Gigenis Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2004 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2004 ΟΚ αύριο ξεκινάω γυρίσματα. Θέλεις κανείς το ρόλο του Ιούδα;;
theobabis Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2004 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2004 Gigenis, με συγχωρεις, αλλα το αυταποδεικτο ποιο ειναι? :?
^BOOMBOOM Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2004 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2004 theobabi ο Gigenis μάλλον τον γνώριζε προσωπικά τον Αλέξανδρο. Τον ιούδα αμα θέλετε τον υποδύομαι και εγώ και προτείνω για sequel την ταινία "Jesus vs Godzilla" και μην αρχίσει καποιος να μου λέει για ιστορικές ανακρίβιες περι godzilla
Pablo_Hasan Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2004 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2004 Αν κρινεις οτι ναι το πιθανοτερο ειναι πως εισαι κρυπτοομοφυλοφυλος και οφηλεις να πας σε ψυχιατρο Δηλαδή αν κάποιος δεν είναι ομοφυλόφιλος' date=' τότε σίγουρα είναι κρυπτό ομοφυλόφιλος. Μπράβο!!!!!! Δεν περίμενα καλύτερο επιχείρημα από σένα. [/quote'] sorry re gigeni alla eisai ektos topou kai xronou, den katalabes ti rwthse o epote? Ξεφευγοντας λιγο απο το θεμα, το αν ο αλεξανδρος πραγματι ηταν ομοφυλοφυλος η οχι ειναι κατι απολυτος διφορουμενο, οσο εσυ μπορεις να πεις οτι δεν ηταν αλλο τοσο μπορω εγω να πω οτι ηταν και στο κατω κατω δεν καταλαβαινω γιατι εχει σημασια, αρει τα αποτελεσματα των πραξεων του η το μεγαλειο του ως προσωπικοτητα? Αν κρινεις οτι ναι το πιθανοτερο ειναι πως εισαι κρυπτοομοφυλοφυλος και οφηλεις να πας σε ψυχιατρο an htan ontws omofulofulos, exei auto kamia shmasia gia sena? Den metraei pia?
The_Judas Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2004 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2004 ΟΚ αύριο ξεκινάω γυρίσματα. Θέλεις κανείς το ρόλο του Ιούδα;; Με φώναξε κανείς ?
aragorn Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2004 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2004 theobabi ο Gigenis μάλλον τον γνώριζε προσωπικά τον Αλέξανδρο. Τον ιούδα αμα θέλετε τον υποδύομαι και εγώ και προτείνω για sequel την ταινία "Jesus vs Godzilla" και μην αρχίσει καποιος να μου λέει για ιστορικές ανακρίβιες περι godzilla Βεβαίως και θα σου πω περί ιστορικών ανακριβειών κύριε! Είναι γνωστό ότι το συμπαθές υπερμεγέθες σαυροειδές ονομάζεται Godjira και όχι Godzilla! Αμα πια! Ανοίχτε κανά βιβλίο!
Gigenis Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2004 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2004 Κάποιοι πιστεύουν πως ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν ομοφυλόφιλος, κάποιοι πως ήταν διαταραγμένη προσωπικότητα, κάποιοι πως ήταν θεός, κάποιοι πως ήταν εξωγήινος και κάποιοι άλλοι πως ήταν Σκοπιανός. Ο καθένας μπορεί να πιστεύει ότι θέλει (το ίδιο κι εγώ), αλλά καλό θα ήταν να μπορεί και να το αποδείξει κιόλας. Ο σκοπός μου δεν ήταν να έρθω σε αντιπαράθεση με όσους έχουν αντίθετη άποψη με μένα. Ούτε και προσπαθώ να πείσω κανέναν για την ορθότητα των λόγων μου. Απλά ζήτησα μια αναφορά που να αποδεικνύει τα όσα ισχυρίζονται. Τίποτα περισσότερο!! Μπορεί πράγματι να μου διαφεύγει κάτι και να κάνω λάθος. Στο χέρι σας είναι λοιπόν να το αποδείξετε!! Το θέμα δεν είναι αν βλάπτει ή όχι η υπόθεση της ομοφυλοφιλίας την αξία του Μεγάλου Αλέξάνδρου. Αλλά αν μπορεί ο οποιοσδήποτε να κολλάει έτσι εύκολα διάφορες ταμπέλες σε ένα ιστορικό πρόσωπο, είτε από άγνοια, είτε από σκοπιμότητα. Επειδή μάλλον μπορεί να κλειδωθεί το θέμα εξαιτίας μου και ίσως να έχουν δίκιο οι διαχειριστές αν το κάνουν. Σταματώ τις παρεμβάσεις μου. Καλή συνέχεια σε όλους, σε ότι κι αν κάνουν. Υ.Γ. Καλός ο χαβαλές (και σε μένα αρέσει), αλλά ίσως κάποιες στιγμές να είναι περιττός.
