Aias Δημοσ. 24 Αυγούστου 2004 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2004 Ελπίζω να ξέρεις ότι οι 6800 χρειάζονται θηρίο τροφοδοτικό 550W ;Εγώ πήρα μια ATI X800XT Platinum της Gigabyte και ησύχασα απο τις βλακείες της NVIDIA. Εχω την msi nx6800 και 350W τροφοδοτικο με απειρες συσκευες πανω.Οσο για της βλακιες τησ nvidia παμε μια κοντρουλα στο doom3?Καλυτερα να ξερουμε πριν μιλησουμε.
Isobitis_r Δημοσ. 24 Αυγούστου 2004 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2004 Ελπίζω να ξέρεις ότι οι 6800 χρειάζονται θηρίο τροφοδοτικό 550W ;Εγώ πήρα μια ATI X800XT Platinum της Gigabyte και ησύχασα απο τις βλακείες της NVIDIA. Εχω την msi nx6800 και 350W τροφοδοτικο με απειρες συσκευες πανω.Οσο για της βλακιες τησ nvidia παμε μια κοντρουλα στο doom3?Καλυτερα να ξερουμε πριν μιλησουμε. protwn eisai swstos sto 8ema "Εχω την msi nx6800 και 350W τροφοδοτικο με απειρες συσκευες πανω." deyteron to doom3 trexei me dx 9.0b oi ps 3.0 xriazonte to dx9.0c (an den kanw la8os....) opote..... pane axristei oi ps3 sto doom3 (nomizw!) oso gia thn kontroyla giati anafereis to doom3 kai giati oxi to doom3 kai ola ta ypoloipa games tis agoras? na eisai antikeimenikos kala einai ola ta chipset, analoga to ka8e game, 8a yparxoyn panta diafores sta fps kai sigoyra oxi diafores antiliptes sto mati! alla sto sygkekrimeno post toy paidioy allo htan to 8ema Y.G filika panta...
Aias Δημοσ. 24 Αυγούστου 2004 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2004 Το θεμα ειναι να συγκρινεις καρτες ιδιας αξιας(6800GT με x800 pro,6800Ultra με x800XT).Προσωπικα την καρτα την πηρα φθηνοτερα και απο μια 9800xt και δεν πιστευω σε αυτα που βλεπω!!Στο doom3 στα 1024χ768 με χ4 antialiasing παει πολυ καλα,και το farcry παιζει με καποια κολπακια σε ps3(ps3 beta) και εχω ακουσει οτι πεταει.Οσο για τα αλλα παιχνιδια(?) ,δεν εχω δει κατι καλυτερο απο αυτα τα δυο.Οταν βγουν παιχνιδια με καλυτερα ή ισαξια γραφικα (π.χ. HL2) τα ξαναλεμε. Προς θεου δεν λεω οτι ειναι καλυτερη απο την x800pro(ή nx6800) αλλα φαινεται οτι η nvidia υποστηριζει περισσοτερο τις καρτες της απο την radeon μεχρι στιγμης βεβαια.
MY80- Δημοσ. 25 Αυγούστου 2004 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2004 Ελπίζω να ξέρεις ότι οι 6800 χρειάζονται θηρίο τροφοδοτικό 550W ; Oi ultra, nai. Επίσης η NV έχει και το SLI (PCIe only βεβαια) το οποίο όμως αν έχεις τα φράγκα θα είναι ο απόλυτος και αδιαμφισβήτητος νικητής στη μάχη των frames....Μια GT ή μια Ultra ανταγωνίζονται, σχεδόν επι ίσοις όροις τις X800 pro και ΧΤ αντίστοιχα....2 GT ή 2 Ultra που δουλεύουν παράλληλα όμως; Oxi kai mono h NV φαινεται οτι η nvidia υποστηριζει περισσοτερο τις καρτες της απο την radeon μεχρι στιγμης βεβαια. Apo pou fainetai touto?
