Προς το περιεχόμενο

Βοήθεια!!! Πρόβλημα με Κάρτα Γραφικών :(


HommerS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω μια V8200 T2 DELUXE. Το πρόβλημα ξεκίνησε όταν το cooler της κάρτας χάλασε. Η κάρτα ήταν μέσα στην εγγύηση και είπα να την πάω στο μαγαζί απ' όπου την πήρα στη Θεσσαλονίκη (που τυχαίνει να είναι και επίσημη αντιπροσωπεία της ASUS). Στο κατάστημα μου είπαν οτι θα στείλουν την κάρτα στην ASUS για επισκευή ή αντικατάσταση. Μετά απο κάποιο διάστημα (λιγότερο απο μια εβδομάδα) με ειδοποίησαν οτι άλλαξαν οι ίδιοι στο κατάστημα το cooler. Το cooler που βάλανε δεν είχε καμία σχέση με το cooler που είχε η κάρτα αρχικά. Τα πτερύγια είναι πολύ λιγότερα και σχεδόν ίσια. Δεν έδωσα σημασία εκείνη την στιγμή σκεπτόμενος πως την δούλεψαν (την κάρτα) και είδαν οτι δεν έχει κάποιο πρόβλημα. Όταν πήγα σπίτι την έβαλα, άνοιξα τον υπολογιστή και όλα πήγαιναν μια χαρά (δυστυχώ όμως δεν έπαιξα κάποιο παιχνίδι). Προχθές έπαιζα Medal of Honor για κάμποση ώρα (2.5h)και ξαφνικά με πέταξε στο desktop των windows xp. Έχθές ήρθε το ξαδερφάκι μου και του έβαλα να παίξει the sims όπου πάλι έγινε το ίδιο πράγμα και μάλιστα 2 φορές. Αυτό δεν μου είχε ξανασυμβεί παλαιότερα. Μάλιστα όταν είχα πάρει το Splinter Cell έπεζα 8ωρα χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.

Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν αυτό το πρόβλημα οφείλεται στο νέο cooler και αν πράγματι η ASUS δεν καλύπτει αλλαγή του cooler της κάρτας γραφικών.

Επίσης θα ήθελα να σας ρωτήσω αν μπορώ να κάνω κάτι μόνος μου σε περίπτωση που φταίει το cooler, π.χ. να επικοινωνήσω με την asus για rma.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα που περιγράφεις οφείλεται κατά πάσα πιθανότητα σε υπερθέρμανση του GPU, προφανώς λόγω ανεπάρκειας του cooler που σου τοποθέτησαν.

 

H εγγύηση της κάρτας περιλαμβάνει και δυσλειτουργία του cooler, ήταν υποχρεωμένοι από το μαγαζί να σου αντικαταστήσουν την κάρτα με ισάξια ή καλύτερη. Το ότι σου άλλαξαν το cooler της κάρτας δεν τους απαλλάσει από την υποχρέωση που εξακολουθούν να έχουν απέναντί σου, να σου παρέχουν δηλαδή μία πλήρως λειτουργική κάρτα.

 

Φυσικά και η Asus ΔΕΝ συνιστά τη χρήση άλλου cooler εκτός του αυθεντικού της κάρτας, ως εκ τούτου θα πρότεινα να προβείς στις εξής ενέργειες: 1) Να επικοινωνήσεις με την Ευρωπαϊκή αντιπροσωπεία της Asus και να τους ενημερώσεις για το συμβάν 2) να πας την κάρτα πίσω στο μαγαζί και να τους περιγράψεις τα προβλήματα που παρουσιάζει με την νέα ψύκτρα, ζητώντας ευγενικά να στην αντικαταστήσουν με άλλη ισάξια. Αν αρνηθούν ενημέρωσε το ΙΝ.ΚΑ. περιγράφοντας την αρχική αντιμετώπιση που είχες στο πρόβλημά σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μου άλλαξαν όλη την ψύκτρα αλλά μόνο το cooler. Με την asus σε ποιο email να επικοινωνήσω; Το international;

Επίσης σήμερα παίζοντας sims άρχισε χωρίς λόγο το παιχνίδι να κολλάει και να αφήνει ίχνη στην οθόνη. Μετά απο restart (λόγω κολλήματος, δεν ξαναέγινε)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω αν η εγγύηση συνεχίζει να ισχύει ή επειδή της βάλανε χέρι ακυρώθηκε;.

