whiteman7 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2005 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2005 ποτέ δεν είχα πρόβλημα με το e-shop.πάντα άψογοι γρήγοροι και εξυπηρετικοί
profitis Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2005 Μα και εγώ ως τώρα είχα μείνει απόλυτα ευχαριστημένος.Το μαγαζάκι για μένα ως τώρα ήταν άψογο.Αλλα όταν περιμένω 45 λεπτά και επειδη δεν ξέρανε τι γίνεται καν μου έλεγε οτι υπήρχανε άλλοι στην σειρα πριν απο μένα(αυτοι εντωμεταξύ είχανε φύγει) την άλλη οι πωλητές με καθησηχάζανε οτι δεν είναι τίποτα και οτι θα βρεθεί σε πολύ λίγο το cd και όταν στους άλλους (μεγάλοι σε ηλικία) μιλούσαν με απόλυτη ευγένια και δικαιολογιόντουσαν επειδή περίμεναν οι πελάτες......τότε ανεβένει το αίμα στο κεφάλι σου. Δεν ζητούσα καμία ιδιαίτερη μεταχείρηση αλλα αυτοί με είχανε γράψει αυτα τα 45 λεπτά ...Ψάχνανε το ##@#@#@ το cd. Φίλε tzouka,το θέμα είναι να τους πονέσει και λίγο.Πως εγώ έχασα 3 ώρες και 7-8 ? τσάμπα +ταλαιπωρεία+ έμεινα πίσω στο πρόγραμμα μου απο δικο τους καθαρά λάθος.Και διπλό μάλιστα.
tzoykas Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2005 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2005 profitis, βρε σε καταλαβαίνω απόλυτα, απλά δε νομίζω ότι είναι λύση. Για μένα αυτό που θα πονούσε περισσότερο είναι να το χώσεις το μπινελίκι σου, γιατί εμένα περισσότερο μου μοιάζει για δουλειά συγκεκριμένου υπαλλήλου και όχι του καταστήματος γενικά. Από την άλλη σίγουρα δεν είμαι ο κατάλληλος να εκφράσω άποψη γιατί δεν αγόρασα ποτέ κάτι αυτοπροσώπως
profitis Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2005 Καλα,έτσι και είχα το όνομα του πωλητή θα γινόταν εκειπέρα της Βοσνίας. Και να τους έβριζα τι θα γινότανε;Την ταλαιπωρία την είχα φάει;Ασε που έπαιζε να γίνομουν και τελειως ρεζίλι.Οχι πως και η λύση του περιοδικού είναι καλή αλλα τουλάχιστον θα τους τσούξει (αμα δημοσιευθεί που αμφιβάλλω) και θα αναγκαστούνε να κάνουν πιο εντατικά μαθήματα στους υπαλλήλους τους. Κάτι άλλο.Λένε οτι οι συνομιλίες που γίνονται προς το e-shop.gr καταγράφονται,υπάρχει περίπτωση να βγάλεις άκρη ή @@@@@;
tzoykas Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2005 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2005 δε νομίζω να ισχύει αυτό γιατι αν αληθεύει, έχουν παραβεί τη νομοθεσία περί προσωπικών δεδομένων και μπορείς να τους κλείσεις το σπιτι .... Δε νομιζω να είναι τόσο απρόσεκτοι
nick_gr Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2005 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2005 kai gw gia LG perimenw na kanoun paraggelies kai olo sto perimene eimai esteila kai mail pali aurio 8a parw kai thlefwnaki kai vlepoume
profitis Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2005 δε νομίζω να ισχύει αυτό γιατι αν αληθεύει' date=' έχουν παραβεί τη νομοθεσία περί προσωπικών δεδομένων και μπορείς να τους κλείσεις το σπιτι .... Δε νομιζω να είναι τόσο απρόσεκτοι[/quote'] Και όμως υπάρχει φωνητικό μήνυμα στην αρχή που τους παίρνεις τηλέφωνο. "Για την διασφάλιση των υπηρεσιών που σας παρέχουμε,ενδέχεται η συνομιλία σας να καταγραφεί". Αυτο ακριβώς λέει.
tzoykas Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2005 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2005 Ειλικρινά δε ξέρω κατά πόσο το γεγονός ότι σε ενημερώνουν γι αυτό, το κάνει θεμιτό. Κανένας δικηγόρος ρε παιδια; Και εκείνο το "ενδέχεται" ... μου μυρίζει Πυθία. Είναι και δεν είναι ένα πράγμα ...
