xaotikos Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2005 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2005 Ξέρει κανείς αν αντικαθιστόντας σκληρό σε laptop μόνος σου επηρεάζεται η εγγύηση? Μιλάμε για toshiba laptop και 2 years international support. Θέλω να βάλω τον hitachi 7k60 Έστειλα mail σε ideal αλλά με γείωσαν. Υ.Γ Είμαι Αγγλία και λέω μήπως ξέρει κανένας πριν πάρω τηλέφωνο...
HamerZ Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2005 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2005 Στον δικό μου της Hp είχε στο εγχειρίδιο αναλυτικές οδηγίες για να αφαιρέσεις τον σκληρό πχ για να αποφύγεις κάποιο κίνδυνο, καθώς και να προσθέσεις μνήμη. Είχα ρωτήσει στην Hp στην Αγγλία για το να μπορώ να αλλάξω δίσκο και μνήμη χωρίς να επιρεαστεί η εγγύηση και μου είχαν πειο πως δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα. Αν στο δικό σου δίνει παρόμοιες οδηγίες τότε κάντο. Αλλά μην περιμένεις εγγύηση για τον νέο δίσκο.
xaotikos Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2005 Δεν περιμένω εγγύηση για τον καινούριο αυτό φυσικά θα είναι θέμα της hitachi. Αυτό που θέλω να εξακριβώσω είναι αν το υπόλοιπο notebook θα έχει την εγγύηση όπως πριν ή θα ακούσω κανένα: η αλλαγή δημιούργησε την ζημιά και δεν το φτιάχνουμε και θα τα πάρω
HamerZ Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2005 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2005 Στην περίπτωση μου, ρώτησα στην Hp στα κεντρικά στην Αγγλία και μου είπαν πως η εγγύηση του φορητού εξακολουθεί να ισχύει.
paravatis Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2005 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2005 i lysi einai poly pio apli. allazeis ton hd kai ama pathei kati apla vazeis piso ton palio kai to pas gia service. synithos i allagi tou hd einai poly efkoli diadikasia kai den afinei emfani simadia sto laptop. ;)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.