Προς το περιεχόμενο

6800ultra Vs X850xt Platinum


pikoriko

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Tα αγγλικά μου τα εξασκώ εκεί που πρέπει, άλλωστε καταλαβαινόμαστε. ΄Οροι όπως alpha (textures), anisotropic, anamorphic κλπ. από που "μεταφράστηκαν" ακριβώς; :P

 

LOL. Eλπιζω να μην θεωρησες μομφη προς το προσωπο/ατομο σου αυτα που ειπα. Ηταν αυτο ακριβως που σκοπευα να κανω και τπτ παραπανω.Ενα αστειο. -) Καλως δεν τα χρησιμοποιεις τα αγγλικα χωρις λογο αν ειδες ειπα οτι πολλοι οροι προερχονται απο ελληνικες ριζες, απλα επαναλαμβανω οτι μου φανηκε αστειο να βλεπω καποιους τεχνικους ορους που καλως ή κακως τους μαθαμε/ γνωρισαμε στα αγγλικα να ειναι μεταφρασμενοι.Τπτ περισσοτερο τπτ λιγοτερο. Συγνωμη εαν προσβαλθηκες.

 

Το software θα φτάσει το hardware, όταν το hardware έχει τις ίδιες δυνατότητες στο μεγαλύτερο μέρος των χρηστών. Πριν δεις την μεγαλύτερη πλειοψηφία των χρηστών να έχουν SM3.0 hardware μην περιμένεις θαύματα.

 

Eιναι μια πολυ σωστη λογικη δεν διαφωνω καθολου μαζι σου κ εντελει καταληγουμε σε αυτο που ειπα. Για εναν που δεν αναβαθμιζει συχνα μια ΝV4x θα αποτελουσε μια λυση με οτι συνεπαγενται αυτο για το μελλον(αναφερθηκαμε και οι 2 παραπανω στα + και - μιας τετοιας λυσης)

 

32Z χωρίς χρωματάκια όμως ;) Ξέρω καλά τα προτερήματα και μειονεκτήματα και του NV40 και του R420.

 

Defence rests :)

 

Μια μάλλον αποτυχεμένη ιδέα του HDR. Aν ήταν έτσι το πραγματικό HDR τότε κλάφτα Χαράλαμπε.Features should be integrated out front and NOT as afterthoughts.

 

Σε καμια περιπτωση αν ειδες ειπα μια "ιδεα" του HDR implementation και οχι HDR φυσικα....

 

BTW any link for the demo??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 129
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Σιγά μην προσβληθώ ;)

 

demo:

 

http://www.pvrdev.com/pub/PC/eg/h/Cloth.htm

 

Δεν νομίζω να δουλέψει όμως. Σύντομη περιγραφή: η κάμερα περιστρέφεται γύρω από την σφαίρα (μπορεί να αλλάξει κανείς την σφαίρα με μια γυμνή γυναίκα π.χ. για να γίνει πιο ενδιαφέρον το πράγμα) όπου το πανί βρίσκεται ήδη πάνω στο αντικείμενο. Πατώντας R=reset η προσομοίωση ξεκινάει εκ νέου και το πανί ανυψώνεται πάνω από την σφαίρα και πέφτει πάλι πάνω σε αυτήν. Χωρίς προσομοίωση είναι περίπου στα 1000fps (κανονικό πανί) και γύρω στα 330fps με wireframe. Κατά την προσομοίωση οι επιδόσεις έχουν ως εξής (έτρεχε στα 1280*960*32, εγώ σμήκρινα στα 640 για εξοικονόμηση χώρου):

 

cloth1.jpg

 

cloth2.jpg

 

O Ηumus έχει στην σελίδα του ένα εξίσου ενδιαφέρον demo με cloth animation, όπου σημαίες από διάφορες χώρες κυματίζουν, και βέβαια δουλεύει σε όλες τις dx9.0 κάρτες. Είναι λιγότερο πολύπλοκη η προσομείωση, μιας και δεν πέφτει το πανί πάνω σε αντικείμενο, παίρνοντας έτσι το σχήμα του.

