stefanos_79 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2005 Share Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2005 Ενα φιλαρακι μου θελει να κανει αναβαθμιση στη καρτα γραφικών του αλλά το πρόβλημα είναι οτι η μητρική του υποστηρίζει Agp 4x.Με μια γρήγορη ματια όλες οι νεες καρτες (ακριβες και φθηνές) υποστηριζουν Agp 8x.Γίνεται να μπει μια καρτα 8x σε ενα slot που υποστηρίζει μονο agp 4x?Θα πρεπει να βρουμε καρτα που δουλεύει και σε 4x και σε 8x? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Gabriel Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2005 Share Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2005 Ναι,θα παίξει... AGP8x κάρτες είναι backward compatible με AGP4x. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
oLd Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2005 Share Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2005 I kaimeni i karta omos tha ipoferi kai tha esthanete mionektika opote as pari mia kenouria motherboard Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
yositosi Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2005 Share Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2005 Ούτως ή άλλως λίγες κάρτες εκμεταλλεύονται το bandwith του AGP 8... πόσο δε του PCI-e.. Η απώλεια με το 4 δεν είναι και τόσο δραματική φίλε μου.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kSiS Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2005 Share Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2005 θα συμφωνήσω με τον yositosi. όπως είχα διαβάσει στο pcwolrd δεν τρέχει απολύτως τπτ. (εκτός βέβαια από τις ελάχιστα χαμηλότερες επιδόσεις όσον αφορά την θύρα) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2005 Share Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2005 Ούτως ή άλλως λίγες κάρτες εκμεταλλεύονται το bandwith του AGP 8... πόσο δε του PCI-e.. Η απώλεια με το 4 δεν είναι και τόσο δραματική φίλε μου.. Δόξα τω Θεώ επιτέλους δεν είμαι μόνος μου, γιατί βαρέθηκα να το επαναλαμβάνω. (host ram bandwidth) - (CPU bandwidth) = (AGP texturing bandwidth) 0.5-1.0 fps διαφορά στο τσακίρ κέφι με τα σημερινά συστήματα, τουλάχιστον όσων αφορά τα παιχνίδια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
yositosi Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2005 Share Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2005 Και ακόμα και αυτό είναι εικονικό αίλουρε.. μιας και οι Pci-e εκδόσεις έχουν από μαμάς τους λίγο τσιμπημένες τις συχνότητες της μνήμης έναντι των agp εκδόσεων.. :wink: Το μόνο πλεονέκτημα των pci-e είναι το sli... αλλά μην τρελαθούμε κιόλας.. πρέπει να είσαι πολύ πειραγμένος για να τα σκάσεις για 2 6800 και παράλληλα ένα τερατώδες τροφοδοτικό (εδώ η μία κάρτα και είναι δυσβάσταχτη οικονομικά!!!) