Προς το περιεχόμενο

Αγαπητε Αη Βασίλη, 6600GT ή 6800LE.Θελω την καλυτερη...


Xorxhs!

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπόν παιδια μερες που ειναι τωρα σκεφτομαι να αγορασω μια απο τις δυο παραπανω καρτες σε AGP εκδοση.Θελω να μου προτεινετε την κατα τη γνωμη σας καλυτερη καρτα,συνυπολογιζοντας τα εξής

 

1)Χρησιμοποιουμενη αναλυση 1024χ768(δεν με ενδειαφερει παραπανω)

2)Να μπορω να εχω full AA και AF χωρις εννοειται σπασιματα

 

Επειδη γνωριζω οτι μπορει να ξεκλειδωσει η LE,στην περιπτωση που αυτο δεν θα μπορει να γινει,η LE θα ειναι ποιο καλη απο την 6600GT,λαμβανοντας παντα υποψιν τους παραπανω παραγοντες?

 

Χρονια Πολλα

Δημοσ.

το εχω διαβασει αυτο το thread αλλά εγω γινομαι πιο συγκεκριμενος σε LE και με τις παραπανω προυποθεσεις,δεν ηθελα να παρεμβω σε εκεινο το thread!!

Δημοσ.

δεν αντιλεγω predator,αλλά καλο θα ηταν να μου πει καποιος τη γνωμη του για το παραπάνω θεμα.Νομιζω οτι ειμαι συγκεκριμενος

Δημοσ.

Τα πράγματα είναι πολύ απλά!

Ρωτάς με ποια απ τις δύο θα μπορείς να παιζεις τα games σε 1024x768 με full AA/AF...Επειδή ένας κούκος δε φέρνει την ανοιξη αυτο εξαρτάται και απ το υπόλοιπο συστημά σου!Καθαρά από πλευράς επιδόσεων η 6800LE είναι λίγο πιο πάνω σε ρυθμίσεις με AA/AF...

 

Αλλα...

Από προσωπική εμπειρία με την LE θα έλεγα να μη την πάρεις γιατί.

α)Δε μπορείς να κάνεις καλό o/c(έχει ακουστεί ότι είναι overclocked by default)

β)Έχουν παρουσιαστεί πολλά προβλήματα στα games στα οποία είτε δεν παίζει καθόλου(βλ FIFA 2005) είτε μέσα στο παιχνίδι πετάει μια μαυρη οθόνη και μετα restart(βλ CMrae 2005) η μόνη λύση για το πρώτο είναι να κάνεις underclock και για το δευτερο RMA!Εμένα μου τα έκανε και τα δύο και σε μια βδομαδα έφαγε "πόδι"

γ)Γενικά δεν έμεινα ευχαριστημένος ούτε απ την ποιότητα ούτε από τις επιδόσεις της για κάρτα των 270 ευρώ

 

Αν πάρεις 6800LE μην πάρεις MSI αφού έχουν βγει πολλές απ αυτές προβληματικές(Μπες στο forum της MSI να δεις τι γίνετε...)

Προσωπικά θα έπερνα μια 6600GT αφού έχει περίπου ίδιες επιδόσεις είναι πιο φθηνη και σαφώς πιο ποιοτική κάρτα!

Δημοσ.

ευχαριστώ phovos,αρχιζει σιγα σιγα να ξεδιαλυνεται το τοπιο!

Θα μπορω κατα τη γνωμη σου να εχω full ΑΑ/ΑF με την 6600GT?

Εχω εναν Pentium4 2.6c με 1GB ram OCZ PC3200,AsusP4c800e-deluxe

Δημοσ.

Παιδια μολις ετοιμαζομουν για να κανω ποστ για ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ με MSI 6800le.Ενας φιλος πηρε την καρτα και σε FARCRY ΚΑΙ DOOM3 μετα απο λιγα λεπτα βγαζει μαυρη οθονη και μετα restart!!!???Mono to PES4 παιζει!Η καρτα αγοραστηκε απο γνωστο μικρο καταστημα στη ΣΤΟΥΡΝΑΡΗ πριν 2 μερες 250ε.Ελπιζω να του την αλλαξουν ετσι?Γιατι εκανα την μ@λ@κι@ να επιμεινω να την παρει.

Το περιεργο ειναι οτι η καρτα σε φωτο που ειδα στο internet ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ!!!

Επισης στα AUTO CONFIGURE kai toy FARCRY kai toy DOOM3 βγαζει τις ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ(FARCRY ολα LOW!!!!!!).Γνωριζει καποιος τι γινεται??? :( :( Ποια να του πω να παρει αντι αυτης??? Ευχαριστω.

