Επισκέπτης Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2002 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2002 <blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr>Originally posted by SwAToNeR: <strong>Re sy triton ontos ta 2xrona myrizoune alla einai pio eykola na zestathoune apota 4xrona.To thema einai oti zestenonte poli eykola en kinisi..</strong><hr></blockquote><p>Το θέμα είναι να το ζεστάνω ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΉΣΕΙ. Στο καλό ζέσταμα οφείλεται η διάρκεια και η ποιότητα των επιδόσεων ενός κινητήρα. Σε συμβουλεύω να κάνεις το ίδιο.<p> <blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr>Originally posted by A-Ge0: <strong>pios einai o kalyteros tropos na zestaneis to mixanaki sou? eite 4xrono eite 2xrono?</strong><hr></blockquote><p>Ζέσταμα καλό (5 λεπτα γεμάτα πριν ξεκίνησεις) χωρίς να πιέζεις το κινητήρα (δηλ να ανεβάζεις στροφές) Τώρα αν είναι enduro ή ξερό (καθαρό) και δεν παίρνει εύκολα μπροστά το πρωί ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ μην βάζεις μπροστά το μηχανάκι με το να παίρνεις φόρα και να κουμπώνεις ταχύτητα. Ανέβασε το τσοκ και θα πάρει μπροστά.Υπομονή
Mudrider Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2002 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2002 lipon tha po kai go thn gnomh mou os idioktitis enos tapinoy kdx 125...<p>peri difores 2xr -4xr mixanologika toylaxiston oi basikes einai oti oi tetraxronoi kinitires exoun ekentroforo kai balbides gia thn eisagogh kai exagogh toy migmatos kayseos eno oi dixronoi exoun apla kati thirides sta plaina toy kilindrou (sto xitonio) poy anigoklinoun apo to pistoni kathos kinitai.. h lipansh ston tetraxrono ginetai me ksexoristo kykloma lipanshs eno ston dixrono to ladi eiserxetai ston kinitira me thn benzinh mazi kai kaigetai ,(gia ayto kai mirizei kameno ladi)<p> tora gia epidoseis oso ta kybika einai liga , h diaskedash kai to gazi poy prosferei to dixrono einai polu perisotero apo ena tetraxrono! me to kdx125 kano xalara kontritses me xr 250 h klx 250 ktl.. roph den exei alla exei 24 aloga ... molis aneboyn oi strofes ginetai xamos... peri yperthermansis an einai ydropsikto eisai ok.. zestama ta 4xr theloun perisotero kai pio sxolastiko logo ths megalyteris poluplokotitas toy kinitira... to kdx to exo 2.5 xronia kai kathe proi me to pou to balo mprosta feygo kai se 2lepta einai ok ... akoma den exei kolisei....<p> tora an yparxoun xrimata gia perisotera kybika oi 4 xronoi einai h lysh. yparxoyn apo politismena mhxanakia px XT 600 mexri kafriles toy kerata KTM duke ktl An omos den exeis fraga kai theleis na ksekayloneis, na kaneis tis arkoudies sou tis ekdromoules sou, tis kontritses sou ktl ... ena dixrono einai oti prepei... kaine ligo perisoteri benzinh alla exoyn poli pio fthino service kai antalaktika!!<p> ouf auta!
Mudrider Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2002 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2002 a.. to tsok to blepeis pote prepei na to anixeis... an einai kryo kai mperdeyei to moter to trabas ligaki ktl.. pantos an einai zesto kai pas me trabigmeno tsok to moter den douleyei sosta... genika to tsok einai xrisimo gia thn krya ekinisi<p>
A-Ge0 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2002 Μέλος Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2002 To tsok amesos meta to anama tis mixanis prepi na klinei? pia einai i idaniki xrisi tou choke?
kage Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2002 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2002 Σχετικα με το ζεσταμα μηχανης πριν την εκκινηση...αν δεν κανω λαθος το ζεσταμα ισχυει κυριως στα υγροψυκτα(δηλ.με ψυγειο)κ δεν ειναι και τοσο απαραιτητο στα αεροψυκτα.
bandito Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2002 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2002 Απ'οτι ξέρω το ζέσταμα μιας μηχανής (είτε είναι πλοίου είτε αυτοκινήτου) δεν έχει να κάνει με τον τρόπου που ψυχεται, αλλά έχει σαν σκοπό να αποκτήσουν τα διάφορα μέταλλα μια θερμοκρασία, κάτω απο την οποία δουλεύουν καλύτερα.