 

Αυτό όμως θα δουλέψει σίγουρα:

 

http://www.pvrdev.com/pub/PC/eg/h/DeferredShading.htm

 

Deferred Shading via dx9.0 MRTs. Είναι μια εναλλακτική μορφή σκιάσεων από το Doom3. Aν και δεν είναι μετροπρόγραμμα και εκτός αν έχουν αλλάξει κάτι οι πρόσφατοι οδηγοί, οι GeForce εδώ παρουσιάζονται πιο γρήγορες από τις Radeon (enable all lights).

 

Σε μια πρόσφατη συνέντευξη που έδωσε ο Raja Koduri (senior engineer HW-design ATI), είπε εμμέσως πλην σαφώς για το Doom3:

 

Wenn es zutreffend ist, dass Doom3 mehr für Nvidia-Chips optimiert ist, gibt es nur zwei Interpretationen für mich: Die Jungs von Nvidia haben bei Doom 3 einfach den besseren Job gemacht, oder die technische Mannschaft von ATI hat schlecht gearbeitet.

 

[Εάν είναι αλήθεια ότι το Doom3 είναι περισσότερο προσαρμοσμένο σε chip της NVIDIA, τότε υπάρχουν μόνο δύο ερμηνείες για μένα: τα παιδιά της NVIDIA έκαναν απλά καλύτερη δουλειά με το Doom3, ή ότι η τεχνική ομάδα της ΑΤΙ έκανε κακή δουλειά.]

 

http://www.pcwelt.de/know-how/hardware/107097/index2.html

 

Φυσικά δεν έχω το πρωτότυπο αγγλικό κείμενο (αποκλείεται ο Raja να απάντησε στα γερμανικά), αλλά δεν πιστεύω να αλλοιώθηκε με την μετάφραση η απάντηση, αν και ναι είναι ειλικρινέστατη και έξυπνα διφορούμενη.

 

Το NV40 πράγματι έχει καταφέρει να αποσυνδέσει εντελώς pixel fill-rate από stencil fill-rate και φαίνεται περισσότερο όταν μπαίνει στο παιχνίδι multisampling. Δυστυχώς και το Doom3 αλλά και το HL2 είναι πολύ μα πάρα πολύ CPU bound. Στην πρώτη περίπτωση δεν γινόταν και αλλιώς και εδώ θα έρθει να λύσει τουλάχιστον αυτό το πρόβλημα το μελλοντικό WGF2.0, και όσων αφορά το stenciling αλλά και το cube-mapping (κ.α. φυσικά).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eιναι μια πολυ σωστη λογικη δεν διαφωνω καθολου μαζι σου κ εντελει καταληγουμε σε αυτο που ειπα. Για εναν που δεν αναβαθμιζει συχνα μια ΝV4x θα αποτελουσε μια λυση με οτι συνεπαγενται αυτο για το μελλον(αναφερθηκαμε και οι 2 παραπανω στα + και - μιας τετοιας λυσης)

 

Εξαρτάται τι εννοείς με NV4x, γιατί εγώ είχα κατά νου μάλλον low end/budget. Ρίξε μια αναλυτικότερη ματιά στο NV44 και τι του λείπει ακριβώς σε σχέση με τα μεγαλύτερα μοντέλα και η απάντηση είναι εύκολη. Και διαφορετικά να ήταν τα πράγματα, από την στιγμή που δεν προβλέπεται η ATI να κατέβει στο low-end μέσα στην χρονιά με SM3.0 δεν αλλάζει τίποτα. Ούτε καν στο mainstream δεν αναμένω να κατέβει φέτος το R520 για να'μαι ειλικρινείς. Η περίοδος που θα μπορούμε με ασφάλεια να περιμένουμε SM3.0 παιχνίδια, θα είναι όταν κάρτες του τύπου R520 θα αξίζουν όσο οι low end κάρτες του μέλλοντος σε επιδόσεις. Λογικά όχι κάτω από 2 χρόνια από σήμερα. Εις αντέξει με μια ΝV43/44 μέχρι το 2007, αξίζει όχι μόνο μετάλλιο, αλλά δεν θα πρέπει να περιμένει και πολλά από SM3.0 πόσο μάλλον επιδόσεις.

