Στο ότι η πλευρά του καταστήματος, στην ευκαιρία να προσελκύσει νέο πελάτη, έστω και αν αυτή είναι τύπου 5% σε συμπλήρωση αέρα, όχι μόνο δεν την εξερευνά αλλά απωθεί τον υποψήφιο πελάτη.
Καταλαβαίνω τη λογική να μην ασχολείσαι με custom ηλεκτρικά, αναρτήσεις ή οτιδήποτε. Επίσης καταλαβαίνω το να μην είσαι κορόιδο αναλαμβάνοντας να διορθώσεις βλακείες άλλων ή να βάζεις αέρα τζάμπα αλλά υπάρχει και η μέση οδός. Μπορείς να αρνηθείς κάτι ειλικρινά και χωρίς ύφος, ή να πεις στον πελάτη ορίστε η τρόμπα, φούσκωσε το κτλ.
...