galanta Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2005 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2005 Το e-shop παραλαμβάνει με δικά του έξοδα τα ελαττωματικά προϊόντα μόνο αν μένεις στην Αθήνα. Εγώ που μένω επαρχία έπρεπε να πληρώσω ο ίδιος για τα 17 κιλά των ηχείων που μου έστειλαν χαλασμένα. Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα. υγ: ακόμα δεν έχω παραλάβει καινούργια, περιμένω
szaf Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2005 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2005 Το e-shop παραλαμβάνει με δικά του έξοδα τα ελαττωματικά προϊόντα μόνο αν μένεις στην Αθήνα. Εγώ που μένω επαρχία έπρεπε να πληρώσω ο ίδιος για τα 17 κιλά των ηχείων που μου έστειλαν χαλασμένα. Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα. υγ: ακόμα δεν έχω παραλάβει καινούργια' date=' περιμένω[/quote'] Είσαι σίγουρος γι'αυτό; Εγώ είμαι Ζάκυνθο και πέρυσι που είχα πρόβλημα με τα ηχεία και τους είχα ρωτήσει σχετικά, μου είπαν ότι αν είχε περάσει λιγότερο από ένας μήνας από την ημερομηνία αγοράς, τότε αναλάμβαναν αυτοί τα έξοδα..
galanta Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2005 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2005 Αγαπητέ κύριε / Αγαπητή κυρία, κατ' αρχάς θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την προτίμηση που μας δείξατε για τις αγορές σας. Στην συνέχεια σας ενημερώνουμε πως μπορείτε να επιστρέψετε το ελαττωματικό προϊόν στην εταιρεία μας ακολουθώντας την παρακάτω διαδικασία : α) Στο τέλος του παρόντος mail θα βρείτε τον αριθμό RMA.Με αυτόν τον αριθμό θα πρέπει να μας επιστρέψετε την συσκευή προς έλεγχο και αντικατάσταση. Για την έκδοση RMA είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε τα στοιχεία του αγοραστή και το πρόβλημα της συσκευής. β) Αφου λάβετε τον αριθμό RMA πρέπει να αποστείλετε το προϊόν ως εξής: ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΕΝΤΟΣ ΑΘΗΝΩΝ ΑΓΟΡΑ ΕΝΤΟΣ 15 ΗΜΕΡΩΝ Επιβάρυνση των εξόδων αποστολής στην e-Shop.gr Α.Ε - Η επιστροφή θα πρέπει να γίνεται μέσω της Γενικής Ταχυδρομικής (τηλ.801 11 94111) ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ Επιβάρυνση των εξόδων αποστολής στον αγοραστή για οποιονδήποτε τρόπο αποστολής. Την επιστροφή των αντικατεστημένων προϊόντων θα την επιβαρυνεται η εταιρεία μας και θα γίνεται μέσω ΕΛ.ΤΑ. .Αν ο πελάτης δεν επιθυμεί να παραλάβει το προϊόν απο τα ΕΛ.ΤΑ. αλλά με διαφορετικό τρόπο θα πρέπει να μας ενημερώσει (θα επιβαρύνεται με έξοδα αποστολής ο ίδιος) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
dali13gr Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2005 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2005 Emena mou steilane(sti Thessaloniki) lathos CPU kai tous tin esteila pisw kai se dyo meres mou steilane ti swsti me dika tous eksoda kai malista me courier. Filika
galanta Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2005 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2005 Emena mou steilane(sti Thessaloniki) lathos CPU kai tous tin esteila pisw kai se dyo meres mou steilane ti swsti me dika tous eksoda kai malista me courier. Filika Εσύ την έστειλες πίσω με δικά σου έξοδα ή με δικά τους;
_DiMoN_ Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2005 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2005 Δικά τους...Εγώ στον μήνα πάνω τους έστειλα τους σκληρούς
dali13gr Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2005 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2005 Oxi oxi, me dika tous eksoda ta esteila. Meta apo misi wra pou eixe erthei to paketo, i Geniki Taxydromiki irthe kai pire to paketo to opoio eftase tin alli mera Athina kai amesws me pirane tilefwno na mou poune oti avrio tha exw to swsto. Filika
galanta Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2005 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2005 Τι να σας πω ρε παιδιά. Ίσως αλλάξανε την πολιτική τους. Νομίζω ότι το email που σας παρέθεσα είναι σαφές. Όλες οι άλλες περιπτώσεις, λέει, εκτός Αθηνών κλπ, με δικά μου έξοδα. Τα ηχεία τα έστειλα 1 μέρα αφού τα παρέλαβα.
ifrit Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2005 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2005 egw pantws agorasa prin liges meres plhres systhma kai htan apsogoi se ola...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.