Προς το περιεχόμενο

HD σε Playstation...Φοβερό.

Max Headroom

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

I sony exei merimnisei k afairesei to trick me to exploit apo to sistima tis. etsi eite me swaping eite me tsipaki tha mporeite na fortosete to hdloader se slim. den douleuei to exploit me to ps2 slim distixws.

isterografo: exei bgei to ulaunchELF 3.41m. telika to ftp tou einai poli kalo! k katalava pos akrivws ginetai!

iparxoun 2 tropoi. o 1os einai meso pc k o deuteros meso ps2.

me ton proto tha fortoseis to ulaunchELF k meta tha energopoiiseis to netbrowser. molis fortosoun ta modules, anoigeis ap tin pleura tou ps2 to flashfxp i opoio ftp programma sas voleuei k kanontas mount to partition pou thelete ston skliro me ctrl+R kai tin entoli "site mnt /pfs/0/ hdd:+my data"opou "+my data" to onoma tou partition pou thelete na kanete mount.

me ton deutero tropo, molis fortosete pali to netbrowser patate sto "ektelesi" CMD k meta exete sto root tou c:\ to ps2client.exe. grafete sto command parathiro to eksis "ps2client.exe -h 192.168.0.10 listen" k meta pigainete pali sto ps2. tora sto netbrowser tha mporeite na deite ton c:\ sas k oti iparxei mesa se auton!

me tin idia entoli mporeite me to sms media player na kanete browse kai stream tainies sto ps2 k na tis deite sto saloni sas.

• Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

καλησπερα , εχω διαβασει τα περισσοτερα post σε αυτο το thread , και θα ηθελα να ρωτησω , σχετικα με το PS2 SLIM .

για να πετυχει , απ' οτι καταλαβα , χρειαζεται (εκτος απο pc με καρτα δικτιου ) :

> software εγκαταστασης (του kallair)

> usb xtreme (αντι του hd advance) ((software))

> hd connect (στο kit της εταιριας συμπεριλαμβανεται νεο case , γιατι ? ) ή καποιος σκληρος με τροποποιημενο , σε usb interface ((hardware))

> σκληρος δισκος κατα προτιμηση maxtor ή seagate για το hd connect ((hardware))

> network adapter ((hardware))

. . . . στο ps2 slim θα δουλεψει , αν ειναι ατσιπαριστο ?

Δημοσ.

1on. to software egkatastasis den einai diko mou. ego aplos ekana mia metafrasi sta ellinika se enan aplo odigo o opoios einai MONO gia ps2 k oxi ta slim.

gia to slim iparxoun 2 tropoi na trekseis paixnidia apo ton skliro.

1os. me to usb advance(to retail software pou poleitai sto http://www.hdadvance.com) i tin spasmeni ekdosi tou pou kikloforei sto net(se auti tin periptosi tha prepei na exeis tsiparismeno pstwo gia na trekseis to programma).

o skliros sindeetai aplos sto usb k to exeis esi se ena external case.i simbatotita k oi taxitites autou tou tropou einai xalia. i eukolia egkatastasis einai poli megali.

2os.einai me ton xtender tropo. to extender einai enas tropos sindesis tou sklirou me tin thira tou net adaptor. xreiazetai apo oti exo akousei liges poli aples kolliseis. os software tha xrisimopoiiseis eite to retail hd advance, eite to hdloader pou kikloforei sto net. to hdloader epeidi tha prepei na to kapseis esi to cd k den einai pressed(ektos k an vreis pouthena sto net k to paragkeileis) tha xreiasteis tsipaki gia na to fortoseis. alla sou dinei polli megaliteri simbatotita se games ap oti to retail software.

Δημοσ.

paidia tin voithia sas

exo vri ton network adapter se dio katastimata

alla exi mia diafora!

sto ena i foto to dixni etsi: ps2-network-adaptor.jpg

kai to allo to dixni etsi:networkps2pal.jpg

sto ena site exi dio thires sto allo mono mia!!

iparxi kapia diafora???

Δημοσ.
1on. to software egkatastasis den einai diko mou. ego aplos ekana mia metafrasi sta ellinika se enan aplo odigo o opoios einai MONO gia ps2 k oxi ta slim.

gia to slim iparxoun 2 tropoi na trekseis paixnidia apo ton skliro.

1os. me to usb advance(to retail software pou poleitai sto http://www.hdadvance.com) i tin spasmeni ekdosi tou pou kikloforei sto net(se auti tin periptosi tha prepei na exeis tsiparismeno pstwo gia na trekseis to programma).

o skliros sindeetai aplos sto usb k to exeis esi se ena external case.i simbatotita k oi taxitites autou tou tropou einai xalia. i eukolia egkatastasis einai poli megali.

2os.einai me ton xtender tropo. to extender einai enas tropos sindesis tou sklirou me tin thira tou net adaptor. xreiazetai apo oti exo akousei liges poli aples kolliseis. os software tha xrisimopoiiseis eite to retail hd advance' date=' eite to hdloader pou kikloforei sto net. to hdloader epeidi tha prepei na to kapseis esi to cd k den einai pressed(ektos k an vreis pouthena sto net k to paragkeileis) tha xreiasteis tsipaki gia na to fortoseis. alla sou dinei polli megaliteri simbatotita se games ap oti to retail software.[/quote']

πολυ χρησιμες οι πληροφοριες αυτες , txs ! τελικα θελει ή τσιπαρισμενο pstwo ή αυθεντικο software . . . οκ

οι ηλεκτροκολησεις θα γινουν στα 40 pins του σκληρου ετσι ?

Δημοσ.
Auto me tis 2 thures einai network adaptor + modem

eno to allo einai o aplos network adaptor....

exo adsl sindesi .an paro to proto[adaptor+modem] kai to sindeso apefthias stin grami tilefonou tha pezi san adsl xoris an xriasti na to peraso apo to router?diladi tha pezo kanonika sta 384 i tha exi taxitita enos aplou 56k modem????
Δημοσ.

paides auto me tis 2 thires einai i amerikaniki ekdosi tou adaptora. to modem einai pleon axristo giati oi taxitites tou einai poli mikres k etsi stin europaiki ekdosi den exei modem thira. to mono problima pou tha exoun osoi paroun tin amerikaniki, tha einai oti me to sinodeutiko cd den tha mporoun na ftiaksoun account gia tis rithmiseis tis sindesis tous. alla pleon ta perissotera games exoun autin tin dinatotita apo mona tous.

Δημοσ.
paides exo mia aporia k opoios exei to xtender as me voithisei ligo (epeidi ego den to exo)gia na dokimaso kati pou mou irthe sto mialo.

Exo ego ps2 slim me to kit tis xtenter.

pia einai i aporia sou?

Δημοσ.
Έχεις καταφέρει κανείς να τρέξει το Fahrenheit από σκληρό δίσκο???

Ego poy to dokimasa me ola ta modes kai syndyasmoys den to katafera.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...