Προς το περιεχόμενο

Alexander official topic


Nemo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 129
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

λεπον, το ειδα και εγω

 

πρωτα στα της ταινιας.

 

την περιμενα ΠΟΛΥ χειροτερη. Ομολογουμενος δεν ηταν καλη, αλλα για διαφορετικους λογους απο τους συνηθηστερα επικαλουμενους. Η ταινια επασχε φοβερα σκηνοθετικα, ηθελε κανα 6μηνο μονταζ ακομα για να στρωσει γιατι πραγματικα ηταν all over the place. Δεν ακολουθουσε μια καλιτεχνικη γραμμη που θα τονιζε τα καλα της και θα απεκριπτε τις αδυναμιες της αλλα 3-4 ταυτοχρωνα με αποτελεσμα να ειναι αχταρμας. Προσωπικα μου αφησε την αισθηση οτι ο stone στη βιασυνη του να τη βγαλει και θελοντας να βγαλει κατι επικο δεν μπορεσε να θυσιασει καμια απο τις καλες ιδεες που ειχε (γιατι πραγματι καθε επιμερους τμημα της ταινιας δεν ειναι κακο) και τις στουμποσε ολες μαζι. Ως εκ τουτου οι τρεις ωρες της ειναι φοβερα κουραστικες.

 

το gay thing δεν ειναι τοσο ασχημο οσο ακουγεται και προς θεου οι ερμηνιες ειναι αρκετα συμπαγεις και ο φαρελ δεν ειναι καθολου κακος, απλα προδιδεται απο τη σκηνοθεσια που "υπερβαλει" και τη μουσικη που ειναι επισις χαοτικη.

 

τεσπα η κατακλειδα ειναι οτι η ταινια δεν ειναι ανταξια του ονοματος της χωρις να ειναι τοσο τραγικη οσο αφηνεται να εννοηθει απο τους κριτικους και τους θεατες

 

ΟΜΩΣ ειναι προφανες για εμενα περα απο καθε αμφιβολια το ποσο τιποτενιος λαος αγροικον, ακαλιεργητων, θυμικων ΖΩΩΝ ειμαστε...Οχι δεν προκυπτει απο τη ταινια αυτο αλλα απο την αναγκη των κινηματογραφων να προβαλουν πρωτα "Ο κινηματογραφος ειναι ΤΕΧΝΗ, η ταινια ειναι ενα επικο δραμα οχι ιστορικο ντοκιμαντερ". Τα χαχανικα και οι κραυγες αγανακτησης στην αιθουσα στις σκηνες που υπαινησονται η αποικονηζουν ομοφυλοφιλια ηταν ανω ποταμων.

 

Κατα πως φαινεται ολοι οι μεγαλοι αυτοι ιστορικοι που ξερουν καλυτερα την προσωπικοτητα και το χαρακτηρα του αλεξανδρου δεν μπορουσαν να βλεπουν τοσο οικτρη διαστρεβλωση. Θα ελεγα οτι ειναι καιρος να βγουμε απο το καβουκι μας ως εθνος αλλα ξερω οτι θα το πω στον αερα....

Δημοσ.

Σε γενικές γραμμές συμφωνώ. Με όλα αυτά που είχαμε ακούσει, περίμενα ότι μπορεί να δω κάποιο έκτρωμα, αλλά η ταινία είναι απλά μέτρια και πολύ κουραστική (όχι απαραίτητα λόγω διάρκειας, αφού υπάρχουν πολύ μεγαλύτερες ταινίες που τελειώνουν χωρίς να το καταλάβεις) και τελικά δεν δείχνει αρκετά από αυτά που θα περιμέναμε να δούμε. Που είναι οι περίφημες μάχες τις εκστρατείας του Αλέξανδρου; Ούτε απλές αναφορές δεν γίνονται. Κάποιος που δεν γνωρίζει την ιστορία, θα νομίζει ότι ο Αλέξανδρος έφτασε στην Ινδία περπατώντας.

 

Στα θετικά το ότι οι αντιδράσεις του κόσμου δεν ήταν αυτές που περίμενα. Ελάχιστα σχόλια και ούτε ένα επιφώνημα αποδοκιμασίας (όπως κάποιοι Ελληνάρες θα ευχόταν). Γιά Σάββατο βράδυ σε μιά αίθουσα με 350 άτομα ήταν πάρα πολύ καλά και ειλικρινά περίμενα πολύ χειρότερη υποδοχή από τον κόσμο.

Δημοσ.

Peite mou kai mena re paidia giati toxa rwtise kai apanthsh den pira...kapoios afise na ennoithei (an to katalaba swsta) pws den paizei Issos OUTE Granikos alla mono Gaugamila.Alitheuei???(an nai krima giati both itan mathimata stratigis kai apofasistikis dioikhshs starteumatos)

Δημοσ.