Κάτι ακόμη που θα ήθελα να ρωτήσω είναι οτι στην απόδειξη έγραφε το όνομα της κάρτας μου (και μάλιστα λάθος - SVGA ASUS V8200 TI4200 RETAIL) και όχι π.χ. αλλαγή cooler vga. Υπάρχει περίπτωση να μου πούνε οτι δεν τους έδωσα ποτέ την κάρτα για επισκευή του cooler;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε νομίζω η εγγύηση να ισχύει.Έπρεπε επι τόπου να στην αλλάξουν.Πρώτη φορά το ακούω το μαγαζί το ίδιο να αλλάζει τα coolers στις κάρτες γραφικών!!!! :shock: Η κάρτα είχε χαλασμένο cooler άρα αφού είναι μέσα στην εγγύηση έπρεπε να στην αλλάξουν.Εγώ στη θέση σου θα πήγαινα και θα έκανα φασαρία!Έχεις μία κάρτα η οποία στην ουσία είναι άχρηστη άμα σου κάνει αυτά τα κολλήματα.Να πας να στην ελέγξουν για να δουν ότι όντως έχει πρόβλημα και για να δουν και τα μ@λ@κία τους και να απαιτήσεις άμεση αλλαγή.Το λάθος είναι δικό τους όχι δικό τους.Με ποιο δικαίωμα έβαλαν το χέρι τους στην κάρτα σου!

 

Υπάρχει περίπτωση να μου πούνε οτι δεν τους έδωσα ποτέ την κάρτα για επισκευή του cooler;

 

Υπάρχει όντως περίπτωση να σου πουν ότι δεν τους έδωσες καμία κάρτα.Από αυτούς όλα να τα περιμένεις!Ιδίως αφού η μ@λ@κία είναι δικιά τους!Εσύ δεν έχεις πάντως να χάσεις τίποτα άμα την πας.Ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται.Άμα φωνάξεις και λίγο!Στην Ελλάδα μόνο με φωνές κάνεις τη δουλειά σου. :) :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

siga min dosei 30 evro gia cooler gia mia arxaia karta Ti4200!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Toso kanei alli metaxeirismeni xoris provlima!

 

Pigaine kai pes tous oti pali uparxei provlima kai des ti tha sou poun.. Outos i allos aftoi den xanoun kati opote de nomizo na exoun provlima na ti steiloun stin Asus....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η κάρτα που έχω δεν είναι η Ti4200. Έχω την Asus V8200 T2 Deluxe 64MB (GeFprce 3 Ti200), αλλά αυτοί στην απόδειξη γράψανε SVGA ASUS V8200 TI4200 RETAIL (δεν υπάρχει τέτοιο μοντέλο).

 

The Crow στο μαγαζί αυτό λένε οτι είναι επίσημη αντιπροσωπεία της ASUS. Η δικαιολογία στο γιατί δεν έστειλαν την κάρτα στην ASUS ήταν οτι θα αργούσα πολύ να την πάρω πίσω (περίπου 1 μήνα) και οτι στην ASUS μπορεί να μην άλλαζαν την ψύκτρα επειδή είναι απο φθορά της κάρτας.

Μάλιστα πριν πάω την κάρτα εκεί, είχα πάρει τηλέφωνο και μου είπαν οτι επειδή είναι παλιά η κάρτα, αν την έστελναν στην asus υπήρχε περίπτωση να μην υπήρχε ίδια και να μου έστελναν ένα πιο καινούριο μοντέλο με ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ επιβάρυνσης. Αυτό μου αναρωτιέμαι είναι αν η επιβάρυνση θα ήταν απο την ASUS ή απο το κατάστημα. Πως θα μπορέσω να το καταλάβω; Λογικά δεν θα έπρεπε η αλλαγή να ήταν δωρεάν αφού η εγγύηση της κάρτας δεν έχει λήξει ακόμη;

 

Το cooler συμπεριλαμβάνεται σίγουρα στην εγγύηση; Μην κάνω τζάμπα φασαρία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι άλλο που με προβληματίζει είναι τι θα γίνει αν στείλουν τώρα την κάρτα στην asus. Το cooler είναι αλλαγμένο. Δεν θα πούνε μπήκε χέρι εδω μέσα με αποτέλεσμα να μην δεχθούν να την αλλάξουν ή επειδή είναι επίσημοι αντιπρόσωποι στο κατάστημα στη Θεσσαλονίκη θεωρείται επίσημο service;

 

Βρήκα αυτό στο site

http://www.asus.com.tw/support/english/techref/warranty/index.aspx

 

 

Warranty period may differ regionally, please kindly check with your point of purchase.

