bluemoon Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2004 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2004 Καλησπέρα σας... Θέλω να αγοράσω την κάρτα γραφικών GEFORCE NX6800LE. Ποια η διαφορά της με την GEFORCE 5950 Ultra? Ποια είναι η καλύτερη? Ευχαριστώ πολύ Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MY80- Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2004 Share Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2004 Mono kai mono gia thn yperoxh ths 6800LE se shaders kathws kai thn poiothta apeikonhshs me xrhsh 4xAA (IIRC, to nv40 gia 4x xrhsimopoiei 4xRGMS anti gia 4xOGMS twn nv3x) tha thn protimousa. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bluemoon Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2004 Μέλος Share Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2004 Ευχαριστώ για τις αναγνώσεις και την απάντηση... Η MSI Geforce NX6800LE είναι καλή κάρτα?Αξίζει τα λεφτά της,διότι για παράδειγμα δεν είναι FX.Μήπως να πάρω μία παλιότερη FX? Θα παίζει για παράδειγμα το DOOMIII σε ανάλυση 800Χ600 και High τα γραφικά? Είναι καλύτερη όμως από την MSI GEFORCE FX 5900.Έτσι δεν είναι?Είναι να πάρω Η/Υ σε 1 βδομάδα και είμαι μπερδεμένος. Θα χαρώ ιδιαίτερα να μου απαντήσετε στις ερωτήσεις μου. Ευχαριστώ Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2004 Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2004 http://www.tbreak.com/reviews/article.php?cat=grfx&id=325&pagenumber=1 Ακόμα και κάτα 150ΜHz λιγότερα χρονισμό του πυρήνα στην 6800LE από την 5900Ultra της ρίχνει η πρώτη στα αυτιά. Η διαφορά της 5900Ultra από την 5950Ultra είναι ότι η δεύτερη είναι χρονισμένη κατά 25MHz παραπάνω. Η 6800 όμως είναι πολύ χαμηλά χρονισμένη στα 300MHz, που σημαίνει ότι ο υπερχρονισμός δεν θα είναι ιδιαίτερο πρόβλημα. Τα 350 υπολογίζω ότι θα πρέπει να είναι τουλάχιστον εφικτά. Σε τι τιμή κυμαίνεται η 6800LE; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bluemoon Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2004 Μέλος Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2004 Η τιμή της MSI Geforce NX6800LE κυμαίνεται στα 240 Ε χωρίς Φ.Π.Α. Λές δηλαδή να την πάρω,ε? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
unre@l Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2004 Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2004 Mono kai mono gia thn yperoxh ths 6800LE se shaders kathws kai thn poiothta apeikonhshs me xrhsh 4xAA (IIRC, to nv40 gia 4x xrhsimopoiei 4xRGMS anti gia 4xOGSS twn nv3x) tha thn protimousa. 8a i8eles na mas peis ti einai auta ta kinezika? etsi gia egkuklopedikes gnoseis! euxaristo man! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MY80- Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2004 Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2004 Whoops, egrapsa ogss anti gia ogms gia nv3x, mou xefyge Anyway, an rixeis mia matia edw tha deis (ektws twn allwn) kai tis diafores metaxy ordered kai rotated grid (an kai einai ligo palio kai sygentrwnetai sth diafora metaxy nv3x kai r3xx, an thymamai kala se 4x to nv4x exei akrivws to antistrofo grid apo to r3xx). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bluemoon Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2004 Μέλος Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2004 Παιδιά σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες αλλά αυτές είναι εντελώς ακαταλαβίστικες για εμένα τον άχρηστο.Εγώ μόνο παίζω και τερματίζω παιχνίδια.Θέλω μάλλον να πάρω την MSI Geforce NX6800LE διότι είναι σχετικά προσιτή στη τιμή, και θέλω να παίζει το DOOMIII σε υψηλά γραφικά.Έτσι η κάρτα θα έχει ζωή...Θα παίζει το DOOMIII? Είναι για τα λεφτά της καλή κάρτα? (278 Ε με Φ.Π.Α.) Ευχαριστώ και πάλι Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MY80- Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2004 Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2004 Kalh einai. An boreis vevaia, rixe mia matia se katasthmata tou exwterikou, logika prepei na boreis 6800 aplh me ta idia lefta. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2004 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2004 Kalh einai. An boreis vevaia, rixe mia matia se katasthmata tou exwterikou, logika prepei na boreis 6800 aplh me ta idia lefta. Μπα 270$ κάνει η 6800 έξω και θα του χρεώσουν και τον αναλογών ΦΠΑ στο τελωνείο πριν το πάρει το ταχυδρομείο ή ο ταχυμεταφορέας. Θέλω μάλλον να πάρω την MSI Geforce NX6800LE διότι είναι σχετικά προσιτή στη τιμή, και θέλω να παίζει το DOOMIII σε υψηλά γραφικά.Έτσι η κάρτα θα έχει ζωή...Θα παίζει το DOOMIII? Είναι για τα λεφτά της καλή κάρτα? (278 Ε με Φ.Π.Α.) Nαι παίζει το Doom3 σε high quality 1024*768*32 αρκεί να έχεις και αρκετά γρήγορο επεξεργαστή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2004 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2004 Mono kai mono gia thn yperoxh ths 6800LE se shaders kathws kai thn poiothta apeikonhshs me xrhsh 4xAA (IIRC' date=' to nv40 gia 4x xrhsimopoiei 4xRGMS anti gia 4xOGSS twn nv3x) tha thn protimousa.[/quote'] 8a i8eles na mas peis ti einai auta ta kinezika? etsi gia egkuklopedikes gnoseis! euxaristo man! Εντελώς εγκυκλοπαιδικά και όσο πιο απλοποιημένα γίνεται: Κάτω από ιδανικές συνθήκες στην εξομάλυνση γωνιών το κάθε "δείγμα" θα πρέπει να έχει τη δική του μοναδική στήλη και την δική του μοναδική σειρά. Εικόνες για οικονομία των περίπλοκων επεξηγήσεων: Ordered grid sampling pattern = 2*2 EER: ΄Οπως βλέπεις η τέσσερις τελείες εδώ, μοιράζονται μεταξύ τους και στήλη και σειρά. Ακουμπάνε δηλαδή τους άξονες χ και ψ συνολικά 2 φορές (δες τις κόκκινες τελείες σε κάθε άξονα), γιατί απλά και οριζόντια και κάθετα βρίσκονται στην ίδια ευθεία. Τι εννοούμε λοιπόν όταν λέμε ότι κάθε δείγμα πρέπει να έχει μοναδική στήλη και σειρά; Rotated grid sampling pattern = 4*4 EER: Eδώ πήραμε το τετράγωνο που σχημάτιζαν οι κουκίδες στην πρώτη περίπτωση και την περιστρέψαμε κατά ένα συγκεκριμένο ποσοστό (συνήθως 27 μοίρες είναι ένας καλός βαθμός). Εξ ου και η ορολογία του rotated grid. Πλέον η κάθε κουκίδα "αγγίζει" τους άξονες από μια φορά τον καθένα, καταλήγοντας ο κάθε άξονας να "επισκέπτεται" συνολικά 4 φορές. 4 "σημεία επαφής" στον άξονα χ και 4 "σημεία επαφής στον άξονα ψ (εξ ου και το 4*4). Aπό τον αριθμό αυτό βγαίνει και το EER (edge equivalent resolution), όπου στην πρώτη περίπτωση έχουμε 2*2 (χ=2 * ψ=2) και στην δεύτερη 4*4 (χ=4 * ψ=4). Τι ακριβώς διαφορά μας κάνει όμως αυτή η "ανάλυση ανάλογη των γωνιών"; Αν υποθέσουμε ότι χρησιμοποιούμε μια ανάλυση της τάξης των 1024*768 (πλάτος * ύψος). Με την εξομάλυνση γωνιών ένας επεξεργαστής γραφικών υπεραπλουστευμένα επεξεργάζεται την εικόνα σε μια ψηλότερη ανάλυση από αυτήν που έχουμε επιλέξει, φιλτράρει το αποτέλεσμα και μας δίνει εικόνες με εξομάλυνση. Είτε χρησιμοποιήσουμε 4x ordered grid είτε 4x rotated grid η υφηλότερη ανάλυση είναι ίδια που θα τρέξει η κάρτα και συνήθως και οι επιδόσεις. Η διαφορά στις γωνίες των πολυγώνων όμως μεταξύ των 2 μεθόδων σαν αποτέλεσμα είναι όμως μεγάλη: 2*2 = (1024*2) * (768*2) = 2048*1536 4*4 = (1024*4) * (768*4) = 4096*3072 Στην πρώτη περίπτωση οι γωνίες των πολυγώνων θα έχουν εξομάλυνθει σαν να έτρεχες σε ανάλυση 2048*1536 και στην δεύτερη σαν να έτρεχες σε ανάλυση 4096*3072. Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα παραπάνω και να κατανόησες έστω και κάπως τι γίνεται στην μια και στην άλλη περίπτωση. Αυτή είναι η αυστηρά μαθηματική προσέγγιση και κάπως στείρα για να φανούν οι διαφορές. Σε πραγματικό χρόνο η διαφορά είναι αισθητή αλλά όχι σε αυτόν τον βαθμό που τείνει να παρουσίασει η θεωρία. Σε γενικές γραμμές όμως οι περιστρεφόμενες μέθοδοι είναι προτιμητέες αν και σε συγκεκριμένες γωνίες και με φαινόμενα όπως moire το ordered grid υπερτερεί. Προτιμητέες γιατί με 4x rotated grid μπορεί να επιτευχθεί αποτέλεσμα πολύ κοντά στο 16x ordered grid όσων αφορά τις γωνίες και εξοικονομούνται έτσι αρκετά επιδόσεις. Φυσικά και το 16-απλό τελικά θα είναι καλύτερο κάτα μέσον όρο αλλά η επάρκεια του 4x rotated καταλαβαίνεις ότι είναι τεράστια σε σχέση με απλό 4x ordered. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.