 

Αν και η σειρά NV3x είχε σοβαρά προβλήματα, δεν έχεις παρά να δοκιμάσεις μια FX5200 (128bit μην το ξεφτυλίσουμε κιόλας) σε ένα από τα λεγόμενα dx9.0 παιχνίδια....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το θεμα ειναι ενα παιδια. οι επιδισεις στις εκαστοτε καρτες. σε ενα αλλο δημοσιυμα μου ανεφερα τα pipelines, ολοι ξερουμε τι σημασια παιζουνε στην αποικονιση της εικονας και στην αναλυση. αυτην την στιγμη οσο η 6800 ULTRA οσο και η X850XT εχουν 16. σκεφταιστε τα 8 παραπανω τι δουλεια θα κανουν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαρτάται τι εννοείς με NV4x' date=' γιατί εγώ είχα κατά νου μάλλον low end/budget. Ρίξε μια αναλυτικότερη ματιά στο NV44 και τι του λείπει ακριβώς σε σχέση με τα μεγαλύτερα μοντέλα και η απάντηση είναι εύκολη. Και διαφορετικά να ήταν τα πράγματα, από την στιγμή που δεν προβλέπεται η ATI να κατέβει στο low-end μέσα στην χρονιά με SM3.0 δεν αλλάζει τίποτα. Ούτε καν στο mainstream δεν αναμένω να κατέβει φέτος το R520 για να'μαι ειλικρινείς. Η περίοδος που θα μπορούμε με ασφάλεια να περιμένουμε SM3.0 παιχνίδια, θα είναι όταν κάρτες του τύπου R520 θα αξίζουν όσο οι low end κάρτες του μέλλοντος σε επιδόσεις. Λογικά όχι κάτω από 2 χρόνια από σήμερα. Εις αντέξει με μια ΝV43/44 μέχρι το 2007, αξίζει όχι μόνο μετάλλιο, αλλά δεν θα πρέπει να περιμένει και πολλά από SM3.0 πόσο μάλλον επιδόσεις.

 

Αν και η σειρά NV3x είχε σοβαρά προβλήματα, δεν έχεις παρά να δοκιμάσεις μια FX5200 (128bit μην το ξεφτυλίσουμε κιόλας) σε ένα από τα λεγόμενα dx9.0 παιχνίδια....[/quote']

 

Φυσικα και αναφερομουν στις high end NV40.Σου ειπα η λογικη σου ειναι σωστη (ισως λιγο far stretched οσον αφορα τα χρονικα ορια), συμφωνω, ακομα και αυτες δεν εχουν καμια σοβαρη ελπιδα οχι σε 2 χρονια αλλα ουτε μεχρι την U3 engine για σοβαρα πραγματα. (Εαν υποθεσουμε οτι αυτη θα βγει σε 1 χρονο περιπου). Ειμαι και εγω χρονια στο αθλημα ξερω οτι δεν υφισταται εννοια μακροχρονιας επενδυσης στις καρτες γραφικων ποσο μαλλον για σεβαστα επιπεδα απλα ειναι ενα προσον κατα την γνωμη μου. Οπως ειπα καλυτερα να το εχεις (βοηθεια μπορει μονο να προσφερει οχι μπελαδες θεωρητικα η φυση του SM3.0) παρα οχι.

Τωρα στις NV3x τι με πηγες; Δεν νομιζω οτι μπορει να αποτελεσει μετρο συγκρισης η πρωην γενια σε ιστορικο επιπεδο,καθως αποτελουν εξαιρεση στον κανονα και μεγαλο φιασκο της Nvidia. Οι αδυναμιες της μαλιστα φανηκαν ποιο εντονα αφου ειχαν απεναντι τους το φοβερο και τρομερο R3xx.