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2005 Share Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2005 Και ακόμα και αυτό είναι εικονικό αίλουρε.. μιας και οι Pci-e εκδόσεις έχουν από μαμάς τους λίγο τσιμπημένες τις συχνότητες της μνήμης έναντι των agp εκδόσεων.. :wink: Το μόνο πλεονέκτημα των pci-e είναι το sli... αλλά μην τρελαθούμε κιόλας.. πρέπει να είσαι πολύ πειραγμένος για να τα σκάσεις για 2 6800 και παράλληλα ένα τερατώδες τροφοδοτικό (εδώ η μία κάρτα και είναι δυσβάσταχτη οικονομικά!!!) SLi= 8 pci-e lanes per GPU (και όχι 16x + 16x). Δεν θα σου πω ότι δικαιολογώ το κόστος για SLi config σε σχέση με την τελική απόδοση, αλλά το μόνο κόστος που τσούζει σε αυτήν την περίπτωση είναι η δεύτερη κάρτα γραφικών. Tροφοδοτικά που δεν ξεπερνάνε τα 170-180$ και αντέχουν συστήματα SLi υπάρχουν προ πολλού και δεν πάει δα και χαμένο ένα τέτοιο τροφοδοτικό. Επίσης οι μητρικές με διπλό δίαυλο στοιχίζουν περίπου 50$ παραπάνω παρά τα αντίστοιχα nForce4 με μονό δίαυλο. Tέτοιου είδους συστήματα είναι μόνο για "τρελλαμένους" που δεν τους ενδιαφέρει το κόστος. Ακόμα πιο προχωρημένη τρέλλα σε αυτήν την περίπτωση είναι να απενεργοποιήσει ο χρήστης το SLi και να συνδέσει 4 οθόνες στις 2 κάρτες. Για έναν επαγγελματία που του χρειάζονται αρκετές μονάδες γεωμετρίας σαν άλλο παράδειγμα, απλά τις ξεκλειδώνει σε Quadro και αποκτά περίπου +80-85% περισσότερη διαμεταγωγή γεωμετρίας μιας και έχει πλέον στην διάθεσή του 32 κανάλια SIMD και 12 μονάδες γεωμετρίας. Και από μια κανονική Quadro είναι σαφώς φθηνότερο ένα τέτοιο σύστημα, αλλά και αρκετά φθηνότερο από τις ακριβές επαγγελματικές Realizm800/3dLabs. Σαφώς και μπορεί να βρει χρήσεις ένα τέτοιο σύστημα, δεν παύει όμως να είναι υπερβολή για τον απλό χρήστη. ΄Οταν ένας χρήστης ξοδεύει απίστευτα ποσά μόνο και μόνο για να σπάσει το ρεκόρ στην σελίδα της Futuremark, αμφιβάλλω αν θα κολλώσει μπρος στην επιπρόσθετη τιμή. Μην με ρωτήσεις μόνο τι γνώμη έχω για τέτοιου είδους λογικές.... :wink: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
yositosi Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2005 Share Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2005 Φίλε μου αυτή είναι η ουσία και θα συμφωνήσω 100% μαζί σου... :wink: Στην τελική ακόμα και οι "μούφες" FX είχαν και τις 5900Ultra που ακόμα στέκονται μια χαρά στα πόδια τους! Μην αναφέρω δε τις κορυφαίες 9800Pro και Xt που δεν μασάνε μια ακόμα και με τα σημερινά παιχνίδια!! Στην τελική... ακόμα και με τη 19άρα και με σύστημα που δεν μασάει μια για υψηλές αναλύσεις... το 1600χ1200 που φαίνεται πολύ απλά too much!! Γενικά πρέπει να μάθουμε να αναγνωρίζουμε τι είναι "ωφέλιμο" και τι είναι υπερβολή που πασάρει ο εκάστοτε κατασκευαστής προκειμένου να καταφέρει να πουλήσει κάτι "νέο". Κοινώς να ξεχωρίζουμε το marketing από την ουσία! Βγάλανε το Pci-e ως και καλά την κορυφαία λύση.. αλλά απέφυγαν να βγάλουν απευθείας τις ίδιες κάρτες στην ίδια έκδοση για να μην υπάρχει άμεση σύγκριση... ενώ ταυτόχρονα.. και ολοσδιόλου τυχαία.. οι high-end κάρτες βγήκαν σε agp και οι Mid-range σε Pci-e.. :roll: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
