Προς το περιεχόμενο

San Andreas for Pc

Jimmy_BlinD

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
nai sthrixtikes se mia aythaireth kai adikaiologhth exhghsh' date=' gia na mas peis ti? oti den soy aresei to ps2? pote soy mhn soseis kai pareis.

[/quote']

Ego ekfrazo tin apopsi mou, ksekola re file. An edoses esi ta 200 na to pareis problima diko sou. Stamata se parakalo na asxolise mazi mou h toul. Oti thes pesto mou se private msg giati sto proigumeni fora eixame problima me tous mod's

• Απαντ. 532
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
sorry pou den katalava...

nomiza oti mporousa na paizo lan me tous filous mou sto net cafe.

pes mou ligo tin ip tou ellinikou server.

xreiazete na egatastiso to all-seeing eye?

Xtes dokimasa na do ti pezei me to multitheftauto kai kimithika sths 4.30.

Viperman oson afora to oxi gia to an mporeis na pekseis lan pou sou eipe me tetoio tropo o "gnostis" Jimmy_Blind, fisika kai mporeis. Ftiaxnei o enas server kai oi alloi ypologistes bazoun thn ip tou server kai sindeonte sto diktyo.

Δημοσ.

gia dokimase na ftiakseis server..

Lan - ennoeis esy meso internet.

SERVER=MONEY

lan=free out of money

ok ... den antilegw giati den to exw poly psaksei to sygekrimenw .. an k exw tis amfivolies mou... ton hellenic server pou kapoios mou zitise den to 8imamai apekso... as bei sti selida na ton vrei

Egw pantws opote paw se filo pou xei adsl paizw ston Sweedish Server... exei to megalytero suspense!!

Pantos paidia... kali eykairia einai to multi theft auto mexri na r8ei i paixnidara to san andreas.

Kai oso gia to PS2 kai to PC

To ka8e ena exei k ta xarismata tou.

Aytos pou exei ps2 den exei polles apaitiseis

autos pou exei pc --- exei terasties

thanks

Xtes dokimasa na do ti pezei me to multitheftauto kai kimithika sths 4.30.

Viperman oson afora to oxi gia to an mporeis na pekseis lan pou sou eipe me tetoio tropo o "gnostis" Jimmy_Blind' date=' fisika kai mporeis. Ftiaxnei o enas server kai oi alloi ypologistes bazoun thn ip tou server kai sindeonte sto diktyo.[/quote']

Δημοσ.
psinome na to paro aderfe. ante na bgei akna demo na to doume. poso tha kanei les?

ti na sou pw re exoskeletor ... kai go to skeftomai poly na to parageilw...

8a do ... pisteyo kamia 50e - 60e 8a kostisei synolika mazi me ta eksoda apostolis!

demo den nomizo na vgei... diavasa se ena amerikaniko forum , den 8imamai omos pio pos .. den vgazoun demo dioti ean se kapoion den aresei i tou 8imizei vice city ... den to agorasei... mallon i rockstar games 8a mourla8ei stis pwliseis molis vgei ... 17 iouni!

vevea tpt den einai sigouro

Δημοσ.

Pantos gia toys katoxoys PC poy tha perimenoyn mexri ton ioynio na bgei, mporoyn sto metaxy na akoysoyn to soundtrack, to opoio yparxei sta torrentadika kai eidika se ena poy asxoleitai apokleistika me mp3, einai 8 CD!!!!, me thn moysikh ton radiofonikon stathmon poy paizoyn sto San Andreas, mazi me ta spotakia kiolas.

Δημοσ.

Το έχω κατεβάσει το box set του San Andreas. Δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε. Του Vice City ήταν καλύτερο.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...