MY80- Δημοσ. 27 Αυγούστου 2004 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2004 http://www.mitrax.de/?cont=artikel&aid=24&page=1 Nice read Arketa oloklhrwmeno. P20? Laughing ΄Οσο αυτό έχει 512bit δίαυλο, άλλο τόσο είχε η Voodoo5 256bits ή η Volari Duo 512bits. Το καλό είναι ότι στην επίσημη πρώτη παρουσίαση του υπήρχε διαθέσιμο hardware, αλλά το σύστημα να κρασάρει πολλαπλές φορές έδωσε μάλλον μέτριες ενυπώσεις. Μπορεί να είναι επαγγελματικές κάρτες προσαρμοσμένες για επαγγελματικές εφαρμογές σε OpenGL, αλλά αναρωτιέμαι πόσο δύσκολο είναι να γράψει κανείς έναν σωστό D3D οδηγό. Hmm, to site ths 3dlabs anaferei 512mb unified memory se 512bit bus poy proswpika mou fernei thn eikona mias pool of memory pou syndeetai me ( x, opou x o arithmos twn chips, diaforetikous) 512bit diaulous me to kathe chip. Mexri twra ypetheta (h mallon elpiza) oti ta tech specs pou exei h kathe etairia sto site ths, einai "tech specs" ki oxi "marketing specs", mallon ekana lathos :/ Το πρόβλημα με πολύ έναν πολύ πλατύ διάυλο είναι αλλού. Με μία λέξη granularity. Πάρε παράδειγμα το PS2.0 test/3dmark03, που εμπεριέχει αρκετό noise. Εδώ με ένα τυπικό burst 4 στις σημερινές DDR μνήμες, ένας επεξεργαστής καταλήγει να διαβάσει 4*256=1024bits. Μιλάμε για μια ποσότητα πληροφοριών που διαβάζονται εντελώς άσκοπα. ΄Οταν τραυματίζεται η επάρκεια ανάγνωσης ενός επεξεργαστή (read efficiency), τελείωνει απίστευτα γρήγορα το εύρος μνήμης. Είναι ήδη ένα σημείο όπου ένας 256bit δίαυλος παρουσιάζει μειονεκτήματα, πόσο μάλλον στους 512 δίαυλους. ΄Ερευνες έχουν δείξει ότι noise functions ή γενικά αν προτιμάς η τυχαία πρόσβαση υφών σε μελλοντικά παιχνίδια αυξάνονται (random texture access), πράγμα που μάλλον δυσκολεύει ένα παραπάνω για τα τωρινά δεδομένα τόσο πλατύ διαύλους. De diafwnw, alla de nomizw oti eimaste akoma (estw konta) se shmeio pou to pleonekthma enws platy diaulou na einai mikrotero apo ta meiwnekthmata tou. Δεν βλέπω τίποτα μεμπτό στο να αναφέρεται κανείς σε μια αρκετά τεχνικά προηγμένη ιστοσελίδα. Δεν είναι καθόλου τυχαίο γεγονός ότι συμμετάσχουν στα forums του αρκετοί developers και κάθε λογής engineers από σχεδόν όλες τις εταιρίες. Αν νομίζουν μερικοί ωστόσο ότι η σελίδα κλείνει προς την μία εταιρία ή την άλλη, δεν ξέρουν πόσο λάθος κάνουν. Isws, alla thn exw anaferei 4-5 fores mono se auto to mhna, se ligo tha pesoun na me fane De tha borousa na symfwnw perissotero oson afora thn teleytaia protash autou tou quote though. Τα παιδιά τα ξέρω χρόνια πριν ακόμα και την εποχή που ο Reverend βοήθησε τον Kristof (πιτσιρικάς τότε ακόμα) να γράψει την αίτησή του για την 3dfx. Τι εποχές.... Hmm, den eimai toso palios :| Douleye o Kristof sth 3dfx ? (IIRC, sthn powervr einai twra) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 27 Αυγούστου 2004 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2004 Nice read Arketa oloklhrwmeno. Σας mercω De diafwnw, alla de nomizw oti eimaste akoma (estw konta) se shmeio pou to pleonekthma enws platy diaulou na einai mikrotero apo ta meiwnekthmata tou. Η αλήθεια είναι ότι θα δυσκολευτείς να βρεις PS2.0/3dmark03 tests μεταξύ μιας 9700(nonPRO) και μιας 9500PRO, αλλά οι διαφορές τους