Προς το περιεχόμενο

NOTEBOOK & SERVICE...ti symvainei telika???


X-TinCtion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Paidia Kalhspera...javascript:emoticon(':)')

SmileEndiaferomai gia thn agora enos kainouriou notebook.

Ystera apo psaksimo exw katalhxei se dyo montela:

 

HP Pavilion zd7376EA

http://www.play247.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=4_9_50&products_id=675

 

ACER TravelMate 8005LMi

http://www.play247.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=4_58_59&products_id=432

 

Tha mou peite...den exoun sxesh apolyth metaxy tous kai einai se diaforetikh kathgoria...afto menei na katalhxw o idios se mia epilogh...

 

to zhthma einai allo. Exw diavasei ta perissotera posts sxetika me ta laptop kai thn afer-sale yposthrixh kai service kai exoun akoustei pampolles gnwmes

se shmeio pou pleon exw mperdeftei...

Makria apo HP lene orismenoi....H ACER kalh...alla pasxei apo service...Ta SONY exoun kai ayta eleino service...H Toshiba vgazei provlhmata akousthke...

En oligois....yparxei kapoia marka pou na einai axiopisth???

eixa ena packard bell to opoio ta paixe apo thermokrasia kai ekapse karta grafikwn (dhladh mhtrikh..)

Epeidh eimai kammenos thelw kalh yposthrixh...

 

pantws 3 filoi mou pou exoun Acer einai poly eyxaristhmenoi kai egw ta exw doulepsei kai fainontai apaikta

 

kai HP laptop pou exw dei...fainetai koryfaio apo pleyras poiothtas kataskeyhs kai tekmhriwshs (exoplismos ktl.)

 

Proteinw na vgei mia pshfoforia..na doume poies etairies exoun to kalytero service antikeimenika pera apo symferonta kai synaisthmatismous apenanti se markes..apo empeiria kai mono gia na xeroume tis mas ginetai se olous... javascript:emoticon(':D')

Very Happy

Δημοσ.

Λοιπον εχεις απολυτο δικιο. Αυτα ακουσα κι εγω. Εχω ηδη στο γραφειο ενα Toshiba meCleron 1,8 για 2 χρονια και πεταει, η αδερφη μου εχει ενα Fujitsy- siemens 2,4 ΚΑΙ ΠΑΕΙ πολυ καλα και τωρα πηρα ενα hp -amd 3000+ που τα εχει ολα και του εκανα μεχρι αναβαθμιση BIOS χωρις προβλημα. Το θεμα ειναι 1ον οι παρτιδες και 2ον η μεταχειριση που του κανεις, οσο για σερβις μεχρι στιγμης toshiba-hp ειμαι ευχαριστημενος...για ερωτησεις μονο...

Δημοσ.

Απο service δεν έχω την εμπειρία για να σου πω και την γνώμη μου...

αλλά αυτο που μπορώ να σου προτείνω αν καταληξεις στο hp Pavillion είναι να σκεφτείς για να αγοράσεις και την επέκταση εγγυησης που υπάρχει για καθε φορητό τις hp απο 1 σε 3 χρόνια... έτσι ασχέτως τον χρόνο απόκρισης του service θα εισαι καλυμένος για ότι και να πάθει στα 3 χρονια.

link

http://www.play247.gr/index.php?main_page=product_info&products_id=788&zenid=68ba0807533ecc5efd6c4b5bfea74ea4

Δημοσ.

Αν σε ενδιαφέρει η υποστήριξη μετά την αγορά, μην το σκέφτεσαι καθόλου, πάρε έναν Dell να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο!

 

Έχουν πολύ ανταγωνιστικές τιμές, δίνουν ως ελάχιστη εγγύηση 3 χρόνια (με επιλογή επέκτασης στα 4). Έρχονται την επόμενη εργάσιμη (ή σε 2 ημέρες ανάλογα με το πού βρίσκεσαι στην Ελλάδα) και επισκευάζουν το μηχάνημα στην έδρα σου! Δεν θα μείνεις ΠΟΤΕ από υπολογιστή και για τουλάχιστον 3 χρόνια θα ξεχάσεις εντελώς ιστορίες που διαβάζεις σε διάφορα φόρουμ για 15 μέρες χωρίς φορητό και αμφίβολα αποτελέσματα επισκευής!

 

Δεν εργάζομαι στη Dell, ούτε έχω μετοχές :D έχω όμως έναν Dell Latitude D800 (αγορασμένος τον Αύγουστο 2004) και μπορώ σου πω την εξής εμπειρία: πριν από λίγο καιρό άρχισε να κάνει έναν ανεπαίσθητο θόρυβο το ανεμιστηράκι της κάρτας γραφικών του. Η λειτουργία του φορητού άψογη σε κάθε περίπτωση και ο θόρυβος ελάχιστα αυξημένος (μόνο εγώ καταλάβαινα διαφορά). Πήρα τηλέφωνο στην Dell να ρωτήσω εάν πρέπει να κάνω κάτι, αν είναι κάτι που γνωρίζουν ή αν πρέπει απλά να το αγνοήσω μέχρι να πάθει κάτι ή να σταματήσει. Μου ζήτησαν τον κωδικό του Η/Υ, βρήκαν ποιος είμαι, ποιο μηχάνημα έχω, πότε το πήρα κλπ. Βρήκαν ότι η κάρτα γραφικών και το ανεμιστηράκι δεν χωρίζουν και μου είπαν: "Αύριο θα σας τηλεφωνήσει ο τεχνικός για αντικατάσταση της κάρτας γραφικών σας". Την επόμενη ημέρα μου τηλεφώνησε ο τεχνικός, με ρώτησε αν θα βόλευε να έρθει σε μία ώρα, ήρθε, άλλαξε κάρτα γραφικών (nVidia GeForce FX Go 5650 128MB), μου ευχήθηκε να μη με ξαναδεί τα υπόλοιπα τρια χρόνια της εγγύησης και έφυγε σε 10 λεπτά! Την επόμενη επικοινώνησαν μαζί μου (μέσω e-mail) από την Dell για να βεβαιώσουν ότι όλα πήγαν καλά! Κι όλα αυτά για έναν θόρυβο που άκουγα μόνο εγώ και ο φορητός δούλευε κανονικότατα χωρίς σημάδια υπερθέρμανσης!!

