sarisn Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2005 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2005 Εγώ θα πω μακριά απο ΗΡ!! Είχα παλιότερα ένα All-in-one εκτυπωτή-σκάνερ,φωτοτυπικό και όταν μου χάλασε και το πήγα στην αντιπροσωπεία μου ζητούσαν 300 ευρώ για να αλλάξουν ένα (!!!) εξάρτημα ενώ το μηχάνημα ήταν σχεδόν 3 χρονών!!! Καλά τους λέω άντε μαμηθείτε, τους το άφησα εκεί (γιατί μόνο και για τον έλεγχο που θα σου κάνουν σου ζητάνε 40 ευρώ ασχέτως αν θα το φτιάξεις ή όχι!!!!) και με τα ίδια λεφτά πήγα και πήρα καινούργιο μηχάνημα, και από τότε παίρνω μόνο Canon που και φτηνά αναλώσιμα έχει και σίγουρα πιο φτηνό service (αν και δεν μου έχει χαλάσει κάτι ακόμα).
karib Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2005 Κι απο μενα μια ψηφος στην canon που φαινεται οτι σεβεται πιο πολυ τον καταναλωτη.
gerontas Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2005 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2005 Κι απο μενα μια ψηφος στην canon που φαινεται οτι σεβεται πιο πολυ τον καταναλωτη. H Canon ??? H Intersys ??? Στις αντίστοιχες συζητήσεις για φωτογραφικά, είναι χωρίς αντίπαλο πρωταθλήτρια της αδιαφορίας. Ειλικρινά, (με μια Κάμερα να φεύγει δυό φορές από το service σε χειρότερη κατάσταση από κείνη που πήγε και ένα φακό φωτογραφικής που τέσσερις φορές επισκευάσθηκε μόνο στα λόγια) θα χαρώ να μάθω πως κάτι άλλαξε. Αν οι moderators θεωρούν έντονο το post ας το διαγράψουν, αλλά τόσο τα σχετικά links, όσο και τα παραστατικά της προσωπικής μου εμπειρίας είναι στη διάθεσή τους. Και φυσικά, καμιά πρόθεση αντιδικίας με τον αγαπητό karib.
karib Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2005 gerontas χρησιμη η καταθεση της εμπειριας σου.
zoomnia Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2005 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2005 Dell Hellas για έναν φορητό Dell Latitude D800 αγορασμένο τον Αύγουστο. Το ανεμιστηράκι της κάρτας γραφικών του έκανε λίγο παραπάνω φασαρία από το κανονικό. Κανένα λειτουργικό πρόβλημα (υπερθέρμανση, κολλήματα κλπ) μόνο μικρή ακουστική ενόχληση. Τους τηλεφώνησα για να ρωτήσω αν πρέπει να ανησυχώ για τον θόρυβο ή όχι και κανόνισαν αντικατάσταση της κάρτας γραφικών. Σε μία ημέρα ήρθε τεχνικός και έκανε την αντικατάσταση, αφού πρώτα τηλεφώνησε για να κανονίσουμε ώρα. Φεύγοντας μου ευχήθηκε να μη με ξαναδεί στα επόμενα 3 χρόνια!... (Η Dell δίνει ως ελάχιστη εγγύηση 3 χρόνια επί τόπου επισκευή την επόμενη εργάσιμη ημέρα για μερικά μοντέλα της) Με ένα τηλεφώνημα και 10 λεπτά παρουσίας του τεχνικού στο γραφείο μου σε συνολικό διάστημα 24 ωρών διορθώθηκε το πρόβλημα. Η καλύτερη εμπειρία που είχα μέχρι σήμερα με service επίσημης αντιπροσωπίας!
