TyR Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2004 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2004 Δοκιμασε να στειλεις e-mail στην ιδια την INTEL γραφοντας το προβλημα. Απο οσο γνωριζω για το RMA τους ερχεται και παραλαμβανει courier και ερχεται πισω με τον ιδιο ακριβως τροπο. Δυστυχως δε γνωριζω να σου πω σιγουρα εαν θα παρεις πισω τον ιδιο επεξεργαστη, κατι το οποιο μπορεις να το διαλευκανεις βεβαια μεσω του e-mail που θα στειλεις Οσον αφορα αυτο που γραφει o paravatis, εν μερη συμφωνω στο θεμα ''μιλαμε ησυχα και ωραια για να πετυχουμε αυτο που θελουμε μιας και αυτοι εχουν και το μαχαιρι και το καρπουζι και κανουν οτι θελουν''. Απο την αλλη ομως το να το διαλαλουμε οτι θελουμε να μας χαιδευουν τ αυτια, μαλλον προσπαθει να δικαιολογησει τα αδικαιολογητα. Αυτο θα πει ποιοτητα εξυπηρετησης, οπως αυτο θα πει "τι θα λεγατε για ενα τηλεφωνο στην προστασια του καταναλωτη''. :wink: :wink:
georgeadams Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2004 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2004 ...Κάτι ακόμα....Νομικά παιδιά εάν πάθει κάτι ένα μηχάνημα που αγοράσατε πρίν 2 χρόνια και 364 ημέρες σήμερα και τότε το είχατε πληρώσει 1000 Ευρώ δεν θα γίνει επιστροφή στην τιμή που είχε πρίν 3 χρόνια αλλά στην σημερινή....Όχι επειδή δουλεύω στο ΠΛΑΙΣΙΟ αλλά γιατί έτσι είναι τα πράγματα... http://www.kepka.org/Grk/Lgs/Legislation/2251.htm#5 Νόμος 2251/1994: Προστασία των Καταναλωτών Άρθρο 5: Εξυπηρέτηση μετά την πώληση 1. Σε κάθε πώληση ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή γραπτώς, στην ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα, σαφείς οδηγίες για την ασφαλή χρήση, διατήρηση, συντήρηση και πλήρη αξιοποίηση του προϊόντος. και ενημέρωση για τους κινδύνους κατά τη χρήση και διατήρησή του. Εξαιρούνται τα απλά κατά την κατασκευή , τη χρήση και τη συντήρηση προϊόντα. 2. Κατά την πώληση, ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, ωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη. 3. Σε περίπτωση προμήθειας καινούργιων προϊόντων με μακρά διάρκεια (διαρκών καταναλωτικών αγαθών), ο προμηθευτής υποχρεούται να παρέχει στον καταναλωτή γραπτή εγγύηση στην ελληνική γλώσσα, η οποία να αναφέρει τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση της επαγγελματικής εγκατάστασης του προμηθευτή, το δικαιούχο, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, την ημερομηνία έναρξης και τη διάρκειά της. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της έντασης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από την άποψη της τεχνολογίας, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια της ζωής τους. 4. Αν κατά τη διάρκεια της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται την επισκευή ή βραδύνει υπερβολικά, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ή την αναστροφή της πώλησης. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια για το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. 5. Σε κάθε περίπτωση επιφυλάσσεται η εφαρμογή των διατάξεων του Αστικού Κώδικα για την ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα του πράγματος. Εκ των προτέρων παραίτηση του καταναλωτή από την προστασία του κατά τις διατάξεις αυτές είναι άκυρη. 6. Ο προμηθευτής καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και επισκευή τους για χρονικό διάστημα ίσο με την πιθανή διάρκεια της ζωής τους. Επίσης, οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές την ευχέρεια προμήθειας των ανταλλακτικών και άλλων τυχόν προϊόντων, που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό τους, για όλη την πιθανή διάρκεια της ζωής τους.
georgeadams Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2004 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2004 Δοκιμασε να στειλεις e-mail στην ιδια την INTEL γραφοντας το προβλημα. Μίλησε ή στείλε e-mail σε κάποιον ΥΠΕΥΘΥΝΟ στο ΠΛΑΙΣΙΟ ή/και στο ΙΝΚΑ. Σε πρόσφατη παρόμοια περίπτωση (βλέπε το link που έδωσα πιο πριν), δόθηκε λύση: κ. xxxxxxxx ΚΑΤ' ΑΡΧΗΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΤΗΣΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΒΑΛΑΜΕ. ΜΑΛΛΟΝ ΑΠΟ ΛΑΘΟΣ 'Η ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ ΔΕΝ ΣΑΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΑΜΕ ΟΠΩΣ ΘΑ ΟΦΕΙΛΑΜΕ. ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΤΕ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΩΣΑΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΑΡΤΑ ΓΡΑΦΙΚΩΝ CHAINTECH 5700 128MB ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ. ΕΝΗΜΕΡΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο κ. ********* ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΑΣ. Η ΚΑΡΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 7.9.04 ΤΟ ΑΡΓΟΤΕΡΟ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ. ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΜΗΝ ΔΙΣΤΑΣΕΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ********** ************* ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS AEBE ΤΗΛ. 210 2892080 Αγαπητέ Κε xxxxxxxx Έχετε απόλυτο δίκαιο στο να ζητάτε προϊόν ίδιων χαρακτηριστικών με αυτό που αγοράσατε. Παρακαλώ καλέστε με στο 210-******* ή στο 6977-****** για να λύσουμε το πρόβλημα. Με φιλικους χαιρετισμούς *********** ************* Διευθυντής Marketing ΠΛΑΙΣΙΟ Computers S.A. κ. xxxxxxx καλημέρα θα σας στειλουμε την CHAINTECH FX5700 ULTRA 128MB.