Αντί να βλέπατε τα σούργελα του hollywood θα μπορούσατε να διαβάσετε το παρακάτω:

 

http://www.kaktos.gr/catalogue/diodoros/diodoros13.htm

 

Μόνο 14 ? κοστίζει. Αλλά η έλλειψη ιστορικών γνώσεων και παιδείας, σας οδήγησε στις σκοτεινές αίθουσες, να παρακολουθείτε την εξευτελιστική αναπαράσταση του μεγαλύτερου συμβόλου της Ελληνικής ιστορίας.

 

Κρίμα!!!!

 

 

Υ.Γ. epote μπορείς να χρησιμοποιήσεις όποιο χαρακτηρισμό θέλεις για τους Έλληνες (μια κι εσύ δεν ανήκεις σ’ αυτούς), εξάλλου μέχρι εκεί φτάνει το μυαλό σου και οι γνώσεις σου. Και φυσικά για ακόμη μια φορά θα αναφέρεις το ακλόνητο επιχείρημα «αφού το λένε οι άλλοι, έτσι θα είναι» σχετικά με τις υποτιθέμενες ομοφυλοφιλικές τάσεις των Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Δημοσ.

Παρακαλώ να μην αρχίσουμε το flame και εδώ γιά να μην έχει την κατάληξη του προηγούμενου topic γιά την ταινία.

Ευχαριστούμε γιά την πρότασή σου Gigenis, αλλά δε νομίζω ότι πήγε κανείς να δει την ταινία με σκοπό να μάθει ιστορία. Αυτό έλειπε άλλωστε, να μαθαίναμε ιστορία (και μάλιστα την Ελληνική) από το Hollywood.

Δημοσ.

Gigenis, giati kaneis tin (sorry alla einai i lexi pou tairiazei apolyta) ILITHIA ypothesi (sorry gia ton xarakthrismo,den thelw na prosvalw esena ws anthrwpo oute tis apopsis sou en genei) oti opoios paei na dei tin tainia sto sinema den exei diavasei kapoia pragmata gia ton Alexandro??Egw 5(xerw as poume tis maxes kai tis stratigikes taktikes) allos 10 allos 15??Einai apisteuta aploiko kai prosvlhtiko,les kai egw px sta 25 xronia mou perimena ton Stone na mou pei toulaxiston ton skeleto tis istorias(pou apoti vlepw oute auton den evale)

 

 

Oso giati autos o anthrwpos xehwrizei stin telikh i akoma kalytera giati thewreis oti opoios leei ZWA 350 anthrwpous pou xaskogelane san paidakia pou vlepoune to tsoutsounaki tou Petrou i to gataki tis Marias stin 2a Dhmotikou h giouxaroun les kai vlepoun to OFH-Ergotelis einai MH ELLHNAS ela apo to http://www.offtopic.gr na to syzitisoume

Δημοσ.

και πλακα πλακα, εγω δεν το βρηκα προσβλητικο προς τον αλεξανδρο, μαλλον τον εξηρε (περισοτερο απο οτι θα επρεπε κατα τη γνωμη μου, αλλα αυτο ειναι γνωμη μου)

 

και ναι ηταν πολυ μεγαλη, βασικα ηταν κουραστικα μεγαλη

Δημοσ.

KaizerSoze έχεις δίκιο, ήταν λάθος μου η γενίκευση, ζητώ συγνώμη.

 

Πάντως εγώ προσωπικά έχω βαρεθεί τα τελευταία χρόνια να ακούω ένα σωρό ανιστόρητες κατηγορίες για τους Έλληνες (ομοφυλοφιλία, ειδωλολατρία, ανθρωποθυσίες κ.α.). Και όταν ζητώ μία, μόνο μία, ιστορική αναφορά εκείνης της εποχής (και όχι κάποιου σύγχρονου ευρολιγούρη) τότε όχι μόνο δε παίρνω καμία απάντηση, αλλά μου προσάπτουν κι ένα σωρό ταμπέλες (ρατσιστή, εθνικιστή κ.α.)

 

Τώρα όσον αφορά τη ταινία και τη συμπεριφορά των θεατών. Όταν κάποιος υποτιμά τη νοημοσύνη σου και σε προσβάλει, τότε είναι δικαιολογημένη τέτοια συμπεριφορά. Το μόνο λάθος των θεατών που αντιδρούν στο θέαμα είναι ότι κακώς πήγαν να τη παρακολουθήσουν, εφόσον ήξεραν εξαρχής το περιεχόμενο της. Άλλωστε απ’ τον τίτλο και μόνο, καταλαβαίνει κανείς τη προσπάθεια υποβιβασμού του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

 

Ζητώ συγνώμη για τα άσχετα post. Δεν θα ξαναενοχλήσω.

Δημοσ.
Άλλωστε απ’ τον τίτλο και μόνο, καταλαβαίνει κανείς τη προσπάθεια υποβιβασμού του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

 

απο το "αλεξανδρος" καταλαβαινεις οτι σκοπευε να τον υποβιβασει?

