Προς το περιεχόμενο

3DMark05 countdown


Leibniz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν περιμένω τα 3dmark 0Χ να αξιολογήσω την κάρτα μου (5900), η αξία της φαίνεται στα παιχνίδια. Απλά είναι σπαστικό να βλέπεις 0-4 FPS σε μια κάρτα που μέχρι τώρα (πριν την έλευση των ήταν GF 6600 και των ATI Χ800) ήταν κορυφή μαζί με τις 9800 και δεν έχει διαμαρτυρηθεί σε κανένα real game δίνοντάς μου π.χ. σχεδόν 50FPS @1024,High στο timedemo του doom3.

 

Είναι σικέ το μάτς με το 3Dmark, από την άποψη ότι αντί να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες των VGA, εκμεταλλεύονται τις αδυναμίες τους για να πουληθούν τα νέα μοντέλα. Βάζουν μια σχεδόν ασήμαντη καινούρια H/W λειτουργία (πάνε οι καιροί που παρουσιάζονταν καινοτομίες, απλά βελτιώσεις κάνουν πια) των νέων καρτών να παίζει S/W στις παλιότερες οι οποίες πλέον γονατίζουν.

 

Χαβαλέ κάνω σχολιάζοντας το 3Dmark 05, να περάσει η ώρα ευχάριστα.

 

Αν "άκουγα" τα 3D marks θα έπρεπε να δώσω την 5900 για μια 2 φορές γρηγορότερη!!! 9600ΧΤ ή να αγόραζα μια 5 φορές γρηγορότερη 6800, για να ανακαλύψω μετά ότι στα παιχνίδια που παίζω η 5900 είναι τελικά αρκετά πιο γρήγορη από την 9600ΧΤ και έχει απλά την μισή ταχύτητα από την 6800. Σιγά την συνταρακτική διαφορά ποιότητας από το DX9.0b στο 9.0c που θυσιάζει τη μισή ιπποδύναμη της κάρτας.

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Αν "άκουγα" τα 3D marks θα έπρεπε να δώσω την 5900 για μια 2 φορές γρηγορότερη!!! 9600ΧΤ ή να αγόραζα μια 5 φορές γρηγορότερη 6800' date=' για να ανακαλύψω μετά ότι στα παιχνίδια που παίζω η 5900 είναι τελικά αρκετά πιο γρήγορη από την 9600ΧΤ και έχει απλά την μισή ταχύτητα από την 6800.[/quote']

 

Πολύ εύστοχο σχόλιο κατά τη γνώμη μου...

Δημοσ.
Είναι σικέ το μάτς με το 3Dmark, από την άποψη ότι αντί να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες των VGA, εκμεταλλεύονται τις αδυναμίες τους για να πουληθούν τα νέα μοντέλα.

 

De symfwnw teliws me auto. Sigoura ta benchmarks voithane sto marketing alla to 3dmark panta stoxeye na provlepsei thn apodwsh twn parontwn kartwn se mellontika games kai mexri twra toulaxiston, an exairesoume merikes leptomeries, ta katafernei arketa kala. Thes na sygrineis thn apodwsh kartwn sthn pleiopshfia twn shmerinwn games? Yparxei to 3dmark01. Thes na deis to idio sta games pou tha doume se 1-2 xronia? 3dmark03. Oi gamers pou tous endoiaferei h apodwsh sta X paixnidia, logiko einai na kanoun agores vasismenoi sto pws apodidei h kathe karta se auta ta paixnidia kai mono. Apo kei kai pera, ta panta einai ypokeimenika. Ki egw an hmouna sth thesh sou, de tha me enoiaze sxedon katholou h apodwsh ths kartas mou sto 3dmark05, efoson krinw apo to gegonos oti exeis 5900 twra (kai oxi gef2u as poume), oti se ~4 xronia pou ta paixnidia isws einai arketa konta sto 3dm05 tha exeis allh karta. Arkei omws auto gia na kanei ta skor tou 3dmark "akyra" ? De nomizw. Axrhsta? Gia enan gamer pou kanei arketa upgrades, nai.

