Προς το περιεχόμενο

Vivodi ΜηΣουΣβήσει 2004


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έτσι ξαφνικά μια μέρα μου'σβησε.

Το παπάκι ντε.....

Αυτό που έχει πάνω το speed touch.

Για να πάρω το help desk λέω....

 

Την Δευτέρα 29/06/11 ανέφερα για πρώτη φορά το πρόβλημα μου.

To help desk, μαλλον απαντώντας στην τύχη, μου είπε οτι μέχρι το πρωί θα έχει φτιαχτεί το πρόβλημα (το οποίο όπως μου είπε προέκυψε απο αλλαγή εξοπλισμού).

Φαίνεται οι τεχνικοί της vivodi που έχουν την μεταμεσονύχτια βάρδια (αφού μου υποσχέθηκαν οτι κατα την διάρκεια της νύχτας θα γινόταν αποκατάσταση) πίνουν βραδυνό φραπεδάκι.

Το πρωί όπως ήταν λογικό, δεν είχε φτιαχτεί τίποτα, οπότε αναγκάστηκα να επικοινωνήσω πάλι με το help desk (αυτή την φορά εν 'ωρα εργασίας χάνοντας 1 πολύτιμη ώρα, αφού η μέση αναμονή ειναι πάνω

απο μισή ώρα). Αυτή την φορά, η απάντηση ήρθε πιο γρήγορα αλλα εξίσου στην τύχη: "Μέχρι το βράδυ θα ειναι έτοιμο".

Φυσικά, το βράδυ τίποτα δεν είχε αλλάξει, οπότε έπρεπε να θυσιάσω άλλη μια ώρα για να επικοινωνήσω με το help desk.

Είμαστε ήδη βράδυ της Τετάρτης. Ο τεχνικός λοιπόν, μου λέει οτι διαπιστώθηκε οτι υπάρχει πρόβλημα, και οτι επειδή δεν γνωρίζουν τι είναι , θα με πάρει τηλέφωνο την επόμενη μερα το πρωί

κάποιος τεχνικός για να κανονίσουμε ένα ραντεβού, ώστε να γίνει επι τόπου διάγνωση. Μάλιστα, επιβεβαιώσαμε το τηλέφωνο επικοινωνίας για να είμαστε σίγουροι.

Και;;; Κανείς δεν πήρε ποτέ τηλέφωνο, οπότε αναγκάστηκα να ξαναπάρω εγώ να τους ρωτήσω γιατι δεν με πήρε κανένας.

Απο αυτη την ώρα, αρχίζουν τα όργανα.

Ο τεχνικός μου αναφέρει , οτι κανεις δεν του ανέφερε τέτοιο πρόβλημα.

Μάλιστα σχεδόν με "μαλώνει" λέγοντας μου , οτι αποκλείεται να έχω μιλήσει με τεχνικό και να μου είπε τέτοιο πράγμα.

Λόγω του οτι εργαζόμουν και δεν μπορούσα να ασχολούμαι με την έλλειψη οργάνωσης της Vivodi, αφήνω να λύσω το ζήτημα αργότερα το απόγευμα.

Εκείνη την μέρα (Πέμπτη), μαθαίνω οτι το πρόβλημα ειναι του ΟΤΕ και δεν μπορούν να κάνουν κάτι για αυτό.

Ζητάω να με ενημερώνουν εκείνοι , και να μην είμαι αναγκασμένος να περνάω την μισή μου μέρα στο τηλέφωνο ακούγοντας αυτο το βαρετό πια σήμα αναμονής.

Μου το αρνούνται επιτακτικά.

Ζητάω το τηλέφωνο του ΟΤΕ για να πιέσω εγώ τους τεχνικούς του.

Μου το αρνούνται λέγοντας μου οτι δεν έχω καμια δουλειά εγώ με τον ΟΤΕ.

Μου λένε οτι μέχρι αύριο πιθανον να έχει φτιαχτεί (για άλλη μια φορά στην τύχη).

Την Παρασκευή, επιμένω στα παραπάνω, και μου αρνούνται οτιδήποτε.

Μάλιστα, επιβεβαιώνοντας τους φόβους μου, αποκλείουν το Σαββατοκύριακο ως μη εργάσιμες μέρες (οπότε αν τους έκοβαν την ηλεκτρική παροχή Παρασκευή μεσημέρι, δεν θα είχαν την απαίτηση

να διορθωθεί πριν απο την Δευτερα).

Την Δευτερα δεν άλλαξε τίποτα, και στην καθημερινή πια βραδυνή επικοινωνία, μου είπαν οτι το θέμα είχε κλείσει για αυτούς μιας και δεν ευθυνεται το δίκτυο τους.

Μου υποσχέθηκαν για άλλη μια φορά, οτι θα διορθωθεί σύντομα.

Είμαστε ήδη στην όγδοη μέρα, και τίποτα δεν μου λέει οτι θα αλλάξει κάτι τις επόμενες μέρες.

Μου ζητάνε για άλλη μια φορά, να παρακάμψω το splitter για να μετρήσουν την γραμμή.