littlelouievegos Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2005 Share Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2005 To PCIe θα αποτελεσει την κορυφαια λυση και θα κανει την διαφορα, απλα θελει χρονο να ωριμασει η νεα τεχνολογια. Οπως ειχε κανει και η μεταβαση απο PCI σε AGP. O Ailuros εκανε μια ενδιαφερουσα σκεψη για χρηση του Scalable Link Interface,ομως δεν θα συμφωνησω για το οτι πρεπει να εισαι τρελλαμενος για να προχωρησεις στην αποκτηση ενος SLI συστηματος. Γιατι; 1.Αποδεικνυεται επειτα απο μια σειρα benchmarks οτι ουτε ο πιο high end FX55 υπερχρονισμενος σε υψηλα επιπεδα μπορει να ειναι αρκετος για να δειξει τα κερδη του SLI 2.Οπως πολυ σωστα τονισε ο Ailuros δεν ειναι εξωπραγματικη η αποκτηση ενος SLI m/b και τροφοδοτικου. Επομενως ο χρηστης μπορει να αγορασει τωρα μια PCIe 6800GT/U και σε λιγο καιρο που θα πεσουν οι τιμες να παρει και μια δευτερη. Ετσι ακομα και οταν βγουν οι καινουργιες gpu το 2005 δεν θα χρειαστει να δωσει ενα σωρο λεφτα ξανα για την αποκτηση μιας high end προτασης. 3.Η πιστη στο γεγονος αυτο ενδυναμωνεται εαν αναλογιστει κανεις οτι ειναι απιθανο οι NV5x και R5xx να προσφερουν καποια νεα features (π.χ SM4.0) στις gpus τους που να τα κανουν ελκυστικα περα απο καλυτερα fill rate και ταχυτητες. Δλδ δεν βλεπω στο αμεσο μελλον μια DX10 gpu που ισως να προσφερει κατι αλλο ελκυστικο. Eπομενως ενα SLI mobo δινει την δυνατοτητα στο χρηστη να αποφυγει την αναβαθμιση με την αποκτηση μιας επιπλεον PCIe gpu. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
yositosi Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2005 Share Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2005 Σε θεωρητικό επίπεδο φίλε μου έχεις δίκιο.. αλλά σε πρακτικό μάλλον αλλάζουν τα πράγματα.. Αν πρόσεξες οι τιμές των προηγουμένων high-end καρτών δεν έπεσαν και τόσο πολύ με την έλευση των X-800 και 6800.. Η μόνη που φτήνηνε είναι η 9800Pro και αυτό με μεγάλες ελλείψεις (κοινώς ξεστοκάρισμα).. Από την άλλη.. η διαφορά ισχύος μεταξύ της ναυρχίδας X-800 και 6800Ultra με τις high-end που αντικατέστησαν είναι πραγματικά πάρα πολύ μεγάλη.. οπότε αν γίνει κάτι ανάλογο με τη νέα γενιά.. δεν είναι βέβαιο ότι 2 τωρινές GPU θα φτάνουν τα επόμενα μοντέλα σε επιδόσεις.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
littlelouievegos Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2005 Share Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2005 Σε θεωρητικό επίπεδο φίλε μου έχεις δίκιο.. αλλά σε πρακτικό μάλλον αλλάζουν τα πράγματα.. Αν πρόσεξες οι τιμές των προηγουμένων high-end καρτών δεν έπεσαν και τόσο πολύ με την έλευση των X-800 και 6800.. Η μόνη που φτήνηνε είναι η 9800Pro και αυτό με μεγάλες ελλείψεις (κοινώς ξεστοκάρισμα).. Από την άλλη.. η διαφορά ισχύος μεταξύ της ναυρχίδας X-800 και 6800Ultra με τις high-end που αντικατέστησαν είναι πραγματικά πάρα πολύ μεγάλη.. οπότε αν γίνει κάτι ανάλογο με τη νέα γενιά.. δεν είναι βέβαιο ότι 2 τωρινές GPU θα φτάνουν τα επόμενα μοντέλα σε επιδόσεις.. Ποσο παρακατω να πεσει δλδ η 