Δημοσ.
1)Χρησιμοποιουμενη αναλυση 1024χ768(δεν με ενδειαφερει παραπανω)

2)Να μπορω να εχω full AA και AF χωρις εννοειται σπασιματα

 

Τα πάντα σχετικά είναι. Εξαρτάται κατ' αρχήν τι εννοείς με "πλήρης" εξομάλυνση και ανισοτροπικό.

 

Σε γενικές γραμμές πάντως με το πολύ τετραπλή εξομάλυνση και βελτιστοποιημένο ανισοτροπικό (8x), στα 1024*768 και οι δύο κάρτες θα πρέπει να σου κάνουν δουλειά. Στην χειρότερη των περιπτώσεων να χρειαστεί να κατέβεις στην διπλή εξομάλυνση. Αν μιλάμε για το πολύ 17-άρα CRT οθόνη ακόμα και εκεί η απεικόνιση θα είναι μια χαρά.

 

Οι υψηλές αναλύσεις είναι και για τις πολύ μεγάλες οθόνες. Στην υπερβολή τα 1600*1200 - και σύμφωνα πάντα με το συνηθισμένο εύρος μιας CRT οθόνης και το dpi - είναι λογικά μόνο για οθόνες ίσες ή πλέον των 19".

 

Στις LCD/TFT το πράγμα αλλάζει. Γενικώς είναι συνιστώμενο να τρέχει κανείς τις εφαρμογές ΟΧΙ πάνω από το native resolution της κάθε οθόνης. Εάν πρόκειται για τέτοια οθόνη με native@1024, τότε και πάλι είσαι μια χαρά. Με την μοναδική διαφορά ότι οι ΤFT χρειάζονται περισσότερη εξομάλυνση από τις CRT.

 

΄Οπως προείπα όμως αμφότερες κάρτες έχουν αρκετό ρυθμό πλήρωσης και εύρος μνήμης για εξομάλυνση σε αναλύσεις ως και τα 1024*768*32. Η επιλογή μάλλον θα συνιστούσα να πέσει στο πεδίο του ποιά μπορείς να βρεις πιο εύκολα ή και ποιά είναι φθηνότερη τελικά.

 

Δε μπορείς να κάνεις καλό o/c(έχει ακουστεί ότι είναι overclocked by default)

 

Στην αλήθεια οι LE είναι υποχρονισμένες ΝV40. Είναι το ίδιο PCB με τα μεγαλύτερα μοντέλα, ο ίδιος πυρήνας με την διαφορά ότι έχουν απενεργοποιηθεί μονάδες σε αυτόν και φέρουν DDR1 (128ΜΒ) μνήμη.

 

Ο κανονικός χρονισμός των ΝV40 κατά την δική μου ταπεινή άποψη είναι στα 350ΜΗz. Οι Ultra πάνε στα 400 αλλά με δεύτερο molex και δυνατότερες λύσεις ψύξης. Οι 6800nonUltra/LE έχουν χρονιστεί χαμηλότερα εσκεμμένα γιατί απλά θα είχαν περισσότερο ρυθμό πλήρωσης από ότι η φτηνή και χαμηλού χρονισμού μνήμη θα μπορούσε να προσφέρει σε εύρος μνήμης για να τις καλύψει.

Δημοσ.

Για να είσαι 8χΑΑ και 16χAF στα 1024 θέλεις 6800GT και πάλι δε θα σαι καλυμένος καθώς εξαρτάται και από την τεχνολογία του παιχνιδιού.

Με μια 6800GT στο UT2004 έχεις κοντά στα 100fps (στην ανάλυση και στα ΑΑ,AF που λέμε), αλλά στο DOOM 3 θα πάρεις καμιά 30άρα (μέσο όρο). Χώρια που θα βγεί και κανα directX 10 και θα την πετάξεις την επόμενη...

 

Εγώ που θέλω το ίδιο στα 1280, λόγω 17'' LCD, θα πρέπει να περιμένω άλλες 3-4 γενιές καρτών γραφικών...

 

Πάντως η καλύτερη τιμή/απόδοση φαίνεται να είναι η 6600GT.

Δημοσ.

και εγω που νομιζα ορι τα max AA/AF ειναι 4/8!!!Mάλλον με βλεπω για 6600GT 210ευρω,η LE απορριπτεται διοτι φαινεται ως ελαττωματική και ειναι και σχετικα ακριβή270ευρω το ελαχιστο.Η απλη 6800 ειναι πανακριβη 350ευρω.Αρα για να γλιτωσω 140 ευρω με βλεπω για GT.

