Προς το περιεχόμενο

Ε-shop και αντιμετωπιση πελατων


mathanas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ανοιγω το topic για να ανφερω τον τροπο με τον οποιο το συγκεκριμενο ηλεκτρονικο καταστημα αντιμετωπιζει πελατες του , ποσο μαλιστα οταν εχουν παλιοτερα κανει σεβαστο λογαριασμο αγορων απο εκει....

 

Παραγγελνω Κυριακη μια 6800GT την δευτερα την ειχαν βγαλει απο το site και η παραγγελια μου ειχε μεινει στον ελεγχο διαθεσημοτητας ... περιμενα 2 μερες δλδ μεχρι και Τεταρτη τα ιδια , οποτε στελνω mail και ρωταω τι γινεται υπαρχει περιπτωση να μου την δωσετε... οσο απαντησαν σε σας απαντησαν και σε μενα...Σημερα Πεμπτη ξαναστελνω mail και λεω αν δεν μου απαντησετε (ποσο θα περιμενω και αν πραγματι την ψαχνεται ακυρωνω την παραγγελια) Σε μια ωρα την ειχαν ακυρωσει χωρις να μου απαντησουν καν με γραψανε στα @.......τους.

 

Αμα ξαναγορασω τιποτα απο εκει

Δημοσ.

Έχει ανοίξει και άλλο topic σχετικά με το e-shop και την εξυπηρέτησή του. Κάνε ένα search και θα το βρεις.

 

ΥΓ. Σήμερα είναι Πέμπτη όχι Παρασκευή :D

Δημοσ.

mathanas , το e-shop αυτή την στιγμή μεταφέρεται στο Χαλάνδρι , και δεν είναι όλη την ώρα στους υπολογιστές τα παιδιά.

Επίσης για θέματα που πρέπει να λύνονται στην στιγμή υπάρχει και το καταραμένο τηλέφωνο.

 

211-5000500 , και ΡΩΤΑ.

 

Τώρα όσον αφορά το site:

Όταν βλέπεις ένα προϊόν στο site , σημαίνει ότι είναι διαθέσιμο.

Αλλά υπάρχουν 2 πιθανότητες:

1) Να βρίσκεται στις αποθήκες του e-shop

2) Να βρίσκεται στις αποθήκες του εισαγωγέα του προϊόντος.

 

Στην περίπτωση 2 μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση.

Στην περίπτωση 1 είναι διαθέσιμο , και συνήθως σε 1-2 μέρες το έχεις.

 

Και άλλο ένα:

Όταν κάνεις την παραγγελία από το site , σου δίνει έναν κωδικό παραγγελίας.

Αυτόν τον χρησιμοποιείς στο site στο Link εξέλιξη παραγγελίας , για να δείς τι γίνεται με την παραγγελία σου.

 

Αυτά εν ολίγης...

Δημοσ.

Και γω ειχα αγορασει παλιοτερα (motherboard , μνημες, cpu k.α ) και δεν ειχα προβλημα , τωρα ομως που χρειαστηκα μια διευκρινηση ρε αδερφε να δω θα την παρω την καρτα αν ναι ποτε περιπου , να πουλησω την παλια μην μεινω χωρις καρτα

δεν μπηκαν στο κοπο καν να μου απαντησουν...

Αν μετακομιζουν δεν ειναι προβλημα μου

Επισης αφου σε μια ωρα ειχαν ακυρωσει την παραγγελια σημαινει οτι διαβαζουνε τα e-mail αλλα απλα σε γραφουνε.... Και οι τιμες ειναι ιδιες πλεον με το πλαισιο μην πω ακριβοτερες βλεπε W.D JB 200Gb.....

Δημοσ.

Ρε παιδιά δεν στέλνω ποτέ e-mail....Τους παίρνω τηλέφωνο και θα πάθετε πλάκα από την εξυπηρέτηση!!!!Μην τρελαθούμε!

Δημοσ.
Ρε παιδιά δεν στέλνω ποτέ e-mail....Τους παίρνω τηλέφωνο και θα πάθετε πλάκα από την εξυπηρέτηση!!!!Μην τρελαθούμε!

Sorry αλλα μιλάμε για on line αγορες και δεν μπορεις να κανεις δουλεια με mail??? αλλα με τηλέφωνο?

 

Δεν πειραζει ετσι και αλλιως ο ανταγωνισμός ειναι σκληρος. Αν δεν εξυπηρετησε οπως πρεπει πας αλλου. Τωρα η δικαιολογιες περισσευουν

Δημοσ.

Εγω εχω αγορασει και συνεχιζω να αγοραζω απο εκει παρα πολλα πραγματα,αρκετο καιρο τωρα.

 

Δεν εχω κανενα,μα κανενα παραπονο.

 

Τελευταιο παραδειγμα,τηλεφωνω προχτες για να ρωτησω εαν εχουν ενα cisco switch (οχι αυτο που ειναι στο site το 24port,αλλα το ιδιο σε 12port) που ηθελα. Μου λενε θα το δουμε και θα σας τηλεφωνησουμε αυριο...πραγματι το μεσημερι με περνουν δυο τηλεφωνα για να μου πουνε οτι το εχουνε βρει και εαν θελω να το παραγγειλω...ειπα ναι...το αποτελεσμα ειναι αυριο να εχω το switch.

 

Ετσι απλα και ομορφα.

Δημοσ.

Και εγώ από τηλέφωνο που έχω κάνει 3-4 αγορές είχα φοβερή εξυπηρέτηση και φοβερά γρήγορη. Αλλά και σε άλλα eshop προτιμώ τηλεφωνικά. Αρκετά μάλιστα έχουν 80011 τηλέφωνα χωρίς χρέωση

Δημοσ.

Το μόνο παράπονο που είχα εγώ με το e-shop ήταν τα (απίστευτα) διακαιολογητικά που είχαν ζητήσει για χρέωση σε πιστωτική. Το αντιμετώπισα με παραγγελίες με αντικαταβολή...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...