whiteman7 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2005 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2005 ayto to leei kai stis trapezes otan kaleis...ase min to psaxneis ayto
Ather Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2005 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2005 1. Άλλο τα προσωπικά δεδομένα και άλλο τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα. 2. Από τι στιγμή που λέει ότι "ενδέχεται" είναι καλυμμένος. 3. Μία επιχείρηση μπορεί να κρατά διάφορα δεδομένα για εύλογο χρονικό διάστημα (αρκεί να σου το λέει) αν αυτό εξυπηρετεί τη λειτουργία της. Βλέπε ΟΤΕ και κλήσεις.
profitis Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2005 Σωστά.Αφου αναφέρει οτι ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ να καταγραφεί πιστεύω πως είναι καλυμμένοι.ΤΟ θέμα είναι οτι θα έχει καταγραφεί η συνομιλία αυτή που μου πρότειναν να πάω απο εκει γι α να τα πάρω και οτι τα είχανε.Δεν νομίζω.Οτι τους συμφέρει θα καταγράφουνε.
nick_gr Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2005 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2005 telika Lg o8ones apo thn epomenh ebdomada mou eipan... gia na doume
whiteman7 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2005 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2005 nomizo oti exei ginei toso megalo thema gia enan aneythyno ypallilo.exo tin entyposi oti oiperissoteroi pou exoume agorasei apo e-shop tribame ta matia mas apo tin exipiretisi
profitis Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2005 Σήμερα ήρθε το κουτάκι με αυτοκολλητάκι πάνω:Ειδική εξυπηρέτηση.Παράδοση ΣΑΒΒΑΤΟ. Προφανώς κατάλαβαν τις μ@λ@κιες που κάνανε.Τους έστειλα βέβαια χτες ένα mail.Οχι πως ΑΜΑ το διαβάσουν θα ιδρώσει το αυτί τους αλλα απο το να μην τους τα πεις και καθόλου. Απο ότι φαίνεται και σε μένα,έχει προχωρήσει η παραγγελία για την LG.Aμα δεν δω κούτα στο σπίτι δεν πιστεύω τίποτα.Μετά απο ότι πέρασα...
sarisn Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2005 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2005 Εγώ παρήγγειλα την Τρίτη το απόγευμα μία κάρτα firewire και μία μνήμη 512 DDR. Την Τετάρτη το πρωί πριν φύγω για Ναύπλιο (για 2 μερούλες να χαλαρώσω) κοιτάω στο site και η παραγγελία βρισκόταν στο στάδιο της κοστολόγησης και της έκδοσης αποδείξεων (κάπως έτσι το έλεγε τέλος πάντων). Το βράδυ της ίδιας μέρας μπαίνω στο internet να δω αν έφυγε η παραγγελία και όντως είχε φύγει με την Γενική Ταχυδρομική και μου έλεγε μάλιστα ότι μετά από μία εργάσιμη μέρα θα είναι σπίτι μου. Ωραία λέω κι' εγώ θα γυρίσω την Παρασκευή και θα τα έχω (γιατί την Πέμπτη ήταν αργία). Έλα όμως που όχι μόνο δεν με ειδοποίησαν τι ώρα θα ερχόντουσαν (μεγάλο έξοδο ένα απλό τηλεφώνημα έστω και στο σπίτι) αλλά ήρθαν σήμερα (Σάββατο!!!) και μου άφησαν ένα χαρτάκι που λέει ότι πέρασαν χθες και δεν ήταν κανείς και να τους πάρω ΕΓΩ τηλέφωνο το ταχύτερο δυνατό!!!!!! Ε τώρα τους χ..εις ή όχι??? Και επειδή κάποιοι θα πουν "ναι αλλά δεν φταίει το eshop που δεν ειδοποίησαν οι άλλοι" τότε καλά θα κάνουν να βρουν άλλη εταιρία courier που να ενημερώνει πριν έρθει στο κάθε σπίτι... :evil: :evil: :evil: ΥΓ. Και να προσθέσω ότι έχω ήδη πληρώσει με πιστωτική κάρτα έτσι και όχι με αντικαταβολή πράγμα που σημαίνει ότι έπρεπε να τσακιστούν και να μου τα φέρουν!!!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.