Δημοσ.
και εγω που νομιζα ορι τα max AA/AF ειναι 4/8!!!Mάλλον με βλεπω για 6600GT 210ευρω,η LE απορριπτεται διοτι φαινεται ως ελαττωματική και ειναι και σχετικα ακριβή270ευρω το ελαχιστο.Η απλη 6800 ειναι πανακριβη 350ευρω.Αρα για να γλιτωσω 140 ευρω με βλεπω για GT.

 

Oυσιαστικά όλες οι καινούργιες κάρτες είναι ικανές για διπλή εξομάλυνση ανά κύκλο. Περισσότερα δείγματα εξομάλυνσης επιτυγχάνονται μέσω loops, όπου ανακυκλώνονται τρόπο τινά τα δείγματα. Για την ΑΤΙ αυτό γίνεται μέχρι 3 φορές (2*3 = 6-απλή εξομάλυνση), στην ΝVIDIA μέχρι 2 φορές (2*2= 4-απλή εξομάλυνση). Αυτό βέβαια όσον αφορά το Μultisampling.

 

Κάθε τύπου εξομάλυνση στην ΝVIDIA >4x είναι πρόσμιξη Μulti- & Super-sampling ή και καθαρό Supersampling.

 

To 8-απλό της NVIDIA είναι 2xOGSS + 4xRGMS και μειώνει τις επιδόσεις αισθητά, μιας και το Supersampling έχει την "κακή συνήθεια" να μειώνει τον ρυθμό πλήρωσης ανάλογα με τα δείγματα που χρησιμοποιούνται.

 

Αν θεωρητικά μια κάρτα έχει ανώτερο ρυθμό πλήρωσης 2000 ΜPixels/sec:

 

2x Supersampling = 2000 / 2 = 1000 MPixels/sec

4x Supersampling = 2000 / 4 = 500 MPixels/sec

 

etc.

 

To Supersampling έχει το προτέρημα ότι φιλτράρει/εξομαλύνει και τις υφές σε βαθμό που αντιστοιχεί περίπου στα 2 δείγματα ανισοτροπικού φιλτραρίσματος. Το Μultisampling εν αντιθέση αφήνει τις υφές ανέπαφες (touches only polygon interiors & polygon intersections) και για αυτό το λόγο αφήνει με τις πρόσφατες τεχνικές συμπίεσης χρωμάτων τον ρυθμό πλήρωσης σχεδόν ανέπαφο και δεν μειώνει τις επιδόσεις όσο το Supersampling.

 

Χώρια που θα βγεί και κανα directX 10 και θα την πετάξεις την επόμενη...

 

>DX9.0 = WGF1.0 = SM3.0 or DX9.0L ("L" for Longhorn)

 

WGF2.0 = "SM4.0" (unified PS+VS+GS, virtually unlimited shader instructions)

 

Με άλλα λόγια δεν θα υπάρξει DX10, και το WGF2.0 δεν προβλέπεται πριν το τέλος του 2006 και αυτό κάτω από τα πολύ ευοίωνα σενάρια. Οι 2 μεγάλες εταιρίες σχεδιάζουν να δημοσιεύσουν τις ανάλογες κάρτες γραφικών μετά τα μέσα του 2006. ΄Εχει >1.5 χρόνο να ανησυχήσει για κάτι τέτοιο.

 

Για την 8-απλή εξομάλυνση ωστόσο σαφώς και συμφωνώ. Είναι χρήσιμη μόνο σε απαρχαιομένα παιχνίδια με πολλές alpha υφές για παράδειγμα όπου οι επιδόσεις είναι ούτως ή άλλος υψηλές και το Μultisampling αδυνατεί να τις εξομαλύνει. Σε κάθε άλλη περίπτωση και ειδικά στα σύγχρονα παιχνίδια είναι πάντα καλύτερα ο συνδύασμος Μultisampling + Anisotropic, όπου όσο το δυνατόν περισσότερα δείγματα για αμφότερα τόσο το καλύτερο και όσο το δυνατόν υψηλότερη ανάλυση (ανάλογα με το μέγεθος της οθόνης και τους ρυθμούς ανανέωσης που επιτυγχάνει). Πάντα βέβαια όσο το επιτρέπουν οι επιδόσεις του κάθε συστήματος.

[/u]

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...