 

Warranty invalid if damage/dysfunction caused by improper handling/usage, destruction.

 

Warranty invalid if system has been disassembled by end-user or non-ASUS-authorized repair centers.

 

Warranty extension or special warranty package bought at point of purchase is not reflected in this chart.

For service during extended warranty coverage, please contact point of purchase. This warranty information does not apply to OEM products.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης TheCrow δεν νομίζω να κάτσουν να ελέγξουν την κάρτα. Τα προβλήματα αρχίζουν μετά απο πολύ ώρα gaming και δεν είναι κάθε φορά τα ίδια. Άλλες φορές κολλάει το παιχνίδι, άλλες το σύστημα, άλλες αφήνει ίχνη, άλλες βγαίνει στα windows.

Παλαιότερα δεν συνέβαινε τίποτα τέτοιο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και κάτι τελευταίο

Σε ποιό απο αυτά τα email πρέπει να στείλω μήνυμα για το πρόβλημά μου;

http://www.asus.com/contact/contactindex.htm

 

Υπάρχει κάποιο άλλο email;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Είπα σε ένα φίλο μου πριν 2 εβδομάδες περίπου να πάει στο κατάστημα (έχω φύγει Αγγλία εδώ και καιρό), για να κοιτάξουν την κάρτα. Με πήρε πριν απο λίγο και μου είπε οτι η κάρτα όντως έχει πρόβλημα και οτι μου δίνουν πιστωτικό 80 ευρώ, για να πάρω κάποια άλλη κάρτα απο αυτούς. Αυτό μου λέει γίνεται επειδή η κάρτα είναι πολύ παλιά και η ASUS δεν μπορεί να την αντικαταστήσει, οπότε μου δίνουν πιστωτικό (όλα αυτά του τα είπαν απο το κατάστημα).

 

Ισχύει βρε παιδιά τίποτα τέτοιο; Δεν πρέπει να γίνει αντικατάσταση της κάρτας;

 

Please Help me :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

oxi file mou

Ayto pou sou eipe o filos sou isxyei

Se xalaei to pistotiko?Pare me geforce fx 5200 256 ram na gamas :) h' kamia ths ati me ta idia lefta h' na dwseis liga parapano..Pali kala na les..

 

Ayto isxyei to eixa diavasei se enan kanonismo gia tis synalages me eggyisi...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά η FX5200 δεν είναι χειρότερη απο την GF3Ti200; Έκανα ένα Search στο google και βρήκα πολλά θέματα. Η fx5200 είναι ελάχιστα καλύτερη στις εφαρμογές dx9.

 

Θα πληρώσω και λεφτά απο πάνω για να πάρω μια χειρότερη κάρτα;

 

 

Υ.Σ.: Nkod στο site της ASUS δεν βρήκα FX5200 με 256ram. Αυτή που λες είναι απο άλλη εταιρία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά πείτε σας παρακαλώ τι να κάνω...

 

Έστειλα email στο tech support της ASUS αλλά ακόμη να πάρω απάντηση. :(

Έστειλά complaint στην ASUS(http://www.asusmall.com.tw/forms/complaint.asp), αλλά όταν συμπληρώνω τα στοιχεία και πατάω submit μου βγάζει Server Internal Error 500. :( :(

 

Ο φίλος μου είπε να πάει να μου πάρει μια κάρτα με τα 80 ευρώ και να μην μπλέξω με ΙΝΚA διότι μπορεί να μη βγει και τίποτα απο την ιστορία αυτή. Μου είπε όμως να περιμένω λίγο ακόμη μήπως έρθει απάντηση απο την ASUS.

 

Αυτά... Please Help...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...