Aias Δημοσ. 25 Αυγούστου 2004 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2004 Sto oti to doom3 einai nvidia optimize kai sto pixel shade 3 poy ypostirizei to far cry,paixnia me polles polhseis.Poy einai paromies kinhseis apo thn ATI? Parathetw kai 3dmark apo thn karta se 380 core/900 mnhmh(default 335/700)
MY80- Δημοσ. 25 Αυγούστου 2004 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2004 Sto oti to doom3 einai nvidia optimize kai sto pixel shade 3 poy ypostirizei to far cry,paixnia me polles polhseis.Poy einai paromies kinhseis apo thn ATI? Oxi akrivws, oi nvidia einai doom3-optimized Parola auta h ati tha ftiaxei kapws ta prammata enw as mhn xexname to hl2 (sto opoio perimenw kai thn nvidia na "ftiaxei ta prammata" afou vgei kai elpizw na afhsei to IQ hsyxo ). Oson afora to farcry, AFAIK, to last patch ypostirizei kai ps2.0b kai geometry instancing se ati kartes, yposthrixh 3dc erxetai syntoma kai IMO to sygekrimeno game prepei na apotelei paradeigma pros mimhsh gia tous allous developers efoson xrhsimopoiei ena megalo pososto apo ta features kai twn 2 etairiwn.
Gabriel Δημοσ. 25 Αυγούστου 2004 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2004 offtopic:Αsus X800Pro here με συχνότητες 500/1050 (475/900 default) και P4/[email protected] μου έδωσε 11177 3dmarks,άρα μήπως είναι αρκετά καλή η 6800 τελικά?
Michalakhs Δημοσ. 25 Αυγούστου 2004 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2004 parakaloynte oloi oi xristes pou milane gia aytes tis 2 kartes na diagrafoyn...klaps thelw kai egwwwwwwwwwww ti na kanw me thn 4200 128mb(mhn gelate re) erxetai kai to hl 2 MPAMPA LEFTA ... TWRAAAAAA(foithths gar)
Marcos_Aurilius Δημοσ. 25 Αυγούστου 2004 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2004 Μην σκίαζεσαι... Νομίζεις ότι όλοι όσοι εκφέρουν άποψη για αυτές τις κάρτες (ή άλλες), είναι απαραίτητα και κάτοχοι;
Aias Δημοσ. 25 Αυγούστου 2004 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2004 Μυθος συμφωνω με αυτα που λες,για αυτο λεω οτι τα πραγματα γερνουν προς την Nvidia μεχρι στιγμης.Βεβαια η αντεπιθεση τησ ΑΤΙ ειναι κοντα. Μην σκίαζεσαι... Νομίζεις ότι όλοι όσοι εκφέρουν άποψη για αυτές τις κάρτες (ή άλλες), είναι απαραίτητα και κάτοχοι; Επειδη δεν το επιασα αυτο μπορεις να το εξηγησεις?
Ailuros Δημοσ. 25 Αυγούστου 2004 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2004 Τελικά ούτε τα ελληνικά forums φαίνεται να γλυτώνουν από τις παλιές καλές αψυμαχίες (μόνο εμένα μου θυμίζουν πολιτικές αντιπαραθέσεις άραγε; ) για τον ένα ή τον άλλο IHV. ΄Οπως και να έχει το πράγμα, ο καθένας απλά ζυγίζει τις προτιμήσεις, τις ανάγκες και φυσικά το πορτοφόλι του και ανάλογα αποφασίζει ποιά κάρτα γραφικών πληρεί τα παραπάνω και αποφασίζει ανάλογα. Αποκλείεται πάντως κάποιος που θα διαλέξει σήμερα μια X800PRO ή 6800GT να μην μπορεί να παίξει τα παιχνίδια του, και αυτό σε πολύ υψηλές αναλύσεις και ειδικά με εξομάλυνση