Προς το περιεχόμενο

Process vs thread

pietro

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Hi, exw ligo provlhma na katalavw thn diafora metaksu process kai thread.

Apo oti diavasa Process(diergasia) einai ena stugmiotupo enos programatos se ektelesh, ala ena programa mporei na apoteleite apo pola process ta opoia epikoinwnoune me kapoio tropo metaksu opote ena process mporei na einai ena komati enos programatos se ektelesh swsta?

Ta threads twra se anti8esh me ta processes mporoun na briskontai ston idio xwro mnhmhs opote einai poio eukolh kai grhgorh h metaksu tous epikoinwnia, swsta? Einai kati pou mou diafeugei ?

Please voh8hste ena mperdemeno programatisth :P

Δημοσ.

Process_1

|

\Threat1_1

\Threat1_2

Process_2

|

\Threat2_1

\Threat2_2

Ta process exoun metaxi tous diaforetiko xoro mnimis

ta threaths (mias kai anikoun sto idio programma) exoun ton idio xoro mnimis (nomizo edo mporoun na exoun kai anexaritto xoro...).

Poli tannenbaun mirizei i douleia ;)

Δημοσ.

yparhoun 2 modela.. to process model kai to thread model

sto process model mia process klonopoiei n fores ton eafto tis,oses theleis dld, kai dimiourgoudai n omoia programmata opou to kathena ehei to diko tou hwro kai tis dikes tou metavlites.to arhiko programma einai o parent kai ola ta alla childs. parent kai childs boroun omws na ehoun koini mnimi an arhika desmeftei shared memory apo to parent.

gia ta threads den eimai toso sigouros,nomizw omws oti kanoun akrivws tin idia douleia me to process model mono pou den klonopoieitai olokliro to program alla mono o kwdikas pou thes kai episis moirazodai ta idia data omws ehoun xeharisto stack.

gi afto pou leei o dvs parapanw einai en meri swsto, an desmeftei shared memory tote 2 i kai perissoteres processes boroun na ehoun prosvasi ston idio hwro mnimis.

ta threads boroun kai synergazodai pio grigora kai episis einai kai pio elafria,dld den epivarinoun to systima.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...