Προς το περιεχόμενο

COSMOTE 75 , 150


pseira

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ta dyo nea ayta programmata tis Cote me 75 k 150 lepta to mina kserete ti epidotisi dinoun stis sykeyes? Imoun anamesa sto Vodafone60 k Telsestet100 wspou bgike ayto to 75 k einai arketa symferon! 23Euro pagio. Apo ta 20,54 tis Voda den einai megali i diafora gia 15' parapanw

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

file, ego exo mia sindesi telestet 0.5 gia gprs alla den tin exo kanei akoma kirio noumero giati skeftomai pos ta paei me to sima, alla thelo na po oti ama kaneis megaloutsikes kliseis genika ano ton 4 i 5 lepton tote se simferei ena tetoio programma kai oxi me dorean xrono,gia kapoion pou den exei free net leei to vodafone 60 aplos prepei na ksereis oti milas toulaxiston 50 lepta ton mina...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by GIORGARAS:

<strong>file, ego exo mia sindesi telestet 0.5 gia gprs alla den tin exo kanei akoma kirio noumero giati skeftomai pos ta paei me to sima, alla thelo na po oti ama kaneis megaloutsikes kliseis genika ano ton 4 i 5 lepton tote se simferei ena tetoio programma kai oxi me dorean xrono,gia kapoion pou den exei free net leei to vodafone 60 aplos prepei na ksereis oti milas toulaxiston 50 lepta ton mina...</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Den ine aparetito to Vodafone 60 gia free net. Mpori na pari gia paradigma Vodafone2 (idio me to 0-5) ke aplos xepernontas ta 20.54 Euros, perni to net.

 

Mipos omos kalitera na dis ke tin kalipsi stin periochi su?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

stin perioxi monimis katoikias i telestet den exei provlima, stin perioxi pou spoudazo (Giannena) thelo na do pos einai...simera ekana ena test: eixa dio siemens me45 to ena me telestet to allo vodafone kai ena nokia 7110 me cosmote kai se diadromi apo xolargo pros aerodromio i cosmote eixe to kalitero sima, i vodafone genika eixe idio i kai ligo prapano apo telestet alla se mia fasi gia 10 deutera i vodafone den eixe katholou sima!!sto aerodromio mesa telestet,vodafone full sima, i cosmote oxi full. na rotiso kati? kserei kaneis ti xreosi exei i cosmote gia etairikes sindeseis?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...