billpeppas Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2004 Share Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2004 Έχοντας κάνει αίτηση για πρόσβαση ADSL στον ΟΤΕ [ από το online shop ] από τις 21/09/2004, είπα σήμερα να πάρω στο Κεντ. Σχεδίασης ADSL , για να δω πότε θα έρθουν αυτές οι καταραμένες πόρτες. Το σηκώνει μια κυρία το τηλ , λέω τα "μπλα μπλα μπλα..." , και τι μου λέει: Δεν υπάρχει αίτηση για ADSL για τον αριθμό σας. Ζντόινγκ! Μα αφού έχω κάνει αίτηση online της λέω. Ψάχνει ψάχνει... Και βρίσκει ότι κάποια κυρία Αντωνακοπούλου [ του ΟΤΕ Αθήνας ] , σήμερα ΑΚΥΡΩΣΕ [ από μόνη της ] την αίτησή μου [ lol... πρώτο καρδιακό ]. Μα , μου , σου ...γφ@($)($Ι)@(Ι_@#ΙΟ)Ι... Καλά κύριε μου [ μου λέει ] θα προσπαθήσω να μιλήσω με αυτήν την κυρία [ την Αντων./ου ] , και θα σας τηλεφωνήσω... Έχοντας ήδη μπεί στο κλίμα [ του να πάω και να τα κάνω λίμπα ] , παίρνω και στο υποκατάστημα του ΟΤΕ Λαμίας. Απαντάει ο κλασικός κύριος , του λέω το τι έγινε , τι έμαθα κλπ. Και μου λέει , ναι όντως αυτή η Αντ. από την Αθήνα ακύρωσε την παραγγελία σας. Λόγο κτλ δεν ξέρω λέει. [ ποιός ξέρει δηλαδή , για να καταλάβουμε και εμείς ] Και μέσα σε όλα αυτά [ και για να αποδείξω και μερικά από τα αίσχη της κατάντιας του ΟΤΕ ] τον ρωτάω , σχετικά με τις πόρτες , πότε θα έρθουν νέες εδώ στην Λαμία? --Έπρεπε να είχαν έρθει από την Παρασκευή , αλλά ακόμα δεν έχουν έρθει.Πάντως θα έρθουν άμεσα. Είναι θέμα ημερών... --Παίρνω στο κέντρο σχεδιασμού πάλι , [ πάλι η ίδια κυρία ] , προσπαθώ να βρω την Αντων./ου λέει και θα σας πάρω ύστερα τηλέφωνω. Την ρωτάω ευθέως για το πότε θα έρθουν πόρτες στην Λαμία. Ψάχνει , ψάχνει και μου απαντάει: Δεν έχω κάποια ημερομηνία , πάντως το θέμα της Λαμίας , είναι επίκαιρο , και υποτίθεται πως θα μπούνε πόρτες άμεσα [ θέμα ημερών ]... Αυτά προς το παρόν , και περιμένω το 3ο εγκεφαλικό το απογευματάκι [ ελπίζοντας δηλαδή πως θα λάβω τηλεφώνημα από τον ΟΤΕ ] ---- Συμπέρασμα---- Όταν δεν μπορείτε να εξυπηρετήσετε [ τι εξυπηρετήσετε , να ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙΤΕ ] τις παραγγελίες , καταργήστε τις. Μπαίνω δηλαδή σε σειρά προτεραιότητας , και κάποια έξυπνη την διαγράφει??? Δεν το κατάλαβα καλά. Αν δεν μπορείτε να διαχειριστείτε τις παραγγελίες [ και έχω ακούσει και άλλες περίεργες καταστάσεις όσον αφορά την αίτηση προτεραιότητας για ADSL Access ] , πως βγαίνετε και λέτε ότι δεν πέφτουν οι τιμές λόγω ζήτησης , και ότι δεν έχει απήχηση και αποδοχή από το κοινό? το θέμα συζητάται εδώ: http://www.adslgr.com/forum/thread10019-147793.html#147793 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.