Delta Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2005 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2005 Amstrad.... ! :'-) Βάλτε να παίξουμε ένα Tuba Ruba, ενα Barbarian, άντε και ασπάλακες βρε αδερφέ! χαχα Συγκινήθηκα
marios1957 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2005 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2005 Εγώ θα πω μακριά απο ΗΡ!! Είχα παλιότερα ένα All-in-one εκτυπωτή-σκάνερ,φωτοτυπικό και όταν μου χάλασε και το πήγα στην αντιπροσωπεία μου ζητούσαν 300 ευρώ για να αλλάξουν ένα (!!!) εξάρτημα ενώ το μηχάνημα ήταν σχεδόν 3 χρονών!!! Καλά τους λέω άντε μαμηθείτε, τους το άφησα εκεί (γιατί μόνο και για τον έλεγχο που θα σου κάνουν σου ζητάνε 40 ευρώ ασχέτως αν θα το φτιάξεις ή όχι!!!!) και με τα ίδια λεφτά πήγα και πήρα καινούργιο μηχάνημα, και από τότε παίρνω μόνο Canon που και φτηνά αναλώσιμα έχει και σίγουρα πιο φτηνό service (αν και δεν μου έχει χαλάσει κάτι ακόμα). Τα ίδια θα σου πουν κι εκεί,όταν τους χρειαστείς.Ξέρω. Παντού τα ίδια είναι,αγοράζουμε πράγματα(πια...) με ημερομηνία λήξης,για το απλούστατο γεγονός του ότι η επισκευή έχει πολλαπλάσιο κόστος απ' την παραγωγή. Να δω που θα μπούνε όλα αυτά τα (τοξικά) σκουπίδια μας.Τρεις εκτυπωτές έχω αλλάξει την τελευταία πενταετία...
skelos Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2005 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2005 H emphria mou einai h exhs Dell: olla doulepsan roloi oses fores eixa epikoinwnhsei mazi tous gia service tou GX 110 desktop pou eixa kai otan h o8onh mou xalase mou thn anikatasthsan amesws me mia neoterh kai mou eipan oti otan 8a ftiaxoun thn allh 8a mou thn feroun...... Akoma tous perimenw alla den me xalaei h kainouria htan flat Info quest: Thn xrishmopoihsa 4 fores thn mia gia enan sklhro kai 2 mobo (lanparty kai ena jetway) ta opoia allaxtikan mesa se 5-10 meres kai mia gia enan barton 2600 ton opoion arnh8hkan na ton allaxoun logo oti eixe ragisei o pyrinas. Twra aftes tis meres 8a xanapaw thn dfi gia rma kai 8a doume Octabit: Meta apo enan mhna mou eipan oti o sklhros den kalyptetai apo egyhsh dioti exei gdar8ei h tainia asfaleias(den eixe kopei!!!!) Plextor:Hr8e to courrier kai to phre kai meta apo 7 meres mou hr8e allo H/P:eixa paei enan scanner ektws egyhshs ton eida DWREAN kai o texnikos mou eipe na ton petaxw giati den me symferei h episkevh
kostason Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2005 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2005 Εγώ χρειάστηκα μόνο την Plextor. Όπως λέει και ο skelos ήρθε courier, πήρε το CD-RW και μέσα σε μία εβδομάδα μου είχαν στείλει καινούργιο. Άψογοι. Ένα ψήφο απο μένα για Plextor.
karib Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2005 zoomnia μου φαινεται απιστευτο οτι ολα αυτα συνεβησαν στην Ελλαδα! Τρομερη η dell. Ενα μπραβο και στην Plextor.
Highlander Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2005 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2005 eOctabit: Meta apo enan mhna mou eipan oti o sklhros den kalyptetai apo egyhsh dioti exei gdar8ei h tainia asfaleias(den eixe kopei!!!!) Εκτός του προβλήματος από τις καθυστερήσεις των άλλων εταιριών να πω ότι η Oktabit στις εγγυήσεις είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ !!! Η πολιτική της είναι πολλές φορές εκτός του νόμιμου ορίου και μάλλον κάποια στιγμή θα βρει το μάστορά της.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.