Προς το περιεχόμενο

Hol Broadband Pack 2005


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θέλω να βάλω το Broadband pack 2005 της HOL. Αξίζει?

Έχει βάλει κανείς το πακέτο αυτό και είναι εντός Αττικής?

Είστε ευχαριστιμένοι με την υπηρεσία eVoice που παρέχει το πακέτο, παρουσιάζει κανένα πρόβλημα με χρονοκαθυστέρηση ή τίποτε άλλο?

Γενικά η HOL πως είναι σαν εταιρία?

Εκτός από το γεγονός οτι ο εξοπλισμός ανήκει στη HOL υπαρχει άλλος περιορισμός ή ψιλά γράμματα που δε φαίνονται με την πρώτη ματιά, τίποτα έξτρα χρεώσεις?

 

Μου κάνει εντύπωση γιατί είναι πολύ φτηνό το πακέτο!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έδιναν έναν router Zoom με υποδοχή για να βάζεις και απλό τηλέφωνο για να καλείς μέσω VoIP, αλλά τώρα το γύρισαν σε έναν της Intracom (NetRoute2 αν θυμάμαι) που είναι ψιλο-μπακατέλα, εκτός και αν βγάλει κανά bios update o θείος :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

To netroute της intracom είχε μερικά προβλήματα αρχικά. Η HOL θα πήγαινε με το Zoom που είναι πιο σταθερό, αλλά δεν παίζει καλά με DSL/ISDN και δεν έχει τόσα features. Τώρα παίζουν δύο σενάρια, ή η Intracom λύνει όλα τα προβλήματα άμεσα και συνεχίζουν να δίνονται netroute, ή θα επιστρέψει η zoom με νέο μηχανάκι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποια μερικά προβλήματα βρε foris_ak; Εδώ δεν μπορούσες να αλλάξεις ούτε το password του router... Ας μη μιλήσουμε για NAT settings κλπ κλπ

 

Ξεφτίλα να κάνει beta testing η HOL πάνω στους χρήστες οι οποίοι πληρώνουν ένα αξιοσέβαστο ποσό κάθε μήνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για Broadband pack δεν ξέρω, αλλά αυτό που ξέρω είναι πως η HOL είναι απαράδεκτη στο after sale support.

Αγόρασα τον περασμένο Απρίλιο ένα πακέτο ADSL και το μετανιώσα...

 

Πχ. δεν γνώριζαν τον εξοπλισμό που μου πουλήσανε (modem Intracom) και έτρεχα να βρω την άκρη μόνος μου (και η Intracom δεν είχε ιδέα για το modem που είχαν κατασκευάσει) τελικά το έκανα transparent modem και άφησα το router να κάνει connect…

Έπεφτε η γραμμή τουλάχιστον 3 φορές την μέρα με αποτέλεσμα να αλλάζει το IP συνέχεια, όταν τους έπαιρνα τηλέφωνο να μάθω τι γίνετε η μόνιμη απάντηση ήταν “δεν ξέρουμε, επικοινωνήστε με τον OTE” (εδώ σημειώνω πως η ADSL πόρτα ήταν δικιά τους και όχι του OTE)… Και άλλα πολλά…

 

Τώρα έχω συνδεθεί μέσω ForthNet και δεν έχει πέσει ούτε μια φορά η γραμμή !!! άσε δε που έχει καλύτερο DNS service…

 

HOL… ΟΧΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...