γωνιών/ανισοτροπικό φιλτράρισμα υφών ενεργοποιημένα. Μικρές υποσημειώσεις: 1. Απέχουμε περίπου 1.5-2 χρόνια από την επίσημη κυκλοφορία του LONGHORN, όπως επίσης και του WGF (windows graphics foundation), από το οποίο θα συνοδεύεται. Μεταξύ άλλων στοχεύει στην ενοποίηση των pixel/vertex shaders, οπότε μιλάμε πλέον για Shader Model 4.0 και όχι για PS/VS3.0. Το πιθανότερο είναι να δούμε μόνο ενοποίηση των εντολών μέσω multithreading, και να συνεχίσουν να υπάρχουν χωριστά SIMD/MIMD κανάλια για αυτά. Η επόμενη γενιά των καρτών με τους ως τώρα κωδικούς R520/NV50 μάλλον θα βρίσκονται κάπου στο μεταίχμιο μεταξύ DirectX9.0 και WGF. Ο λόγος απλός: το δεύτερο εμπεριέχει πολύ πιο σημαντικές αλλαγές σε τομείς όπως tesselation/topology (see also WGF Geometry Shader), για πλήρη συμβατότητα, που θα σήμαινε για έναν επεξεργαστή γραφικών ότι θα υποστήριζε λειτουργίες (χωρίς την ανάλογη υποστήριξη λογισμικού/API, πλην του OpenGL φυσικά) σχεδόν ένα χρόνο αν όχι νωρίτερα από την κυκλοφορία της επόμενης γενιάς λειτουργικού από την Microsoft. Tα τσιπάκια γραφικών έχουν μεγαλώσει τόσο και ο χώρος γίνεται όλο και πιο κρίσιμος; δύσκολα λοιπόν υπάρχει χώρος για περιττές λειτουργίες και αυτό προφανώς ισχύει για αμφότερες εταιρίες. 2. ΄Ηταν επιτέλους καιρός η ATI να βγει από το καβούκι της και να λάβει πιο ενεργά μέρος στην κούρσα των γραφικών, πράγμα που στέφτηκε με απόλυτη ή την μεγαλύτερη δυνατή επιτυχία με την προηγούμενη γενιά (R3xx), μετά από δύο αρκετά υποσχόμενες προσπάθειες πριν από αυτήν. Ο ανταγώνισμος είναι φυσικά προς όφελος των καταναλωτών και αποκλείουν αποτελεσματικά μονοπώλεια ή μονοπωλιστικές τάσεις. Πέραν αυτού η εν λόγω εταιρία φορτώθηκε με πάρα πολλά και σημαντικά συμβόλαια, μεταξύ άλλων και το Xenon για το XBox2. Τέτοιου είδους φόρτος εργασίας στοιχίζουν χρόνο, χρήμα και ανθρώπινο δυναμικό. Η "τεχνολογική κοιλιά" είναι εις γνώση της εταιρίας και ο προγραμματισμός για τις στρατηγικές κινήσεις της εταιρίας είναι αρκετά καλά μελετημένες. 3. Πράγματι υπάρχει το Patch 1.2 για το FarCry, με υποστήριξη SM3.0 και SM2.0_b για την NVIDIA και ATI αντίστοιχα. Και τα 2 codepaths ουσιαστικά διορθώνουν παραλήψεις του ίδιου του παιχνιδιού και έχουν σαν σκοπό την αύξηση των επιδόσεων μόνο. Το 1.3 θα έχει βελτιώσεις απεικόνισης (μάλλον όσων αφορά HDR). Σε γενικές γραμμές όμως αυτό δεν σημαίνει ότι η ATI υστερεί σε επιδόσεις στο εν λόγω παιχνίδι, μάλλον το αντίθετο. 4. Να και το κρίσιμο σημείο....Doom3. ΄Ενα παιχνίδι το οποίο βρίσκεται στα σκαριά πάνω από 4 χρόνια. ΄Ηταν γνωστό της πάση, ότι το παιχνίδι θα έχει dynamic shadows/stenciling. Το γιατί η ATI αμέλησε να ανεβάσει τις επιδόσεις στις κάρτες της δύσκολα θα μάθουμε. Είναι γεγονός πάντως ότι ο ανταγωνισμός εδώ είναι κατά πολύ πιο αποτελεσματικός. 