Ailuros Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2004 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2004 Shmera opia hi end vga card kai na pareis to sigouro einai oti the sou doulepsi sosta. Ισχύει για αμφότερες μεγάλες εταιρίες. Σωστά θα δουλέψουν οι κάρτες και από τις δύο εταιρίες για τον μέσο χρήστη. Ayto pou egrapsa gia to ps3 den shmenei pos oi ati ysteroun gaiti oi ati exoun dikh tous tecnologia sto thema (antistoixi me ths nvidia), osoi exete ATI to gnorizete afto to ps3 omos aythn thn stigmh einai anotero apo oti allo yparxei arkei na to yposthrixoun kai oi drivers kai fisika ta games. Δική της τεχνολογία από πιά άποψη; Χωρίς να έχει σχέση με την ταχύτητα το DX9.0 έχει ως εξής από την δημισίευσή του: SM2.0 = up to 96 instruction slots (R3xx) SM2.0 extended = 96-512 instruction slots (NV3x/R4xx) SM3.0 = 512-32768 instructions slots (NV4x/R5xx/NV5x) :wink: Skefteite (oi pio palioi) pos paizame to Quake 2 otan vgikan oi Voodoo 2000 k 3000 apo tote mexri shmera exoun allaxei polla kai tha alaxoun kai alla epomenos einai sosto na pareis mia karta neas genias. Oι Voodoo2/3 μπορεί να ήταν γρήγορες και να τις χρησιμοποιούσα ο ίδιος τότε, αλλά σε δυνατότητες ειδικά η τελευταία υστερούσε παρασάγκας και είναι μάλλον εντελώς άτοπο το παράδειγμά σου. oson afora tous sponsores, ayto einai gnosto epo xronia tora kai oloi exoume dei kapoia games na apodidoun kalytera me mia etairia, eidika an sto intro tou paixnidiou doume kai to shmataki ths analoghs etairias. Τεκμηρίωσέ το με αποδείξεις. Να στοιχηματίσω ότι δεν θα βρεις; ΄Οταν ανταλλάσσουν χέρια παχουλές επιταγές είναι για τα game bundles και ναι είναι απόλυτα φυσιολογικό ένας ΙΗV να πληρώνει τις δεκάδες χιλιάδες κόπιες των παιχνιδιών σε έναν ΙSV. ΄Οπως προαναφέρθηκε, ειδικά τα παιχνίδια που ανήκουν στον πρόγραμμα ΤWIMTBP κάτα πλειοψηφία τρέχουν καλύτερα στις R3xx από τις ΝV3x. Prosoxh omos giati to "apodidoun " einai sxetiko giati tis epidosis tis metrame me Benchmarcks kai den nomizo na yparxei toso tromerh diafora an mia karta vgazei se ena game 130 fps eno mia alli 120. Αν παίζεις απαρχαιομένα παιχνίδια επόμενο είναι να βγουν τέτοιες επιδόσεις. Κάτα τα άλλα εξαρτάται το κάθε μετροπρόγραμμα ή timedemo τι ακριβώς μετράει. Έχει τεράστια διαφορά όταν μετράει την ισχύ του επεξεργαστή ή όταν μετράει απλά τον ρυθμό πλήρωσης του επεξεργαστή γραφικών. Στα σύγχρονα παιχίδια τέτοιες επιδόσεις σε πραγματικό χρόνο βγαίνουν σπάνια ακόμα και στις μεγάλες κάρτες, εκτός βέβαια αν κανείς έχει κάλλο και τρέχει στα 640*480 χωρίς ΑΑ/AF :roll: An doume tis megales kartes ekei paizoun, ara mhn thn pathsoume gia 10 fps kai paroume kati pio akrivo. Μην στοιχματίζεις ότι θα σου βγάλουν τέτοιες επιδόσεις. Η πραγματική ισχύς αυτών των καρτών είναι σε πολύ ψηλές αναλύσεις με ΑΑ/AF ενεργοποιημένα. Αν σε κάποιον είναι αδιάφορα τα τελευταία δύο καλύτερα να μην σπαταλήσει χρήματα για τις μεγάλες κάρτες. Τα του Καίσαρος Καίσαρη έχω μόνο να πω όσων αφορά τις ανάγκες και επιλογές του κάθε χρήστη.
