Προς το περιεχόμενο

BBC Sport και Δορυφόρος

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ξέρετε ποιός δορυφόρος έχει το BBC sport;

Ως λάτρης του snooker θέλω να δώ το τουρνουά του preston που θα γίνει. :wink:

Δημοσ.

Επειδή είμαι άσχετος,τι εξοπλισμό θέλει για να πιάσεις αυτό το δορυφόρο;

Ο εξοπλισμός που έδινε ο Alpha Digital κάνει;

Δημοσ.

file pou rotas gia to BBC xoris na thelo na se apogoitevo tha sou po na to ksexasis to BBC, KAI ME 5 METRA PIATO den prokete na to dis. iparxi omos mia elpida, me piato 1,20 stis 28,2E iparxoun sri sixnotita 12441 SR27500 V 3/4 ta BBC interactiv ta opia kata kerous dixnan athlitika (euro2004,olimpic game) dokimase kai theos voithos, ala epidi kai ego ime fan tou snuker mpori na to diksi kai to eurosport. :shock: :shock: :shock:

Δημοσ.

file pou rotas gia to BBC xoris na thelo na se apogoitevo tha sou po na to ksexasis to BBC, KAI ME 5 METRA PIATO den prokete na to dis. iparxi omos mia elpida, me piato 1,20 stis 28,2E iparxoun sri sixnotita 12441 SR27500 V 3/4 ta BBC interactiv ta opia kata kerous dixnan athlitika (euro2004,olimpic game) dokimase kai theos voithos, ala epidi kai ego ime fan tou snuker mpori na to diksi kai to eurosport. :shock: :shock: :shock:

Δημοσ.

Δημοσ.

o doriforos aftos katevainei stin ellada sxetika efkola.an eisai athina me 1,20 piato eisai ok!!ego eimai anatoliko aigaio kai me 1,20 eimai mia xara.

tora to allo pou sou grafei o filos parapano nomizo pos aggizei ta oria tis fadasias i tis amatheias.

oposdipote to paketo einai kodikopiimeno kai tha xreiasteis ton eidiko dekti tou pio pano paketou sin tin "armiri"miniaia sindromi.

stin ellada boreis na promithefteis to n exoplismo apo edohttp://www.msg-shop.gr/product.asp?id=5665

Δημοσ.

Σε ευχαριστώ πολύ.

Πάντως το snooker το δείχνει και το Eurosport οπότε δε χρειάζεται να προχωρήσω σε τέτοιες λύσεις.Τουλάχιστον προς το παρόν.

Αλήθεια,το Eurosport εκπέμπει σε κάποιο δορυφόρο ελεύθερα;

Γιατί μέσω της κεραίας δεν το πιάνω καλά.

Δημοσ.

lipon gia na dis to eurosport ine panefkolo, sto hotbirt me mikro piato to pianis eplos the prepi na zitisis apo kapion na sou dosi mia fan cart (den kostizi poli ftino ine)giati ine kodikopimemo se viacsses. kai oso afora ton filo pou egrapse pos angizo ta oria tis fantasias thelo na tou po otan grafi kati na min skeftete oti ta kseri ola giati malon den kseri tipota apo doriforika. to BBC exi 2 xronia pou exi stamatisi na ekpempi apo to paketo SKY UK, kai giafto to logo den ine efikti i lipsi apo elada,briskete sto doriforo astra28.2 2D .mono ta interactiv exun mini sto2b .ta opia ine eleftera, diavaze ke kanena periodiko (tvsat)asxete e asxete.

Δημοσ.

zois_gr to "asxete" na to pareis piso min to paro prosopika kai ginei tis p..... to kigklidoma!!ade diavase kanena tv sat (sovaro periodiko!!!!!)bas kai matheis tipota kai ase emas tous asxetous na asxoloumaste me pio sovara pragmata!!re si xereis kai tis fun ????oxi re!!exo pathei tin plaka mou tora!!

ade re laki den tha malosoume tora gia ena kolokanalo !!kai otan apeftinesai sto daskalo na prosexeis ta logia sou!!

gia to filo mou pou psaxnetai lipon

exo na po ta exis!!an se endiaferei to egleziko paketo stis 28,5 anatolika tote tha proxoriseis sti lisi pou sou eipa parapano!!tora to sigkekrimeno kanali pou psaxneis exei stamatisei na ekpempei doriforika/psifiaka stin evropi apo tis 24-40-2002 (zoni ku)!!!

an tora kaliptesai em eurosport ta pragmata einai efkola!!stis 13 anatolika eisai ok!! vevea oxi me to dekti pou eixes anaferei pio pano!!!pare ena sovarotero dekti kai tha to vlepeis

Δημοσ.

daskalos krima pou askolume, nomiza oti tha katalavenes dio pragmata kai tha kitouses kapia site gia na veveothis prota an afta pou grafo alithevun. kai epimenis akoma. tha sou kano mia erotisi kai prosekse tin apantisi pou tha dosis dioti den diavazo mono ego ta minimata iparxoun kai ali pou kserou kalitera apo mena apo doriforika (min ginis rezili) iprxi perioxi stin elada pou katevazis ta BBC me piato 4 i 5 metra (ektos sti rodo pou exo akousi oti to katevazoun ala den alithevi).kai an apantisis sosta toe tha paro piso to asxeto giati stin usia ise. den iparxi kapios sto inzmnia na prosexi aftous pou apantane se kapius puo den kseroun.

Δημοσ.
johnbond[/b'], me afto ton eksplizmo ine arketo gia eurosport, pezmou ti apokodikopiti exis gia na do an iparxi software diathesimo gia na min xriasti karta

Είναι της Sagem..

Μοντέλο δε λέει.Εξωτερικά είναι σαν το ITD5510.

http://www.sagem.com/support/site/modele_fax.php?page=produit&numero_type=3&produit=110

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...