 

Αν "άκουγα" τα 3D marks θα έπρεπε να δώσω την 5900 για μια 2 φορές γρηγορότερη!!! 9600ΧΤ ή να αγόραζα μια 5 φορές γρηγορότερη 6800, για να ανακαλύψω μετά ότι στα παιχνίδια που παίζω η 5900 είναι τελικά αρκετά πιο γρήγορη από την 9600ΧΤ και έχει απλά την μισή ταχύτητα από την 6800. Σιγά την συνταρακτική διαφορά ποιότητας από το DX9.0b στο 9.0c που θυσιάζει τη μισή ιπποδύναμη της κάρτας.
Dystyxws den einai toso apla ta prammata wste na boroume na leme oti mia karta einai de facto apla pio grhgorh apo mia allh. Borei o kenterhs (dope h oxi :P ) na einai grhgoros sta 200m, alla se met'empodiwn einai arketa pio argos apo tous grhgorous tou sygekrimenou athlimatos. Allou h 5900 einai pio grhgorh (pleiopshfia twn (dx8 kai katw) games), allou einai peripou ises (hl2), allou h 9600 einai arketa brosta (3dmark05). To thema einai ti endoiaferei ton kathe agorasth. Btw, pio konta se dx8->dx9 einai h metavash 3dm03->3dm05 para se dx9.0b->dx9.0c.
Δημοσ.

 

Teinw na pistepsw auth thn ekdoxh' date=' vlepontas thn pcie x800xt na vgazei kapou sta 5k 3dmarks me tous 4.9 para ta mikrotera rologia ths. Ennoeitai vevaia oti auto ton kairo pairnoun protaireothta fixes/optimizations pou voithane sto 3dmark alla efoson milame gia genika optimization pou tha voithisoun kai se games kapote, den exw kai kana megalo problhma.[/quote']

 

Και ακριβώς εδώ διαφωνώ με αμφότερες εταιρίες. Σπαταλάνε εργατώρες δίνοντας προτεραιότητα σε δευτερευούσης σημασίας εφαρμογές κατά την άποψή μου, αντί να επικεντρωθούν πρώτα στα ακόμα άλυτα προβλήματα των οδηγών και στις ασυμβατότητες με πραγματικά παιχνίδια.

 

Dystyxws opws eipa, to 3dmark den einai oute akrivws benchmark alla oute game. Apo oti fainetai h futuremark ta epitrepei ola auta giati thelei to 3dmark na einai kapws antiprosopeytiko ths apodwshs twn paixnidiwn pou xrhsimopoioune paromoies rendering texnikes, apo thn allh, me auto xanei opoiadhpote axia eixe ws synthetic benchmark efoson den exoume idea ti akrivws kanei h kathe karta.

 

Κάπως έτσι ναι...το πρόβλημα εξακολουθεί να είναι καθαρά ότι η όλη ιστορία επικεντρώνεται στο marketing και τίποτε άλλο. Θα περάσουν παραπάνω από 1.5-2 χρόνια να χρησιμοποιήσουν πραγματικά παιχνίδια τις ίδιες τεχνικές όπως το '05 και τότε μάλλον οι περισσότεροι από μας θα έχουμε τα βλέμματα στραμμένα σε κάρτες επόμενης γενιάς.

Δημοσ.
Δεν περιμένω τα 3dmark 0Χ να αξιολογήσω την κάρτα μου (5900), η αξία της φαίνεται στα παιχνίδια.

 

΄Οσα δεν περιέχουν advanced shaders σαφώς :shock:

 

Απλά είναι σπαστικό να βλέπεις 0-4 FPS σε μια κάρτα που μέχρι τώρα (πριν την έλευση των ήταν GF 6600 και των ATI Χ800) ήταν κορυφή μαζί με τις 9800 και δεν έχει διαμαρτυρηθεί σε κανένα real game δίνοντάς μου π.χ. σχεδόν 50FPS @1024,High στο timedemo του doom3.