Συνηθως εχουμε ποιο μεγαλη συγκλιση μεταξυ των εκαστοτε 2 ανταγωνιστριων εταιριων στον χωρο των 3d γραφικων,οποτε δεν νομιζω οτι ηταν και το πιο ευστοχο παραδειγμα...

 

[Εάν είναι αλήθεια ότι το Doom3 είναι περισσότερο προσαρμοσμένο σε chip της NVIDIA, τότε υπάρχουν μόνο δύο ερμηνείες για μένα: τα παιδιά της NVIDIA έκαναν απλά καλύτερη δουλειά με το Doom3, ή ότι η τεχνική ομάδα της ΑΤΙ έκανε κακή δουλειά.]

 

http://www.pcwelt.de/know-how/hardw...097/index2.html

 

Φυσικά δεν έχω το πρωτότυπο αγγλικό κείμενο (αποκλείεται ο Raja να απάντησε στα γερμανικά), αλλά δεν πιστεύω να αλλοιώθηκε με την μετάφραση η απάντηση, αν και ναι είναι ειλικρινέστατη και έξυπνα διφορούμενη.

 

Απιστευτο. LOL. Δεν το ειχα υπ οψιν μου. Διπλωματικη απαντηση δεν λες τπτ...

 

Παρεπιπτοντως ευχαριστω για τα link

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το θεμα ειναι ενα παιδια. οι επιδισεις στις εκαστοτε καρτες. σε ενα αλλο δημοσιυμα μου ανεφερα τα pipelines, ολοι ξερουμε τι σημασια παιζουνε στην αποικονιση της εικονας και στην αναλυση. αυτην την στιγμη οσο η 6800 ULTRA οσο και η X850XT εχουν 16. σκεφταιστε τα 8 παραπανω τι δουλεια θα κανουν;

 

Yποθετικό σενάριο:

 

R520= 620/650MHz

 

650 * 16 = 10400 MPixels/sec (+25% fillrate compared to R480)

690MHz@256bit = 44.6 GB/sec (+17% bandwidth compared to R420)

 

Τώρα είτε αυξήσω τον χρονισμό σε υποθετικό υπολογισμό, είτε τον αριθμό των μονάδων, το αποτέλεσμα είναι πολύ κοντά θεωρητικά.

 

Ενδεικτικά στην απλή 6800 ξεκλειδώνοντας τις μονάδες και χρονίζοντας στα 350/435MHz (από 325/350MHz), o ρυθμός πλήρωσης αυξάνεται περίπου κατά 44% και το εύρος μνήμης κατά περίπου 25%. Ο μέσος όρος αύξησης επιδόσεων όμως είναι γύρω στα 20-25% ανάλογα με την περίπτωση.

 

Αν πάρεις μια θεωρητική ΝV4x με 6 τετράδες και 400MHz, o ρυθμός πλήρωσης αυξάνεται κατά 50%. Όταν μιλάμε για αύξηση των τετράδων δεν μιλάμε για τις ίδιες ακριβώς τετράδες. Υπενθυμίζω ότι το NV43 έχει 2 quads/ 4 ROPs, ενώ οι NV40 4 quads/ 16 ROPs.

 

Τωρα στις NV3x τι με πηγες; Δεν νομιζω οτι μπορει να αποτελεσει μετρο συγκρισης η πρωην γενια σε ιστορικο επιπεδο,καθως αποτελουν εξαιρεση στον κανονα και μεγαλο φιασκο της Nvidia. Οι αδυναμιες της μαλιστα φανηκαν ποιο εντονα αφου ειχαν απεναντι τους το φοβερο και τρομερο R3xx.

Συνηθως εχουμε ποιο μεγαλη συγκλιση μεταξυ των εκαστοτε 2 ανταγωνιστριων εταιριων στον χωρο των 3d γραφικων,οποτε δεν νομιζω οτι ηταν και το πιο ευστοχο παραδειγμα...