9800pro τηρουμενων των αναλογιων με τις επιδοσεις της; Αποδιδει οσο αξιζει αυτη η καρτα και ισως παραπανω. Την 9800ΧΤ αν την παρει καποιος τωρα θα ειναι για μενα τρελλος με τις επιλογες που εχει. Δεν αξιζε τοτε που ηταν high end τα λεφτα της ποσο μαλλον τωρα. Και οταν λεω να πεσει η τιμη της εννοω γυρω στα 250ευρω που προσωπικα δεν ειναι και ασχημη. Αυτο βεβαιως θα γινει με την ελευση των νεων gpu μεσα στο 2005,αλλιως edo sto Ellada pou kaliteres times me ton kairo... Οσον αφορα τις επιδοσεις τπτ δεν ειναι σιγουρο. Συμφωνω οτι μπορει να συμβει και αυτο που λες (εχουν ακουστει πραγματα και θαυματα για το νεο πυρηνα της ΑΤΙ) αλλα σιγουρα θα ειναι μια πολυ καλη λυση για καποιον που με 200-250 ευρω θα κανει την δουλεια του υπερανετα αν οχι super. Τα κερδη ειδικα σε gpu limited αναλυσεις με AA/AF enabled ειναι πολυ καλα ακομα και τωρα ποσο μαλλον αν ο χρηστης προβει στο μελλον και σε αναβαθμιση cpu Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
yositosi Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2005 Share Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2005 Κοίτα όμως... θεωρητικά για παράδειγμα και εγώ αυτή τη στιγμή δεν είμαι πουθενά GPU limited... αλλά με κόβω να γίνομαι GPU memory limited πολύ σύντομα.. και η μ@λ@κία είναι ότι ήδη τα 350ευρώ ήταν πολλά... πόσο δε τα 450 που ζητούσαν για την 256άρα GT!!! Μάλλον μας δουλεύουν οι τυπάδες... Δεν πάω να πάρω καλύτερα ένα PS2 ή ένα Xbox... να κάνω 10 φορές μεγαλύτερη απόσβεση καλύτερα??? Κίνητρο για αναβάθμιση έβαλαν το Half life 2.. και σε πηγαίνει από bug σε bug... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
littlelouievegos Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2005 Share Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2005 Κοίτα όμως... θεωρητικά για παράδειγμα και εγώ αυτή τη στιγμή δεν είμαι πουθενά GPU limited... αλλά με κόβω να γίνομαι GPU memory limited πολύ σύντομα.. και η μ@λ@κία είναι ότι ήδη τα 350ευρώ ήταν πολλά... πόσο δε τα 450 που ζητούσαν για την 256άρα GT!!! Μάλλον μας δουλεύουν οι τυπάδες... Δεν πάω να πάρω καλύτερα ένα PS2 ή ένα Xbox... να κάνω 10 φορές μεγαλύτερη απόσβεση καλύτερα??? Κίνητρο για αναβάθμιση έβαλαν το Half life 2.. και σε πηγαίνει από bug σε bug... Ειναι αληθεια οτι οι τιμες στις GPU εχουν παρει την ανιουσα και δεν ξερουμε που θα σταματησουν σε μια εποχη που οι τιμες των H/Υ πεφτουν ραγδαια.... Φυσικα και το κοστος παραγωγης/κατασκευης εχει αυξηθει καθως πλεον βλεπουμε πανακριβες μνημες στις καρτες γραφικων, τεραστια HSF, και οι πυρηνες αποδιδουν απιστευτα fill rate. Οσο και αν σου φαινεται ομως απιθανο τα τεραστια κερδη οι εταιριες τα απολαμβανουν απο τις mainstream καρτες γραφικων ή της προηγουμενης γενιας καρτες. Το κοστος παραγωγης αυτων των καρτων ειναι αστειο συγκριτικα με τιων high end καρτων και το κερδος πολλαπλασιο!! :wink: Τι να κανουμε πληρωνουμε τα high end GFX, αυτο καναμε παντα,αυτο κανουμε και τωρα κ θα συνεχισουμε να κανουμε. Καλο και το PSX2,καλο και το XBOX αλλα αλλα εγω χωρις high resolution,ΑΑ/ΑF και τα high end GFX δεν μπορω. Δεν μπορω δεν μπορω δεν μπορω να την βρω με τζατζικι και με σουβλακι.