2 z/stencil ROP ανά SIMD κανάλι, έναντι ενός μόνο στην ATI είναι ουσιαστική διαφορά. Σημασία θα έχει εδώ μάλλον πόσο καλά θα καταφέρει ο John Carmack να πουλήσει το δημιούργημά του, ή αν προτιμάτε πόσα μελλοντικά παιχνίδια θα χρησιμοποιήσουν την μηχανή του Doom3. Η ζυγαριά όμως γέρνει προς την NVIDIA μιας και το UltraShadowII, είναι εξίσου αποτελεσματικό με τα μελλοντικά shadow maps. 5. Σαφώς και έχει η NVIDIA το τεχνολογικό προβάδισμα σε αυτήν την γενιά, αλλά το κύριο ενδιαφέρον παραμένει στους δημιουργούς των μελλοντικών παιχνιδιών (ISVs) και λιγότερο στους απλούς χρήστες. Αυτά από μένα και ζητώ συγγνώμη αν σας κούρασα με την πολυλογία μου
MY80- Δημοσ. 25 Αυγούστου 2004 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2004 Μυθος συμφωνω με αυτα που λες,για αυτο λεω οτι τα πραγματα γερνουν προς την Nvidia μεχρι στιγμης. IIRC, to idio patch pou prosthetei ypostirixei ps3 support gia nv40 prosthetei kai ps2.0b support gia r420 (kai geometry instancing kai gia ta 2 chips). Apo oti exei pei h crytek, akolouthoun hdr kai 3dc. Hmm, Ailuros, eimai sigouros oti kapou exei parei to mati mou to nick sou se diafora gnwsta xena forum, kamia sxesh h aplh synonymia ? Anyway, symfwnw mazi sou oson afora thn pleiopshfia twn thematwn pou anafereis. Αποκλείεται πάντως κάποιος που θα διαλέξει σήμερα μια X800PRO ή 6800GT να μην μπορεί να παίξει τα παιχνίδια του, και αυτό σε πολύ υψηλές αναλύσεις και ειδικά με εξομάλυνση γωνιών/ανισοτροπικό φιλτράρισμα υφών ενεργοποιημένα. Prwth fora vlepw sxetika akrivh metafrash twn sygekrimenwn orwn sta ellhnika 4. Να και το κρίσιμο σημείο....Doom3. ΄Ενα παιχνίδι το οποίο βρίσκεται στα σκαριά πάνω από 4 χρόνια. ΄Ηταν γνωστό της πάση, ότι το παιχνίδι θα έχει dynamic shadows/stenciling. Το γιατί η ATI αμέλησε να ανεβάσει τις επιδόσεις στις κάρτες της δύσκολα θα μάθουμε. Είναι γεγονός πάντως ότι ο ανταγωνισμός εδώ είναι κατά πολύ πιο αποτελεσματικός. 2 z/stencil ROP ανά SIMD κανάλι, έναντι ενός μόνο στην ATI είναι ουσιαστική διαφορά. Σημασία θα έχει εδώ μάλλον πόσο καλά θα καταφέρει ο John Carmack να πουλήσει το δημιούργημά του, ή αν προτιμάτε πόσα μελλοντικά παιχνίδια θα χρησιμοποιήσουν την μηχανή του Doom3. Η ζυγαριά όμως γέρνει προς την NVIDIA μιας και το UltraShadowII, είναι εξίσου αποτελεσματικό με τα μελλοντικά shadow maps IIRC, to R420 paizei me 32Z-ops/clock me monadikh synthikh na einai anoixto to aa opote efoson apo oti exei pei o carmack den kanei tipota pros to paron h depth bounds extention ths nvidia kai h ati exei to provadisma sto clockspeed, isws kapoios na perimene to r420 na xeperasei to nv40 sto doom3 me aa anoixto, kati pou de symvainei sthn praxh. Sigoura perimenw na anevei ligo h apodwsh tou r420 sto sygekrimeno game alla den pisteyw oti tha boresei na xeperasei to nv40, kudos to nvidia for that. Proswpika de nomizw h mhxanh tou d3 na mhn poulhsei alla apo kei kai pera de nomizw oti borei kapoios na krinei thn apodwsh olwn twn paixnidiwn pou xrhsimopoioun mia sygekrimenh mhxanh koitontas mono ena apo auta, auto paei kai gia to doom3 alla kai to cs:source/hl2.
