GIORGARAS Δημοσ. 25 Αυγούστου 2004 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2004 Γεια σας, αυτή την περίοδο φτιάχνω ένα πρόγραμμα e-learning το οποίο αρχικά το ξεκίνησα γιατί μου άρεσε σαν ιδέα και μετά μου είπε ένας καθηγητής ότι άμα το φτιάξω το θέλει και θα μου βάλει και βαθμό . Βασικά έτσι όπως έχει εξελιχθεί το θέλω για μένα. Θα σας κάνω copy-paste από κείμενο word τις λειτουργίες του προγράμματος και περιμένω σχόλιά σας. Ευχαριστώ πολύ!!! Υστερόγραφο: είναι το δεύτερο τόσο μεγάλο πρόγραμμα που φτιάχνω (έχω φτιάξει άλλα 2 μικρότερα). Χαρακτηριστικά: Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε με php-mysql. Αυτή την στιγμή έχω κάνει: Αρχική σελίδα Login με username και password Εγγραφή όπου ο χρήστης συμπληρώνει επώνυμο, όνομα, αριθμό μητρώου, email, όνομα χρήστη, κωδικό και επιβεβαίωση κωδικού και δημιουργεί λογαριασμό σαν απλός user. Φυσικά γίνεται έλεγχος αν υπάρχει ήδη ο αριθμός μητρώου ή το username. Υπενθύμιση κωδικού όπου ο χρήστης βάζει το email του και του αποστέλλετε το username του και password. Σε κάθε σελίδα αφού κάνουμε login, βλέπουμε το Username του χρήστη και την ημερομηνία. Μενού, που για τον απλό User βλέπει τα κουμπιά: Νέα, Μαθήματα, Επιλογές, Αποσύνδεση Μενού, που για τον Administrator βλέπει τα κουμπιά: Νέα, Μαθήματα, Επιλογές, Διαχείριση, Αποσύνδεση Με το κουμπί αποσύνδεση καταστρέφετε το session και γυρνάμε στην αρχική σελίδα για να κάνουμε ξανά Login αν θέλουμε. Τα νέα έχουν ανακοινώσεις, και τις τελευταίες παραδόσεις μόνο από τα μαθήματα που παρακολουθεί ο χρήστης. Τα μαθήματα έχουν λίστα με τα μαθήματα που παρακολουθεί ο χρήστης, για κάθε μάθημα ο χρήστης βλέπει τον κωδικό του μαθήματος, τις διδακτικές μονάδες, τον τίτλο, ώρες διδασκαλίας ανά εβδομάδα, ημερομηνία έναρξης και πληροφορίες (ύλη). Ο χρήστης επιλέγει το μάθημα που θέλει να δει και βλέπει όλες τις παραδόσεις που έχει βάλει ο καθηγητής από την τελευταία προς την πιο παλιά και έχει για κάθε παράδοση την ημερομηνία, αριθμός παράδοσης, τίτλο και πληροφορίες (περιεχόμενα) για την παράδοση. Όταν μπαίνουμε σε μια παράδοση βλέπουμε τον αριθμό παράδοσης και υπάρχουν κουμπιά πλοήγησης για την επόμενη ή την προηγούμενη παράδοση. Η ύλη της παράδοσης είναι σε html ή word ή pdf. Έχω προγραμματίσει να διαχειρίζεται αυτά τα 3 format. Στις επιλογές ο χρήστης έχει την δυνατότητα να αλλάξει οποιοδήποτε προσωπικό στοιχείο που έχει καταχωρήσει και επίσης να προσθέσει μαθήματα ή να διαγράψει από την λίστα των μαθημάτων που παρακολουθεί. Στην διαχείριση έχουμε τις επιλογές: Προσθήκη χρήστη: Ο διαχειριστής μπορεί να δημιουργήσει νέους χρήστες με την ιδιότητα user ή administrator. Διαγραφή χρήστη: Ο διαχειριστής μπορεί να διαγράψει