Προς το περιεχόμενο

nvidia 6800 με 24pipelines


pikoriko

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

αρχες καλοκαιριου περιμενουμε να κυκλοφορισει η πρωτη καρτα με 24 pipelines

εναντι των 16 σημερινων, και φυσικα απο την vidia. οπως επισης φημολογειτε

οτι μεσα στο 2005 οι καρτες την θα φορουν το chip της SAMSUNG με 512 mb.

Δημοσ.

Πηγή; Manufacturing process and foundry? Codename?

 

Παρεπιπτόντως υπάρχουν 2 τρόποι να αυξηθούν οι ρυθμοί πλήρωσης και οι επιδόσεις των shaders:

 

1. Aύξηση αριθμού τετράδων με περίπου ίδιο χρονισμό όπως σε υπάρχουσες λύσεις.

 

2. Αύξηση χρονισμού πάνω από τα σημερινά επίπεδα με 4 τετράδες.

 

Και τα δύο ταυτόχρονα τα θεωρώ υπερβολικά ακόμα και με low-k 90nm@TSMC.

 

Εντελώς πληροφοριακά η NVIDIA πήρε την απόφασή της για 90nm κατά ένα ευτακαφρόνητο διάστημα αργότερα από την ΑΤΙ, γι΄αυτό θα συνιστούσα προσοχή στην εκάστοτε ράδιο-αρβύλα που κυκλοφορεί.

 

Μέχρι να εμφανιστεί στα ράφια μια κάρτα γραφικών δεν θεωρώ ότι έχει κυκλοφορήσει κάτι και αυτό ισχύει για αμφότερες εταιρίες.

Δημοσ.

σεβαστη η γνωμη σου αλλα οπως ξερεις η τεχνολογια της καρτας γραφικων καθε 6 μηνες

αλλαζει οσο για της πληροφοριες το διαβασα σε ενα site εντελως τυχαια για τα 24 pipelines τωρα για τα 512 mb το διαβασα στο pc master

Δημοσ.
σεβαστη η γνωμη σου αλλα οπως ξερεις η τεχνολογια της καρτας γραφικων καθε 6 μηνες

αλλαζει οσο για της πληροφοριες το διαβασα σε ενα site εντελως τυχαια για τα 24 pipelines τωρα για τα 512 mb το διαβασα στο pc master

 

Kοντεύει χρόνος από την κυκλοφορία της σειράς GeForce6, ποιούς 6 μήνες ακριβώς εννοείς;

 

512MB μνήμη είναι αναμενόμενη (ήδη η Quadro FX4400 έχει 512 μνήμη) στα πανάκριβα μοντέλα και για τις R520.

 

΄Οσον αφορά για τις εκάστοτε πληροφορίες εξακολουθούν να είναι ανεπιβεβαίωτες φήμες μέχρι το στάδιο των επίσημων ανακοινώσεων, από κάθε εταιρία. Μακάρι να επρόκειτο μόνο για την "γνώμη" μου εδώ.

 

Παρεπιπτόντως όταν μιλάμε για 6 τετράδες δεν μιλάμε για ακριβώς τις ίδιες τετράδες όπως στις NV40. Mια βαθύτερη ματιά στις NV43 και στον συσχετισμό quads<->pixel engines λύνει τον γρίφο αυτό.

 

Από τούδε και στο εξής τα refresh θα πρέπει να αναμένονται σε διάστημα μεγαλύτερο των 12 μηνών και οι καινούργιες γενιές πάνω από 24 μήνες.

Δημοσ.

ειναι πολυ λιγες οι καρτες με 512mb.και αυτες που τα εχουν ειναι καθαρα για επεξεργασια εικονας οπως σωστα ανεφερες quatro και η εταιρια matrox.εγω μιλουσα καθαρα για παιχνιδια που θα εχουν καλυτερες αναλυσεις

Δημοσ.

Τα περισσότερα σημερινά παιχνίδια υποστηρίζουν τρελλές αναλύσεις (>1600*1200).

