green_beret Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2004 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2004 APPLE iPOD mini 4.0 GB ? 399.00+ΦΠΑ http://www.plaisio.gr APPLE iPOD mini 4.0 GB ? 281.00 (τελικη) http://www.e-shop.gr Μαλλον μας δουλευουν και μαλιστα στην κεντρικη σελιδα!!!!!! Οτι τι δηλαδη? Ευκαιρια να τρεξουμε να προλαβουμε????
manik Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2004 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2004 Καλά άμα δεν πας σε ένα κατάστημα να δεις ο ίδιος τις τιμές ξέχνα το. Το site έχει πολλές ανακρίβιες σε πολλά θέματα (τεχνικά χαρακτηριστικά προϊόντων, τιμές).
polydoroskatharakis Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2004 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2004 Xm, to eides afto? http://www.plaisio.gr/IWCatProductPage.process?Nav_Section_Id=1&Catalog_Id=1&Product_Id=233777&Merchant_Id=1&sts_cid=3
green_beret Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2004 Μέλος Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2004 Μα καλα τετοια απροσεξια στην κεντρικη σελιδα??? Ειναι σαν να περιμενεις πελατες στο μαγαζι σου και να εχεις κρεμασει μια ταμπελα απ'εξω που να λεει "ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΔΙΠΛΗ ΤΙΜΗ".
nk_surfer Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2004 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2004 Προφανώς το συγκεκριμένο είναι θέμα λάθους στο site, αλλά πάντως η αλήθεια είναι ότι πολλά προιόντα μπορείς να τα βρεις από λίγο έως αρκετά φθηνότερα σε άλλα e-shops.
phovos Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2004 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2004 Γενικά από τη σελίδα δε θα βγάλεις άκρη...εδώ έχουν sempron με 256mb cache!Όχι ότι από τιμές τα πάνε καλά αλλά που και που βγάζουν καμια προσφορά!Εγω προσωπικά το πλαισιο το έχω διαγράψει εδώ και καιρό από θέμα h/w και αγοράζω μόνο αναλώσιμα...
Theodore Tsi Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2004 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2004 green_beret allaxe to topic se..........."tragiko lathos sto homepage tou plaisiou!!!"
dpolal Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2004 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2004 Μα ότι τιμή και αν έχει στο site όταν πας να το αγοράσεις ΔΕΝ θα κοιτάξουν εκεί πόσο κοστίζει για να σε χρεώσουν αλλά ότι λέει το ταμειακό σύστημα τους ... Απλά όταν διαθέτεις μερικές χιλιάδες είδη στην γκάμα σου είναι πολύ δύσκολο να μπορείς να τα παρακολουθείς όλα και φυσικά να αποφύγεις τυχόν λάθη.
cvaix Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2004 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2004 To amazon diladi pou einai to megalytero katastima ston kosmo pws den kanei tetoia lathi??? :?: :?: :?:
dpolal Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2004 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2004 To amazon diladi pou einai to megalytero katastima ston kosmo pws den kanei tetoia lathi??? :?: :?: :?: Sorry αλλά άλλο κανονική αλυσίδα καταστημάτων με αποθήκες και παραρτήματα και άλλο το amazon. Νομίζω ότι δεν στέκει η σύγκριση.