SwAToNeR Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2002 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2002 WaVe to mixanaki den eipa oti den pigainei,eipa oti den pinei,antithetos ola ta mamata mexri 115 ta pernao kati mixanakia mprosta. Mexri k kontra me olokainourgio f1z to piga k me karfotes to paidi k ego kyrile ligo me perase misi roda mono giati den zorisa tin 3i (K oi dyo dikabalo k ego 10 me 15 kila perissotero baros). TO mixanaki mou einai aeropsykto k den exei problima sto zestama,den moy exei paroysiasei kanena problima,to mono oti einai mpoukomeni i eksatmisi k exei psilopesei. Pantos to zestama wave na ksereis metraei sta 4xrona prota apo ola,ama den to zestaneis tin ekatses,ayto pnigetai siggoyra. Oso gia to zestama poy soy leo to exo paratirisei k crosakia 2xrona poy exoyn kati filoi moy,k aplos ta zestenoyn kana lepto stin arxi k meta xalara me 20 - 30 gia kana 2lepto akoma eos otoy zestathei kala. Bandito to zestama sto amaksi k enikos stis mixanes einai sto pistoni,oti ama einai kryo i tribi poy ginetai to troei k to mamaei...!!!
Imagine Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2002 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2002 <blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr>Originally posted by M.electronic: <strong>Οσο ποιο μεγαλη ροπη εχει καποιος κινητηρας τοσο ποιο γρηγορα "ανεβαζει" στροφες με αποτελεσμα να "πιανει" γρηγορες ταχυτητες σε λιγο χρονο.Καθε κινητηρας εχει το δικο του "ευρος" καλυτερης ροπης.Δηλ.ενας κλασσικος τετραχρονος αυτοκινητου εχει καλυτερη ροπη μεταξυ 2000-3500 στροφων.Στους διχρονους βεβαια ισχυει ο ιδιος νομος σε αλλες στροφες βεβαια.</strong><hr></blockquote><p>Μάλλον μπερδεύεις την ροπή στρέψης με την ιπποδύναμη φίλε μου...<p>Η ιπποδύναμη είναι η μονάδα που εμπεριέχει χρόνο...μία μηχανή με μεγάλη υποδύναμη ανεβάζει ευκολότερα στροφές...<p>Από εκεί και πέρα ισχύει στις χαμηλές ταχύτητες και σε βαρυφορτωμένα δίκυκλα/τετράτροχα ότι με μεγάλη ροπή έχεις καλύτερες επιταχύνσεις...οχήματος όμως...σκέψου το παράδειγμα της ανηφόρας...<p>Το ροπάτο ξεκινάει και επιταχύνει καλύτερα από ένα που έχει λιγότερη ροπή από στάση. Εν κινήσει όμως η ιπποδύναμη βοηθάει για την τελική ταχύτητα. <p>Γενικά μπορείς να κέφτεσαι την διαφορά ροπής/ιπποδύναμης με την σχέση 2ας-3ης/5ης στο κιβώτιο ταχυτήτων...πότε χρειάζεσαι τι...<p>Τα 4χρονα έχουν μεγαλύτερες ροπές γιατί έχουν βαλβίδες και οι χρόνοι καύσης τους είναι μεγαλύτεροι. Μεγαλύτερη είναι και η συμπίεσή τους που στην ουσία μετράει στην ροπή. Όσο περισσότερες βαλβίδες έχεις τόσο το χειρότερο για την ροπή αλλά καλύτερο για την ιπποδύναμη (πολύ χονδρικά για σύγχρονους κινητήρες).<p>Οι δίχρονοι κινητήρες έχουν ροπή και υποδύναμη σε μεγάλες στροφές ενώ οι περισσότεροι τετράχρονοι έχουν τις αντίστοιχες μέγιστες τιμές σε χαμηλότερες στροφές.<p>Για το ζέσταμα δεν μπορεί να μιλήσει κανείς με σιγουριά αφού κάθε κινητήρας έχει άλλα θερμικά χαρακτηριστικά κατασκευαστικά. Το ζέσταμα γίνεται για να διασταλεί το χυτόνιο και να μειωθούν οι τριβές του με το έμβολο. Οι στροφές πρέπει να είναι λίγες κατά το ζέσταμα γιατί η φυσική φθορά είναι μεγάλη ενώ και το λάδι σε χαμηλή θερμοκρασία έχει μεγάλο ιξώδες και δεν λιπαίνει σωστά όλα τα μέρη του κινητήρα. Γενικά οι σύγχρονοι κινητήρες είναι πολύ ανώτεροι σχεδιαστικά και κατασκευαστικά, ώστε να επιτρέπουν μικρότερους αναγκαίους χρόνους για ζέσταμα και πολύ μικρότερο μέσω χρόνο στροσίματος. <p>Τα τετράχρονα έχουν μεγαλύτερη θερμοκρασία λειτουργίας αλλά έχουν και περισσότερες ανοχές από τα 2χρονα οπότε και δεν θέλουν τόσο προσοχή στο ζέσταμα...