Προς το περιεχόμενο

The Chronicles of Riddick


Aias

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μολις το εβαλα...Εμεινα με το στομα ανοικτο...επιτελους πιασανε τοπο τα λεφτα για την καρτα γραφικων μου σκεφτηκα...Το παιχνιδι εχει απιστευτα γραφικα,τρομερη κινηση και πολυ καλο gameplay (οσο το επαιξα...).

Πιστευω οτι εχει καλυτερα γραφικα απο το doom3 (αυτο το σκοταδι στο doom3 μου την βαρεσαι και ισως να μην ειμαι και πολυ αντικειμενικος).

Το HL2 δεν το εχω δει να κανω συγκριση.

Το συνιστω σε καθε gamer!! :wink:

Δημοσ.

Κατσε ΑΙΑΣ γιατί εμένα με το σύστημα μου μόνο φοβερή κίνηση δεν είχε! Αναγκάστηκα και έβαλα τα shaders απο 2.0++ που έλεγε το auto-detection στο 2.0 για να μπορέσω να πιάσω ανεκτά fps... Με το 2.0 παιζει χαλαρά σε 1280χ1024 με ΑΑ και ΑF ανοικτά.

Όντως φοβερά γραφικά, μου θυμίζουν λίγο τη μηχανή του doom3... λες;;;; Εχει σκοτάδια πάντως σε μερικά σημεία και μέχρι να πάρεις τα μάτια....

Τέλειος ο Diesel όμως. Ακόμα και το περπάτημά του πέτυχαν! :)

 

Επίσης για 1η φορά , ο χαρακτήρας σου φαίνεται ακόμα και σε 1ο πρόσωπο. Δηλαδή αν κοιτάξεις κάτω θα δεις τα πόδια σου, και οταν περπατάς φαίνεται η σκιά σου... Οχι σαν το Halflife και όλα τα άλλα παιχνίδια που από κατω σου ήταν κενό!

Δημοσ.

Εγω παιζω σε 1024χ768 ολα τα παιχνιδια, επειδη την εχω συνηθησει :) . Εννοειται ολα full με χ4 ΑΑ .

Επειδη πριν ειχα βαλει το vampire (και ειχα απογοητευτει -δεν μου αρεσε προσωπικα- ) ,ηταν πολυ ευχαριστo να βρω game να ασχοληθω τις Αγιες Μερες !

Δημοσ.

Ναι δες λίγο όμως στα video options τι shaders σου έχει βάλει το παιχνίδι...Γιατί με 2.00+ εμένα έβγαζε 15-20 fps!

Δημοσ.

παιδία δεν το έχω ξανακούσει το παιχνίδι και αν κρίνω απο τα λεγόμενα σας πρέπει να έιναι πολύ καλο..Εχει καποια υποτιπόδη υπόθεση?Η είναι σκοτώστε σκουπίστε τελειώσατε ;)

Δημοσ.

Εχει υπόθεση βρε

εισαι ο Riddick από τα γνωστά έργα Pitch Balck + Chronicles of Riddick και σε έχουν συλλάβει και σε πηγαίνουν σε εναν πλανήτη φυλακή, το butcher's bay. Από εκεί πρέπει να βρεις τρόπο να αποδράσεις. Εχει στοιχεία stealth αν και το Α.Ι. ώρες ώρες είναι σπαστικά έιτε έξυπνο ή χαζό...

Δημοσ.

Η ιστορια του game διαδραματιζεται πριν τις ταινιες.

Δειχνει και πως απεκτησε τα "eyeshine" ματια. :)

 

Ο Ντιζελ εχει λαβει ενεργο μερος στην παραγωγη του.

Η tigon studios ειναι δικια του.

Δημοσ.
Ναι δες λίγο όμως στα video options τι shaders σου έχει βάλει το παιχνίδι...Γιατί με 2.00+ εμένα έβγαζε 15-20 fps!

 

Εμενα εχει μονο 2.00 Shader.Μαλλον 2.00+ ειναι για nvidia με pixelshader 3.

Δημοσ.

Πολυ καλο σαν game αν και πολυ απαιτητικο.

Αια οντως το 2.00+ ειναι μονο για NV40 που λογω 16bit floating point αναπαραγει πιο ευκολα HDR.Ακομα ομως και στο συστημα μου που θελω να παιζω 1600x1200 λογω 20'' LCD οθονης το SM2.0++ κρινεται απαγορευτικο. Μετα βιας 1280x1024 για αυτο. Παντως δεν ειδα και τρομερες διαφορες απο το SM2.0.

Το παιχνιδι οντως μοιαζει σαν να εχει την μηχανη του DoomIII (dynamic lighting,bump mapping με πολυ καλυτερης ποιοτητας ομως textures)

Η μηχανη συμφωνα με τους κατασκευαστες ειναι η Starbreeze και οχι του DoomIII(και εμενα υποπτο μου φαινεται ειναι σχεδον πανομοιοτυπες) και μαλιστα εχει χρησιμοποιηθει και σε αλλο game αλλα δεν θυμαμαι σε ποιο.

Ωραιο παιχνιδι σου δεινει την αισθηση κινηματογραφικης δρασης που το κανει ιδιαιτερα εθιστικο αλλα σιγουρα αν το δω με βασικα κριτηρια FPS υστερει στον τομεα του aiming/shooting και της αλληλεπιδρασης. Aν το δεις ομως σαν stealth FPS τοτε ναι ειναι πολυ καλο.

Εαν το τελειωσεις ξεκλειδωνει το commentary mode στο οποιο μιλανε οι προγραμματιστες για το παιχνιδι σε πολλα σημεια του παιχνιδιου.

Δημοσ.

Όντως η αίσθηση όταν πυροβολάς είναι πολύ περίεργη..Αν και μέχρι να κρατήσεις όπλο περνάει αρκετή ώρα και δεν το κρατάς και για πολύ! :)

 

Τελειώνω τώρα το double max και βλέπουμε....

Δημοσ.

Το παιχνιδι οντως μοιαζει σαν να εχει την μηχανη του DoomIII (dynamic lighting' date='bump mapping με πολυ καλυτερης ποιοτητας ομως textures)

Η μηχανη συμφωνα με τους κατασκευαστες ειναι η Starbreeze και οχι του DoomIII(και εμενα υποπτο μου φαινεται ειναι σχεδον πανομοιοτυπες) και μαλιστα εχει χρησιμοποιηθει και σε αλλο game αλλα δεν θυμαμαι σε ποιο.

[/quote']

 

The Starbreeze Engine is the technology base being used for all projects at Starbreeze. It is a proprietary game-engine fully owned by Starbreeze AB that contains all technology needed to develop and run an advanced in-door or semi-indoor game. It has been under development for over 7 years and is currently supporting PC, PS2, Xbox and GameCube platforms, and is currently being extended onto next-generation platforms.

 

The Engine has been successfully used and expanded during the development on Enclave (PC, Xbox), Knights of the Temple (PC, PS2, Xbox and GameCube) and The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay (PC, Xbox).

Key features

 

* Cutting-edge lighting, including real-time shadows from all lights, high quality shading with normal mapping. (Xbox / PC)

* Light-mapping per light-source. A lighting model for PS2 and GameCube that is semi-compatible with the fully dynamic Xbox/PC lighting model.

.......................................

 

http://www.starbreeze.com/engine.jsp

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...