 

Tι σχέση έχει το Doom3 με αυτό που εννούσα εγώ; Δεν τίθεται ούτε καν θέμα για μένα ότι η σειρά R3xx είχε και έχει πολύ υφηλότερη αριθμητική επάρκεια από την αντίστοιχη ΝV3x.

 

3dmark05 = games of 2005/2006. Μέχρι τότε και η 9800 και η 5900 θα είναι χειρότερες και από τις πιο φτηνές κάρτες που θα κυκλοφορούνε τότε.

 

Είναι σικέ το μάτς με το 3Dmark, από την άποψη ότι αντί να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες των VGA, εκμεταλλεύονται τις αδυναμίες τους για να πουληθούν τα νέα μοντέλα. Βάζουν μια σχεδόν ασήμαντη καινούρια H/W λειτουργία (πάνε οι καιροί που παρουσιάζονταν καινοτομίες, απλά βελτιώσεις κάνουν πια) των νέων καρτών να παίζει S/W στις παλιότερες οι οποίες πλέον γονατίζουν.

 

Είπαμε η χρήση του είναι συγκεκριμένη και αποτελεί εξ΄ολοκλήρου και μόνο ΕΝΔΕΙΞΗ για το πως περίπου θα συμπεριφέρονται μελλοντικά παιχνίδια. Και η εταιρία κάνει εκτενέστατη έρευνα σε πληροφορώ με δημιουργούς παιχνιδιών και από κει βλέπουνε και κρίνουν πάνω κάτω τι θα μπορούσε να μας περιμένει.

 

Ακρίβεια σε ενδείξεις είναι παράλογο να ζητήσει κανείς. Αν όμως θεωρηθούν σαν ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ και μόνο και αξιολογηθούν ανάλογα τότε δεν τίθεται καν θέμα.

 

Αν "άκουγα" τα 3D marks θα έπρεπε να δώσω την 5900 για μια 2 φορές γρηγορότερη!!! 9600ΧΤ ή να αγόραζα μια 5 φορές γρηγορότερη 6800, για να ανακαλύψω μετά ότι στα παιχνίδια που παίζω η 5900 είναι τελικά αρκετά πιο γρήγορη από την 9600ΧΤ και έχει απλά την μισή ταχύτητα από την 6800. Σιγά την συνταρακτική διαφορά ποιότητας από το DX9.0b στο 9.0c που θυσιάζει τη μισή ιπποδύναμη της κάρτας.

 

΄Οταν δημοσίευσε η ΝVIDIA την σειρά 6800xx, σε πληροφορώ ότι ισχυριζόταν ότι η ΝV40 είναι περίπου 8x φορές πιο γρήγορη από μια ΝV35. To ότι έπρεπε να σημειωθεί ότι είναι ουσιαστικά μέχρι και 8x φορές γρηγορότερη κάτω από συγκεκριμένες περιστάσεις είναι λεπτομέρεια του μάρκετινγκ. Ουσιαστικά ο συντελεστής είναι 7.75x και πρόκειται για shader του Far Cry.

 

To 3dmark05 χρησιμοποιεί αρκετούς vertex shaders. Η ΝV3x έχει 3 μηχανές vertex shaders και σε μορφή SIMD (single input multiple data = απλοποιημένα τροφοδείται μια εντολή το κάθε κανάλι που μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί για πλέον των μία περιστάσεων), ενώ η ΝV4x έχει 5 (6800nonUltra) 6 (6800GT/Ultra) μηχανές VS σε μορφή ΜΙΜD (multiple input multiple data = πολλαπλή τροφοδοσία με πολλαπλή επαναχρησιμοποίηση δεδομένων)...εκτός των διαφορών των μονάδων μιλάμε και για τις διπλές ή 2/3 λιγότερες μηχανές από μια 5900.

 

Είναι πραγματικά μια απλή 6800 5 ή 6 φορές γρηγορότερη από μια 5900 αυτή τη στιγμή; Σαφώς και όχι. Στο μέλλον όμως δεν αποκλείεται καθόλου να παρασιαστούν αρκετά μεγαλύτερες διαφορές από το μέσο όρο των 2 σήμερα. Πολύ απλά γιατί η 6800 έχει κατά πολύ μεγαλύτερη αριθμητική επάρκεια από τους προκατόχους της, σε σημείο που αν πετάξει κανείς πολύ μακρύ και πολύπλοκους shaders σε αυτήν να ανεβάσει την διαφορά πάνω από ένα συντελεστή του 3 με ευκολία.