insomniac_c4po Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2004 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2004 το Πλαίσιο είναι πολύ καλό κατάστημα και οι παραδόσεις προιόντων από online αγορές είναι επίσης γρήγορες. Εγώ είμαι happy. Επίσης πιστεύω πως το e-shop θα ζεί για λίγο καιρό ακόμα. (προγνωστικά λολ)
Innersense Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2004 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2004 Φίλε είσαι πολύ υπερβολικός. Το πλαίσο τα δίνει τσάμπα πραγματικά. ΠΛΑΙΣΙΟ: ACER ASPIRE 1802WSMI €1599.0 +ΦΠΑ http://www.plaisio.gr/IWCatProductPage.process?Section_Id=54&Nav_Section_Id=6&Catalog_Id=1&Product_Id=222288&Merchant_Id=1&sts_cid=3 [right click+open as new window] RAM SHOP: ACER ASPIRE 1804WSMi €1569.6 +ΦΠΑ http://www.ram-shop.gr/showproduct.jsp?prodid=4952 [right click+open as new window] είσαι πραγματικά απαράδεκτος να το κατηγορείς ένα τόσο αξιόπιστο μαγαζί
panxris Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2004 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2004 το Πλαίσιο είναι πολύ καλό κατάστημα και οι παραδόσεις προιόντων από online αγορές είναι επίσης γρήγορες. Εγώ είμαι happy. Επίσης πιστεύω πως το e-shop θα ζεί για λίγο καιρό ακόμα. (προγνωστικά λολ) Οχι δα!Αλλα δειχνει η εταιρια.....
GIA_Blackmore Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2004 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2004 to e-shop tha zei gia ligo kairo akoma? emena exei arxisei na mou ginete aparaitito
javanidhs Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2004 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2004 έλεος αν λέμε οτι μια τέτοια εταιρία η οποία κάνει τζίρους μεγαλα ποσά και δηλώνει κέρδη κάθε χρονο..να μην μπορεί να έχει ένα σύστημα το οπόιο θα κρατά ενημερωμένα την αποθήκη και το την εφαρμογή στο Internet! Απο τα βασικά του Feng Shui ( ). Απλα δυστηχώς γιάυτη την εταιρία η μηχανογράφηση της με υψηλου επιπέδου λογισμικό δεν ειναι προτεραιότητας της...και φυσικά διαλέγει κάτι λυσεις με μηδενική συνεργασία και ενημέρωση της αποθήκης. Ειναι πολλά τα άτομα που έχουν τρελλαθεί με τα διάφορα που είδα και άκουσαν απο την συγκεκριμένη εφαρμογή! ΜΑΛΛΟΝ καποιοι στην διοικηση...της εταιρία ΔΕν εχουν καταλάβει την σημαντικότητα τέτοιων εφαρμογων ή πολυ απλά ΔΕΝ θέλουν να εξοπλίζουν την εταιρία με κάτι αξιόλογο γιατι απλά δεν θέλουν να το κάνουν το μαγαζί μονο e-shop αλλα να συνεχίσουν να φέρνουν τον κόσμο στα μαγαζιά της αλυσίδας που...γίνοντε όσοι περνάει ο καιρός πιο πολλά! Απόψεις και αποφάσεις είναι αυτα. εγω προσωπικά είμαι απο τους φανατικούς αγοραστές της αλυσίδας (σε καταστημα) ΔΕΝ χρησιμοποιω ποτε την web εφαμογη τους παρα μονο να πάρω ιδέα για γενικές τιμιλογήσεις...γιατι ξέρω οτι κατουσίαν ειναι ανακριβής και οτι παραγγελία να κάνεις κατα 30% θα σου έρθει αλλαγμένη γιατι κάτι δεν ηταν in -stock! Απο την ΑΛΛΗ...ΔΥΣΤΗΧΩΣ η εικόνα των ελληνικών online Μαγαζίων..ειναι τραγική! Το eshop λένε οτι είναι καλό αλλά έλεος ρε παιδιά τι sιte είναι αυτό..λες και το φιάξανε σε 1 μέρα με frontpage. Τον έλληνα πελάτη πρέπει να τον κερδίσεις σε αυτό τον τομέα,,,μιας και ο έλληνας πελάτης αρχίζει τώρα δειλαά να κατανοεί την ευκολια και τα καλά του online shop..του e-banking κτλ κτλ! Ευχή μου είναι να βελτιωθεί η κατάσταση...σε όλα..για το πλαίσιο όπως είπα και πριν υποψιάζομαι οτι μάλλον είναι πολιτική της εταιρίας να έχει ακατάστατο online shop! υπομονη!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.