 

Κοίτα η NVIDIA χρησιμοποιεί τα high end features στο low end για λόγους marketing και από ότι είδες στις πωλήσεις οι αγοραστές ήταν αρκετά ανεγκέφαλοι να νομίσουν ότι πήραν dx9.0 κάρτα με τις 5200. Πες μου τι ακριβώς αλλάζει στις 6200 και θα σου απαντήσω. Κολλάμε ένα στικεράκι στο κουτί με Χ ή Ψ συμβατότητα και τελείωσε η ιστορία; Κανένας δεν θα'πρεπε να περιμένει με τις τιμές αυτές μια κάρτα αξιώσεων και πόσο μάλλον να μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις SM3.0, και εδώ ακριβώς είναι το κοινό σημείο μεταξύ 5200 και 6200 που εννοούσα.

 

Εκεί που έκανε αδιαμφισβήτητα εξαιρετική δουλειά η NVIDIA είναι στο mainstream με την ΝV43 και φυσικά με το NV40 (όπου η σχέση 80:20 στο high end (R300/NV30) έγινε σήμερα 60:40).

 

΄Οσο και να το συζητάμε αν η ATI δεν ακολουθήσει παρόμοια στρατηγική όσων αφορά το low-end δεν πρόκειται να αλλάξουν πολλά.

 

Η χρονιά αυτή θα επισκιαστεί τεχνολογικά από τις ανακοινώσεις από την Sony και την Microsoft για τις κονσόλες τους. Η πραγματική επόμενη μάχη θα δωθεί περί τα μέσα (ή αργότερα) του 2006. Ως τότε η ΑΤΙ θα αποκτήσει SM3.0 και η NVIDIA μεγαλύτερους ρυθμούς πλήρωσης (σιγά τα ωά).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Yποθετικό σενάριο:

Κοίτα η NVIDIA χρησιμοποιεί τα high end features στο low end για λόγους marketing και από ότι είδες στις πωλήσεις οι αγοραστές ήταν αρκετά ανεγκέφαλοι να νομίσουν ότι πήραν dx9.0 κάρτα με τις 5200. Πες μου τι ακριβώς αλλάζει στις 6200 και θα σου απαντήσω. Κολλάμε ένα στικεράκι στο κουτί με Χ ή Ψ συμβατότητα και τελείωσε η ιστορία; Κανένας δεν θα'πρεπε να περιμένει με τις τιμές αυτές μια κάρτα αξιώσεων και πόσο μάλλον να μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις SM3.0' date=' και εδώ ακριβώς είναι το κοινό σημείο μεταξύ 5200 και 6200 που εννοούσα.

 

Εκεί που έκανε αδιαμφισβήτητα εξαιρετική δουλειά η NVIDIA είναι στο mainstream με την ΝV43 και φυσικά με το NV40 (όπου η σχέση 80:20 στο high end (R300/NV30) έγινε σήμερα 60:40).

 

΄Οσο και να το συζητάμε αν η ATI δεν ακολουθήσει παρόμοια στρατηγική όσων αφορά το low-end δεν πρόκειται να αλλάξουν πολλά.

 

Η χρονιά αυτή θα επισκιαστεί τεχνολογικά από τις ανακοινώσεις από την Sony και την Microsoft για τις κονσόλες τους. Η πραγματική επόμενη μάχη θα δωθεί περί τα μέσα (ή αργότερα) του 2006. Ως τότε η ΑΤΙ θα αποκτήσει SM3.0 και η NVIDIA μεγαλύτερους ρυθμούς πλήρωσης (σιγά τα ωά).[/quote']

 

Shit happens. All the time... -) Μην κολλαμε στις low end, ακομα και ενας "ανεγκεφαλος" ξερει οτι οταν πληρωνει μεχρι 60-70 ευρω για καρτα γραφικων δεν προκειται να παρει κατι που θα αποτελει εχχεγυο ακομα και αν θαμπωθει απο τα ευφανταστα features που του πασαρουν. Φυσικα ολα εξαρτωνται και απο τις απαιτησεις του εκατοτε χρηστη. Η γρια αλεπου Nvidia την δουλεια της κανει και μαλιστα αρκετα καλα στους τομεις PR και marketing.