 

Τα 512 μνήμη θα ανεβάσουν αισθητά τις τιμές των καρτών και θα είναι για ένα πολύ μικρό ποσοστό της αγοράς που θα μπορούν να πάρουν και οθόνη >23-24". Η μνήμη αυτή όμως κατά την δική μου άποψη ο χρήστης είναι καλύτερο να την σπαταλήσει σε χαμηλότερες αναλύσεις με πολλά δείγματα εξομάλυνσης, παρά αναλύσεις του τύπου 2048*1536 χωρίς εξομάλυνση.

 

Σημαντικό στοιχείο για τον χρόνο πιθανής κυκλοφορίας μελλοντικής ΝV4x, είναι σε ποιό foundry η NVIDIA έκλεισε "θέση" και πότε, πράγμα που δεν έχει δωθεί ακόμα στην δημοσιότητα.

Δημοσ.
τι καρτα γραφικων εχεις φιλε Ailuros; εισαι ευχαριστημενος;

 

6800nonUltra/unlocked@350/435MHz σε 21" CRT. Ευχαριστημένος δεν θα είμαι ποτέ.

 

http://www.firingsquad.com/hardware/msi_nx6800/page8.asp

 

Ρίξε μια ματιά εδώ στις επιδόσεις των 6800GT@SLi. Στα 1600 με 4xAA/8xAF φτάνει τα 70+ ενώ στα 2048 με 4xAA/8xAF μόλις 30fps. Aθροιστικά το εύρος μνήμης δύο 6800GT είναι 5200*2 = 10400 ΜPixels/sec.

 

΄Ενας άλλος υποθετικός υπολογισμός μου δίνει:

 

450ΜΗz * 24 = 10800 ΜPixels/sec ;)

Δημοσ.

το δικο μου συστημα ειναι΄- mobo abit av8 3deyes, cpu-fx-55, vga leadtek 6800gt, μνημη

1μβ kingston.για αυτο ρωταω γνωμες για fx-55 και για leadtek 6800gt για να δω αν εκανα καλες επιλογες. εχω overclockinkg για vga πυρινας430 και μνημη 1130.

Δημοσ.

Kales kai oi perissoteres quads alla den pisteyw na doume treles (50%+) veltiwseis xwris kapoia veltiwsh sto diathesimo bandwidth h sthn apodotikh tou xrhsh. Apo kei kai pera, 512mb tha doume sigoura, alla den pisteyw na exoun megalo deikth xrhsimothtas/timh, sthn arxh toulaxiston.

Δημοσ.
το δικο μου συστημα ειναι΄- mobo abit av8 3deyes' date=' cpu-fx-55, vga leadtek 6800gt, μνημη

1μβ kingston.για αυτο ρωταω γνωμες για fx-55 και για leadtek 6800gt για να δω αν εκανα καλες επιλογες. εχω overclockinkg για vga πυρινας430 και μνημη 1130.[/quote']

 

To chipset είναι το πιθανότερο να έχει την μεγαλύτερη μακροζωία όσων αφορά τους AMD. H τιμή του επεξεργαστή πρέπει πάντως να σε έτσουξε κάπως. Εγώ έχω βάλει την αναβάθμιση της μητρικής/επεξεργαστή προσορινά στον πάγο για τρεις λόγους:

 

1. Να ξεκαθαριστεί το πεδίο με τα chipset ΑΜD (βλέπε 939), να πέσουν κάπως οι τιμές και ειδικά στα dual peg boards. Δεν έχω SLi σύστημα κατά νου, αλλά δύο δίαυλοι δεν θα πάνε χαμένοι προφανώς στο μέλλον, και φυσικά αναμένω να δω πως θα ξεκινήσει/εξελιχτεί η ιστορία με τους dual core επεξεργαστές.

 

2. Να πέσουν οι τιμές στα τροφοδοτικά =/>550W.

