Προς το περιεχόμενο

Texnikes Erotiseis peri dikyklon


A-Ge0

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Epeidi ka8e fora pou rotao kapion gia ena texniko 8ema gia mixanakia mou dinei kai mia teleios diaforetiki apantisi kai den ksero pion na pistepso 8a i8ela na kano ena erotimatologio stous insomniacs pou apo oti exo dei exei an8ropous pou asxolountai me mixanakia kai fysika empistebomai perisotero smile.gif" border="0 <p>1h erotisi einai:

Ti diafora exoun ta dixrona apo ta tetraxrona

(ennoeitai ksero peripou ti diafora apo oti mou exoun pei alla 8a i8ela mia olokliromeni apantisi)<p>eyxaristo osous pro8imopoii8oun na apantisoun

Δημοσ.

Kai ta dio kala einai file. Apo tin peira mou tora an sou xalasei to tetraxrono tha travas ta malia sou confused.gif" border="0

Telika an mporeis na pareis i an exeis ena autokinito tha sou elega na min ksanaskefteis to mixanaki. mad.gif" border="0

Pantos einai oraio to atimo cool.gif" border="0

Δημοσ.

Ως προς το τεχνικό μέρος:<p>Η διαφορά των τετράχρονων απο τα δίχρονα είναι ο τρόπος με τον οποίο ολοκληρώνεται ένας κύκλος . Στα τετράχρονα, ο κύκλος ολοκληρώνεται σε 4 χρόνους (αν θυμάμαι καλά, εισαγωγή, συμπίεση, αποσυμπίεση, εξαγωγή). Στα δίχρονα η εισαγωγή και η συμπίεση αποτελούν τον ένα χρόνο, και τον δεύτερο αντίστοιχα οι άλλοι δύο. Στα δίχρονα λοιπόν, δεν υπάρχει βαλβίδα εισαγωγής και εξαγωγής γι'αυτό και το λάδι εισάγετε μαζί με την βενζίνη. <p>Ως προς το κατασκευαστικό:<p>Το κάθε είδος έχει τα καλά του και τα κακά του. Το τετράχρονο έχει σαφώς πιο ακριβό service, λόγω της πολυπλοκότητας του κινητήρα. Μια μικρή βόλτα όμως με ένα δίχρονο, είναι αρκετή για να μυρίζεις σαν τηγανητή πατάτα την υπόλοιπη μέρα.<p>[ 13-01-2002: Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: bandito ]</p>

Δημοσ.

Να συμπληρώσω κι εγώ σε αυτά που είπε ο bandito, ότι:

Τα δίχρονα έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση

αλλά αποδίδουν περισσότερους ίππους από τα τετράχρονα στα ίδια κυβικά

Έχουν πιο τρελές επιδόσεις και πολύ καλή επιτάχυνση,

η απόδοσή τους όμως πέφτει σε σχέση με τα τετράχρονα όταν υπερθερμανθούν.

Τα τετράχρονα είναι πιο καθαρά, δεν μυρίζεις εσύ κι ο συνεπιβάτης καμένο λάδι,

έχουν πιο σταθερή απόδοση, είναι καλύτερα λοιπόν για μεγάλα ταξίδια και αντέχουν πολύ στο ζόρισμα, κοινώς θεωρούνται "σκυλιά".<p>Αν κάποιος θέλει επιδόσεις και δεν θέλει να τις έχει από κυβικά και δεν τον ενοχλούν τα παραπάνω, θα πάρει δίχρονο.

Αλλιώς, τετράχρονο... εγώ προσωπικά προτιμώ τα τετράχρονα.

Δημοσ.

Να συμπληρωσω στα μειον των διχρονων οτι οι εξατμισεις στα διχρονα (βουλωνουν) πιο ευκολα λογω του καταλοιπου του λαδιου στα μεγαλα κρυα ξεκινουν πιο δυσκολα απο τα 4χρονα και στο ρελαντι κυριως εχουν περισσοτερους κραδασμους (βλεπε ΜΖ).

Δημοσ.

Θα μιλήσω σαν πρώην κατοχος διχρονου 125 νυν κάτοχος τετραχρονου 125. 18 χρονών γαρ... Παρολαυτα εχω διαβάσει αναλύσεις επι αναλύσεων για αυτο το θέμα. Λοιπον τα διχρονα εχουν καλυτερες επιταχύνσεις στα πρώτα μέτρα αλλα βρωμάνε πολυ ΚΑΙΝΕ ΤΡΑΓΙΚΑ ΠΟΛΥ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΛΑΔΙ και σε ταξίδι θα ζεσταίνονται πολυ πιο ευκολα. Τα τετράχρονα εχουνε πιο σταθερή μεταφορα της δύναμης, δεν χαλανε ευκολα, δεν μυρίζουνε και δεν καίνε. Πλέον οσο περνάει ο καιρος αναβαθμιζονται οι τετράχρονες μηχανες πχ βγαίνόυν πλεον τετράχρονα 250 με 43 ιππους ( στα διχρονα η αποδοση ειναι 60-65 αντε και 70 στο aprillia) αλλα και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα οι αγώνες θα γίνονται ΚΑΙ με τετραχρονα και στο τελος ΜΟΝΟ με τετραχρονα. Στα enduro τα διχρονα 250 αφήνουν το πνεύμα τους στην πίεση των τετραχρόνων 450. <p>ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΓΙΝΑ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟΣ ΘΑ ΣΤΑ ΠΩ ΑΠΛΑ:

Τα δίχρονα αρχισαν να πεθάινουν. Οι τετράχρονοι κινητήρες δυνάμωσαν, απέκτησαν βαλβίδες και οι μονοι αξιοι διχρονοι κινητηρες πλέον ειναι των ΚΑΘΑΡΩΝ αν και 1000 φορες ενα 400αρι παρα ενα διχρονο 200αρι WR πχ. Λαδιλα, βρωμίλα , ΚΑΠΝΙΛΑ και αθλιος ηχος. ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΑ.

Γιατι λες να πούλησα το διχρονο 125 Gilera και πηρα το τετραχρονο 125 Gilera?

ασε φίλε τα εχω φάει πολυ στην μαπα τα διχρονα...

Δημοσ.

eyxaristo osous apantisan, kalif8ika.<p>2h erotisi h ropi se kapion kinitira ti rolo paizei kai ti sxesi exei me tis strofes tou kinitira?<p>(edo sas parakalo leptomereis apantisi)<p>eyxaristo polu olous

Δημοσ.

Οσο ποιο μεγαλη ροπη εχει καποιος κινητηρας τοσο ποιο γρηγορα "ανεβαζει" στροφες με αποτελεσμα να "πιανει" γρηγορες ταχυτητες σε λιγο χρονο.Καθε κινητηρας εχει το δικο του "ευρος" καλυτερης ροπης.Δηλ.ενας κλασσικος τετραχρονος αυτοκινητου εχει καλυτερη ροπη μεταξυ 2000-3500

στροφων.Στους διχρονους βεβαια ισχυει ο ιδιος νομος σε αλλες στροφες βεβαια.

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

mporei na apanto kathisterimena alla elpizo na voithiso.

oson afora tin ropi an milas mono gia mixanes ksexna to einai san na min iparxei. i ropi pezei rolo mono sta aytokinita logo megalou varous. theoritika yparxei akrivis orologia alla praktika i ropi einai to posa aloga exeis se xamiles strofes. prosoxi den leo aloga san aritmo alla san apodosi. opoios exei odigeisi 8 valvido tha nomizei oti exei 200 aloga se sxesi me 16 se xamiles strofes.

se mixani i ropi den pezei rolo,

Δημοσ.

dimitris74, παίζει αρκετά μεγάλο ρόλο, αν μιλάμε για λίγα κυβικά (μέχρι 125) και ειδικά όταν έχεις και δεύτερο άτομο. Το πιο απλό παράδειγμα είναι όταν προσπαθείς να ξεκινήσεις σε ανηφόρα.

Δημοσ.

4χρονα: Οικονομκά, Μεγάλη τελική, όχι λαδίλα, όχι κάπνα, μικρή κατανάλωση (σε σχέση πάντα με τα δίχρονα) ικανά να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις (μιλώντας για μηχανές άρα ψυγείο λαδιού)<p>2χρονα: "Μπαμ", γκάζι, Λαδίλα (ναι εμένα μου αρέσει η μυρωδιά grin.gif" border="0 ) ήχος

Το μόνο που πραγματικά μου τη σπάει είναι το πρωί που θέλουν μια ώρα για να ξεκινήσουν, και θέλουν και "τρελό" ζέσταμα μιάς και είναι πιο ευάλωτα.

Δημοσ.

Re sy triton ontos ta 2xrona myrizoune alla einai pio eykola na zestathoune apota 4xrona.To thema einai oti zestenonte poli eykola en kinisi.Pigaine gia kana to poli xiliometro me 20 i 30 km/h k pes mou meta an zestathike.Giati an den kinithei den zestenetai me tipota.To exo paratirisei apo to F1ZR poy exo.

Kai den pinoun toso poly re paidia.Ama piraxtei otidipote mixanika pinei.Ego exo meinei dyo fores mesa se 3 mines...Min gelate diko mou to lathos itane.Mou exei xalasei i belona toy rezerboyar k eixa na balo mia bdomada tin mia fora k tin alli eixa paei k eixa erthei sto irakleio apo omonoia.

To megisto kako einai i ladila pou mou aresei k o thorybos pou an anoikseis gkazi me pianei trela akouontas to,to goystaro trela.Eno o spastikos thorybos apo piragmenes eksatmiseis opos zebring einai blakia.Bebaia ama kykloforo ksypnao kana tetragono kathe fora.

Δημοσ.

File mou SwAToNeR ta 2xrona theloun tin pentaplasia wra na zestathoun apo ta 4xrona, oso gia to oti den pigeni to miaxanaki sou profanos einai epeidei to zesteneis sto dromo me 20/30 km/h! Lipame pou sto lew alla an to exeis poli kairo k afto to kaneis apo ti mera pou to agorases den tha sou kratisei k poli kairo! rolleyes.gif" border="0

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...