Προς το περιεχόμενο

Ποιος ειναι ο καλυτερος torrent client και γιατι ???

froufrou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

poulinos, ti sxesh exei to dc++ me torrents???

therock, den einai toso eyxristo to BT oso to azureus, mias kai gia ka8e torrent prepei na anoigeis neo programma, de ta fortoneis apla mesa sto GUI, opws sto azureus.

apla an katebazeis mono ena arxeio emena proswpika mou fanike pio grigoro me adsl 384 forthnet.

Δημοσ.
poulinos' date=' ti sxesh exei to dc++ me torrents???

[b']therock[/b], den einai toso eyxristo to BT oso to azureus, mias kai gia ka8e torrent prepei na anoigeis neo programma, de ta fortoneis apla mesa sto GUI, opws sto azureus.

apla an katebazeis mono ena arxeio emena proswpika mou fanike pio grigoro me adsl 384 forthnet.

den exei kamia sxesi gia auto to leo.epidi edo pou ime tixainei na katevazo kai me bt alla kai dc++ apla leo oti to dc++ einai oti kalitero exo dei gia downloads.antitheta me ta bt sto dc++ brika ta panta.

Δημοσ.

dokimaste to G3 kai meta peite mou gia to azureus.to azureus einai poly bary,pernei porous apo to systima se sxesi me to G3 pou exei kai POLLES perissoteres dynatotites.oi myimenoi xeroun ti ennoo...

oso gia to dc++ ...AXETO TELEIOS ME TO THEMA :D :D :D :D :D

Δημοσ.
dokimaste to G3 kai meta peite mou gia to azureus.to azureus einai poly bary' date='pernei porous apo to systima se sxesi me to G3 pou exei kai POLLES perissoteres dynatotites.oi myimenoi xeroun ti ennoo...

oso gia to dc++ ...AXETO TELEIOS ME TO THEMA :D :D :D :D :D[/quote']

asxeto alla korifi kai pio elafri apo to bt.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...