 

3. Εκτός αν η εφαρμογή είναι προβληματική, στο 99% χρησιμοποιώ υψηλές αναλύσεις σε συνδυασμό με AA/AF. Eδώ μεγαλύτερο βάρος πέφτει στην GPU και με την τροποποιημένη 6800 και έναν ταπεινό ΧP3000+ το σύστημα προς το παρών καλά κρατεί.

 

΄Οταν θα κάνω αναβάθμιση θα είναι σχεδόν ολική. Με την εμφάνιση του PCI-E δεν βλέπω να σηκώνει και τίποτε άλλο. Από παιχνίδια δεν περιμένω τίποτα το συγκλονιστικό το 2005, πλην του Serious Sam2. To 2006 θα είναι μάλλον η μεγάλη χρονιά για το Longhorn και τις WGF2.0 συμβατές κάρτες γραφικών.

 

Από τεχνολογικής άποψης την παράσταστη της χρονιάς θα την κλέψουν οι παρουσίαση πολυαναμενόμενων consoles που περιμένω να επισκιάσουν κάθε είδους απλά γρηγορότερες GPU από το NV40.

 

Kales kai oi perissoteres quads alla den pisteyw na doume treles (50%+) veltiwseis xwris kapoia veltiwsh sto diathesimo bandwidth h sthn apodotikh tou xrhsh. Apo kei kai pera, 512mb tha doume sigoura, alla den pisteyw na exoun megalo deikth xrhsimothtas/timh, sthn arxh toulaxiston.

 

Αν μιλάγαμε υποθετικά για 2048*1536 (ή οποιαδήποτε παρεμφερή widescreen ανάλυση) με 4x ή και 6xAA, τότε μάλλον να χρειαστούν και τέτοιες ποσότητες μνήμης. Εδώ δεν είναι μόνο το πρόβλημα όμως ο ρυθμός πλήρωσης/εύρος μνήμης (και άρα οι επιδόσεις και ναι ακόμα και με πλέον των 10GPixels/sec), αλλά και σε τι οθόνη θα τρέξεις τέτοιες αναλύσεις. Υπάρχει προς στιγμήν η 30" της Apple που κάνει πάνω από 3000 ευρώπουλα για τους Ultra-τρελλαμένους. Η 21" CRT μου υποστηρίζει μέχρι 2048*1536*32@75Ηz. Με την διαφορά ότι πάνω από τα 1600*1200 αρχίζει να "τεντώνει" για να καλύψει όλη την επιφάνεια, με μια μορφή "supersampling". Κακό δεν είναι απλά παύει να έχει νόημα να χρησιμοποιήσεις σε παιχνίδια τέτοιες αναλύσεις, ακόμα και αν φτάνουν οι επιδόσεις.

 

Ακόμα και στο δισδιάστατο παρεπιπτόντως (αν εξαιρέσω ότι πρέπει να κολλήσω την μύτη μου στην οθόνη για να διαβάσω τα γράμματα) οι επιδόσεις είναι μάλλον κάτω του μετρίου στα 2048*1536*32@75Ηz (η GPU υποστηρίζει ως και 85Hz σε αυτήν την ανάλυση όπως ξέρεις), γιατί και η οθόνη αλλά και η κάρτα γραφικών δουλεύουν στα όριά τους. Εγώ θέλω ένα όσο το δυνατόν γρηγορότερο GUI και έναν cursor να κινείται γρήγορα, ομαλά και ακριβής στην επιφάνεια εργασίας.

 

Φυσικά και έχεις απόλυτα δίκιο στις προβλέψεις σου γενικά. Ο παραλληλισμός μου με τις Quadro δεν ήταν τυχαίος ωστόσο. Υπάρχει ένας σεβαστός αριθμός χρηστών (σεβαστός στον τομέα επαγγελματικών εφαρμογών και μόνο), που αγοράζουν κοινές GeForce ή Radeon και τις μετατρέπουν σε Quadro ή FireGL αντίστοιχα και εδώ ακριβώς είναι που τα 512MB μνήμης θα έχουν αρκετά μεγάλη χρησιμότητα και θα στοιχίσει και του επαγγελματία κάτω από τα μισά λεφτά από μια κανονική Quadro/FireGL.

