Προς το περιεχόμενο

Ε-shop και αντιμετωπιση πελατων


mathanas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Υμαρτον μην θάβουμε τωρα το e-Shop.Οπως είπε ενας φίλος υπάρχει και το τηλέφωνο όπως και ο κωδικός παραγγελίας.Εγω ψωνίζω αποκλειστικά απο κεί και είμαι απολυτα ικανοποιημένος τόσο απο την εξυπηρέτηση όσο και για την αξιοπιστία.

Είμαι σίγουρος οτι πρόκειτε για παρεξήγηση η ταλαιπωρία σου μιας και όσες φορές εχω κάνει παραγγελία μου τα έφερναν την επομένη μέρα πρωι πρωι.

Δημοσ.

Μπορεί στις παραγγελίες να είναι άψογοι αλλά στην εξυπηρέτηση είναι απαράδεκτοι (ειδικά με αυτούς που θέλουν να κάνουν μόνο μια ερώτηση για κάποιο προιόν χωρίς, απαραίτητα, να αγοράσουν).

Δημοσ.

Έγω μέχρι και τεχνικός με βοήθησε και ασχολήθηκε μαζί μου για να λύσω ένα πρόβλημα... που και να αγόραζα!

Δημοσ.

Εσύ όμως (αν δεν κάνω λάθος) έχεις αγοράσει στο παρελθόν από e-shop γι' αυτό σε βοήθησε και τεχνικός. Μιλάμε, κυρίως, για άτομα που δεν έχουν αγοράσει ούτε μια φορά :evil:

 

Γιατί σου λέει ότι αυτός που έχει αγοράσει ξανά πρέπει να τον προσέχουμε για να ξανααγοράσει ενώ αυτός που δεν έχει αγοράσει ποτέ τον γράφουμε στα τέτοια μας (με το συμπάθειο :oops: ) γιατί δεν ξέρουμε αν θα αγοράσει ποτέ... :wink:

 

Αυτό πιστεύω εγώ.

Δημοσ.

"Εσύ όμως έχεις αγοράσει στο παρελθόν από e-shop γι' αυτό σε βοήθησε και τεχνικός. Μιλάμε, κυρίως, για άτομα που δεν έχουν αγοράσει ούτε μια φορά"

 

Ρε παιδιά , σοβαρευτείτε.

Την καλύτερη εντύπωση εγω την πήρα κατά την πρώτη μου αγορά από το e-shop.

Ταχύτατη εξυπηρέτηση [ σοβαρή απάντηση και σε e-mail ] [ μάλιστα στο e-mail ζήταγα προϊόν που είχε μόλις βγεί , και δεν είχε έρθει καν ευρώπη τότε ].

Δημοσ.

sarisn , αυτό που λες για αυτόν που έχει ήδη αγοράσει , και για αυτόν που δεν έχει αγοράσει , αν ίσχυε , τα καταστήματα θα λειτουργούσανε με την ίδια αγοραστική ομάδα πάντα , και δεν θα είχαν μεγάλο πελατολόγιο.

Δημοσ.

Δεν εννοώ ότι ισχύει για όλους όσους επικοινωνούν μαζί τους μόνο για κάποια απορία σχετικά με κάποιο προιόν αλλά εκεί είναι το περίεργο, ότι σε κάποιους απαντάνε αμέσως και σε κάποιους καθόλου!!

Δημοσ.

Ρε παιδια το πα ειχα ξαναγορασει και πολλα πραματα..... απλα τοτε δεν χρειαστηκε ουτε mail ουτε να χαλασει κατι για να μπλεξω! Και τον κωδικο της παραγγελιας μου ενοειται πως τον χρησιμοποιουσα για να δω τι γινεται και μαλιστα τους τον εδινα στα mail για να μου πουν τι συμβαινει (ειναι απλο τι ειχε συμβει προφανως κυριακη που εκανα την παραγγελια κανεις δεν ειχε ελεγξει αν τελιεωσαν οι "2" 6800GT που θα χαν φερει ολες και ολες οποτε εγω εκανα παραγγλεια κανονικα και με ειχαν 5 μερες στον ελεγχο διαθεσιμοτητας....) επισης με βαση τον αριθμο παραγγελιας μου την ακυρωσαν οταν το ζητησα γιατι βαρεθηκα την αδιαφορια τους οχι να περιμενω! Και δεν απαντησαν καν να πουν τι εγινε στα @...τους κανονικα!

 

Τωρα αμα ηθελα να περνω τηλεφωνα να μπλεκω με τηλεφωνητριες κ.τ.λ η ακομα καλυτερα να παω επιτοπου να βρω το προιον πηγαινα και σε κανονικο μαγαζι οχι σε ηλεκτρονικο το οποιο δεν απανταει τα e-mail ΠΕΛΑΤΩΝ!

Δημοσ.

Κυριακή το e-shop είναι κλειστό ξέρεις...

 

Το πιο πιθανό είναι:

 

α) Να σε πρόλαβε κάποιος την ώρα που την παράγγελνες [ έτσι πήρε αυτός την προτεραιότητα ] [ ετσι εσύ βρέθηκες να περιμένεις νέα άφιξη καρτ. γραφ. ]

β) Να έγινε μπλέξιμο [ είχαν κάτι ψιλο-probs ] με το προγραμ. και να την πήρε άλλος [ ΔΙΟΡΘΩΘΗΚΕ ΠΛΕΟΝ ]

Δημοσ.

Exo parei polles fores apo aytous kai methayrio tha pao sto xalandri na paro kai ena NEC 3500A...

 

Mia fora pou htan xalasmenos enas diskos WD 200JB (pio ftina pao to plaisio ton eixan pantos) mou ton antikatestisan xoris polla polla... Ayto gia emena einai aristi exypiretisi...

 

Ayta. To e-shop den prokeitai na to thapso ektos an kanoun kammia xontri malaki* giati mexri tora einai to mono apsogo katasthma (gia emena...).

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...