Προς το περιεχόμενο

Alexander official topic


Nemo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν έχω δει την ταινία , αλλά απ'ότι έχω διαβάσει σε βιβλία υπήρχε διαμάχη μεταξύ Αλεξάνδρου και Φιλίππου κατά περιόδους , ίσως επειδή ο Φίλιππος δε φερόταν σωστά στην Ολυμπιάδα (είχε παντρευτεί και άλλες γυναίκες!).

  • Απαντ. 129
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Mόλις είδα την ταινία, αρκετά μέτρια και κουραστική.Νομίζω ενα τόσο ενδιαφέρον θέμα παρουσιάστηκε υπερβολικά ξενέρωτα, λίγες μάχες, ελάχιστα σκηνικά κλπ και γενικότερα μου φάνηκε πολύ "λίγη"

 

3 παρατηρήσεις:

 

1) το gay στοιχείο υπάρχει αλλα μου φάνηκε εντελώς ξεκάρφωτο και χωρίς να εξηπηρετεί τίποτα στο έργο, απλώς υπάρχει για να υπάρχει, δεν με ενόχλησε αλλα ούτε έδωσε κάποιο άλλο νόημα, μάλλον αστείο είναι.

 

2)Η ταινία κάθε άλλο παρά "ανθελληνική" είναι, παρουσιάζει τους έλληνες ενωμένους , πολιτισμένους και κυρίαρχους και τον Αλέξανδρο όχι σαν πολεμοχαρή τύραννο αλλα σαν εμπνευσμένο ηγέτη κλπ.

 

3)Κλασσικά τρελό μωρό η anjelina αλλα και αυτή που παίζει τη Ρωξάνη είναι απίστευτο (ειδικά εκεί που ρίχνει τις σφαλιάρες) :D

Δημοσ.

Gigenis

λυσε μου σε παρακαλω, αμα θελεις, μερικες αποριες.

 

α. Αναρωτιεσαι σε ενα προηγουμενο ποστ, "αν μπορεί

ο οποιοσδήποτε να κολλάει έτσι εύκολα διάφορες ταμπέλες

σε ένα ιστορικό πρόσωπο, είτε από άγνοια, είτε από σκοπιμότητα."

Στη συνεχεια ομως, αποκαλεις τον αλεξανδρο, μεγα και (νωριτερα)

ως το μεγαλυτερο συμβολο της ελληνικης ιστοριας.

Τι ιδιατερα χαρακτηριστικα εχουν αυτοι οι ορισμοι, ωστε να

μην εντασσονται στις ταμπελες?

 

β. Οταν αναφερεσαι στους βιογραφους, υποθετω οτι

εννοεις οτι ηταν μαζι του κατα τη διαρκεια της

εξτρατιας, σωστα?

 

γ. Αναφερθηκες στο θεμα της προωθησης της ομοφυλοφιλιας.

Ποιος ειναι ο στοχος αυτης της προωθησης?

 

Τελος, επετρεψε μου μια αναφορα στο θεμα της αλλαγης της

ιστοριας. Αλλαζει η ιστορια, ή μηπως ο τροπος που την

αντιλαμβανομαστε?

 

P.S. Ελπιζω οι συζητησεις επι των προβληματισμων που μπορει

να μας προκαλεσει η εβδομη τεχνη να μην ειναι off topic :mrgreen:

Δημοσ.

Den katalabainw giati diafwneite me ton Gigeni? Mipws epeidi "tolmise" na iperaspistei to akeraio ths ellinikis istorias?

Diladi esas sas arese pou to "diaskedastiko" Holywood parousiase ton M. Alexandro gay...

Apo pou prokiptei pws itan gay den mporw na katalabw. Epeidi "akousthke" pws oi arxaioi ellines itan omofilofiloi? Tha ginoume emeis oi sikofantes ths idias mas ths istorias?