aragorn Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2004 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2004 Καταρχήν, δεν τσακωνόμαστε, κουβέντα κάνουμε. Ψυχραιμία. Δεν ισχυρίζεται κανείς ότι έχεις άδικο επί της ουσίας στο αν ήταν ή όχι άσπρος ή μαύρος ο τάδε. Από την άλλη βέβαια δε μπορείς κι'εσύ να ζητάς να αποδείξουμε εμείς ότι ήταν μαύρος επειδή πάμε και βλέπουμε μια ταινία που τον δείχνει έτσι! Έτσι δεν είναι? Back to the topic λοιπόν: Δεν πιστεύω ότι ο Farel ήταν κακός. Αλλά αυτή η ρημάδα η μουσική δεν ήταν λίγο κάπως? Οι υπόλοιποι τι λέτε για τη μουσική?
konnak Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2004 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2004 Gigenis' date=' με συγχωρεις, αλλα το αυταποδεικτο ποιο ειναι? :?[/quote'] Την ίδια απορία έχω και εγώ, αν μπορείς gigeni ανέπτυξέ το λίγο...Τι κάνει την εκδοχή σου αυταπόδεικτη; Αν έχεις κάποια απόλυτη θέση για την ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα, θα ήθελα να μάθω την αδιάσειστη και αντικειμενική ιστορική πηγή (σημ: φυσικά πιστεύω ότι δεν μπορεί να υπάρξει αδιάσειστη, αντικειμενική και απολύτως αληθής ιστορική πηγή). Πάντα πίστευα ότι η ιστορία, ειδικά όσον αφορά τόσο μακρινές χρονικά περιόδους είναι κάτι πολύ ομιχλώδες, εκπλήσσομαι από την σιγουριά σου. Συν ότι όπως είχε πει ο epote αν θυμάμαι καλά στο παλιό topic, η έννοια της ομοφυλοφιλίας ήταν πολύ διαφορετική στην αρχαία ελληνική κοινωνία από το σημερινό straight/gay concept. "Το να αμφισβητεί κανείς τα πάντα και να πιστεύει τα πάντα είναι δύο εξίσου βολικές λύσεις' και οι δύο απαλλάσσουν από την αναγκαιότητα της σκέψης." (Henry Poincare)
epote Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2004 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2004 είτε από σκοπιμότητα. Πολυ θα ηθελα να σε ακουσω να αναπτησεις αυτο το επιχειρημα. Τι ειδους σκοπιμοτητα εξυπηρετουν οι σεξουαλικες προτιμησεις ενος ανθρωπου που πεθανε 2000 χρονια πριν. μηπος σε ενοχλουν οι ομοφυλοφιλοι? μηπος ειναι κατωτεροι απο εμας? μηπος θα επρεπε να καθαρισει ο τοπος απο δαυτους?!
Nemo Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2004 Μέλος Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2004 "" epote`s past quote ειτε καντε απολυτη μεταφορα ειτε μην κανετε καθολου και γενικος τεινω προς το δευτερο, νομιζω πως αξιζει ΟΡΙΣΜΕΝΑ πραγματα να τα αφηνουμε ως εχουν μεσα στο ιστορικο τους απυροβλητο "" ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟ ΓΙΩΡΓΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΩΤΗ. :roll:
ClouD Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2004 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2004 Αυτός ο Καβάφης μεγάλος τρόμπας. Με τη δικαιολογία ότι ήταν δημιουργός τέχνης (πουφ , ποιος ; ο Καβάφης...) κάθισε και ξήλωσε ένα σωρό ιστορικές αναφορές για να τις χρησιμοποιήσει ως σύμβολα. Μάλιστα αν κάτσει κανείς να διαβάσει τα αυτοσχόλια του (π.χ. μικρά καβαφικά) θα αρχίσει να ξερνά μπροστά σε αυτή την ασέλγια. Χώρια που ήταν και γνωστός ομοφυλόφιλος. Γαμήστε τα. Γέμισε ο κόσμος ανώμαλους. Ο Λαπαθιώτης ; Άλλος αυτός... . . . *sigh*
