Προς το περιεχόμενο

MCSE : Πληροφορίες / εμπειρίες

DrLo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ναι ξέρω υπάρχουν και παλαιώτερα post (κάποιο από το 2002) αλλά δε νομίζω ότι καλύπτομαι.

Είμαι Μηχανικός και σκέφτομαι σοβαρα να προσπαθήσω να πάρω μια πιστοποίηση MCSE μιας και ασχολούμαι περισσότερο με Η/Υ παρά με μηχανολογία. Θα ήθελα λοιπόν μερικές πληροφορίες για τις εξετάσεις αυτές αλλά πολύ περισσότερο για την εμπειρία που είχατε κάποιοι από εσάς που δώσατε παλαιώτερα.

1. Ξέρω πως, αν έχεις κάποια ευχαίρεια με Η/Υ, μπορείς να εοιμαστείς μόνος σου για τις εξετάσεις με διάφορα βιβλία χωρίς να παρακολουθήσεις μαθήματα/σεμινάρια. Κατά πόσο κάτι τέτοιο είναι αλήθεια ? Υπάρχουν κάποιοι από εσάς που έδωσαν διαβάζοντας μόνοι τους και κατά πόσο πιστεύετε ότι βοηθάει η παρακολούθηση μαθημάτων

2. Οι εξετάσεις γίνονται συγκεκριμένες στιγμές του χρόνου οι σε τακτική βάση στα εξεταστικά κέντρα? Πόσο καιρό πριν πρέπει να αρχισει να προετιμάζεται κάποιος που θέλει να πάρει τη πιστοποίηση, και δε μιλώ για κάποιο απόφοιτο σχολής Η/Υ αλλά για κάποιο ερασιτέχνη χρήστη που έχει αρκετά μεγάλη ευχέρεια με τους τα MS OS. Πόσο συχνά μπορείς να επαναλαμβάνεις τις εξετάσεις?

3. Πόσο "δύσκολες" είναι οι εξετάσεις αυτές, δηλαδή κατά πόσο μπορεί να επιτύχει κάποιος που δεν είναι απόφοιτος κάποιας σχολής Πληροφορικής ή τμήματος πληροφορικής ΑΕΙ/ΤΕΙ ?

4. Σε παλιό post προτεινονται τα βιβλια της SYBEX αλλά και η αναζήτηση παλιών θεμάτων και cheat tests. Έχω κάποια βιβλία της SYBEX σε pdf και κάποια tests τα οποία δοκίμασ (χωρίς να διαβάσω) και σε μερικά πήρα αρκετά καλό βαθμό ενώ σε άλλα πάτωσα. Τι άλλο προτείνεται ?

5. Υπάρχουν αντίστοιχες πιστοποιήσεις για Linux OS

Αν κάποιοι από εσάς έχουν δώσει εξετάσεις MCSE άσχετα αν πέτυχαν ή όχι παρακαλώ στείλτε μου pm με τις εντυπώσεις σας και συμβουλές.

Ευχαριστώ

Δημοσ.