Προς το περιεχόμενο

CS: Source engine και απόδοση


pseira

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τελικά από οτι φαίνεται τα αρχικά benchmarks που ήθελαν την ΑΤΙ να είναι εως και 40% πιο γρήγορη βγήκαν ψευδή....Σχεδόν σε ολα τα τεστ που γίνονται η NVIDIA βγαίνει πρώτη και μόνο σε 1600χ1200 4xFSAA 8xAF βγαίνει δεύτερη με μικρή διαφορά.

Ευτυχώς που δεν πούλησα την GT μου για ΧΤ-ΡΕ! :D

 

Ξέρω οτι με τους drivers παίζει να αλλάξει πάλι το σκηνικό όπως στο 3dmark αλλά τουλάχιστον ξέρω οτι δε χαντακώνει τις NVIDIA η source engine...

 

Test at http://www.xbitlabs.com

Δημοσ.

Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να υπάρχουν υπόνοιες ότι η Valve ποτέ θα χαντάκωνε την ΝVIDIA ηθελημένα με κίνδυνο να χάσει ένα μεγάλο μέρος της πελατείας της.

 

Η σειρά ΝV3x αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα με το εν λόγω παιχνίδι και αυτό γιατί είναι απλά πολύ αδύναμες όσον αφορά την αριθμητική επάρκεια. Τέτοιο πρόβλημα δεν υφίσταται πλέον στην καινούργια σειρά καρτών και άρα και οι επιδόσεις είναι και οι αναμενόμενες.

 

Τώρα το γεγονός ότι η Valve δουλεύει ένα SM3.0 path και είναι πιθανόν να ΜΗΝ το δημοσιεύσει πριν την κυκλοφορία της R520 είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο :wink:

 

Πέραν αυτού, μπορεί το gameplay στο ΗL2 να είναι εξαιρετικό, αλλά οι υφές αυτές να μην πω για τι είναι ακριβώς. 512*512 είναι παπαριές του τύπου Quake3 και είναι απαράδεκτα χαμηλές για παιχνίδι του 2004. Ακόμα και το UT2003/4 έχουν 2048*2048 υφές σε μερικά σημεία και κάτα μεγάλη πλειοψηφία 1024*1024.

 

Πείτε με απαιτητικό ή υπερβολικό αλλά αν δεν αλλάξει τίποτα τότε βλέπω δυστυχώς μόνο μια μεταλλαγμένη μηχανή Quake με shaders και τίποτε άλλο. Ελπίζω τουλάχιστον η CroTeam να μην με απογοητεύσει τελικά....

Δημοσ.

512x512 einai ta textures sto HL?????? aparadekto....

Apla epeidi stin proekdosi tou CS SOURCE oi ati itan poly kalyteres, gia ayto lew oti i final einai pio...prosgeiwmeni stin pragmatikotita

Δημοσ.
512x512 einai ta textures sto HL?????? aparadekto....

Apla epeidi stin proekdosi tou CS SOURCE oi ati itan poly kalyteres' date=' gia ayto lew oti i final einai pio...prosgeiwmeni stin pragmatikotita[/quote']

 

Eλπίζω όχι, αλλά μέχρι τώρα δεν έχω δει τίποτα απολύτως (έστω και ανεπίσημα) που να δείχνει το αντίθετο.

 

Και όχι παιδιά για πολλοστή φορά μόνο σε συγκεκριμένες σελίδες η ΑΤΙ εμφανιζόταν με υποτιθέμενο προβάδισμα. Αν ο κόπανος που κάνει την δοκιμή στην περίπτωση της ΝVIDIA εσκεμμένα απενεργοποιεί τις βελτιστοποιήσεις φιλτραρίσματος ενώ στην ΑΤΙ ήταν ενεργοποιημένες τι περιμένετε;

 

΄Οταν με την δημοσίευση του πρώτου beta cs: source οι διαφορές ήταν τόσο μεγάλες μεταξύ διάφορων σελίδων, θα έπρεπε τουλάχιστον να πονηρευτείτε. Απλή λανθασμένη εντύπωση την οποία καλλιέργησαν μερικές μόνο σελίδες εσκεμμένα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...