μόνο τους χρήστες που παρακολουθούν κάποιο από τα μαθήματά του. Επεξεργασία χρήστη: Ο διαχειριστής μπορεί να αλλάξει όποιο στοιχείο επιθυμεί από τους χρήστες που παρακολουθούν κάποιο μάθημά του, εκτός από το username. Δημιουργία νέου μαθήματος: Ο διαχειριστής μπορεί να δημιουργήσει νέο μάθημα το οποίο έχει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά: Κωδικός μαθήματος Όνομα μαθήματος Διδακτικές μονάδες Ώρες διδασκαλίας Ημερομηνία έναρξης Πληροφορίες για το μάθημα Επίσης καταχωρείτε στην βάση ποιος δημιουργεί αυτό το μάθημα ώστε μόνο ο συγκεκριμένος διαχειριστής να μπορεί να αλλάξει το μάθημα και να κάνει επεμβάσεις μόνο στους χρήστες που παρακολουθούν κάποιο μάθημα που έχει δημιουργήσει ο ίδιος. Διαγραφή μαθήματος: Ο διαχειριστής μπορεί να διαγράψει οποιοδήποτε μάθημα έχει δημιουργήσει και συγχρόνως διαγράφονται και οι παραδόσεις του μαθήματος. Επεξεργασία μαθήματος: Ο διαχειριστής μπορεί να επεξεργαστεί κάποιο από τα μαθήματα που έχει δημιουργήσει και να αλλάξει οποιαδήποτε από τις πληροφορίες που καταχώρησε κατά την δημιουργία του μαθήματος. Δημιουργία νέας παράδοσης: Ο διαχειριστής διαλέγει για ποιο μάθημα από αυτά που έχει δημιουργήσει θα προσθέσει νέα παράδοση, τον τίτλο της παράδοσης, την ημερομηνία που θα διδάξει αυτή την παράδοση, επιλέγει το αρχείο από τον δίσκο του (upload manager) που έχει την ύλη της παράδοσης (html, word,pdf) και γράφει και πληροφορίες για το περιεχόμενο της παράδοσης. Όταν επιλέγει το κουμπί δημιουργία νέας παράδοσης, τότε το αρχείο που έχει την ύλη αντιγράφεται στον server στον φάκελο upload_files και μπαίνουν οι κατάλληλες πληροφορίες στην βάση ώστε να γίνεται άνοιγμα του αρχείου όταν χρειάζεται καθώς και η καταχώρηση της παράδοσης. Όταν γίνεται η καταχώρηση της παράδοσης τότε εμφανίζονται δύο επιπλέον επιλογές που ρωτάνε τον διαχειριστή αν θέλει να προσθέσει τεστ για αυτή την παράδοση και αν θέλει να σταλεί email στους χρήστες που παρακολουθούν το μάθημα ότι προστέθηκε νέα παράδοση. Τεστ Όταν επιλεχθεί να δημιουργηθεί τεστ για αυτή την παράδοση, τότε συμπληρώνουμε το πεδίο κειμένου με πόσες ερωτήσεις πολλαπλών απαντήσεων θα έχουμε (έχει ορισθεί ότι κάθε ερώτηση θα έχει 3 το πολύ απαντήσεις) και έπειτα εμφανίζονται τα κατάλληλα πεδία κειμένου που συμπληρώνουμε τις ερωτήσεις και τις πιθανόν απαντήσεις και κάτω από τις απαντήσεις υπάρχουν checkboxes όπου επιλέγεται αυτό που αντιστοιχεί στην σωστή απάντηση και αφού τελειώσετε καταχωρείτε το τεστ στην βάση. Ο χρήστης για να γράψει ένα τεστ πάει στην σελίδα της συγκεκριμένης παράδοσης και θα βρει ένα κουμπί το οποίο λέει γράψτε τεστ, θα τον οδηγήσει σε νέα σελίδα που τον προειδοποιεί να μην συνεχίσει αν δεν έχει την άδεια του καθηγητή. Αν