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2005 Share Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2005 Στην τελική... ακόμα και με τη 19άρα και με σύστημα που δεν μασάει μια για υψηλές αναλύσεις... το 1600χ1200 που φαίνεται πολύ απλά too much!! Your monitor (assuming CRT) is upsampling ie a form of supersampling in that resolution. Απλά ελληνικά; Λίγο πολύ οι διαστάσεις στις οθόνες είναι πολύ κοντά. Αν πάρω τις τυπικές διαστάσεις μιας 19-αρας (τώρα αν διαφέρουν κάτα λίγο προσάρμοσε τις σωστές αναλογίες στον υπολογισμό): 345*244mm horizontal dot pitch 0.2 vertical dot pitch 0.25 345/0.2 = 1725 244/0.25 = 976 Σε αυτήν την περίπτωση στον οριζόντιο άξονα η οθόνη πληρεί τις προυποθέσεις για 1600*1200' date=' στον κάθετο άξονα όμως όχι. Aν πάω σε μια 21" τα στοιχεία αλλάζουν ως εξής: 406/0.2 = 2030 305/0.25 = 1220 Ορίστε και η "αληθινή" 1600*1200 ανάλυση. Γενικά πρέπει να μάθουμε να αναγνωρίζουμε τι είναι "ωφέλιμο" και τι είναι υπερβολή που πασάρει ο εκάστοτε κατασκευαστής προκειμένου να καταφέρει να πουλήσει κάτι "νέο". Κοινώς να ξεχωρίζουμε το marketing από την ουσία! Βγάλανε το Pci-e ως και καλά την κορυφαία λύση.. αλλά απέφυγαν να βγάλουν απευθείας τις ίδιες κάρτες στην ίδια έκδοση για να μην υπάρχει άμεση σύγκριση... ενώ ταυτόχρονα.. και ολοσδιόλου τυχαία.. οι high-end κάρτες βγήκαν σε agp και οι Mid-range σε Pci-e.. :roll: H NVIDIA έβαλε σαν πρωταρχικό στόχο να καλύψει τις ανάγκες ΑGP στο high end, για να έχει ένα πάτημα να αντιμετωπίσει τις πωλήσεις τις ΑΤΙ. Κατά την περίοδο R3xx/NV3x και ειδικά στην αρχή η ΑΤΙ πούλαγε στις πολύ ακριβές κάρτες με συσχετισμό 80:20. Σήμερα ο συσχετισμός αυτός όσον αφορά R420/NV40 έχει αλλάξει στα 60:40 αντίστοιχα. Η πιστη στο γεγονος αυτο ενδυναμωνεται εαν αναλογιστει κανεις οτι ειναι απιθανο οι NV5x και R5xx να προσφερουν καποια νεα features (π.χ SM4.0) στις gpus τους που να τα κανουν ελκυστικα περα απο καλυτερα fill rate και ταχυτητες. Δλδ δεν βλεπω στο αμεσο μελλον μια DX10 gpu που ισως να προσφερει κατι αλλο ελκυστικο. Eπομενως ενα SLI mobo δινει την δυνατοτητα στο χρηστη να αποφυγει την αναβαθμιση με την αποκτηση μιας επιπλεον PCIe gpu. "NV50" (or what people understand under that codename) = WGF2.0 compliant GPU expected not earlier than H2 2006. R520 most likely a SM3.0 GPU with 16*1bi on 90nm with a very high clockspeed but obvious bandwidth limitations. Not any "massive" performance increases, apart from shader intensive or pure AF scenarios. WGF2.0 stands this far a unified shader model (see R500/Xenon/XBox2) and the addition of advanced HOS support (see Geometry Shader or Programmable Primitive Processor). There will be no DX10; WGF stands for Windows Graphics Foundation. WGF1.0 equals dx9.0L, whereby "L" stands for Longhorn and will ship with it as a minimum requirement. WGF2.0 is the new