Ailuros Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2004 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2004 Telos oi ATI os gnoston einai pio grygores sta anevasmena A/A & A/F kai se ypsiles analyseis (1600 X 1200), to thema einai kai an ta mhxanakia mas einai gia aytes tis analyseis giati mhn perimenete me ena celeron sta 1.7 me 512 ram na deite kai polla FPS opoia karta kai na valete, ta nea games apaitoun toulaxiston 3Ghz kai 1 GB ram, oxi oti den paizoun me mikrotera mhxanakia. Mόνο με το ανισοτροπικό φιλτράρισμα και ισχύει μόνο στην Χ800ΧΤ PE γιατί έχει κατά πολύ μεγαλύτερο ρυθμό πλήρωσης. Στις 6800GT/X800PRO ο ρυθμός πλήρωσης είναι τόσο κοντά που για αυτό τον λόγο δεν έχουν και μεγάλες διαφορές στις επιδόσεις μεταξύ τους σε αυτόν τον τομέα. ΄Οσων αφορά τις ψηλές αναλύσεις με ΑΑ/ΑF και ειδικά 1600*1200, ο επεξεργαστής είναι σχεδόν στις περισσότερες των περιπτώσεων παντελώς αδιάφορος. ΄Εχεις ακούσει ποτέ τον όρο CPU limited; Μνήμη όντως χρειάζεται πλέον των 512ΜΒ για τα πρόσφατα παιχνίδια, αλλά αυτό το προβληματάκι λύνεται με μόλις 90 ευρώπουλα, και είναι μάλλον το πιο μικρό έξοδο όλων σε μια αναβάθμιση.
unre@l Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2004 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2004 6800 logo ton ikanotiton twn pixel shaders. Ektos an 8elei kapoios tin ultra h tin X800XT kai den exei dinato trofodotiko kai xoro sto kouti tote X800XT. Pados oi ATI den 8a kratisoun polla xronia. Oxi giati einai arges. Alla giati oi dunatotites ton Pixel Shaders einai apla XALIA. Idi iparxoun kapoies texnikes pou oi shaders pou xreiazodai pezoun mono se 6800 (akoma kai se GeForceFX) ano dne pezoun se ATIX800.
KWSN_Men Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2004 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2004 6800 logo ton ikanotiton twn pixel shaders. Ektos an 8elei kapoios tin ultra h tin X800XT kai den exei dinato trofodotiko kai xoro sto kouti tote X800XT. Pados oi ATI den 8a kratisoun polla xronia. Oxi giati einai arges. Alla giati oi dunatotites ton Pixel Shaders einai apla XALIA. Idi iparxoun kapoies texnikes pou oi shaders pou xreiazodai pezoun mono se 6800 (akoma kai se GeForceFX) ano dne pezoun se ATIX800. Μπορείς όλο αυτό που λες να το τεκμηριώσεις με επιχειρήματα;
Ailuros Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2004 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2004 6800 logo ton ikanotiton twn pixel shaders. Ektos an 8elei kapoios tin ultra h tin X800XT kai den exei dinato trofodotiko kai xoro sto kouti tote X800XT. Pados oi ATI den 8a kratisoun polla xronia. Oxi giati einai arges. Alla giati oi dunatotites ton Pixel Shaders einai apla XALIA. Idi iparxoun kapoies texnikes pou oi shaders pou xreiazodai pezoun mono se 6800 (akoma kai se GeForceFX) ano dne pezoun se ATIX800. Μπορείς όλο αυτό που λες να το τεκμηριώσεις με επιχειρήματα; Δύσκολα του βάζεις
Super Moderators Thresh Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2004 Super Moderators Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2004 Ailuros, ena parallhlismo ekana me tous CPUs ths Intel...esy dld pisteueis oti to HT tous a3iopoieitai teleia apo oles tis efarmoges pou kykloforoun? den to nomizw... tespa auto pou ennoousa htan oti to SM3 ws "proson" auth thn epoxh einai anousio kai apla to exei mono gia entypwsiasmo...otan ta games to yposthri3oun eurews 8a to exei kai h Ati...