 

Αυτό για εμένα είναι υποστήριξη! Δεν το έχω ξαναζήσει αλλά μου άρεσε πολύ και νιώθω ΑΨΟΓΑ που ξέρω ότι ο φορητός μου θα επισκευάζεται άμεσα τα επόμενα 3 χρόνια!!! Ποια άλλη μάρκα προσφέρει τέτοια υποστήριξη στην Ελλάδα χωρίς να χρειάζεται να πληρώσεις πάνω από 2200 ευρώ (εγώ πλήρωσα 2224 για την ακρίβεια!). Πληροφορίες και τιμή για τον φορητό μου έχω γράψει εδώ.

Δημοσ.

O kolitos mou exei parei ena Compaq prin apo 6-7 mines kai stin arxi tou ebgale provlima i karta ixou kai tou to antikatestisan...meta apo 2.5-3 mines epathe provlima i mitriki tou kai tou to exoun kratimeno apo tote perimenontas na vroun motherboard pou den yparxei stock se oli tin europi...Apo tin alli,ego exo ena compaq agorasmeno apo us edo kai 10 mines kai den exei tipota!Pisteuo oti einai thema partidas kai tixis!

 

PS.o kolitos mou ti borei na kanei?Exei plirosei laptop kai den to exei edo kai mines?Borei na kanei kati ousiastiko ektos tou na proseuxete kai na stelnei grammata ston santa?

Δημοσ.

Ego peira ena Centrino LifeBook tis Fujitsu Siemens , to opio xalase apo dikh moy mamakia to pliktrologio kai h wireless karta. To esteila apo kriti me courier stin Athina sto Service kai mou girise kainourio mesa se 1 imera.

 

To estila deytera mesimeri , logika to piran triti proi kai moy to girisan Tetarti proi !!!!!

Makran to kalitero kai grigorotero service pou exei ginei.

 

Aaaaa.... na mi ksxaso , de plirosa oute mia draxmi sta metaforika h se tipota allo. Ola ta plirose h fujitsu Siemens.

Δημοσ.

Simfonw, megali ipothesi to after sales service. Kai ayto giati para polla olokainourga notebook, anexartita kataskeyasti, parousiazoun provlimata. Proteinw Fujitsu-Siemens. Dyo xronia egyisi.

Agorasa ena ton Augousto tou 2003, stin Athina. Oktovri "skaei" provlima sto UK. Mou to peiran, to eftiaxan se 5 meres, kai mou to esteilan pali dwrean.

Xairetismous

Naftis

Δημοσ.
Ego peira ena Centrino LifeBook tis Fujitsu Siemens ' date=' to opio xalase apo dikh moy mamakia to pliktrologio kai h wireless karta. To esteila apo kriti me courier stin Athina sto Service kai mou girise kainourio mesa se 1 imera.

 

To estila deytera mesimeri , logika to piran triti proi kai moy to girisan Tetarti proi !!!!!

Makran to kalitero kai grigorotero service pou exei ginei.

 

Aaaaa.... na mi ksxaso , de plirosa oute mia draxmi sta metaforika h se tipota allo. Ola ta plirose h fujitsu Siemens.[/quote']

 

 

Εμένα πάλι δύο φίλοι αγόρασαν από ένα Fujitsu-Siemens ο καθένας ταυτόχρονα και το ίδιο μοντέλλο και οι δύο.

Του ένα όμως έβγαλε πρόβλημα η κάρτα γραφικών σε δύο εβδομάδες μέσα.

Το πήγε ο ίδιος στο service και μετά από 3 εβδομάδες και αφού έφτασε να μιλήσει τηλεφωνικά σχεδόν μέχρι τον γενικό διευθυντή κατάφεραν να του το αντικαταστήσουν. :(

  • 11 μήνες μετά...
Δημοσ.
Ego peira ena Centrino LifeBook tis Fujitsu Siemens ' date=' to opio xalase apo dikh moy mamakia to pliktrologio kai h wireless karta. To esteila apo kriti me courier stin Athina sto Service kai mou girise kainourio mesa se 1 imera.

 

To estila deytera mesimeri , logika to piran triti proi kai moy to girisan Tetarti proi !!!!!

Makran to kalitero kai grigorotero service pou exei ginei.

 

Aaaaa.... na mi ksxaso , de plirosa oute mia draxmi sta metaforika h se tipota allo. Ola ta plirose h fujitsu Siemens.[/quote']Που ακριβώς το είχες πάει για service;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...