Προς το περιεχόμενο

Aporia DSL

Προτεινόμενες αναρτήσεις

• Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
pio akribi apo forthnet as poume.

sou prizoune ta @@ ama sou xrwstane kati.

plirwneis efapax xwris na to xereis.

8es ki alla?

simfono me ton filo predator.auta ennoousa.kai i i vivodi bebea einai xalia kai se auta.exo anixei topic gia auta.xalia logistirio kai xalia technical support.episis logo metakomisis tous ipa na tin diakopsoun mexri telos augoustou kai mexri simera den exei diakopei kai exo stilei 2 mail.theloun kantilia.

Δημοσ.

egw poulinos, diafwnw me sena gia tin vivodi. exei kapoia provlimata, alla akrivi den einai, einai apo tis pio ftines, kai to diktuo ths paei mia xara, pote den eixa kapoio provlima mazi tis. Vevaia den exw parei pote sto technical support gia na kserw apo prwto xeri.

Δημοσ.
egw poulinos[/b'], diafwnw me sena gia tin vivodi. exei kapoia provlimata, alla akrivi den einai, einai apo tis pio ftines, kai to diktuo ths paei mia xara, pote den eixa kapoio provlima mazi tis. Vevaia den exw parei pote sto technical support gia na kserw apo prwto xeri.

file dark onion i vivodi einai pragmati pio ftini.auto pou egrapsa pio pano pou ixe pei diladi o predator einai oti i TELLAS ine pio akrivi apo tin forthnet.kai to diktio tis paei mia xara dioti ixa vivodi kai den eixe pesei pote i sindesi.to techincal support einai xalia dioti lathos filtro eixan ferei rithmiseis sto site den exoun oi texnikoii lene genika pragmata.mou dosan ta stoixeia xoris na ta exoun energopoiisei ,otan egine ta energopoiisan lathos.alla san grami einai korifi.i tellas ipa oti ine akrivi

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...