Προς το περιεχόμενο

Άκου να δείς [ !!! ]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχοντας κάνει αίτηση για πρόσβαση ADSL στον ΟΤΕ [ από το online shop ] από τις 21/09/2004,

είπα σήμερα να πάρω στο Κεντ. Σχεδίασης ADSL , για να δω πότε θα έρθουν αυτές οι καταραμένες

πόρτες.

Το σηκώνει μια κυρία το τηλ , λέω τα "μπλα μπλα μπλα..." , και τι μου λέει:

Δεν υπάρχει αίτηση για ADSL για τον αριθμό σας.

Ζντόινγκ!

Μα αφού έχω κάνει αίτηση online της λέω.

Ψάχνει ψάχνει...

Και βρίσκει ότι κάποια κυρία Αντωνακοπούλου [ του ΟΤΕ Αθήνας ] , σήμερα ΑΚΥΡΩΣΕ [ από μόνη της ]

την αίτησή μου [ lol... πρώτο καρδιακό ].

Μα , μου , σου ...γφ@($)($Ι)@(Ι_@#ΙΟ)Ι...

Καλά κύριε μου [ μου λέει ] θα προσπαθήσω να μιλήσω με αυτήν την κυρία [ την Αντων./ου ] ,

και θα σας τηλεφωνήσω...

 

Έχοντας ήδη μπεί στο κλίμα [ του να πάω και να τα κάνω λίμπα ] , παίρνω και στο υποκατάστημα

του ΟΤΕ Λαμίας.

Απαντάει ο κλασικός κύριος , του λέω το τι έγινε , τι έμαθα κλπ.

Και μου λέει , ναι όντως αυτή η Αντ. από την Αθήνα ακύρωσε την παραγγελία σας.

Λόγο κτλ δεν ξέρω λέει.

[ ποιός ξέρει δηλαδή , για να καταλάβουμε και εμείς ]

Και μέσα σε όλα αυτά [ και για να αποδείξω και μερικά από τα αίσχη της κατάντιας του ΟΤΕ ] τον

ρωτάω , σχετικά με τις πόρτες , πότε θα έρθουν νέες εδώ στην Λαμία?

--Έπρεπε να είχαν έρθει από την Παρασκευή , αλλά ακόμα δεν έχουν έρθει.Πάντως θα έρθουν άμεσα.

Είναι θέμα ημερών...

 

--Παίρνω στο κέντρο σχεδιασμού πάλι , [ πάλι η ίδια κυρία ] , προσπαθώ να βρω την Αντων./ου λέει

και θα σας πάρω ύστερα τηλέφωνω.

Την ρωτάω ευθέως για το πότε θα έρθουν πόρτες στην Λαμία.

Ψάχνει , ψάχνει και μου απαντάει:

Δεν έχω κάποια ημερομηνία , πάντως το θέμα της Λαμίας , είναι επίκαιρο , και υποτίθεται πως

θα μπούνε πόρτες άμεσα [ θέμα ημερών ]...

 

Αυτά προς το παρόν , και περιμένω το 3ο εγκεφαλικό το απογευματάκι [ ελπίζοντας δηλαδή πως θα λάβω

τηλεφώνημα από τον ΟΤΕ ]

 

---- Συμπέρασμα----

Όταν δεν μπορείτε να εξυπηρετήσετε [ τι εξυπηρετήσετε , να ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙΤΕ ] τις παραγγελίες , καταργήστε τις.

Μπαίνω δηλαδή σε σειρά προτεραιότητας , και κάποια έξυπνη την διαγράφει???

Δεν το κατάλαβα καλά.

Αν δεν μπορείτε να διαχειριστείτε τις παραγγελίες [ και έχω ακούσει και άλλες περίεργες καταστάσεις όσον αφορά

την αίτηση προτεραιότητας για ADSL Access ] , πως βγαίνετε και λέτε ότι δεν πέφτουν οι τιμές

λόγω ζήτησης , και ότι δεν έχει απήχηση και αποδοχή από το κοινό?

 

το θέμα συζητάται εδώ:

http://www.adslgr.com/forum/thread10019-147793.html#147793

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...