O Apolitos exeftelismos tou onomatos kai ths istorias ths Makedonias/Elladas (dioti nai i makedonia akmase se ELLADIKO xwro kai ellines isan ekeinoi pou zousan sta plaisia aftou kai oxi mono) mesw ths parousiashs enos Adinamou/Gay Alexandrou kai mias kakisths tainias sas afinei pantelws adiaforous apoti katalabainw. Akousthkan apopseis tou tipou " egw paw na diaskedasw ".

An eseis to theoreite diaskedasi na prospatheite na dikaiologisete ta adikaiologita tote lipamai poli.

 

Afto pou blepw egw einai pws sthn prospatheia tous merikoi na ekfrasoun mia apopsi sixroni kai antikeimeniki prokeimenou na xexwrisoun (eite oi idioi eite i apopsi tous)

xefevgoun apo ta oria tis logikis kai sintasontai sto plevro ekeinwn pou epithimoun thn aloiwsi tou ellinikou ethnous kai ths ellinikis istorias.

Dioti agapitoi filoi, IPARXEI skopimotita se mia tainia tou Holywood kai kala tha kanoume na to paroume oloi xampari...

 

 

thx for reading

Δημοσ.

Alex_gr,

αν μου επιτρεπεις,

το ακεραιο της ελληνικης ιστοριας εξαρταται απο το αν ο

αλεξανδρος ηταν ομοφυλοφιλος? Δηλαδη, αμα ηταν,

περα απο το οτι ηταν, τι θα σημαινε?

 

Οσο αφορα τη σκοπιμοτητα - η οποια δε μπορω

να γνωριζω πια ειναι - φυσικα και υπαρχει.

Η καλυψη ομως πισω απο αυτην δε μπορω να

αντιληφθω πως μπορει να τεκμηρειωσει οτιδηποτε.

Δημοσ.
epote kalh h taninia?

 

τσου, διαβασε μερικα ποστ πριν και θα δεις την αποψη μου.

 

για να καταλαβεις παντος, οι μαχες πχ ηταν ενα κραμα πανοραμικων σκηνων που υποτηθεται οτι θα σου εδειχναν το ποσο εντυποσιακα κατειχε τη τεχνη της στρατηγηκης ο αλεξανδρος και close up brutal σκηνων σε στυλ μονομαχος με μερικα εμβολιμα "fast forward" οπως στο 28 μερες μετα (η κινηση των zombie) με τραγιο αποτελεσμα να μην βγαινει ουτε η φρικη του πολεμου, ουτε το μεγαλειο της στρατιγηκης, ουτε το σκηνοθετικο τρικ

 

ολη η ταινια ετσι ειναι

 

οσο για τα υπολοιπα θα παρακαλουσα τον μπαμπι και οποιους αλλους να μη δινουν συνεχεια στη κουβεντα, η τυφλη μανια δεν αντιμετοπιζεται με επιχειρηματα

Δημοσ.

Ορίστε μια πηγή που βρήκα σχετικά με τον Αλέξανδρο στο διαδίκτυο :

 

“Our three Greek historians (Arrian, Diodorus and Plutarch) never term him erastes or eromenos, only philos or malista timomenos. Alexander himself calls him Philalexandros (friend of Alexander). Curtius and Justin use only amicus, never amans.”

 

Δηλαδή με λίγα λόγια πολλοί αξιόπιστοι ιστορικοί δεν αναφέρουν τίποτα σχετικό με ομοφυλοφυλία όσον αφορά τον Αλέξανδρο.

 

Δεν έχω τίποτα εναντίον των ομοφυλόφυλων , τους σέβομαι και υπάρχουν μεταξύ τους σπουδαίες προσωπικότητες , αλλά τον να αποκαλούμε τον Αλέξανδρο ομοφυλόφυλο μόνο και μόνο για να το παίξουμε πολιτικώς ορθοί ή φιλελεύθεροι ή επειδή είναι η νέα μόδα (μετροσέξουαλ :D ) είναι τελείως ανούσιο.

Δημοσ.

to boomboom--> Prwfanws vgazeis efkola ta siberasmata sou. Thn exw dei thn tainia.