 

BTW To cloth demo ετρεξε κανονικα.Πολυ ενδιαφερον.Ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως ότι και να λέμε... μπρος γκρεμός.. και πίσω ρέμα! Για το γ@μώτο της υπόθεσης.. ακόμα δεν έχω χωνέψει τα 352ευρώπουλα που είχα στάξει για την 6800 ρε παιδιά! Και μόνο στην ιδέα ότι σε μερικούς μήνες μόνο δεν θα τα παίζει όλα σε full detail.. χλωμιάζω! Έτσι που πάμε.. χρειάζεται να κάνει κάποιος αναβάθμιση μια φορά το χρόνο.. και δεν το θεωρώ και ότι καλύτερο να στάζεις τουλάχιστον 1000ευρώ κάθε 12 μήνες... :-?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δηλαδη πια καρτα απο της σημερινες πρεπει να εχεις για να εισια μεσα στα επομενα 2 χρονια;

 

Να εισαι μεσα σε τι; Τελειως λανθασμενη προσεγγιση

Αυτο που λες ειναι πολυ γενικο και αοριστο

Εξαρταται απο τις αναγκες του εκαστοτε χρηστη. Πολυ πολυ γενικα

1. Για να εισαι μεσα οπως λες πρεπει να εχεις ενα δυνατο και ισσοροπημενο συστημα και οχι απλα μια καλη καρτα γραφικων. (cpu,gpu,ram,hdd)

2. Σε τι αναλυσεις παιζεις; Αυτο ειναι αναλογο με τις αναγκες σου ( μεγεθος monitor,απαιτησεις σου για υψηλοτερες αναλυσεις κλπ κλπ)

3. Φιλτρα (ανισοτροπικο,εξομαλυνσης)

4. eye candy on/off.Οσο παιρναει ο καιρος τοσο θα αναγκαζεσαι να θυσιαζεις καποια features για καλυτερα fps

 

Αυτα ισχυουν απο καταβολης 3d καρτων αυτα ισχυουν και σημερα. Απλα με την αναγκη της δημιουργιας νεων μεγαλυτερων αναλυσεων λογω μεγαλυτερων monitor και τεραστιας εξελιξης των γραφικων ,ο κυκλος ζωης μιας gpu εχει μικρυνει λιγο,οχι ομως τοσο ωστε να διαμαρτυρομαστε. Οσοι ειναι χρονια σε αυτη την φαση το γνωριζουν καλα αυτο. Παιδια με pc ασχολουμαστε οχι με κονσολες γιατι θελουμε καλυτερα γραφικα,μεγαλυτερες αναλυσεις,φιλτρα.Οποιος δεν μπορει να το αντεξει αυτο και θεωρει οτι ολα αυτα ειναι ματαια, καλο θα ηταν να ξανασκεφτει την αγορα μιας κονσολας να εχει και ησυχο το κεφαλι του.

 

Κανενας μα κανενας σε αυτη την γη δεν μπορει να ειναι σιγουρος ακομα και με την πιο high end καρτα γραφικων οτι θα αποτελεσει εχχεγυο για το απωτερο μελλον οταν την αγοραζει. Ειναι τοσες πολλες οι μεταβλητες στην συναρτηση της μακροζωιας μιας καρτας γραφικων που κανεις δεν μπορει να ξερει παρα μονο να κανει εικασιες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βέγγο μου' date=' θα σε δείρω.

Μην τους λες τα μυστικά αυτά , γιατί διώχνεις τον έλληνα από το Pc.

Θα σε δείρω Δημήτρη.

Ντροπή σου ρε προδότη :D[/quote']

 

Δεν τον διωχνω τον προτεπω να ξανασκεφτει τις επιλογες του.

Δεν μπορεις να αναζητεις την creme ala creme των γραφικων και ταυτοχρονα να θες να την βγαζεις με πενταροδεκαρες. Αυτο ειναι νομος σε καθε τομεα της τεχνολογιας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βέγγο μου' date=' θα σε δείρω.

Μην τους λες τα μυστικά αυτά , γιατί διώχνεις τον έλληνα από το Pc.