pseira Δημοσ. 25 Αυγούστου 2004 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2004 Η απλή 6800 πάντως δε μου γέμιζε το μάτι, αφου σε επιδόσεις ήταν λίγο πιο πάνω ή στα ίδια επίπεδα με μια 9800ΧΤ.....Τα πρώτα benches που είδα για το Hλlflife2 ήταν πολύ απογοητευτικά αφου η ΑΤΙ ήταν μπροστά μέχρι και 50% σχεδόν!!! Δείτε το άρθρο ακολουθώντας το link στη σελίδα του rage3d.gr. Στο forum ωστόσο διάβασα οτι όσοι έτρεξαν στο σπίτι τους το HL2 Stress Test, με NV είχαν σε μερικές περιπτώσεις μεγάλες διαφορές απο το benchmark του site και με πολύ μικρότερα μηχανήματα! Δεν νομίζω οτι δε θα μπορώ να παίξω το HL2 με φουλ λεπτομέρειες σε οποιαδήποτε ανάλυση σηκώνει η οθόνη μου με την 6800GT, αφου είδα βγάζει σε 2500+ με 1gb ram, περίπου 70-80 frames (1280x1024)... Εντυπωσιάστηκα με τις γνώσεις του αιλουρου πάνω στο θέμα hardware ωστόσο λόγω πρωινού ξυπνήματος δε διάβασα όλο το post!
Ailuros Δημοσ. 25 Αυγούστου 2004 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2004 Hmm, Ailuros, eimai sigouros oti kapou exei parei to mati mou to nick sou se diafora gnwsta xena forum, kamia sxesh h aplh synonymia ? Παρατηρητικότατο σε βρίσκω :wink: Prwth fora vlepw sxetika akrivh metafrash twn sygekrimenwn orwn sta ellhnika Δεν είναι δα και δύσκολο. ΄Ενα καλό ποσοστό τεχνικών όρων έχουν την ρίζα τους στα ελληνικά ή και λατινικά. IIRC, to R420 paizei me 32Z-ops/clock me monadikh synthikh na einai anoixto to aa opote efoson apo oti exei pei o carmack den kanei tipota pros to paron h depth bounds extention ths nvidia kai h ati exei to provadisma sto clockspeed, isws kapoios na perimene to r420 na xeperasei to nv40 sto doom3 me aa anoixto, kati pou de symvainei sthn praxh. Sigoura perimenw na anevei ligo h apodwsh tou r420 sto sygekrimeno game alla den pisteyw oti tha boresei na xeperasei to nv40, kudos to nvidia for that. Proswpika de nomizw h mhxanh tou d3 na mhn poulhsei alla apo kei kai pera de nomizw oti borei kapoios na krinei thn apodwsh olwn twn paixnidiwn pou xrhsimopoioun mia sygekrimenh mhxanh koitontas mono ena apo auta, auto paei kai gia to doom3 alla kai to cs:source/hl2. Η εταιρία ισχυρίζεται κατά λέξη ότι μπορεί και να φτάσει τα 32, που φυσικά σημαίνει κάτω από ιδανικές συνθήκες. Η εν λόγω μηχανή του παιχνιδιού έχει κάποιες "μικρο-διαφωνίες" με το ιεραρχικό Z των Radeon. ΄Ωσον αφορά το hardware όμως στην πραγματικότητα η NV40 πράγματι είναι ικανή για 2 z-stencil per clock, γιατί το κάθε ROP περιέχει ένα Z-ROP και ένα C-ROP. ΄Οταν λοιπόν δεν επεξεργάζεται χρώματα, χρησιμοποιεί και τα δύο, για να πετύχει δύο Z. http://www.beyond3d.com/previews/nvidia/nv40/index.php?p=11 The ROPs are responsible for such basic operations as Z checking (to decide whether the pixel should actually be written, if it hadn’t been rejected from an earlier compare) and either