Προς το περιεχόμενο

ΘΥΜΑ ΟΤΕ ΚΑΙ VIVODI !!!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Fax προς VIVODI Telecom

 

Θέμα: ADSL πρόσβαση τηλ. σύνδεσης 210-xxxxxxx

 

 

Σε συνέχεια της τηλεφωνικής μας επικοινωνίας, και συνοψίζοντας σας αναφέρω ότι:

· Την 1/10 σας στέλνω αίτησή μου για μετατροπή της τηλεφωνικής μου σύνδεσης (210-xx.xx.xxx) σε adsl με σύνδεση 384/128Kbps.

· Όπως με ενημερώσατε προωθήσατε στον ΟΤΕ το αίτημά μου στις 5/10.

· Επίσης με ενημερώσατε (ότι 5 ημέρες αργότερα) στις 10/10 - και σύμφωνα με την πληροφόρηση που είχατε από τον ΟΤΕ - υπήρχαν 5 διαθέσιμες πόρτες για isdn συνδέσεις. Αυτό επιβεβαιώνεται και από τα στοιχεία διαθεσιμότητας που έδινε ο ΟΤΕ μέσω του OTEshop κατά τις ημερομηνίες αυτές.

· Στα τέλη Οκτωβρίου ο ΟΤΕ έπαψε να έχει πλέον διαθέσιμες πόρτες οπότε και η αίτησή μου παραμένει εκκρεμής μέχρι την εγκατάσταση νέων πορτών στον Τ.Κ. Γέρακα.

 

Παρακαλώ ενημερώστε με εάν, με βάση την μεταξύ σας σύμβασης, ο ΟΤΕ μπορεί να παρακάμπτει την σειρά προτεραιότητας των σχετικών αιτήσεων από τους παρόχους και σε περίπτωση που δεν έχει τέτοιο νόμιμο δικαίωμα, τις ενέργειες στις οποίες θα προβείτε προς αποκατάσταση του σχετικού «σφάλματος».

Επιπλέον θα πρέπει να μου επιστρέψετε το ποσό των 34,90€ πλέον ΦΠΑ που εισπράξατε ως τέλος «ενεργοποίησης» έως ότου «ενεργοποιηθεί» η adsl πρόσβαση στην τηλεφωνική μου σύνδεση.

 

 

Με εκτίμηση(!)

 

 

Xxxxxxx Xxxxxxxx

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η διαδικασία σύμφωνα με τις υποχρεώσεις του ΟΤΕ προς τους παρόχους πρέπει να ολοκληρωθεί σε 12 εργάσιμες ημέρες. Όμως δεν είναι αυτό το θέμα! Ο ΟΤΕ όπως μου είπε δεν πήρε ποτέ αίτηση από την Vivodi για το τηλέφωνό μου.

 

Το έχω πάρει απόφαση ότι δε θα βάλω adsl προς το παρών, το θέμα είναι όμως τί θα κάνει η Vivodi για αυτό!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η διαδικασία σύμφωνα με τις υποχρεώσεις του ΟΤΕ προς τους παρόχους πρέπει να ολοκληρωθεί σε 12 εργάσιμες ημέρες.

 

12 ημερολογιακές. :)

Δηλαδή, λιγότερες από 12 εργάσιμες. :)

 

 

Όσο για τα χρήματα... Αν και δεν βλέπω να τα παίρνεις πίσω, ίσως αν ήσουν πιο σκληρός μπορεί και να το κατάφερνες...

Θέλεις να ακυρώσεις την αίτηση;

 

Πάντως, νομίζω πως υπάρχει κάποιος νόμος που λέει ότι αν δεν σου παρέχουν την υπηρεσία που σου υπόσχονται και που αυτήν πληρώνεις στο 100%, δικαιούσε τα χρήματά σου. Ακόμα και αν το έκαναν στο 99%.

 

Όσο για την Vivodi, αποδεδειγμένα και πολλές φορές είναι μακράν η χειρότερη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

 

 

Άκου δε θα πάρω τα χρήματά μου πίσω!!!

 

Να 'σαι καλά Χριστίνα! Με έκανες και γέλασα!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...