βέβαια ας μην το παρακάνουμε!<p>Τέλος μεγάλη προσοχή στην επιλογή (αν αλλάξουμε) και την συντήρηση της εξάτμισης στα 2χρονα!!! Η εξάτμηση στα 4χρονα είναι ελάχιστης σημασίας...όσοι αλλάζουν εξάτμιση στο 4χρονο και περιμένουν διαφορά στο δρόμο πέρα από τον ήχο απατόνται!! Μόνο η εξάτμηση δεν μπορεί να αλλάξει δραματικά την λειτουργία του 4χρονου μοτερ...απλά αν δεν υπάρχει καθόλου χάνει σε ροπή... Αντίθετα στο 2χρονο η εξάτμιση παίζει και τον ρόλο των βαλβίδων εισαγωγής και το μήκος και το ακριβές της σχήμα επηρεάζει πολύ την λειτουργία του κινητήρα. Η κατασκευή και ρύθμιση μιας συντονισμένης με τον κινητήρα της κάθε μηχανής εξάτμισης μπορεί να μεταμορφώσει τον κινητήρα, ενώ ένας απλός σωλήνας με σιγαστήρα να τον ρίξει δραματικά.<p>Imagine
kage Δημοσ. 3 Μαρτίου 2002 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2002 θα ηθελα να κανω μια ερωτηση σχετικα με το 'πειραγμα'στα μηχανακια. Δηλ.1)για ενα φτιαξιμο με λιγα λεφτα τι μπορεις να βαλεις και τι αποδοση θα εχει? 2)απο την στιγμη που θα το πειραξεις τι καταναλωση καυσιμου θα εχει.Απ οτι ξερω κυριως στα διχρονα εχει υπερβολικα μεγαλη καταναλωση απο την αρχικη,*τι μπορεις να αλλαξεις χωρις να επηρεαζει τοσο πολλη την βενζινη. 3)Gενικα τι αλλαζεις για καλυτερη αποδοση κ ποσο θα κοστισει το καθετι που αλλααζεις(μ.ο)?
bandito Δημοσ. 3 Μαρτίου 2002 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2002 </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by kage: <strong>Gενικα τι αλλαζεις για καλυτερη αποδοση κ ποσο θα κοστισει το καθετι που αλλααζεις(μ.ο)?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Αλλάζεις μηχανη!
SwAToNeR Δημοσ. 3 Μαρτίου 2002 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2002 Allakse kalytera mixanaki.Ektos ama thes na kaneis poli mikra piragmata opos to perissotero ena karmpyrater gia k ean einai 2xrono mia eksatmisi.Meta kalytera arxise k bgaze k oxi na bazeis.Ama einai papi bgale tin miza giati ontos kobo xiliometra.K elafrine to mixanaki oso mporeis giati dinei kapos perissotero (Logiko einai ayto). An kano lathos diorthosteme,den eimai oyte eidikos oyte mixanikos,aplos oti exo akoysei k exo diabasei k xreisimopoiontas to ligosto myalo mou.
AbreLosOjos Δημοσ. 5 Μαρτίου 2002 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2002 </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Imagine: <strong> Η εξάτμηση στα 4χρονα είναι ελάχιστης σημασίας...όσοι αλλάζουν εξάτμιση στο 4χρονο και περιμένουν διαφορά στο δρόμο πέρα από τον ήχο απατόνται!! Μόνο η εξάτμηση δεν μπορεί να αλλάξει δραματικά την λειτουργία του 4χρονου μοτερ...απλά αν δεν υπάρχει καθόλου χάνει σε ροπή... Αντίθετα στο 2χρονο η εξάτμιση παίζει και τον ρόλο των βαλβίδων εισαγωγής και το μήκος και το ακριβές της σχήμα επηρεάζει πολύ την λειτουργία του κινητήρα. Η κατασκευή και ρύθμιση μιας συντονισμένης με τον κινητήρα της κάθε μηχανής εξάτμισης μπορεί να μεταμορφώσει τον κινητήρα, ενώ ένας απλός σωλήνας με σιγαστήρα να τον ρίξει δραματικά. Imagine</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Όταν κάποιος βάλει μεγαλύτερο καρμπυρατέρ και τραβάει συνεπώς και περισσότερο αέρα η μηχανή, δεν παίζει ρόλο η εξάτμιση; Νομίζω ότι η αλλαγή καρμπυρατέρ συνδυάζεται με μια εξάτμιση περισσότερο ελεύθερης ροής. Επίσης, θέλω να αναφέρω κάτι που έχω παρατηρήσει τόσο στο Astrea, όσο και στο Supra. Το κοντέρ τους πάει καλά; Γιατί όταν το δικό μου λέει πχ.70 km/h το δικό τους δείχνει 85. Οπότε κάτι τελικές από μαμίσια Supra 110+ που ακούω να υποθέσω ότι είναι μούφες. Το έχετε διαπιστώσει ή το δικό μου κοντέρ πάλιωσε;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.