 

 

to epote--> An einai tifli mania na iperaspizesai thn istoria etsi opws graftike apo tous istorikous tote i iperaspisi twn omofilofilwn mesw ths taineias "Alexandros" ti einai?

 

 

to Judas--> Ortha to theteis

 

 

 

 

Episis den katalabainw giati prepei na leme sinexws "den exw tipote me tous omofilofilous" h "den tous katakrinw" ktl. ktl. H sizitisi safws den exei na kanei me tous omofilofilous. Einai mia evaisthiti koinoniki omada pou kaneis den perithoriopoiei oute katigorei.

Apla lew pws einai istoriki anakriveia na parousiazetai o M Alexandros ws omofilofilos. Afto. H koinoniki omada twn omofilofilwn den exei kamia sxesi antithetws ekeinoi pou prospathoun na to doun etsi to kanoun thema xwris na einai.

Δημοσ.

"Το να αμφισβητεί κανείς τα πάντα και να πιστεύει τα πάντα είναι δύο εξίσου βολικές λύσεις' και οι δύο απαλλάσσουν από την αναγκαιότητα της σκέψης." (Henry Poincare)

:arrow: :idea:

 

η τυφλη μανια δεν αντιμετοπιζεται με επιχειρηματα

 

:arrow: :idea:

Δημοσ.

Xmm Diabasa merika posts poio prin. orea syzhthsh exete. ena den mporo na katalabo.. ti psaxnete? psaxnete na breite th egine prin 2000 xronia? oute aytoi den kseran ti ginotan tote emeis tha kseroume?

Psaxnete na breite ean htan omofilofilos? para poly pithano. panta yphrxan kai panta tha yparxoun. Aplos tora to deixnoun perisotero kai opoios enoxleite me ayto prepei na paei na zhsh se allon planhth giati den tha ta bgalei pera...

 

Oi teneies den bgenoun panta gia na mas pernane ena nohma. ayth exei bgei gia na mas diaskedasi. tipota parapano. stenaxorieme poly pantos pou oi amerikanoi exoun parh thn istoria mas kai thn kanoun oti theloun. ayto tha eprepe na sas stenaxori kai oxi to an tha htan gay o alex.

 

Pantos ayto pou ithele na kataferei os kinotheths to katafere. ithele na sas kani na asxoliste me tous omofilofilous kai to katafere. sinexiste na tou deixnete poso kalos sthn douleia tou eine

Δημοσ.
stenaxorieme poly pantos pou oi amerikanoi exoun parh thn istoria mas kai thn kanoun oti theloun. ayto tha eprepe na sas stenaxori kai oxi to an tha htan gay o alex.

 

Αυτό το ακούω συνέχεια για την ταινεία αυτη αλλα και για την Ιλιάδα. Εγω έχοντας δει και τις δύο αυτές ταινίες πιστευω πως την ουσία των ιστορικών γεγονότων και του έπους του ομήρου αντίστοιχα την περιφρούρησαν στο ακέραιο και οι 2 ταινίες.

 

Ολοι κάθονται και "γελάνε" με τα ανιστόρητα "αμερικανάκια" επειδή πχ ο τρωικός πόλεμος δεν κράτησε στην ταινία 10 χρόνια.

 

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ ή τα αίτια του πολέμου και η σκιαγράφηση των χαρακτήρων?

 

Εκεί που μετράει κατα τη γνώμη μου και οι 2 ταινίες ήταν αξιοπρεπέστατες.

 

Για όσους ενοχλούνται απο το αν ο Αλέξανδρος ήταν gay στην ταινία υπάρχουν μεν υπονοούμενα αλλα ΠΟΥΘΕΝΑ δεν αναφέρεται κατι τέτοιο

Δημοσ.

Psaxnete na breite ean htan omofilofilos? para poly pithano. panta yphrxan kai panta tha yparxoun. Aplos tora to deixnoun perisotero kai opoios enoxleite me ayto prepei na paei na zhsh se allon planhth giati den tha ta bgalei pera...