Θα σε δείρω Δημήτρη.

Ντροπή σου ρε προδότη :D[/quote']

 

Καλά τα λέει άστον ;)

 

Ότι πληρώνεις παίρνεις. Η κονσόλα σαν hardware είναι επένδυση για περίπου μια πενταετία. Σε αυτή την περίπτωση η πλειοψηφία μένει κολλημένη στα 640*480 με χαμηλή γεωμετρία και πληρώνει μια φορά (από 300-400 ευρώ) για το διάστημα αυτό (ή και παραπάνω χρόνο ενίοτε).

 

΄Οσο αναβαίνουν οι απαιτήσεις, τόσο αναλογικά και η τιμή.

 

Μην κολλαμε στις low end....

 

Developers/ISVs relate game content/requirements to the lowest common denominator and not otherwise. Κανόνας από την απαρχή του τρισδιάστατου. Tα high end features είναι κυρίως για τους δημιουργούς παιχνιδιών και για μελλοντικά παιχνίδια. Γνωρίζεις καλά ότι ένα ΑΑΑ παιχνίδι θέλει πλέον πάνω από 2 χρόνια για να προγραμματιστεί (και τα 2 χρόνια είναι τρομακτικά λίγος χρόνος για παιχνίδι απαιτήσεων). Όταν ο δημιουργός αποκτήσει το ανάλογο hardware, θα μπορέσει και να το χρησιμοποιήσει σαν developing platform για μελλοντικό παιχνίδι. Δες πόσο χρόνο χρειάστηκαν παιχνίδια όπως το FarCry, HL2, Doom3, UE2 κλπ. από την σύλληψη της ιδέας ως την κυκλοφορία και η απάντηση είναι εύκολη.

 

Η γρια αλεπου Nvidia την δουλεια της κανει και μαλιστα αρκετα καλα στους τομεις PR και marketing.

 

Ξέρει να ελίσσεται και ακριβώς το ίδιο κάνει και η ATI αυτή τη στιγμή, δηλαδή αμφότερες εταιρίες επεκτείνονται σε άλλες αγορές ταυτόχρονα. Οι επόμενες αγορές που στοχεύουν είναι ότι έχει σχέση με ψηφιακό multimedia.

 

Η ATI ετοιμάζεται να αγοράσει ή να συγχωνεύσει καινούργια εταιρία και ακόμα ψαχνόμαστε να βρούμε πια θα μπορούσε να είναι.

 

Η NVIDIA έχει αναγνωρίσει προ πολλού ότι τα κέρδη της από το PC δεν θα είναι τόσο υψηλά όσο στο παρελθόν. Αναγκάστηκε έτσι όχι μόνο να απλωθεί σε άλλες αγορές αλλά και να αλλάξει τακτική. Πριν μερικά χρόνια ήταν αδιανόητο για την NVIDIA να πουλήσει IP. Μπαίνοντας στην αγορά PDA/mobile το AR10 (GoForce4500) ξαφνικά πωλείται ως IP και η συμφωνία με την SONY για την επόμενη κονσόλα τους (και ότι άλλο έχει σχέση με multimedia από κει και πέρα) αφορά μόνο IP.

 

Φέτος ήταν η πρώτη χρονιά μετά από χρόνια που κλείσανε για τις γιορτές για να μειώσουνε τα εργατικά και επίσης δεν κάνουν πλέον "ταρζανιές" με τα foundries ή άλλα περιττά έξοδα. Κανείς δεν θα πάει πουθενά ούτε παθαίνουν τίποτα αυτές οι εταιρίες με τέτοιο βεληνεκές, απλά τα πράγματα έχουν στριμωχτεί αρκετά.

 

BTW To cloth demo ετρεξε κανονικα.Πολυ ενδιαφερον.Ευχαριστω

 

Θα ανέβασαν καινούργια έκδοση τότε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι μου λετε τωρα ρε παιδια εσταξα 3500 ευρο για να εχω το συστημα που θελω.και θα κολοσο να δωσο αλλα 500 για καρτα αν χρειαστει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...