Προς το περιεχόμενο

6800ultra Vs X850xt Platinum


pikoriko

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δηλαδή ρε παιδιά μια 5900 που είναι 2ετίας (και μέτρια από τότε) ή μια 9800 παίζουν μόνο 800Χ600 με κομμένες τις λεπτομέρειες???

 

Σαφώς και όχι, αλλά δεν βγήκαν και τα ανάλογα παιχνίδια να τις προκαλέσουν αρκετά. Πάντως Doom3, HL2, FarCry κλπ. με μέγιστες ρυθμίσεις μέσα στα παιχνίδια δεν τα τρέχουν σε υψηλές αναλύσεις, αλλά όχι βέβαια και τόσο χαμηλά όσο στα 800*600. Συγκεκριμένα η 9700PRO έτρεχε το FarCry στα 1024*768*32 με 2xAA/4xAF (full detail) με άνεση (αρκεί το σύστημα να έχει δυνατό επεξεργαστή και τουλάχιστον 1024 μνήμη).

 

Οι ΝV4x/R4x0 παρεπιπτόντως εξακολουθούν να είναι CPU bound μέχρι τα 1024, πολλές φορές και σε SLi λύσεις. Από την R300 και πάνω σπάνια συντρέχει λόγος να απενεργοποιήσει κανείς 2xAA/2xAF. Όταν με αυτές τις ρυθμίσεις η επιδόσεις θα είναι ανεπαρκής, θα είναι ανεπαρκής και χωρίς ΑΑ/AF.

 

Για τον απαιτητικό gamer τα 1024*768 είναι σχετικά χαμηλή ανάλυση. Θεωρώ ότι η μεγάλη πλειοψηφία σε αυτήν την κατηγορία έχει τουλάχιστον 17-άρες οθόνες. Ακόμα και οι απαρχαιομένες CRT καταφέρνουν 1280*960 (4:3) με λογικούς ρυθμούς ανανέωσης και οι LCD/TFT έχουν σαν native resolution εδώ τα 1280*1024 (5:4).

 

Για αυτή τη χρονιά δεν βλέπω κανένα ιδιαίτερα απαιτητικό παιχνίδι στον ορίζοντα, για το 2006 η ιστορία αλλάζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 129
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
οποτε θα χρειαστουμε καινουρια καρτα.δεν την γλυτονουμε με τιποτε

Στο ξαναλέω, απλώς χαμήλωνε την ανάλυση αντι να πληρώνεις λεφτά ξανά και ξανά. Εγώ πιστεύω ότι θα τη βγάλω άνετα 2 χρόνια ακόμα έστω και αν χρειαστεί να παίξω σε 1024Χ768 χωρίς AA και AF. Και θα τη βγάλω και 4 αν δεχτώ να κατέβω σε 640Χ480 χωρίς AA AF. Βέβαια σε αυτή τη περίπτωση κάποια DX11 παιχνίδια δε θα μου τρέχουν χεχε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

LOL.

 

Να παίζουμε στο PC στα 640x480.

Λολ.

Μήπως να κατέβουμε και σε 16BIT χρώμα?

Αφου θα εξοικονομήσεις χρήμα..Θα κάνεις καλύτερες καλοκαιρινές διακοπές και χριστούγεννα. Άμα δεν έχεις πρόβλημα χρημάτων χαίρω πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και όταν πλέον τα παιχνίδια δεν θα παίζουν ούτε στα 640x480 ?

Ας μην συνεχιστεί αυτή η συζήτηση γιατί και off-topic είναι , και το θέμα θα πάει στον κουβά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και όταν πλέον τα παιχνίδια δεν θα παίζουν ούτε στα 640x480 ?

Ας μην συνεχιστεί αυτή η συζήτηση γιατί και off-topic είναι ' date=' και το θέμα θα πάει στον κουβά...[/quote']

Σε 512Χ384 400Χ300 και 320Χ200. 320Χ200Χ32bit ήταν super ανάλυση πριν 11 χρόνια. Εντάξει εντάξει, εγώ έτσι και αλλιώς το αργότερο χριστούγεννα του 2006 θα πάω σε PCI-Express.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οποτε θα χρειαστουμε καινουρια καρτα.δεν την γλυτονουμε με τιποτε

 

Μετά τα μέσα του 2006 ασφαλώς. Στο σημείο αυτό οι ΝV40 θα έχουν όμως διανύσει πάνω από 2 χρόνια ύπαρξης στα ράφια.

 

Σε 512Χ384 400Χ300 και 320Χ200. 320Χ200Χ32bit ήταν super ανάλυση πριν 11 χρόνια. Εντάξει εντάξει, εγώ έτσι και αλλιώς το αργότερο χριστούγεννα του 2006 θα πάω σε PCI-Express.

 

Υπήρχε κάρτα γραφικών (δισδιάστατη) για το PC με βάθος χρώματος 32bpp πριν 11 χρόνια; Δεύτερον - και κάτα πολύ σημαντικότερο - το μέγεθος της οθόνης του μέσου χρήστη ήταν τότε πόσο ακριβώς; (άσε που το τρισδιάστατο εμφανίστηκε το 1996 και οι έγχρωμες οθόνες το 94' ήταν πανάκριβες).