Δημοσ.

εγω παντως νομιζω αν τελικα κυκλοφορισει η vidia με τα 24 pipeline θα την προτιμησω απο ενα SLI συστημα ,για τον απλουστερο λογο οτι θα εχει καλυτερες αναλυσεις. ακι αυτοι που εχουν SLI αυτην τηνστιγμη μιλαω παντα για 2 6600gt ορατα δεν το καταλαβαινουνε. ειναι σαν να εχουν μια 6800gt.

Δημοσ.

Δεδομένου ότι κυκλοφορούν όλο και περισσότερες οθόνες με μεγάλες αναλύσεις (1920x1200 οι 23", 2560x1600 οι 30") ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ να αναβαθμιστούν και οι κάρτες γραφικών. Στο κάτω κάτω οι τεράστιες αυτές οθόνες κάνουν όσο κάναν κάποτε (πριν περίπου 9 χρόνια) οι 17" με καθοδικό σωλήνα.

Συνεπώς σε 2-3 χρονάκια θα γίνουν προσιτές στο λαό (σε εμάς δηλαδή).

Δημοσ.

πιστευω οτι αμα κυκλοφορισει μια τοσο δυνατη καρτα το SLI θα το προτιμησουν πολυ λιγοι

αφου με μια καρτα θα εχουν επιδοσεις καλυτερες απο 2 6600gt. για 2 ομως ULTRA το συζηταμε

Δημοσ.
Δεδομένου ότι κυκλοφορούν όλο και περισσότερες οθόνες με μεγάλες αναλύσεις (1920x1200 οι 23"' date=' 2560x1600 οι 30") ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ να αναβαθμιστούν και οι κάρτες γραφικών. Στο κάτω κάτω οι τεράστιες αυτές οθόνες κάνουν όσο κάναν κάποτε (πριν περίπου 9 χρόνια) οι 17" με καθοδικό σωλήνα.

Συνεπώς σε 2-3 χρονάκια θα γίνουν προσιτές στο λαό (σε εμάς δηλαδή).[/quote']

 

Το 96' ούτε το τριςδιάστατο ήταν ακόμα στο ξεκίνημά του. Αν και σαφώς η τεχνολογία προχωράει υπάρχουν κάποια διλλήματα που πρέπει να λυθούν πρώτα:

 

Α) Διαρκώς υψηλότερες αναλύσεις ή αποτελεσματικότερους αλγόρυθμους εξομάλυνσης;

Προσφιλές παράδειγμά μου η Pixar. Γιατί αντί να τρέχει στα 4096*4096 (ή και σε ψηλότερες αναλύσεις) αρκείται να τρέχει σε αναλύσεις HDTV αλλά με 64x sample stochastic Supersampling; Το ανθρώπινο μάτι εξομαλύνει για τον απλούστατο λόγο ότι μπορεί η άνοδο της ανάλυσης να μετριάζει aliasing/moire κλπ., αλλά ποτέ στον βαθμό που θα εξομαλύνει ένας καλός αλγόρυθμος εξομάλυνσης.

 

Απλά μαθηματικά:

 

έστω ότι έχω ένα 720*567 render target. Αν του δώσω έναν αλγόρυθμο με 64*64 grid, φτάνω στα 46080*36288.

 

Προσωπική μου άποψη είναι ότι χρειαζόμαστε υψηλές αναλύσεις σε συνδυασμό με καλύτερους αλγόρυθμους εξομάλυνσης. Και ναι εδώ ακόμα και τα 1280*960 ή 1280*1024 με ένα 8*8 grid θα είναι υπεραρκετά προσωρινά, μιας και φτάνει θεωρητικά 10240*8192. ΄Ενας άλλος λόγος είναι ότι τεχνικά δεν ευσταθεί να αυξάνονται οι αναλύσεις επ΄άπειρον. Ακόμα και ο κινηματογράφος που χρησιμοποιούνται ογκώδοι render farms αρκείται σε σαφώς μικρότερες αναλύσεις από το μέσο PC σήμερα και αυτό γιατί η πραγματική βελτίωση της απεικόνισης δεν προέρχεται απλά από την στείρα και διαρκείς αύξηση της ανάλυσης.

