kickeras Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2004 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2004 asxoleitai kaneis edw me OpenGL epaggelmatika i erasitexnika?
Opaque Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2004 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2004 Gia kapoio diasthma eixa asxolh8ei, alla ta exw parathsei edw kai poly kairo. Eixa diabasei ta tutorials apo to http://nehe.gamedev.net kai eixa kanei 2-3 programmatakia dika moy. Meta omws arxisa to 3d Studio Max, poy to 8ewrw (an to ma8eis arketa kala) ena apo ta dynatotera kai kalytera ergaleia gia dhmioyrgia grafikwn. Soy to proteinw anepifylakta
mojiro Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2004 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2004 καλες και οι δυο λυσεις. καποτε ειχα δουλεψει το glux, ειχα φτιαξει 3dmaps πριν το καλοκαιρι http://www.geocities.com/gegegoal/execs/ τι θες να κανεις με το opengl ? παντως ειναι πολυ πιο ευκολο απο το direct3d
kickeras Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2004 Μέλος Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2004 apla rwtaw....asxoloumai me opengl erasitexnika pros to parwn kathws einai meros tou master pou kanw kai ithela na dw an iparxei kaneis pou na asxoleitai me afto. to nehe to kserw einai poli kalo.... i prwti mou douleia itan enas fractal terrain generator kai twra doulevw se enan moon explorer simulator. den tha mathw directx kathws den einai anagkaio..i opengl einai platform independent. DirectX einai kalo na to matheis na thes na kaneis paixnidia. to 3d studio max einai fovero alla to noima einai na matheis ti ginetai pisw apo afto kai meta na asxolitheis sto pws na douleveis to application.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.