doxadramas Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2004 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2004 Εδώ και πολύ καιρό χρησιμοποιώ ως "mail manager" το πρόγραμμα The Bat! έκδοση 3.0.1.33 εγκατεστημένο πάνω στα WinXP Pro, SP2, για την λήψη και (έως πρόσφατα και) την αποστολή των mail του λογαριασμού μου. Εδώ και λίγες μέρες, εντελώς ξαφνικά, όπως έχω εντύπωση, το πρόγραμμα μου έχει δημιουργήσει το εξής πρόβλημα. Ενώ εξακολουθώ να λαμβάνω τα mail από το λογαριασμό μου, δεν μπορώ, "με καμία κυβέρνηση", να στείλω κάποιο mail, προς οποιονδήποτε λογαριασμό. Άλλαξα, βεβαίως, και πειραματίστηκα αρκετά με τις ρυθμίσεις του Account -> Properties -> Transport αλλά τίποτα. Το μήνυμα που λαμβάνω όταν προσπαθήσω να στείλω κάποιο mail είναι: Server reports it is not reafy, reply: " Αν κάποιος έχει κάποια ιδέα, ας με βοηθήσει. Δεν μπορεί να δούλευε μια χαρά παλιότερα και τώρα να ..."μουλάρωσε"! Έχω σπαστεί αρκετα.... Ευχαριστώ πολύ!
9-11 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2004 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2004 Επειδή χρησιμοποιώ και εγώ αυτήν ακριβώς την έκδοση, μπορώ να σου πω ότι κατά πάσα πιθανότητα οφείλεται σε αλλαγές (αναβαθμίσεις) των εκάστοτε mail server Συνήθως στέλνουν ένα newsletter και ενημερώνουν πάντως... Ένα παράδειγμα & οι συνέπειες που είχε στον The Bat!: Αγαπητοί φίλοι, Παρακαλώ να αλλάξετε το διακομιστή εξερχομένων/SMTP από mail.freemail.gr σε smtp.freemail.gr. Ο νέος server υποστηρίζει digest-md5, cram-md5 και TLS/SSL*. Επομένως οι διακομιστές του Freemail είναι πλέον οι ακόλουθοι: POP3/Incoming Mail Server: pop.freemail.gr SMTP/Outgoing Mail Server: smtp.freemail.gr Μην ξεχάσατε επίσης να επιλέξετε «απαιτείται ελεγχος ταυτότητας απο τον διακομιστή/my server requires authentication». Η επιλογή αυτή στο Outlook Express βρίσκεται: Εργαλεία/Tools -> Λογαριασμοί/ Accounts -> Ιδιότητες/Properties (λογαριασμού Accounts -> Freemail) -> Διακομιστές/ Servers -> Outgoing Mail Server/Διακομιστής Servers -> Εξερχομένων (δίπλα από το κουμπί Ρυθμίσεις/Settings). Φιλικά, [email protected] -- *Σημείωση: Η δυνατότητα TLS δεν υποστηρίζεται από τοn proxy του Norton Antivirus (και πιθανόν άλλων αντίστοιχων προϊόντων). Για να τη χρησιμοποιήσετε θα πρέπει να απενεργοποιήσετε τον έλεγχο για ιούς στα εξερχόμενα μηνύματα Το παραπάνω εστάλη μέσα Σεπτέμβρη απ' το freemail.gr Τα settings τα οποία αναφέρει σχετικά με secure authentification (digest-md5, cram-md5, TLS/SSL) στην πράξη ΔΕΝ επιβεβαιώνονται! ...ή τουλάχιστον έτσι νομίζω, μιας και σε κάθε trasfer εμφανίζεται μήνυμα ότι δεν μπόρεσε να γίνει **** authentification και τελικά κάνει plain Τουλάχιστον δουλεύει :wink: Ηθικόν Δίδαγμα: Επικοινώνησε με τους υπευθύνους και ζήτα οδηγίες (ή στην χειρότερη περίπτωση, ρώτα τους αν έχουν αλλάξει κάτι στην υπηρεσία τους) btw, σε ποιον mail provider παρατηρείται το πρόβλημα;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.