 

Μια μάλλον ασφαλής εκτίμηση για τα σημερινά δεδομένα θα ήταν ότι ο μέσος χρήστης έχει 17" οθόνη. Ανεξαρτήτως τεχνολογίας οθόνης ήδη σε αυτό το μέγεθος οτιδήποτε κάτω από 800*600 είναι απαράδεκτο, εκτός αν κάποιος έχω περίεργο βίτσιο και θέλει να είναι σε θέση να μετράει τα pixel στην οθόνη. Πόσο μάλλον αν μιλάμε για μεγαλύτερες από 17" οθόνες....

 

billpeppas,

 

Να παίζουμε στο PC στα 640x480.

Λολ.

Μήπως να κατέβουμε και σε 16BIT χρώμα?

 

Αν και κατανοώ απόλυτα την υπερβολή του σαρκασμού εδώ, το να κατέβεις στα 16bpp στις σημερινές κάρτες όχι μόνο δεν θα αυξήσει τις επιδόσεις, αλλά ενδέχεται και να μειωθούν σε ορισμένες περιπτώσεις. Οι σημερινές κάρτες είναι CPU bound ακόμα και στα 1024*768. Αν οι επιδόσεις δεν φτάνουν σε μια σημερινή κάρτα για τουλάχιστον 2xAA/2xAF στα 1024, τότε είναι ώρα για αναβάθμιση και δεν σώζει το να κατέβεις σε ανάλυση ή βάθος χρώματος.

 

Και ούτε ένας μελλοντικός δυνατότερος επεξεργαστής πρόκειται να σώσει την κατάσταση. ΄Ηδη ένας για παράδειγμα =/>3400 ΑΜD64 αυξάνει επιδόσεις ακόμα σε κάρτες τύπου ΝV4x/R4xx, στις ΝV3x/R3xx παύει να κάνει ιδιαίτερες διαφορές και ούτε αυτό αποτελεί καινούργιο φαινόμενο όπως ξέρεις. Η κάθε γενιά GPU αυξάνει επιδόσεις μόνο μέχρι ένα συγκεκριμένο επίπεδο επιδόσεων CPU. Aπό εκεί και πέρα οι GPU είναι "maxed out".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο ξαναλέω, απλώς χαμήλωνε την ανάλυση αντι να πληρώνεις λεφτά ξανά και ξανά. Εγώ πιστεύω ότι θα τη βγάλω άνετα 2 χρόνια ακόμα έστω και αν χρειαστεί να παίξω σε 1024Χ768 χωρίς AA και AF. Και θα τη βγάλω και 4 αν δεχτώ να κατέβω σε 640Χ480 χωρίς AA AF. Βέβαια σε αυτή τη περίπτωση κάποια DX11 παιχνίδια δε θα μου τρέχουν χεχε.

 

(Βλέπε παραπάνω για την ανάλυση).

 

Παρεπιπτόντως το DirectX9.0 είναι η τελευταία έκδοση DirectX. Το Longhorn αναμένεται να κυκλοφορήσει του χρόνου με WGF1.0 (Windows Graphics Foundantion) και θα είναι ουσιαστικά dx9.0L ("L" for Longhorn) έκδοση, για κατώτερη συμβατότητα με dx9.0 επεξεργαστές γραφικών, κυρίως για το τρισδιάστατο περιβάλλον του νέου λειτουργικού.

 

Αργότερα θα κυκλοφορήσει το WGF2.0 (αρχικά γνωστό ως DirectX-Next) και εδώ ίσως δούμε προβληματάκια ασυμβατότητας με παλιότερα παιχνίδια. Εδώ προβλέπεται να κρατήσει το WGF2.0 περίπου όσο και το dx9.0, δηλαδή 4-5 χρόνια.

 

Το υποθετικό "DX11" στο οποίο αναφέρεσαι θα πρέπει να το τοποθετήσω χρονικά πέραν του 2010.

 

Μια NV40 θα τρέξει για παράδειγμα παιχνίδι βασισμένο στο UE3 (αν τέτοιο όντως τελικά κυκλοφορήσει το 2006 και δεν καθυστερήσει - καθαρόαιμο SM2.0+ παιχνίδι). Εκεί αναγκαστικά θα απενεργοποιήσεις την εξομάλυνση ούτως ή άλλος, εκτός αν απενεργοποιήσεις το float blending HDR στο παιχνίδι. Οι ΝV40 αδυνατούν να συνδυάσουν εξομάλυνση και 64bpp ΗDR.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά τα μέσα του 2006 ασφαλώς. Στο σημείο αυτό οι ΝV40 θα έχουν όμως διανύσει πάνω από 2 χρόνια ύπαρξης στα ράφια.

 

 

 

Υπήρχε κάρτα γραφικών (δισδιάστατη) για το PC με βάθος χρώματος 32bpp πριν 11 χρόνια; Δεύτερον - και κάτα πολύ σημαντικότερο - το μέγεθος της οθόνης του μέσου χρήστη ήταν τότε πόσο ακριβώς; (άσε που το τρισδιάστατο εμφανίστηκε το 1996 και οι έγχρωμες οθόνες το 94' ήταν πανάκριβες).