είναι μηδαμινές. Ακόμα και να βρεις κάτι θα είναι σε 1024*768 που δεν σου δίνει μια πιο πλήρη εικόνα όσον αφορά το εύρος μνήμης. Ρώτα ένα επαγγελματία developer να δεις τι θα σου πει :wink: Είναι γεγονός πάντως ότι απέχουμε πολύ ακόμα από 512 διαύλους; υπάρχουν σε μέχρι στιγμής roadmaps 3 ΙΗVs, αλλά αυτό σίγουρα δεν θα γίνει τόσο σύντομα και πριν αλλάξουν ριζικά οι βάσεις του λογισμικού. Hmm, den eimai toso palios Douleye o Kristof sth 3dfx ? (IIRC, sthn powervr einai twra) Ο Kristof ήταν από τα ιδρυτικά μέλη της σελίδας. Είχε γράψει τότε κάμποσα άρθρα για το 22bit post filter και T-buffer της 3dfx (τα οποία υφίστανται ακόμα στα αρχεία της σελίδας), με αποτέλεσμα να κεντρίσει το ενδιαφέρον των τεχνικών της εταιρίας. Κανένα χρόνο πριν κλείσει τις πόρτες η εταιρία ο τότε 22-χρονος (νομίζω) Kristof προσλήφθηκε ως επικεφαλής του τμήματος Developer Relations στην 3dfx. Ανάλογη θέση έχει και σήμερα στην PowerVR. ´Eκτοτε φυσικά αποκλείστηκε κατά ένα μέρος από τα εσωτερικά πεπραγμένα της σελίδας, για να μην υπάρξουν εμπόδια στην συνεργασία με άλλους IHV. Eντελώς θεωρητικά (και όποιος θέλει το πιστεύει) η NVIDIA δείχνει αρκετά μεγάλο ενδιαφέρον για την σελίδα . Μπορώ λίγο πολύ να σου πω ποιός είναι ποιός ή τι, εκτός τον μυθικό "SA", ο οποίος προτιμάει χρόνια τώρα να μένει παντελώς ανώνυμος ακόμα και για μας. Το μόνο που ξέρουμε είναι ότι εργάζεται κάπου στην ανατολική ακτή :wink: Το αστείο είναι ότι στην πραγματικότητα ο φανατισμός όσων αφορά τις εταιρίες γραφικών μοιάζει αρκετά με την πολιτική. Δημόσια οι πολιτικοί εξαπολύουν μύδρους έναντι των πολιτικών τους αντιπάλων και όποτε συναντηθούν σε χώρους που δεν έχουν να κάνουν με την πολιτική συμπεριφέρονται σαν παλιόφιλοι. Φτάνει κανείς να δει τους υπαλλήλους των εταιριών αυτών πως συμπεριφέρονται όταν συναντιούνται για να καταλάβει τι εννοώ. Aσχέτως ότι υπάρχουν διαρκώς εναλλαγές προσωπικού μεταξύ των εταιριών και οι πολύ παλιοί έμπειροι τεχνικοί που δεν έχουν συνταξιοδοτηθεί ακόμα, είχαν οι περισσότεροι σαν αφετηρία τους την SGI. Αν παραιτηθεί σήμερα κάποιος από την μια εταιρία και πάει στην άλλη, πάλι σχεδόν τους ίδιους γνωστούς θα βρει. ΄Ολη μια οικογένεια είναι λίγο πολύ. Το marketing/PR είναι ασφαλώς άλλο κεφάλαιο, αλλά αυτό είναι αρκετά συνηθισμένο φαινόμενο σε όλες τις αγορές. Εξαρτάται το κάτα πόσον πιστεύει κανείς τις μπούρδες του ενός ή άλλου τμήματος ή έχει την διορατικότητα να αναγνωρίσει τι κρύβεται από πίσω. Εδώ δεν υπήρξε ούτε υπάρχει καμιά εταιρία που να μπορεί να χαρακτηριστεί αθώα. Μόνο μια ματία στα εσωτερικά ενημερωτικά δελτία να ρίξει κανείς αρκεί. ΄Ασχετο, αλλά ένα από τα μεγαλύτερα σφάλματα που κάνει η NVIDIA εδώ και χρόνια είναι ότι δεν αφήνει τους υπαλλήλους της να συμμετάσχουν ενεργά (επίσημα) σε δημόσιες συζητήσεις. Η τακτική αυτή αφήνει συχνά πυκνά μια αίσθηση υπεροψίας η οποία φυσικά δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Μια αλλαγή τακτικής σε αυτό τον τομέα όχι μόνο θα βοηθούσε στην απαλοιφή μιας τέτοιας αίσθησης, αλλά θα επιτάχυνε κατά πολύ πολλές διαδικασίες ειδικά όσων αφορά την άμεση υποστήριξη των καταναλωτών ή την συλλογή πληροφοριών για τυχών bugs. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.