πατήσει συνέχεια ανοίγει το multiple choice τεστ, και καταχωρείται στην βάση το username του, το τεστ και η ημερομηνία ώστε αν απλώς δει τις ερωτήσεις και φύγει να μην μπορεί να συμπληρώσει το τεστ επίσημα, δηλαδή να καταχωρηθούν τα αποτελέσματα, απλώς μόνο να δει το score του κάθε φορά. Για ασφάλεια έχω βάλει το κουμπί του τεστ να το εμφανίζει ο καθηγητής από μενού ώστε να μην μπουν στον πειρασμό να μπουν οι φοιτητές αλλά και αν θέλει για απροειδοποίητο τεστ (θα με κάψουν ζωντανό. Χαχα). Επίσης ο καθηγητής από μενού επιλέγει αν μετά την συμπλήρωση του τεστ ο χρήστης θα βλέπει τις σωστές απαντήσει ή όχι. Αποστολή email Είτε μετά την καταχώρηση της παράδοσης ή και μετά του τεστ αν θέλει φυσικά να βάλει ο διαχειριστής τεστ υπάρχει επιλογή για αποστολή email με το πάτημα του οποίου αποστέλλετε email σε όλους τους φοιτητές που παρακολουθούν το μάθημα με θέμα: Ενημέρωση e-Μάθηση και κείμενο: <<το username του χρήστη που στέλνεται το email κάθε φορά>>, αυτό το email σας στέλνετε από το σύστημα e-μάθηση για να σας ενημερώσει ότι πραγματοποιήθηκαν αλλαγές στο μάθημα <<το όνομα του μαθήματος που προστέθηκε η παράδοση>>. Διαγραφή παράδοσης: ο διαχειριστής θα μπορεί να διαγράφει μια παράδοση που έχει δημιουργήσει. Επεξεργασία παράδοσης: ο διαχειριστής θα μπορεί να επεξεργάζεται όλα τα στοιχεία της παράδοσης, καθώς και το τεστ σε όποια παράδοση έχει βάλει. Τεστ Ο χρήστης που συμπληρώνει κάποιο τεστ όταν τελειώνει θα πατάει ένα κουμπί και θα καταχωρούνται στην βάση οι επιλογές του ώστε ο καθηγητής να βλέπει αναλυτικά τα αποτελέσματα και να ξέρει για την πρόοδο κάθε φοιτητή. Τα παραπάνω έχουν ήδη γίνει. Τι σκοπεύω να προσθέσω ακόμα. Σε σύντομο χρονικό διάστημα: Προσθήκη νέων Να υπάρχει μενού για την προσθήκη, διαγραφή και επεξεργασία των νέων,ανακοινώσεων, τόσο για κάποιο μάθημα όσο και για το πρόγραμμα, που θα τις βλέπουν όλοι οι χρήστες ανεξάρτητα από ποιο μάθημα παρακολουθούν. Βαθμολογία Ο καθηγητής θα βλέπει την βαθμολογία από τα τεστ, επίσης θα περνάει την βαθμολογία του φοιτητή σε κάθε μάθημα και ο φοιτητής θα βλέπει μόνο τα δικά του αποτελέσματα. Μέχρι τον Δεκέμβριο: Να κάνω όποιες αλλαγές χρειαστούν και να διορθώσω οποιοδήποτε bug και να φτιάξω ένα απλό forum για ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των φοιτητών το οποίο θα είναι δυναμικό, θα βλέπουν μόνο τα θέματα για τα μαθήματα που παρακολουθούν. Με dreamweaver το design (απλό design) και κουμπιά με fireworks. Βασικά προς το παρόν το σταματάω το πρόγραμμα για να διαβάσω για εξεταστική και το συνεχίζω από Οκτώβρη. Αν θέλει κάποιος ας πει γνώμες. Δεν είμαι επαγγλεματίας, μαθηματικός σπουδάζω. Ευχαριστώ!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.