Aias Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2004 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2004 Δηλαδη μπορω να ζητησω τα λεφτα μου πισω?Και ακομα παραπερα,ακομα και να εχει να μου δωσει παρομοιο ή και ακομα καλυτερο μπορω παλι να απαιτησω τα χρηματα μου πισω?
georgeadams Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2004 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2004 Αν έχει να σου δώσει κάτι ίδιο ή καλύτερο, δεν είναι υποχρεωμένος να σου δώσει τα λεφτά σου πίσω. Αν δεν έχει, πρέπει να γίνει "αναστροφή πώλησης", δηλαδή να σου δώσει πίσω όλα τα λεφτά που είχες δώσει...
Aias Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2004 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2004 georgeadams, ευχαριστω που το διευκρινησες.Οποτε το αρθρο παραπανω ειναι οπλο που μπορουμε να χρησιμοποιουμε στις αγορες μας
SoTiRiS Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2004 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2004 georgeadams το παραπανω ποστ σου με τον νομο ειναι ολα τα λεφτα...μπραβο φιλε μου,να ξερεις οτι βοηθησες παρα πολυ κοσμο.
zoomnia Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2004 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2004 an stamatisete na skate sta katastimata me to yfos tou g@m@o kai to zitisete evgenika tha ton parete. pistepste me. tis proalles edosa se ena palikari pou me parakalese enan 2.66 epeidi ekane epistrofi kai den tou vgainane ta lefta. sta kapakia skaei enas allos magitis kai pire trelous poulous...!! ;) watch your attitude guyz. ki emeis anthropoi eimaste. Μήπως θέλετε να φοράμε και ζαρτιέρες; Άσε πάω αλλού! Το πολύ - πολύ να μείνετε από πελάτες (τώρα τελευταία πολλοί πελάτες έχουν υφάκι) και να κλείσει κανένα μαγαζάκι (κλείνουν συνεχώς εξάλλου)... Τότε να σε δω τι αντιμετώπιση θα θέλεις ως άνεργος πωλητής!... Ευτυχώς για εσένα, η πλειοψηφία των ανθρώπων στα καταστήματα ΠΛΑΙΣΙΟ (της Θεσσαλονίκης τουλάχιστον) είναι πολύ εξυπηρετικοί, οπότε φροντίζουν και για τη δική σου δουλειά!... Κι ας έχεις τα μυαλά σου στο σώβρακο... (Συγνώμη που είμαι εκτός θέματος, αλλά έγινα έξαλλος με τον "κύριο"!!!)...
nikpet Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2004 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2004 Άρα να τους πάω πίσω χαλασμένο ένα 2,4 P4 που αγόρασα πέρυσι και να απαιτήσω να μου δώσουν ένα prescot 2.8 που κοστίζει όσα εγώ είχα δώσει πέρυσι... Βάση νόμου είναι υποχρεωμένοι να μου τον αλλάξουν - από την στιγμή που δεν θα έχει τέοιον επεξεργαστή η αποθήκη τους... Σωστά;
Melven Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2004 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2004 ...Κάτι ακόμα....Νομικά παιδιά εάν πάθει κάτι ένα μηχάνημα που αγοράσατε πρίν 2 χρόνια και 364 ημέρες σήμερα και τότε το είχατε πληρώσει 1000 Ευρώ δεν θα γίνει επιστροφή στην τιμή που είχε πρίν 3 χρόνια αλλά στην σημερινή....Όχι επειδή δουλεύω στο ΠΛΑΙΣΙΟ αλλά γιατί έτσι είναι τα πράγματα... http://www.kepka.org/Grk/Lgs/Legislation/2251.htm#5 Νόμος 2251/1994: Προστασία των Καταναλωτών Άρθρο 5: Εξυπηρέτηση μετά την πώληση . 4. Αν κατά τη διάρκεια της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται την επισκευή ή βραδύνει υπερβολικά' date=' ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ή την αναστροφή της πώλησης. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια για το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.[/b'] nikpet parolo pou ayto deixnei na enoei ayta pou mas edose o georgeadams poly amfivalo oti 8a pareis piso ta leyta pou edoses prin apo 1 xrono.profanos stous orous pou oloi exoume dei sta xartia ton eggyhseon otan agorazoume kati,na leei kati pou kanei ayto na min isxyei.dld na mi mporo na pao ego meta apo 2 1/2 xronia na po mou xalase ktl kai na paro ta leyta puo eixa dosei tote.apla isos einai genika ayto AN den exoun 8esei tous dikous tous orous oi diaforoi kataskevastes. ta ypo8eto me epifilaksi ola ayta vevaia den eimai sigouros. episis gia to oti i egyhsh ananeonetai otan antikatasta8ei ena proion ayto pali isxyei standard?dioti px perno mia tft me 3 xronia egghysh,kegetai to pixel sta 2+ 1/2 ,mou tin allazoun,kai meta exo alla 3 xronia gia ayti pou mou ferane??? plaka plaka 8a paro til na rotiso gia tin LG pou pira kai eixe kameno pixel me ti proti xrisi ,vevaia mou tin allaksane sta kapakia.
