα κ πήρα μια συσκευη android για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο κ πάλι όμως μετά από ποοοσα chat είμαι Προς Αναβάθμιση ...
Τι μπορώ να κάνω ?
σαν ταμειακή έχω αναβαθμισμένη μια Dtec50Extra κ ο τεχνικός μου λέει ότι πρέπει να περιμένω την Viva , η Viva μου λέει να περιμένω την ΑΑΔΕ να μου στείλει email ... και η ΑΑΔΕ είναι ακόμα σαν status Προς αναβαθμιση ...
Έχω σηκώσει τα χέρια ψηλά ...
Έχει κανείς ιδέα τι μπορώ να κάνω ?