Gigenis Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2004 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2004 Καταρχήν όσον αφορά το αυταπόδεικτο, ίσως δεν ήταν σωστή η έκφραση μου. Αυτό που εννοούσα είναι ότι σε κανένα κείμενο (απ’ όσο γνωρίζω) δεν υπάρχει καμιά αναφορά ή νύξη σχετικά με την ομοφυλοφιλία του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Και κυρίως στους 3 βιογράφους του στρατηλάτη (Αρριανό, Διόδωρο και Πλούταρχο). Φυσικά δεν είναι δυνατόν να παραθέσω όλα αυτά τα κείμενα . Οπότε όποιος ισχυρίζεται το αντίθετο, μάλλον του είναι ευκολότερο να παραθέσει ένα μικρό απόσπασμα από το κείμενο που έχει πέσει στην αντίληψη του. Δεύτερον. Όσον αφορά την ομοφυλοφιλία στην Αρχαία Ελλάδα γενικότερα, θα ήταν τρελό να πούμε ότι ήταν κάτι ανύπαρκτο. Παρόλα αυτά δεν μπορούμε με τίποτα να πούμε ότι ήταν θεσμός. Ακόμη κι όσοι ασπάζονται τη θεωρία ότι η ομοφυλοφιλία ήταν κατά κάποιο τρόπο κανόνας στην τότε κοινωνία, το μόνο κείμενο που συνεχώς παρουσιάζουν ως τεκμήριο, είναι το συμπόσιο του Πλάτωνα. Το μόνο που μπορεί να στηρίξει τη θεωρία της ομοφυλοφιλίας, στο συγκεκριμένο βιβλίο, είναι η χρήση των λέξεων «Εραστής» και «Ερωμένος». Όσοι ασχολούνται έστω και ερασιτεχνικά με την μελέτη των Αρχαίων κειμένων, γνωρίζουν ότι πολλές λέξεις που χρησιμοποιούμε σήμερα, τότε είχαν άλλο νόημα. Ενδεικτικά αναφέρω τη λέξη «ΌΡΓΙΟ», η οποία είναι και σχετική με το θέμα. Όπου σήμερα τη χρησιμοποιούμε, εκτός των άλλων, για να περιγράψουμε κάποια ακραία σεξουαλική πράξη (κατάλοιπο των Ρωμαϊκών χρόνων). Ενώ στην Αρχαία Ελλάδα περιέγραφε την θρησκευτική τελετή. Όσοι έχουν διαβάσει το συμπόσιο, χωρίς να είναι προκατειλημμένοι, διαπίστωσαν ότι δεν έχει καμία σχέση με όσα του προσάπτουν. Τέλος. Σχετικά με τη σκοπιμότητα που ανέφερα πιο πάνω. Δεν μιλάμε για τις σεξουαλικές προτιμήσεις ενός και μόνο ανθρώπου, αλλά μια ολόκληρης κοινωνίας, της συγκεκριμένης περιόδου. Και εκτός αυτού, ο Μέγας Αλέξανδρος δεν είναι ένας τυχαίος άνθρωπος. Οπότε σίγουρα εξυπηρετεί τους σκοπούς κάποιων, η εμπλοκή του ονόματος του, στο όλο θέμα της προώθησης της ομοφυλοφιλίας. Υ.Γ. Δεν με ενοχλούν οι ομοφυλόφιλοι όταν δεν παρεμβαίνουν στη ζωή μου και όταν δεν προσπαθούν να φέρουν τα πάνω κάτω (είτε στο παρόν, είτε στο παρελθόν) μόνο και μόνο για να δικαιολογήσουν τις επιλογές τους. Έχουν δικαίωμα να επιλέξουν το πώς θα ζήσουν, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να αλλάξουμε την ιστορία ή και την κοινωνία ώστε να ταιριάζει με τις επιθυμίες τους.
hurin Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2004 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2004 Άς μαζευτούμε καμιά 20αριά insomniacs να ανεβάσουμε την ταινία : "American History XXX" . Άς έχουμε σκηνές με τον Αβραάμ Λίνκολν να μαστουρώνει , τον Τζόρτζ Ουάσινγκτον να τρώει συκώτια ινδιάνων , τον Πάττον να βιάζει Γερμανούς αιχμαλώτους και τους Νιξον-Κέννεντυ να συνουσιάζονται (μεταξύ τους , βεβαίως βεβαίως ) . Λέτε να τους πειράξει ? :twisted: Μην ανέχεστε κανένα .
sornok Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2004 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2004 paidia epeidh den thymamai kai poly kala apo to sxoleio, o filippos htan opws ton parousiazei sthn tainia , san ypervolh mou fainetai
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.