 

Αν θες να μιλήσουμε για 3dmark03, πέφτω πολύ κοντά στο δικό σου αποτέλεσμα των 6000 με 2xAA/4xAF στα 1280*960*32.

 

Στο Far Cry σε ψηλές αναλύσεις με ΑΑ/ΑF o συντελεστής της διαφορά είναι ήδη γύρω στα 3x.

 

Οι συντελεστές αυτοί θα αυξάνονται προς χάρην της 6800 σε μελλοντικά παιχνίδια, ασχέτως ότι και αυτή θα είναι πια παροχημένη με μελλοντικές R520/NV50 στα ράφια.

 

Και αφήστε τις μπούρδες με dx9.0b/c. Υπάρχει αρκετά μεγάλη διαφορά μεταξύ SM2.0 - SM3.0 από όλες τις απόψεις και υπήρχε το τελευταίο από την δημοσίευση του DX9.0. Απλά δεν έχουν προς το παρών καμία σχέση με το τι μπορεί να δει ο χρήστης, αλλά αποτελούν μέτρο αναφοράς και ενδιαφέροντος μόνο για τους δημιουργούς των παιχνιδιών. Η εμφάνιση πραγματικών εφέ που βασίζονται σε SM3.0 (και όχι οι ως τώρα βελτιστοποιήσεις ταχύτητας) και θα αφορούν την απεικόνιση κυρίως θα αργήσουν να έρθουν.

 

Το επόμενο patch για το Far Cry (1.3) θα περιέχει HDR (via float blending) και θα είναι μόνο η απαρχή των μελλοντικών εφέ που θα εμφανιστούν.

Δημοσ.
Btw, pio konta se dx8->dx9 einai h metavash 3dm03->3dm05 para se dx9.0b->dx9.0c.

 

Errrrr....nope :wink: Το ότι υπήρχαν λιγοστά dx9.0 shaders στο 03' ήταν εσκεμμένο και δεν έχουν πέσει και πολύ έξω. Σιγά τα πολλά shaders που χρησιμοποιούν τα σημερινά λεγόμενα DX9.0 παιχνίδια.

 

Το 05΄από την άλλη πράγματι βασίζεται πολύ περισσότερο στα SM2.0_b/SM3.0 paths για μακρύτερους shaders και για πρώτη φορά πέφτει περισσότερο βάρος στα Vertex shaders. Απλά οι δημιουργoί μάλλον θέλουν να αρχίζουν να χρησιμοποιούν εκτενέστερα τις 6 μηχανές που έχουν οι μεγάλες κάρτες σήμερα.

 

Αν εννοούσες την ελάχιστη βάση τότε ναι συμφωνώ για το 03΄είναι το DX8.1 και για το 05΄το DX9.0.

Δημοσ.
Αν εννοούσες την ελάχιστη βάση τότε ναι συμφωνώ για το 03΄είναι το DX8.1 και για το 05΄το DX9.0.

 

Auto ennow, ti stigmh pou ta 3/4 tou benchmark trexoun kanonikotata me dx8 features to theorw ligo travhgmeno na theoroume to 3dm03 ws to definite dx9 benchmark an kai antistathmizetai kapws auto apo to gegonos oti to teleytaio test exei megalyterh varythta sto skor.

 

Το ότι υπήρχαν λιγοστά dx9.0 shaders στο 03' ήταν εσκεμμένο και δεν έχουν πέσει και πολύ έξω. Σιγά τα πολλά shaders που χρησιμοποιούν τα σημερινά λεγόμενα DX9.0 παιχνίδια.
De lew oti den htan eskemmeno oute oti pesane exw, alla den xerw kai kata poso tha theorousa dx9 games merika shmerina "dx9 games".

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...