Προς το περιεχόμενο

HDD Recovery?

Wishm@ster

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

paidia exw h mallon eixa enan maxtor ekswteriko sklhro 120gb 5400rpm kai ekana th blakeia kai ton afhsa anoixto olo to brady konta sto trofodotiko tou pc mou (den kserw an auto ekane th zhmia ala mallon ton apomagnhtise)...

uparxei kapoios tropos na kanw recover kati;

ebgala to sklhro apo th 8hkh tou ka8ws den ton eblepe kan to pc, ton sunedesa ws slave eswterika alla me to pou kanei boot to pc o sklhros bgazei enan hxo klik, klik, klik LOL kai den sunexizei to boot...

OMG ola ta mp3 mou are gone!!! 80gb just like that...anyways..uparxei kapoio proggie h kapoios tropos na kanw recover otidhpote? any help is appreciated :D

Δημοσ.

psaxnontas ema8a pws to click pou akouga einai to legomeno pagosmiws MAXTOR'S CLICK OF DEATH !!!

LOL

opote mallon den mporei na ginei kati...

krima..

alla einai diabolikh sumptwsh na dinei h maxtor 2 xronia eguhsh kai h hmeromhnia kataskeuhs tou sklhrou mou na einai 21 oktombriou 2002 kai na kaigetai 1 noembriou 2004...

ama ksanaparw maxtor na mhn me lene Wish

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Δημοσ.

Vres enan idio disko ( prosoxi IDIO )

xebidose tis bides kai allaxe tin plaketa me tautou pou doulevei.

80 8a doulepsei !

2 lepto douleia einai.

YG. Etsi pe8ainoun sxedon oloi oi diskoi.Oxi mono oi Maxtor

Min ton petaxeis pantos , ego exo sosei dekades .

Δημοσ.
Vres enan idio disko ( prosoxi IDIO )

xebidose tis bides kai allaxe tin plaketa me tautou pou doulevei.

80 8a doulepsei !

2 lepto douleia einai.

YG. Etsi pe8ainoun sxedon oloi oi diskoi.Oxi mono oi Maxtor

Min ton petaxeis pantos ' date=' ego exo sosei dekades .[/quote']

Kala ayto den einai epikindyno na xaseis ta arxeia sou mia gia panta???

Ypoti8etai oti akoma kai ta pio mikra swmatidia magnhtizontai apo ton sklhro kai ton xalane. Giayto kai prepei na ta skaseis se etaireies, pou exoun apolyta ka8ara ergasthria. :?

Me endiaferei giati exw enan Samsung SV1604 N 160GB kai psaxnomai pws 8a ton ftiaksw, afou me "kaine" kati arxeia pou exw panw. Xtyphse h kefalh tou, kai kanei synexws ayto to ry8miko "klik-klak".

An mporeis na mou peis akribws ti ekanes kai me ti pososto epityxias. :wink:

Δημοσ.

den ekana tipota akomh...brhka enan texniko pou mou eipe pws exei ena mhxanhma pou isws na mporesei na kanei metafora twn arxeiwn mou me mikrokumata...opote 8a dw an mporei na ginei etsi kati ..an oxi tote 8a arxisw ta peiramata :D

Δημοσ.
den ekana tipota akomh...brhka enan texniko pou mou eipe pws exei ena mhxanhma pou isws na mporesei na kanei metafora twn arxeiwn mou me mikrokumata...opote 8a dw an mporei na ginei etsi kati ..an oxi tote 8a arxisw ta peiramata :D

Αν κάνει κάτι αυτός ο τεχνικός, στείλε μου σε παρακαλώ ένα τηλέφωνό του..

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...