Μια απο τα ίδια, ο ΟΤΕ φταίει και ΘΑ σας ειδοποιήσουμε.

Την Τρίτη τα ίδια, μπαίνοντας στην ένατη μέρα, απαιτώ να με ενημερώνουν πια αυτοι και οχι εγώ.

Μου λένε οτι αν ζήταγε ο κάθε πελάτης που έχει πρόβλημα ενημέρωση , θα είχαv μεγάλο πρόβλημα.

Του εξηγώ , οτι την ενημέρωση την ζήτησα μετα απο 9 μέρες και τους ρωτάω αν έχουν πολλούς τέτοιους πελάτες.

Πειστική απάντηση δεν παίρνω.

Απο 29/11/2004 που ανέφερα το πρόβλημα, μέχρι τις 7/11/2004 δεν έχει αλλάξει τίποτα, παρα μόνο το γεγονός οτι πληρώνω για μια υπηρεσία που ΔΕΝ έχω, και επιπλέον πληρώνω

συνδρομές και κλήσεις για να αντικαταστήσω την υπηρεσία.

Παραθέτω τις διάφορες συνομιλίες μου γιατι έχουν πλάκα και δείχνουν πώς η παροχή υπηρεσιών ΔΕΝ ειναι εύκολο πράγμα , και απαιτεί πολλά περισσότερα απο 100 routers και μια γραμμή.

 

 

Δευτερα 29/11/2004 - The beggining

.....

Vivodi: Το παπάκι ανάβει;

Παθών: Οχι.

V: Μπορείται να το βγάλετε απο το splitter?

Π: Οχι γιατι θα περιμένω πάλι μισή ώρα να το σηκώσετε.

 

Τρίτη 30/11/2004 - The awakening

....

V: Το παπάκι ανάβει;

Π: Οχι.

V: Να κοιτάξουμε τις ρυθμίσεις;

Π: Για ποιο λόγο ? Αφού δεν έχει καν γραμμή....

V: Να τις κοιτάξουμε περιμένοντας τον τεχνικό (σσ, μπάς και αναστηθεί η γραμμή δηλαδη..)

 

Τετάρτη 1/12/2004 - Καλό μήνα

....

V: Το παπάκι ανάβει;

Π: Οχι.

V: Μισό λεπτό......(σσ πρεπει να βρίσκονται κοντά σε κάποια μαύρη τρύπα. Καθε φορά που ακουγα για μισό λεπτό, περίμενα τουλάχιστον ενα πεντάλεπτο)

....

V: Έχει πρόβλημα η γραμμή (σσ σώπα!)

 

Πέμπτη 2/12/2004 - Once upon a time there was a Civil Service...

....

V: Το παπάκι ανάβει;

Π: Οχι.

V: Μισό λεπτό......

....

....

....

V: Υπάρχει πρόβλημα απο τον ΟΤΕ. Το περνάμε σαν βλάβη.

Π: Και ;;;

V: Και θα περιμένετε....

 

Παρασκευή 3/12/2004 - Friday, the best day of the week

....

V: Το παπάκι ανάβει;

Π: Οχι.

V: Μισό λεπτό......

Π: Συγγνώμη, απο την αρχή να σκάβατε θα είχε έρθει η γραμμή....

V: Ειναι πρόβλημα του OTE.

Π: Υπάρχει περίπτωση να διορθωθεί το ΣαββατοΚύριακο;

V: Μπάαααααα....το Σαββατοκύριακο ασχολούμαστε μόνο με εγκαταστάσεις ( σσ προφανώς, αν το έχεις βάλει στα τομπολίνια μας αν παίζει)

 

Δευτέρα 6/12/2004 - Vivodi the GoldFish

.....

V: Ποιο ειναι το πρόβλημα;;

Π: Δείτε το βαρέθηκα να το λέω.

V: Ε ναι, έχει κλείσει το ticket σας.

Π: Πώς , αφού δεν έχω συνδεση.

V: Το παπάκι ανάβει;

Π: Οχι.

V: Μισό λεπτό......

Π: Το ξαναβάζουμε σαν βλάβη.

 

Τρίτη 7/12/2004 - The final frontier

.....

V: Ποιο ειναι το πρόβλημα;;

Π: Δείτε το βαρέθηκα να το λέω.

V: Α ναι , έχετε πρόβλημα με το DSL Phone

Π: Με το internet κυρίως. Εχει πεθάνει.

V: Το τηλέφωνο δουλευει?

Π: Πώς να δουλευει , αφου σας λέω δεν έχω internet, πετώντας θα έρθουν τα voip πακετα;

V: Και πώς μας παίρνετε? (σσ δεν το πιστευει ακόμα)

Π: Απο τον ΟΤΕ

 

Κάτι μου λέει, οτι θα κάνω blog με τις περιπέτειες μου με την vivodi.

Συμβουλή , αν το χρειάζεστε πραγματικά, μην βάλετε Vivodi.

Καλύτερα μερικά euro παραπάνω, παρα στο παρακάλι.

 

Y.Γ Εννοείται οτι ακομα δεν εχει επανέλθει.