Ailuros Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2004 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2004 Ailuros' date=' ena parallhlismo ekana me tous CPUs ths Intel...esy dld pisteueis oti to HT tous a3iopoieitai teleia apo oles tis efarmoges pou kykloforoun? den to nomizw...tespa auto pou ennoousa htan oti to SM3 ws "proson" auth thn epoxh einai anousio kai apla to exei mono gia entypwsiasmo...otan ta games to yposthri3oun eurews 8a to exei kai h Ati...[/quote'] HT στους επεξεργαστές βρίσκει κυρίως προτερήματα με multimedia εφαρμογές. Πες μου τι ακριβώς θα μπορούσε να κάνει ένας επεξεργαστής (CPU) με multithreading θεωρητικά σε ένα τρισδιάστατο παιχνίδι να σου απαντήσω. Επιμένω ότι οι επεξεργαστές γραφικών χρησιμοποιούν multithreading & task scheduling τεχνικές εδώ και αρκετό καιρό και το γεγονός ότι είναι σε θέση να επεξεργαστούν γραφικά με υψηλό παραλληλισμό ενώ ΚΑΘΕ επεξεργαστής εδώ ακριβώς αδυνατεί θα΄πρεπε να σου λέει κάτι. Το multithreading θα κερδίσει σε σημασία όταν θα επέλθει η ενοποίηση των pixel/vertex shaders στους επεξεργαστές γραφικών. Τι δουλειά έχει ακριβώς το multithreading με το SM3.0 μπορείς να μου εξηγήσεις; ΄Οχι δεν είναι ούτε συγκρίσιμα ούτε παραλληλίσιμα. Για τελευταία φορά όσον αφορά την ΑΤΙ: λόγω φόρτου εργασίας με τα διάφορα συμβόλαια για τις κονσόλες η εταιρία άλλαξε το roadmap της γενικά και έσπρωξε ενδιάμεσα επίτηδες την γενιά R420 μέχρι να μπορέσει να βγάλει το R520. H ATI σχεδίασε κάρτες με SM3.0 σχεδόν παράλληλα με την ΝVIDIA. 'Eχεις ακούσει ποτέ για το μυθικό πρωταρχικό R400; Κερδίζοντας το συμβόλαιο με την Μicrosoft/XBox2, η εταιρία άλλαξε τα σχέδιά της εκ των βαθέων και συνέβησαν τα εξής: initial roadmap: R3xx = SM2.0 R400 = SM3.0 R500 = SM4.0 revamped roadmap after console deals: R3xx = SM2.0 R420 = SM2.0+ R520 = SM3.0 R6xx = SM4.0 Από την πρώτη στην δεύτερη περίπτωση άλλαξαν οι κωδικοί ως εξής: R400 = R500 (Xenon GPU/XBox2), R520 desktop R500 = R600 Το σημερινό R420 είναι απλή σφήνα που δεν είχε σχεδιαστεί πριν και είναι απλός διπλασιασμός των μονάδων μιας R3xx. H ATI σχεδιάζει να παρουσίασει το R520 στις αρχές ή μέση του 2005 (αν όλα πάνε κατά ευχήν πράγμα που εγώ προσωπικά αμφισβητώ μιας και υπάρχουν προβλήματα στην ΤSMC), τότε θα μιλάμε για μόνο μερικούς μήνες μετά για παρουσίαση του 3.0 από την ΑΤΙ και αν δεις παιχνίδια να κάνουν πολύ περισσότερη χρήση του 3.0 στα μέσα της επόμενης γενιάς έλα να με βρεις Να με συγχωρεί η χάρη σας αλλά εγώ έχω προσωπικότητα και την δική μου άποψη και τούτο πέραν της κάθε μπούρδας που τσαπουνάει το εκάστοτε τμήμα μάρκετινγκ της κάθε εταιρίας, γιατί περί αυτού πρόκειται. Θέλεις και την ανάλογη απόδειξη; Από γνήσιο έγγραφο της ΑΤΙ το οποίο δυστυχώς είχε κυκλοφορήσει πριν από μήνες. Αν η υποσημείωση δεν σου λέει κάτι τότε δεν ξέρω τι άλλο να πω: http://users.otenet.gr/~ailuros/sm3.jpg
Super Moderators Thresh Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2004 Super Moderators Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2004 sygkrinw ta apotelesmata tous, asxetws an einai diaforetika pragmata...to HT voh8aei se poly liges efarmoges kai to SM3 mexri stigmhs se kamia (den exw prose3ei games pou na yposthrizoun SM3) auto 8elw na tonisw...kai pou ta exoun einai akoma anekmetaleuta...kai opws les kai esy ta games me SM3 argoun...