 

Μια μάλλον ασφαλής εκτίμηση για τα σημερινά δεδομένα θα ήταν ότι ο μέσος χρήστης έχει 17" οθόνη. Ανεξαρτήτως τεχνολογίας οθόνης ήδη σε αυτό το μέγεθος οτιδήποτε κάτω από 800*600 είναι απαράδεκτο' date=' εκτός αν κάποιος έχω περίεργο βίτσιο και θέλει να είναι σε θέση να μετράει τα pixel στην οθόνη. Πόσο μάλλον αν μιλάμε για μεγαλύτερες από 17" οθόνες....

 

billpeppas,

 

 

 

Αν και κατανοώ απόλυτα την υπερβολή του σαρκασμού εδώ, το να κατέβεις στα 16bpp στις σημερινές κάρτες όχι μόνο δεν θα αυξήσει τις επιδόσεις, αλλά ενδέχεται και να μειωθούν σε ορισμένες περιπτώσεις. Οι σημερινές κάρτες είναι CPU bound ακόμα και στα 1024*768. Αν οι επιδόσεις δεν φτάνουν σε μια σημερινή κάρτα για τουλάχιστον 2xAA/2xAF στα 1024, τότε είναι ώρα για αναβάθμιση και δεν σώζει το να κατέβεις σε ανάλυση ή βάθος χρώματος.

 

Και ούτε ένας μελλοντικός δυνατότερος επεξεργαστής πρόκειται να σώσει την κατάσταση. ΄Ηδη ένας για παράδειγμα =/>3400 ΑΜD64 αυξάνει επιδόσεις ακόμα σε κάρτες τύπου ΝV4x/R4xx, στις ΝV3x/R3xx παύει να κάνει ιδιαίτερες διαφορές και ούτε αυτό αποτελεί καινούργιο φαινόμενο όπως ξέρεις. Η κάθε γενιά GPU αυξάνει επιδόσεις μόνο μέχρι ένα συγκεκριμένο επίπεδο επιδόσεων CPU. Aπό εκεί και πέρα οι GPU είναι "maxed out".[/quote']

 

@ Ailuros , I know man.

Σαρκαστικά το είπα αυτό για τα χρώματα man.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ailouros έχεις καλομάθει σε υψηλές αναλύσεις μου φαίνεται γι αυτό και οτιδήποτε κάτω απο 1024Χ768 σου φαίνεται απαράδεκτο. Εγώ είχα 17άρα οθόνη και το 1998 και έπαιζα σε 640Χ480 και 512Χ384 πολλά παιχνίδια με τη Verite2100 και τη Voodoo2 . 320x200x32bit ήταν super ανάλυση γιατί όντως δεν υπήρχε (χεχε) πριν 11 χρόνια. Υπήρχε όμως 24bit που είναι το ίδιο μια και τα 8bit χρησιμοποιούνται για Alpha blending εφφέ.

Για τις εκδόσεις του DirectX πίστευα ότι η έκδοση του LongHorn με Unified Shaders θα είναι το DirectX10. Εν πάσει περιπτώσει αν όντως το DirectX11 αργήσει τόσο πολύ με βλέπω μέχρι το 2009 με την ίδια κάρτα γραφικών(Θεωρώ ότι όπως οι DX8.1 κάρτες παίζουν την πλειονότητα από DX9 τίτλους , κάτι παρόμοιο θα συμβεί και μεταξύ DX9 και DX10). Θα βγεί σε κάποια φάση AGP to PCIE adapter και θα κρατήσω την ίδια κάρτα και σε mobo PCIE. Και θα παίζω τα παιχνίδια σε 640Χ480 για να θυμηθώ τις εποχές 1998-99.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα αντέξεις με την ίδια κάρτα μέχρι το 2009.

 

Superlol :D

Ναι γερά θα τη κρατήσω μέχρι το 2009 και θα παίζω σε 640Χ480 ή και πιο κάτω αν γίνεται :mad: . Άντε γιατί εγώ μεγάλωσα σε μια εποχή όπου το 640Χ480X16Bit ήταν η ανάλυση όνειρο με το 320Χ200Χ8bit να κυριαρχεί σε Amiga και Atari ST και ο AmstradCPC το καλύτερο που είχε από άποψη πλήθους χρωμάτων ήταν 160Χ200Χ4bit.

Πρέπει κάποια posts να πάνε σε άλλο thread από το σημείο που αρχίσαμε να μιλάμε για Unified shaders και κύκλο ζωής καρτών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Blackmatter το pci-2-agp adapter δεν είμαι τόσο σίγουρος οτι θα βγει...Γιατι; Επειδή σκέψου πόσο ύψος πρέπει να έχει το ανταπτερ για να μετατρέπει το pci se agp. Η καρτα μετά που θα πατάει; στον αέρα θα στέκεται. Θα στηρίζεται μόνο από τον ανταπτορα χωρίς βίδες...Οχι και η καλύτερη λύση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...