writing or blending pixels to the frame buffer. The NV40 pipeline has both a Z ROP, which does the Z writing, and a C ROP. The C ROP is a combined Z and Colour ROP. The use of the C ROP is what achieves NV2A’s, NV3x’s, and now NV4x’s optimised Z / Stencil rendering path such that during non-colour rendering situations the C ROP can be utilised to write a second Z/Stencil value per clock cycle, but will be used for colour writes when value need to be written to the frame buffer. R420: http://www.beyond3d.com/reviews/ati/r420_x800/index.php?p=9 The basic pixel output engines remain unchanged from R300. In normal operation each pixel pipeline can output 1 colour value and 1 Z/Stencil value, but there is no optimised Z/Stencil rendering performance. Για να είμαι απόλυτα ειλικρινείς ενώ μ΄αρέσει το Doom3, δεν το θεωρώ και το 8ο θαύμα. Ο τρόπος που χειρίζεται τις σκιές/φωτισμό έχουν τεράστιες απαιτήσεις από τις κάρτες γραφικών και ο αρχικός υπολογισμός των τοποθετήσεων των σκιών γίνεται από τον επεξεργαστή του συστήματος. Μπορεί να χρησιμοποιεί κάποιες τεχνικές που ανήκουν στην τελευταία γενιά των καρτών, αλλά σε γενικές γραμμές το παιχνίδι παραμένει κατά βάθος ένα OpenGL παιχνίδι με DX7+ βάσεις. Οι iD/Carmack είναι ωστόσο άρρυκτα συνδεδεμένοι με ένα (όχι αδικαιολόγητο) μύθο στον χώρο των τρισδιάστατων παιχνιδιών. Παραδοσιακά τα παιχνίδια του εμφανίζονται να εξαρτώνται κυρίως από τον ρυθμό πλήρωσης των καρτών και όσα ακολουθούν από άλλες εταιρίες αργότερα απλά εξαρτώνται πλέον κυρίως από τον επεξεργαστή (βλέπε π.χ. Quake3A vs RtCW, MOHAA, etc.). Κυρίως αν τα παιχνίδια που θα ακολουθήσουν θα πραγματώνονται σε εξωτερικά περιβάλλοντα, όπου οι πολλές σκιάσεις δεν θα είναι στον ίδιο βαθμό απαραίτητες. Το stenciling δεν θα αποτελεί άλλωστε πρόβλημα για πολύ καιρό μια και υπάρχει αρκετά καλή πρόνοια για αυτό στο WGF. Παραμένει όμως ένας τομέας όπου η ίδια η ATI γνωρίζει ότι τα προιόντα της χρήζουν βελτιώσεων. Τώρα όσων αφορά το HL2, το μόνο που έχω να πω αυτή την στιγμή είναι ότι τα συμπεράσματα από τα ως τώρα συνθετικά αποτελέσματα δεν είναι 100% αντιπροσωπευτικά. Κυρίως λόγω των υφών που χρησιμοποιούνται στο CS:S. Στις μεγάλες κάρτες δεν αναμένω ιδιαίτερες αλλαγές, πλέον των απέλπιδων προσπαθειών αμφοτέρων να υποβαθμίζουν βαθμιαία το φιλτράρισμα των υφών για χάρη των επιδόσεων και σε επέκταση του γοήτρου τους. Αλλαγές ίσως υπάρξουν στις κάρτες με 128MB μνήμη. Τα "μεγάλα" και δημοφιλή παιχνίδια όπως το Doom3/HL2 δυστυχώς ή ευτυχώς επηρεάζουν την αγορά και τους χρήστες. Για χρόνια χρήστες καθόριζαν τις αγορές τους βασιζόμενοι στις επιδόσεις του Α ή Β δημοφιλές παιχνιδιού και η ιστορία συνήθως επαναλαμβάνεται αν και όχι στον ίδιο τον βαθμό αυτή την φορά. Η αλήθεια είναι ότι η NVIDIA για πρώτη φορά μετά την συνεχώς ανερχόμενη επιτυχία της μετά το