Ailuros Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2004 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2004 sygkrinw ta apotelesmata tous' date=' asxetws an einai diaforetika pragmata...to HT voh8aei se poly liges efarmoges kai to SM3 mexri stigmhs se kamia (den exw prose3ei games pou na yposthrizoun SM3)auto 8elw na tonisw...kai pou ta exoun einai akoma anekmetaleuta...kai opws les kai esy ta games me SM3 argoun...[/quote'] Έχεις μπερδέψει και εσύ σαν πολλούς άλλους πολλά δυστυχώς. Γιατί υπάρχουν καθαρόαιμα SM2.0 παιχνίδια αυτήν την στιγμή και τα έχω παραβλέψει ή μήπως υπήρχαν με την παρουσίαση της 9700; Καθαρόαιμο SM2.0 παιχνίδι θα είναι το Unreal 3/>2006 και εκεί ακόμα θα χρησιμοποιηθούν SM3.0 paths για βελτιώσεις επιδόσεων όπως και στο FarCry, HalfLife2, Serious Sam2 κλπ. μεταξύ άλλων. Μια απλή 6800 είναι αυτή την στιγμή περίπου στα επίπεδα με μια 9800 με το SM2.0 path και κερδίζει περίπου 30% σε επιδόσεις με το SM3.0. Το ότι εδώ πρόκειται για ηλιθιότητα του παιχνιδιού είναι άλλο κεφάλαιο, γιατί αυτό που κάνουν τα διάφορα paths, θα μπορούσε να το είχε κάνει η Crytek ευθύς εξ΄αρχής με το 2.0, αλλά εδώ είναι μάλλον θέμα απειρίας των δημιουργών. ΄Οσων αφορά τις εφαρμογές multimedia οι Pentium4/AMD64 έχουν σοβαρές βελτιώσεις επιδόσεων και αυτό από την παρουσίαση του εκάστοτε επεξεργαστή. Ασχέτως ότι εδώ πρόκειται περισσότερο για αλγόρυθμο παρά για σιλικόνη. Την πραγματική διαφορά θα την κάνουν οι αληθινοί dual core επεξεργαστές του άμεσου μέλλοντος. Ούτε η Ιntel ούτε η ΑΜD ισχυρίστηκαν ποτέ ότι το multithreading ισοβαθμεί με επιδόσεις περισσοτέρων του ενός επεξεργαστών, απλά βοηθάει στις επιδόσεις σε έναν και μοναδικό πυρήνα. Τέλος όσων αφορά την σημασία του να έχεις εκμεταλλεύσιμα πλέον των 4000 instruction slots, dynamic looping/branching, floating point HDR, displacement mapping, material shaders κλπ. μόνο ένας developer ξέρει πραγματικά τι να τα κάνει αυτήν την στιγμή. Τα έχει όμως έγκαιρα στην διάθεσή του για μελλοντικά παιχνίδια, αν σου λέει κάτι αυτό και ναι είναι λιγότερο σημαντικό για τον μέσο χρήστη. Ωστόσο η προσπάθεια παραπλάνησης των δημιουργών από την ΑΤΙ είναι πασιφανής στο έγγραφο παραπάνω και ουδεμία διάθεση έχω να υποβαθμίσω την σημασία κάποιας τεχνολογίας μόνο και μόνο επειδή δεν εξυπηρετεί τα συμφέροντα της ΑΤΙ αυτήν την χρονική στιγμή. Ούτε συμφέρον έχω από καμία εταιρία ούτε μου δίνουν τίποτα τσάμπα αμφότερες εταιρίες. ΄Ενας λόγος παραπάνω να μην γίνω το φερέφωνο της μιας ή της άλλης πλευράς. Εκτιμώ την κάθε τεχνολογία ανάλογα με το πόσο χρήσιμη μου φαίνεται και μετά από αρκετή έρευνα σαν απλός χρήστης. Πάντα υπάρχουν και μπούρδες features από όλες τις εταιρίες, αλλά τουλάχιστον το πακέτο SM3.0 κατά την ταπεινή μου άποψη δεν ανήκει σε αυτό.
phovos Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2004 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2004 okok Kala re su o ailouros ekatse ki egrapse 100 seires ki esu les ena ok mono?
Super Moderators Thresh Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2004 Super Moderators Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2004 8a sou egrafa ena aplo...nai...gia spasimo alla apofasisa na to emploutisw ligaki ee ti mporw na pw parapanw? xmmm mono thnx for the info
Ailuros Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2004 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2004 okok Kala re su o ailouros ekatse ki egrapse 100 seires ki esu les ena ok mono? Την περιττολογία πολλοί εκτιμούν, τον φλαφλατά ουδείς (αστειεύομαι προφανώς).
Super Moderators Thresh Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2004 Super Moderators Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2004 hahahahaha vasika einai apo tis elaxistes fores pou ka8omai kai diavazw sxetika megala posts ara den ti8etai 8ema faflata
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.