SoTiRiS Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2004 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2004 ο εθνικος νομος νομιζω οτι ειναι ισχυροτερος απο τον καθε ορο μια εγγυησης ενος αγαθου. και ναι,εαν μετα απο 2 1/2 χρονια δεν θελουν να του αντικαταστησουν το χαλασμενο εξαρτημα,ειτε με ιδιο ειτε με ανωτερης ποιοτητας (λογω μη παραγωγης του αρχικου πια),τοτε θα γινει αναστροφη πωλησης....αυτο λεει ο νομος αυτο θα γινει. συγνωμη αλλα ποσες φορες εχει χαλασει ενας σκληρος ή ενα cd-r και με rma εχουμε παρει καλυτερο μοντελο μια που το αρχικο δεν κυκλοφορουσε πια? το οτι τα ελληνικα μαγαζια πολλες φορες δεν τηρουνε την ιδια σταση με την εταιρια,ειναι κατι που πολυ ευκολα προσβαλλετε σε οποιοδηποτε δικαστηριο ή μπορει ανετα ο αρμοδιος φορεας προστασιας καταναλωτη να πιεσει αναλογα. μπορει να χρειαστει χρονος για να γινει αυτο αλλα θα γινει (εγω δεν ξεχναω την περιπτωση ενος φιλου απο εδω που χαθηκε η παραγγελια του απο την Γερμανια με ευθυνη του ελληνικου courrier και μετα απο καταγγελια στην ΕΕΤΤ,δικαιωθηκε στο ακεραιο),δεν πρεπει να μας φρεναρει ο χρονος και ο κοπος μια τετοιας προσπαθειας...γιατι εαν το αφηνουμε χωρις να κανουμε τιποτα...το μαγαζι θα εχει συνεχως χειρετερη σταση απεναντι στους πελατες του (κοινως θα μας εχει θυματα).
georgeadams Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2004 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2004 georgeadams το παραπανω ποστ σου με τον νομο ειναι ολα τα λεφτα...μπραβο φιλε μου' date='να ξερεις οτι βοηθησες παρα πολυ κοσμο.[/quote'] Ευχαριστώ, αλλά δεν το βρήκα εγώ. Απλά το αντέγραψα από εδώ: Για ρίξτε μια ματιά εδώ σε μια παρόμοια περίπτωση (με ευτυχή τελικά κατάληξη):http://www.thelab.gr/showthread.php?s=&threadid=6725
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2004 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2004 paravati ti einai auta pou les? sto plaisio isxyei i exis taktiki: otan kati epistrefetai meta apo kairo, kai prepei na allaxtei ston pelati, an to proin den yparxei... allazetai nai men me kati allo (an den yparxei to sygkekrimeno) OMOS panta stin "simerini" tou timi. Kai oxi stin timi pou to agorase o pelatis... akougetai m@l@ki@ ki omos etsi einai! paravati eisai oti prepei gia apolysi.... siga mi sou glypsoune kai ta @rxidi@ gia na paroun oi pelates auto pou dikaiountai.... (katse na paro ton Liaska tilefono) redxaris , tora pali an sou "kryboun" to CPU pou sou xalase eno to exoun, min pas makrya....asxolisou... an ta exeis ta fragka dosta se kana dikigoro: enas typos eixe ena polymixanima HP kai to pige stin HP (Ellados) gia service kai tou eipan pos den episkeuazetai giati den kykloforei pia.... o typos tous ekane minisi kai pire 10.000 euro os apozimiosi apo tin HP Ellados... ton egrapsan kai stis efimerides....
pseira Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2004 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2004 GaGaS_Thess δε βρίσκεις και για μας τίποτα ;; Σε ποιό από τα 2 Πλαίσια δουλέυεις; Κέντρο ή Καλαμαριά;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.