dprince Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2004 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2004 Παράθεση:1)DDR3 On a 128bit bus though. Default memory timings: 6600GT = 16 GB/sec memory bandwidth 6800nonU = 22.4 GB/sec memory bandwidth Due to higher ram frequency' date=' latency and heat dissipation is also higher. [/quote'] ayto den to katalava. mporeis na to eksigiseis ligo? Elpizw na mhn eklhfthei auto ws agenia ek merous mou mias kai de leei Ailuros to nick mou :oops: Sthn periptwsh ths 6800, h topikh mnhmh ths kartas epikoinwnei me to nv40 mesw enos 256bit (vasika 4x64 einai an thymamai kala, alla as mhn to proxwrhsoume poly gia xarh ths aplothtas) diaulou, dhladh se kathe roloi mporoun na "taxidepsoun" 256bits dedomenwn apo th mnhmh pros to gpu. H 6600 exei 128bit memory bus, pou shmainei oti theoritika ana roloi exei to miso euros zwnhs apo oti h 6800. 6800NU = 350Mhz (h syxnothta ths mnhmhs ths 6800NU) * 32 ( 256/8, ta byte pou pernane ana roloi) * 2 (giati exoume ddr mnhmh) = 22.4 Gigabytes/Sec 6600GT = 450 (h agp 6600gt an thymamai kala exei roloi mnhmhs kata 50mhz mirkotero apo oti h pcie) * 16 * 2 = 14.4 GB/s Symperasma: I 6600GT PCI-E einai pio grigori apo tin AGP (logw memory bandwidth) xmmm oles oi ylopoihseis kartwn se PCIe einai xeiroteres apo tis antistoixes se Agp...auto einai 3eka8aro[/u'] se ola ta sites me hardware reviews... Symperasma: I perspective tou ThReSh pano sto thema.
MY80- Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2004 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2004 Nai omos to vsync pou anafereis einai sxedon panta off apo default sta paixnidia kai polys kosmos epeidi den katalavainei ti akrivws kanei to afinei off tin ora pou paizei.. To vsync to anafera kyriws gia logous aplopoihshs. Akoma ki otan einai kleisto, h othonh sou den apokta magika thn ikanothta na deixnei perissotera kare to deyterolepto apo oti to refresh rate ths, apla sthn periptwsh pou to framerate einai megalytero exoume tearing. Na to thesw kai me ena paradeigma, an paizeis sta 60Hz, exeis kleisto to vsync kai pianeis 150 fps, pali 60 kare to deyterolepto tha vlepeis.
Ailuros Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2004 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2004 1on: den eipa POTE oti i 6600GT mou vgazei 150fps! Tότε το παράδειγμα με τα 120/150fps ήταν άτοπο στην συγκεκριμένη περίπτωση. 2on: min akouo m******ies oti borei na yparxei kapoios pou exei anagki tin 6800ultra i tin X800XT.. diladi ti? xoris aytin den zei? i thelei na entyposiasei tous allous i goustarei na paizei xalara se 1600x1200 me ola full! den tithetai thema anagkis loipon... Αν μιλάμε για ενήλικες με μυαλό 8-χρονου, τότε ο εντυπωσιασμός ίσως να είναι ένας (παράλογος) παράγοντας. Την άλλη και μάλλον λογικότερη εκδοχή την αναφέρεις μόνος σου. Ανάγκες=απαιτήσεις από ένα σύστημα. Μπορεί εμένα ένα αυτοκίνητο να μου αρκεί να έχει Χ κυβισμό, εξοπλισμό, ταχύτητα, σε κάποιον άλλο όμως να μην αρκεί. Σχετικά είναι όλα και πάντα ανάλογα με τα βαλάντια του καθένα. 3on: oso gia to posa kare antilamvanetai to mati mou... pano apo 30 - 40 fps den katalavaino diafores stin kinisi.. tora, an kapoios allos tis antilamvanetai se anotero framerate, tote ti na po.. aytos ki o superman...! ΄Εκανες διατριβή στην ανατομία του ματιού και μου διέφυγε; Αυτό που ισχυρίζεσαι ισχύει μόνο στον κινηματογράφο, με την διαφορά ότι εδώ συμβάλλουν άλλα εφέ όπως το motion blur, το οποίο προς στιγμήν τουλάχιστον παραέχει μεγάλες απαιτήσεις για να εφαρμοστεί επαρκώς στους κοινούς υπολογιστές. Μιλάμε για απλά τρικ στην απεικόνιση το οποίο ξεγελάνε το μάτι ότι η κίνηση είναι απολύτως ομαλή. Ο ΜΥ80$ σε ρώτησε κάτι για τους ρυθμούς ανανέωσης μιας CRT oθόνης και όχι τυχαία. Με την δική σου λογική θα έπρεπε όντως να σου αρκεί ένας ρυθμός ανανέωσης της τάξης του 30-40. 4on: prepei na mathoume OLOI mas (ki ego akoma) na apantame se ayto pou mas rotane - kai eidikotera sto sygkekrimeno forum, na dinoume apantiseis pano sto topic kai oxi gia anatomies tou matiou kai gia to pos doulevei to framerate.. nai, oraia kai xrisima alla den ekteloun to skopo tous se opoiodipote topic... Καταπολεμούν όμως τον ημιμάθεια και τις λανθασμένες εντυπώσεις και συμπεράσματα. Ορίστε μια καλή εξήγηση πως δουλεύει το motion blur για παράδειγμα και πως επιτυγχάνεται: http://freespace.virgin.net/hugo.elias/graphics/x_motion.htm ΄Ολα αυτά τα εφέ ουστιαστικά εκμεταλλεύονται τις αδυναμίες αλλά και δυνατότητες του ματιού, το οποίο στην πραγματικότητα αντιλαμβάνεται αλλαγές και πολύ πλέον του 75 ρυθμού ανανέωσης. Όχι δεν μιλάμε ούτε για βιονικά μάτια ούτε για παραμύθια της χαλιμάς. Αποδεικνύονται όλα σε πραγματικό χρόνο. Θες ένα πείραμα πως αντιδράει το μάτι στο motion blur; Κούνησε ένα δάχτυλο μπροστά στα μάτια σου δεξιά/αριστερά μακριά από την οθόνη και επανέλαβέ το κοιτάζοντας την οθόνη. Βλέπεις καμιά διαφορά; Ακριβώς αυτή την διαφορά εκμεταλλεύεται το εν λόγω εφέ. ayta... elpizo na min prosevalla kanena (den eixa tetoio skopo alloste.. aplos episimaino kapoia pragmata) Δεν νομίζω να προσβάλλεται κανείς ούτε να γίνεται κάτι κακή τη προθέση, τουναντίον. Το θέμα με τα 30-40fps είναι ένας επαναλαμβόμενος μύθος που ταλανίζει αρκετούς παραδόξως σε αυτό το forum. Αγγλικά μιλάτε οι περισσότεροι αρκετά καλά. Κάντε μια απόπειρα και ρωτήστε στο Βeyond3D για αυτό το θέμα να δούμε τι θα σας απαντήσουν. ΜΥ80$: Ας μην μπούμε στα πεδία του double/triple buffering. Με κάθετο συγχρονισμό απενεργοποιημένο το tearing δεν είναι τίποτε άλλο παρά μισά καρέ, τα οποία παραδόξως όλα τα μάτια αντιλαμβάνονται.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.