Ας ειναι καλά το ISDN του πΟΤΕ,

  • Απαντ. 62
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Καταγγελία!!!

Έφυγεςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς :D

INKA, ΕΕΤΤ και στο υπουργείο...θα σου πω αύριο το URL γιατί δε το θυμάμαι.

Κατα γράμμα αυτά που είπες θα γράψεις.

Δημοσ.

bandito, δυστυχώς για μια ακόμα φορά επιβεβαιώνεται η έλλειψη υποτυπώδους επαγγελματικής συνείδησης, εις βάρος πάντα του πελάτη τον οποίο βλέπουν ΜΟΝΟ ως το "ζώο" που πληρώνει. Παρά το γεγονός ότι η αφήγηση-περιγραφή του προβλήματός σου ήταν ιδιαίτερα απολαυστική (πικρόχολα απολαυστική), φόρτωσα κι εγώ ο ίδιος με αυτό το περιστατικό. Τιμώρησέ τους και πήγαινέ το όσο πιο μακριά πάει. Θα σε βοηθήσουμε, εάν θέλεις, ακόμα και σε μηνύσεις.

Δημοσ.

Τώρα που το σκέφτομαι , αυτο το "Αναβει το παπακι" πρεπει να μπεί στα phone options.

 

"Αν το παπάκι σας δεν ανάβει, πατηστε το 1"

"Αν πνίγηκε το 2"

"Αν πήγε στην ποταμιά το 3"

"Αν αρνείται να το βουλιάξετε στην μπανιέρα το 4"

"Αν σας ξυπνάει το βράδυ 5"

 

Επίσης θα έπρεπε να ξεκινάει κάπως έτσι

 

"Καλέσατε την εταιρία Vivodi Telecom.Σας υπενθυμίζουμε οτι για όλα τα προβλήματα σας φταίει ο ΟΤΕ. Παρακαλώ ανάψτε τσιγάρο, φτιάχτε καφέ και περιμένετε. Βρίσκεστε σε γραμμή προτεραιότητας"

Δημοσ.
Άμα δε σου κάνει κούκου το... πουλάκι η μόνη λύση είναι VIAGRA!! :lol: :lol:

Xaxaxa :P :P

 

Ena swsto msg einai: Min viazeste, ola stin wra tous...MIN ksexnate stin Ellada zite :P :lol:

Δημοσ.

Entelei ontos i vivodi apo pleura support kai logistiriou einai i MAKRAN i xiroteri eteria !!! mono oi ftines times tin sonoune kai gia auto exi akoma pelates.

Bre kala eime egw stin forthnet kai xw to kefali mou isixo !!!! :) elpizw na min diapseutw is to mellon ehehehe.

File mou opws sou lene ta pedia rixtous mia katagkelia giati de glitonis kai kita na figis oso to dinaton grigorotera apo dautous .........

Δημοσ.

xmmmm egw exw OTE....kai mou exei svhsei to @ apo to speedtouch.....ti kerdizw??? thn vlavh thn dhlwsa sabbato prwi...!!! mallon tha perimenw akoma.....giati mou lene to theiko sto 121....den mas exoun pei akoma an exei vlavh h grammh sas....

 

kapoious gnwstous pou exw se provider...mou eipan oti exei kanei asynchronize h grammh mou me to dslam.......kai einai kathara thema OTE.....

 

alla an einai kathe 1 mhna na mou ginetai auth h douleia...tha valw egw ena lampaki katw apo to @ gia na anavei monima kai na fantazomai oti h adsl mou douleuei....

Δημοσ.
xmmmm egw exw OTE....kai mou exei svhsei to @ apo to speedtouch.....ti kerdizw??? thn vlavh thn dhlwsa sabbato prwi...!!! mallon tha perimenw akoma.....giati mou lene to theiko sto 121....den mas exoun pei akoma an exei vlavh h grammh sas....

 

kapoious gnwstous pou exw se provider...mou eipan oti exei kanei asynchronize h grammh mou me to dslam.......kai einai kathara thema OTE.....

 

alla an einai kathe 1 mhna na mou ginetai auth h douleia...tha valw egw ena lampaki katw apo to @ gia na anavei monima kai na fantazomai oti h adsl mou douleuei....

 

Μπορείς να βάλεις τα κλάμματα απο τώρα.

Εγώ μίλησα με vivodi πριν λίγο και μου έδωσαν τα στοιχεια της σύνδεσης μου (port , llu κτλ) για να το τσεκάρω με τον πΟΤΕ.

 

Ήθελα να'ξερα, κανεις καταναλωτής δεν προστατεύται σε αυτή την χώρα?

Δηλαδη , μπορούν να με ταλαιπωρούν έτσι, και εγώ απο την άλλη να μην μπορώ να κάνω τίποτα?

Δημοσ.

bandito, oso kai na klaigomaste ....douleia den tha ginei...! Pantos ena einai to thema...!! Kai otan milane gia apolyseis apo ton ote...giati exei yperarithmo arithmo ypalhlwn...oloi kati pathenoun....

 

vgazw kakia ...etsi einai omws....

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...