 

Gia tin akriveia tote den xreiazotan na to deixnoun,den ypirxe megali ntropi eidika se anthrwpous anwteris klasis mazi me tous doiulous na yparxei kai o erastis tou afentikou.Apla an kapoios htan kragmeni kai ithele mono ton erasti erixne kai kanena stin doula tou spitiou eniote gia to onore.Na kryvontai arxisan otan arxise o Xristianismos kai later o Mousoulmanismos kai gia tin akriveia perisotero xeportisan ta teleutaia 10 xronia.Analogizomenos de oti exoun perasei 2000 xronia mporw na pw oti to spor exeis parei it's piece of the pie so far

Δημοσ.

Μόνο μια μάχη για μια επική ταινία τριών ωρών ; Κακό αυτό . . .

Η ταινία είναι γεμάτη υπονοούμενα για την σεξουαλικές προτιμήσεις του Αλέξανδρου . Αυτό δεν μου άρεσε, μάλιστα κατέρρευσε μπροστά στα μάτια μου και μέσα στα πλαίσια της ταινίας, ο ίδιος ο ήρωας. Ε, τι να κάνουμε αλλιώς τον ήθελα εγώ τον Αλέξανδρο!! Ουουουυου. . . . :P

 

Η αποψή μου συγκεκριμένα . . . , κάτω από ορισμένες προϋποθέσεις η ομοφυλοφιλία είναι κατακριτέα. Οι δε παράγοντες που το στηρίζω είναι γενετικής-βιολογικής φύσεως και εν μέρει κοινωνικής. Αν συμφωνούσαμε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των ομοφυλόφιλων είναι επηρεασμένο μέσα από τον κοινωνικό παράγοντα και όχι τόσο από το γενετικό, τότε θα καταλήγαμε ότι είναι ανούσια η τάση αυτή, χωρίς σκοπούς που να εξυπηρετούν την ομαλή διαιώνιση του είδους, με ό,τι αυτό το "ομαλή" περιλαμβάνει.

 

Αυτό για να πάρω θέση. Επίσης μου είναι δύσκολο να φανταστώ μέσα στα δικά μου πρότυπα έναν μεγάλο άνδρα και κατακτητή , με αμφιφυλόφιλες τάσεις. Το αν η ιστορία με διαψεύδει και εν προκειμένω η ιστορία του Αλέξανδρου, είναι κάτι το οποίο μέχρι τώρα εγώ τουλάχιστον δεν το έχω διαπιστώσει και αν ακόμη το κάνει δεν μπορώ να θέσω μια εξαίρεση , κάτω από δυσνόητες συνθήκες πάντα, ενάντια στον κανόνα μου.

 

Τελικά πολύ ντόρος για το gaything και μάλλον εκεί έβλεπε και ο σκηνοθέτης , μιας και το καταλάβαμε ρε φίλε, μας το έδειξες μια , δύο , τρις , ε οκ ο Αλέξανδρος τον έδινε και λίγο ή το έπαιρνε . (αυτό ομολογουμένως δεν μας το διευκρίνισε στην ταινία :P )Ως εκ τουτου πουθενά έστω και μέσα απο την προσωπική άποψη του στοουν, δεν εντόπισα το μεγαλέιο του Αλέξανδρου. ?? Ποιος ξέρει , μπορεί και να είδα άλλη ταινία. . . :P

 

Αυτά . . . α! και η Τροία ήταν πολύ πιο γαμάτη ταινία , καμία σχέση !!!!

Troy - Alexander 1-0 !

 

Σημ. Εκείνος ο ριμαδιασμένος ο Χοπκινς, τόσοι μήνες γυριζόταν το ταινιάκι , δεν μπορουσε να μάθει το ονομα σωστά . Ακου εκει . . . χι γουιλ μπι νοουν ας δε Μέγας Αλεξάνδρος . . . :lol:

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...