 

Σε καθε περιπτοση δεν εχει σημασια αν οντως ηταν ομοφυλοφιλος η οχι, σημασια εχει οτι stone ενας ΚΑΛΙΤΕΧΝΗΣ εκρινε οτι ετσι θα σκιαγραφουσε καλυτερα την οποσδηποτε συνθετη (αν οχι διαταραγεμνη) προσωπικοτητα του, θα εξηγουσε καλυτερα τα κινητρα και τις πραξεις τους. Ειναι ΤΟΣΟ απλο!

 

η ιστορια δεν ασχοληται με το να βγαζει ψυχολογικα προφιλ ανθρωπων ασχοληται με ΓΕΓΟΝΟΤΑ. Δεν ξερουμε αν ο χιτλερ ηταν ομοφυλοφιλος, καποιοι εικαζουν οτι ηταν. ΕΙΚΑΖΟΥΝ! το ιδιο και σε αυτη τη περιπτοση.

 

πας να δεις μια ΓΑΜΙΜΕΝΗ ταινια, την ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΩΨΗ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ για τον αλεξανδρο, δεν ειναι και δεν υποκρινεται οτι ειναι ιστορικη καταγραφη γεγονοτων. Αν εσυ θεωρεις οτι μια τετοια ταινια με καποι τροπο βλαπτει τον ελληνισμο το προβλημα αυτο ειναι ΔΙΚΟ σου, η αν εχεις δικιο το προβλημα αυτο ειναι των ελληνων που δεν κατσανε να μαθουν δυο πραγματα ωστε να μπορουν να κρινουν και αντλησαν ολη τη μορφωση τους απο 3-4 χολιγουντιανα μπλοκμπαστερ.

 

Ξεφευγοντας λιγο απο το θεμα, το αν ο αλεξανδρος πραγματι ηταν ομοφυλοφυλος η οχι ειναι κατι απολυτος διφορουμενο, οσο εσυ μπορεις να πεις οτι δεν ηταν αλλο τοσο μπορω εγω να πω οτι ηταν και στο κατω κατω δεν καταλαβαινω γιατι εχει σημασια, αρει τα αποτελεσματα των πραξεων του η το μεγαλειο του ως προσωπικοτητα? Αν κρινεις οτι ναι το πιθανοτερο ειναι πως εισαι κρυπτοομοφυλοφυλος και οφηλεις να πας σε ψυχιατρο

Δημοσ.

Φίλτατε gigenis.

 

Στον κινηματογράφο εγώ πάω για να ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΩ, για να ΔΩ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ, ENTERTAINMENT πως το λένε, να γελάσω, να κλάψω, να μου βγάλει συναισθήματα. ΔΕΝ πάω για να κάνω μαθήματα ιστορίας. Όποιος θέλει να κάνει μαθήματα ιστορίας μπορεί να πάει σχολείο ή αν έχει πάει και θέλει να εμβαθύνει να ανοίξει κανά βιβλίο.

 

Τα ιστορικά βιβλία είναι για να μαθαίνουμε ιστορία και ο κινηματογράφος είναι ΤΕΧΝΗ, μορφή διασκέδασης. Τίποτα παραπάνω τίποτα λιγότερο.

Δημοσ.
οσο εσυ μπορεις να πεις οτι δεν ηταν αλλο τοσο μπορω εγω να πω οτι ηταν

 

Εγώ δεν χρειάζεται να αποδείξω το αυταπόδεικτο!!! Εσύ όμως οφείλεις να αποδείξεις αυτά που λες, αλλιώς όσα αναφέρεις είναι απλές συκοφαντίες.

 

Αν κρινεις οτι ναι το πιθανοτερο ειναι πως εισαι κρυπτοομοφυλοφυλος και οφηλεις να πας σε ψυχιατρο

 

Δηλαδή αν κάποιος δεν είναι ομοφυλόφιλος, τότε σίγουρα είναι κρυπτό ομοφυλόφιλος. Μπράβο!!!!!!

 

Δεν περίμενα καλύτερο επιχείρημα από σένα.

 

Τα ιστορικά βιβλία είναι για να μαθαίνουμε ιστορία και ο κινηματογράφος είναι ΤΕΧΝΗ, μορφή διασκέδασης. Τίποτα παραπάνω τίποτα λιγότερο.

 

Και τέλος αρκετά το παραμύθι της τέχνης. Γιατί τότε με την ίδια λογική κι εγώ μπορώ να γυρίσω τη ταινία «Ιησούς ο Ναζωραίος και η συμμορία των Δώδεκα Αποστόλων»

 

Και μη μου πει κανείς ότι τον προσβάλω. Τέχνη κάνω!!!

Δημοσ.
Και τέλος αρκετά το παραμύθι της τέχνης. Γιατί τότε με την ίδια λογική κι εγώ μπορώ να γυρίσω τη ταινία «Ιησούς ο Ναζωραίος και η συμμορία των Δώδεκα Αποστόλων»

 

Και μη μου πει κανείς ότι τον προσβάλω. Τέχνη κάνω!!!

Είπε κανείς ότι δε μπορείς να το κάνεις; :shock:

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...