graphics "API" and presupposes a totally new architecture philosophy than this far (see R600/"NV50"). Από την άλλη.. η διαφορά ισχύος μεταξύ της ναυρχίδας X-800 και 6800Ultra με τις high-end που αντικατέστησαν είναι πραγματικά πάρα πολύ μεγάλη.. οπότε αν γίνει κάτι ανάλογο με τη νέα γενιά.. δεν είναι βέβαιο ότι 2 τωρινές GPU θα φτάνουν τα επόμενα μοντέλα σε επιδόσεις.. Αν κάτσεις και καλοσκεφτείς τα παραπάνω και υπολογίσεις μια R520 υποθετικά με 16*1 στα 600ΜΗz σαν ελάχιστο, τότε στις εξαιρέσεις όπου δεν περιορίζεται ο ρυθμός πλήρωσης από το εύρος μνήμης, το λιγότερο που θα μπορούσε να ξεπερνάει μια 6800Ultra είναι θεωρητικά μέχρι και 50%. Ο μέσος όρος είναι αρκετά χαμηλότερος. Βέβαια η ΑΤΙ ευελπιστεί για χρονισμούς άνω των 650, αλλά η αναλογία ρυθμού πλήρωσης και εύρους μνήμης εδώ χειροτερεύει. Μια 6800Ultra@SLi φτάνει ΜΕΧΡΙ +80% άνοδο επιδόσεων σε σύγκριση με μια μονή κάρτα. Αυτό που θα μετρήσει εδώ θα είναι πόσο είναι ο μέσος όρος ανόδου των επιδόσεων μιας R520 σε σχέση με μια Χ800 ΧΤ ΡΕ για παράδειγμα ή ένα σύστημα SLi. Εγώ προσωπικά θα συνιστούσα να μην αναμένονται θαυματουργές αλλαγές και αυτό είναι το μόνο που μπορώ να πω χωρίς να βρω τον μπελά μου. Εξάλλου και η ΑΤΙ θα δημοσιεύσει dual PCI-E συστήματα περί τα μέσα του 2005. Κάποιος λόγος θα υπάρχει φαντάζομαι. Το κακό είναι ότι θα δουλεύει μόνο σε μητρικές με ΑΤΙ chipset.... Ειναι αληθεια οτι οι τιμες στις GPU εχουν παρει την ανιουσα και δεν ξερουμε που θα σταματησουν σε μια εποχη που οι τιμες των H/Υ πεφτουν ραγδαια.... Φυσικα και το κοστος παραγωγης/κατασκευης εχει αυξηθει καθως πλεον βλεπουμε πανακριβες μνημες στις καρτες γραφικων, τεραστια HSF, και οι πυρηνες αποδιδουν απιστευτα fill rate. To κόστος παραγωγής και οι σπανιότητα των πολύ ακριβών μοντέλων πράγματι παίζουν ένα ρόλο, αλλά αυτός ο μύθος πέρι ανεξέλεγκτης ανόδου τιμών στις κάρτες γραφικών πρέπει κάποτε να σταματήσει. Εις από εσάς αγόρασε πριν χρόνια 2 Voodoo2@SLI παρακαλώ να σηκώσει το χέρι του. 600$ παρακαλώ έσκασα τότε συν το κόστος για την επιπλέον κάρτα για το δισδιάστατο. Είχα όμως την δυνατότητα να απολαμβάνω τα παιχνίδια μου σε 1024*768 όταν οι πλειοψηφία ήταν ακόμα στα 640*480. Λίγο αργότερα η GeForce 2 Ultra στοίχιζε "μόνο" 500-550$ κατά την κυκλοφορία της και η V5 6000 που δεν κυκλοφόρησε ποτέ είχε το διόλου ευκαταφρόνητο ΜSRP των 600$. Πάντα υπήρχαν ακριβά και σπάνια μοντέλα για τους πολύ τρελλαμένους. Καλο και το PSX2,καλο και το XBOX αλλα αλλα εγω χωρις high resolution,ΑΑ/ΑF και τα high end GFX δεν μπορω. Είναι τραγικό να μην μπορείς να ανοίξεις το ρημάδι σου για το τι ακριβώς επιφυλάσσει το προβλέψιμο μέλλον: http://v3.espacenet.com/textdoc?DB=EPODOC&IDX=US6828983&F=0&QPN=US6828983 Αν μπορέσεις να καταλάβεις περί τίνος πρόκειται έχει καλώς. Θα έρθει καιρός που δεν θα υπάρχει καν συζήτηση πλέον αν υπάρχει λόγος να ενεργοποιήσεις την εξομάλυνση ή όχι και φυσικά δεν μιλάω για μονοψήφιο αριθμό δειγμάτων..... :wink: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.