TNT, αντιμετωπίζει τόσο έντονο και ανελέητο ανταγωνισμό, και αυτό φυσικά μετριάζει ή μοιράζει αν προτιμάς κάπως τον ενθουσιασμό. Σε γενικές γραμμές προσωπικά παίζω σχεδόν όλα τα δημοφιλή FPS παιχνίδια, αλλά η ουσιαστική μου αδυναμία είναι στις κάθε λογής προσομοιώσεις (flight/racing/space sims). Εξ΄ου και η επικέντρωση μου στην ποιότητα της εξομάλυνσης γωνιών. Γι' αυτό τον λόγο πέρισυ είχα διαλέξει μια R3xx και όχι μια ΝV3x. Μου έλειψε όμως και κάπως το Supersampling των GeForces, ειδικά για εκείνες τις περιπτώσεις που η επίδοσεις δεν έχουν τόσο μεγάλη σημασία και το Multisampling αδυνατεί να εξομαλύνει. Η ATI ήταν πολύ τυχερή που η NVIDIA είχε τόσα προβλήματα και καθυστερήσεις με την προηγούμενη γενιά. ΄Εκτοτε η δεύτερη αγωνίζεται να επανακάμψει και κατά την ταπεινή μου άποψη τα κατάφερε όσο καλά θα μπορούσε. Χωρίς να σημαίνει φυσικά ότι αν η ATI στην επόμενη γενιά έχει καλύτερο προιόν δεν θα το προτιμήσω. Πολύς φανατισμός για ένα κομμάτι σιλικόνη. Τα παιχνίδια θέλω βασικά να παίζω (γενικά μιλάω δεν απευθύνομαι σε κάποιον συγκεκριμένα) και οι κάρτες γραφικών αποτελούν ανώνυμα τρόπο τινά εργαλεία, απαξ και εγκατασταθούν σε ένα σύστημα.
Ailuros Δημοσ. 25 Αυγούστου 2004 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2004 Η απλή 6800 πάντως δε μου γέμιζε το μάτι' date=' αφου σε επιδόσεις ήταν λίγο πιο πάνω ή στα ίδια επίπεδα με μια 9800ΧΤ.....Τα πρώτα benches που είδα για το Hλlflife2 ήταν πολύ απογοητευτικά αφου η ΑΤΙ ήταν μπροστά μέχρι και 50% σχεδόν!!! Δείτε το άρθρο ακολουθώντας το link στη σελίδα του rage3d.gr. Στο forum ωστόσο διάβασα οτι όσοι έτρεξαν στο σπίτι τους το HL2 Stress Test, με NV είχαν σε μερικές περιπτώσεις μεγάλες διαφορές απο το benchmark του site και με πολύ μικρότερα μηχανήματα! Δεν νομίζω οτι δε θα μπορώ να παίξω το HL2 με φουλ λεπτομέρειες σε οποιαδήποτε ανάλυση σηκώνει η οθόνη μου με την 6800GT, αφου είδα βγάζει σε 2500+ με 1gb ram, περίπου 70-80 frames (1280x1024)...[/quote'] Tίποτα ποιό ασφαλές από μια δοκιμή ιδίοις όμμασι όταν δημοσιευτεί το παιχνίδι. Το HL2 είναι αλήθεια ότι εξαρτάται αρκετά από τον ρυθμό πλήρωσης των καρτών εξ ου και η διαφορά της X800XT από την 6800U. http://techreport.com/etc/2004q3/source-engine/index.x?pg=5 Σχεδόν 70fps με 4xAA/8xAF και αν δεν σε ενδιαφέρουν αμφότερες βελτιώσεις απεικόνισης: http://techreport.com/etc/2004q3/source-engine/index.x?pg=4 101fps. Yπενθυμίζω πάντως τις επιφυλάξεις για τις πραγματικές τελικές επιδόσεις του παιχνιδιού και φυσικά ότι στις δοκιμές αυτές χρησιμοποιούνται κάτα κόρον οι δυνατότεροι επεξεργαστές που κυκλοφορούν... http://techreport.com/etc/2004q3/source-engine/index.x?pg=3 Εμένα πάντως προς το παρών δεν μου περισσεύουν λεφτά για ένα 64bit Athlon 3800+. Είπαμε έχω τρέλλα αλλά όχι και σε αυτό το σημείο....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.