 

Β) Ακόμα και σήμερα τα παιχνίδια δημιουργούνται με βάση τα 1024*768. Θα ήταν μεν λογικό να αναμένει κανείς ότι συν το χρόνω θα εμφανιστούν και παιχνίδια όπου οι δημιουργοί θα πάρουν σαν βάση αναλύσεις όπως 1280*1024, αλλά και εδώ με την συνεχή άνοδο της γεωμετρίας μέσω shaders, το πράγμα γίνεται πιο πολύπλοκο. Εκτός βέβαια αν ο στόχος είναι παιχνίδια ή εφαρμογές που περιορίζονται σε 512*512 υφές και στο τσακίρ κέφι καμιά 50-αριά shader calls (με εσωτερική ακρίβεια κολλημένη στα float16/24bit) διάσπαρτα για μια βαρετή αντανάκλαση σε μια λακούβα μια στις τόσες. Στόχος του μέλλοντος είναι εφαρμογές που θα αποτελούνται κατά πλειοψηφία από shaders, με χιλιάδες εντολές ανά φωτοσκίαση, HDR και ίση ή και μεγαλύτερη εσωτερική ακρίβεια του float32 και άλλα πολλά.

 

Το να προλάβουν οι GPU να φτάσουν μέσα σε 2-3 χρόνια τέτοιες βαθμίδες επιδόσεων που να καλύπτουν επαρκώς και εξομάλυνση, και περισσότερη γεωμετρία και υψηλότερες αναλύσεις μονομιάς παραείναι ουτοπικό. Το 2006 αναμένουμε το LONGHORN και μια από τις βασικές καινοτομίες του λειτουργικού θα είναι ένα τρισδιάστατο περιβάλλον, όπου μία από τις ελάχιστες προυποθέσεις θα είναι και τετραπλή εξομάλυνση σε μια GPU για να μπορεί να καλείται συμβατή με το WGF1.0.

 

Παρεπιπτόντως θεωρώ ότι είναι γνωστό ότι οι Mac δεν προορίζονται για τον μέσο χρήστη αλλά περισσότερο για τον επαγγελματία. Οι Mac κάθε άλλο παρά μηχανήματα για παιχνίδια αποτελούν. Πέραν αυτού αν υποθέσω ότι σήμερα αγοράζω μια 30-άρα και ας υποθέσω ότι υπάρχει κάρτα γραφικών να παίζω όλα τα σημερινά παιχνίδια στα 2560*1600, το αμέσως επόμενο ερώτημα είναι για πόσο χρονικό διάστημα. Oι κύκλοι δημοσίευσης όσων αφορά τις κάρτες γραφικών διαρκώς μεγαλώνει και δεν μικραίνει. ΄Ηδη είναι κοντά στα 2 χρόνια και όσο μεγαλώνει η πολυπλοκότητα των επεξεργαστών γραφικών και δεν βοηθάνε ούτε οι διαθεσιμότητες όλο και γρηγορότερων μνημών και τα προβλήματα που συνδέονται με τα manufacturing process, η αναλογία αυτή δύσκολα θα σπάσει.

 

΄Ενας μέσος χρήστης σήμερα έχοντας μια 19-άρα οθόνη (ανεξαρτήτου είδους) μπορεί με άνεση να παίζει παιχνίδια στα 1280*1024 για πάνω από 1-1.5 χρόνο τουλάχιστον και πάλι θα του περισσεύουν επιδόσεις στο τέλος αν μιλάμε για high end GPU. Περιττό δε να σημειώσω ότι η σημερινή πλειοψηφία έχει 17-άρες οθόνες λόγω κόστους και αν και το κόστος στις LCD/TFT έχει μειωθεί αρκετά, εξακολουθεί να είναι υψηλότερο από τις υπό εξαφάνιση CRT.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...