Συμφωνώ, αλλά υπάρχουν κι άλλοι τρόποι να την πατήσεις, για παράδειγμα εγώ είχα αγοράσει ένα Mobo περσι και φέτος χάλασε οπότε το πήγα για rma εκεί επειδή η κατασκευάστρια εταιρεία δεν δέχεται από καταναλωτές RMA. Οπότε μου απάντησαν από το μαγαζί ότι θα κάνουν επιστροφή χρημάτων και είναι σε αναστολή αυτό τον καιρό. Ούτε κατάθεση έκανα όταν το πήρα ούτε τίποτα.
Κατανοώ τα παραπάνω, θα ήταν εύλογο όμως να καλέσετε τους πελάτες που έχουν τα χρήματά τους δεσμευμένα και να τους εξηγήσετε τα παραπάνω για να καθησυχαστούν εξαρχής αντί να γίνεται ανταλλαγή email με μισόλογα.
Εγώ έχω δεσμευμένα λίγα χρήματα, άλλοι έχουν παραπάνω και είναι λογικό να αγχώνονται περισσότερο μην τα χάσουν.
Παρόλα αυτά μια ανάρτηση εδώ από την αρχή θα έδειχνε μία θετική εικόνα για την εταιρεία σας(εγώ λέω κάλιο αργά παρά ποτέ), εμένα προσωπικά με ανησύχησε πολύ το γεγονός ότι στα διάφορα email που ανταλλάξαμε μου ειπώθηκε έλεγχος από αρχές κτλ., ενώ από το τηλέφωνο αρχές Ιανουαρίου μου είπατε ότι αναβαθμίζετε το site όταν σας ρώτησα γιατί φαίνονται σχεδόν όλα τα προϊόντα εξαντλημένα. Ο συνδυασμός και των δύο με έβαλε σε σκέψεις.
Σίγουρα ο καθένας από εμάς έχει το δικαίωμα να πράξει όπως θέλει.
Τέλος, ελπίζω όλοι να πάρουμε τα χρήματά μας πίσω αλλά και να μην κλείσει το μαγαζί, με δυσαρεστεί δε το γεγονός ότι στην αγορά ακούγονται για αρκετά μαγαζιά παρανομίες(τονίζω ότι δεν μιλάω συγκεκριμένα). Θέλω να πιστεύω ότι δεν είστε τέτοιο μαγαζί.